https://gateway.trip.ir/api/

پرسش و پاسخ

تریپ، علاوه بر اینکه امکان خرید آنلاین بلیط را در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز، هفت روز هفته و خارج از ساعت‌های اداری برای‌تان فراهم می‌کند، مزیت‌های دیگری هم دارد؛ از جمله اینکه شما می‌توانید تنها با چند کلیک به تمام پروازهای معتبر در مسیر و در تاریخ مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، همه‌ی گزینه‌های موجود برای خرید، ازجمله پروازهای ارزان‌قیمت و امکان جستجو در تمامی کلاس‌های پروازی چارتر، اکونومی و بیزینس را مشاهده کنید. علاوه بر این‌ها، امکان کنسل کردن بلیط‌ها به صورت آنلاین را در اختیار شما قرار داده است. در نهایت تریپ خرید اعتباری، تسویه‌حساب در سررسیدها و خدمات دیگری را نیز برای مشتریانش در نظر گرفته است.

بله قطعا تمامی خدمات این سیستم مورد نظارت و تایید مدیر فنی مقیم و دارای مجوز سازمان هواپیمایی کشوری بوده و تمامی عملیات در سیستم ما ثبت میگردد.پیگیری هر مورد بسادگی از طریق تلفن امور مشتریان ما قابل انجام است و در صورت نیاز پذیرایی از شما در دفتر ما موجب امتنان خواهد بود.

در پروازهای برنامه ای که از مقررات سازمان هواپیمایی کشوری تبعیت میکنند شما امکان تغییر و یا ابطال بلیط خود را با پرداخت جریمه خواهید داشت. این کار از طریق سایت ما و یا از طریق تماس باتلفن مرکز تماس میسر است.ابطال و یا تعییر پروازهای چارتربر مبنای مقررات امکان پذیر نیست. انجام تغییرات در مورد هتل ها و یا تورها بستگی به سرویس دهنده دارد و در قرارداد شما در هنگام خرید مشخص میباشد.

بله. شما این امکان را دارید که در پنل کاربری‌تان و در بخش بلیط‌های خریداری شده، اطلاعات و وضعیت تمام بلیط‌هایی که از وب‌سایت خریده‌اید را مشاهده کنید.

خیر، به هیچ وجه نمی‌شود در این مرحله نام مسافر را تغییر داد یا اصلاح کرد. اگر تغییری ایجاد شود، باید بلیط خریداری شده را کنسل و بلیط جدید صادر کرد.

نسخه‌ی الکترونیکی بلیط بلافاصله به ای‌میل‌تان فرستاده می‌شود.

اگر پس از تکمیل مراحل خرید، بلیط به ایمیل‌تان فرستاده نشد، لطفاً ابتدا بخش های Junk و Spam و Promotion ایمیلتان را چک کنید تا مطمئن شوید که ایمیل ما به اشتباه وارد این پوشه ها نشده باشد. پس از آن می‌توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا علت این مشکل را بررسی کنیم و در نهایت بلیط را برای‌تان بفرستیم. علاوه بر این، شما می‌توانید آرشیو بلیط‌های صادرشده‌‌تان را در پنل کاربری خود مشاهده کرده و آن‌ها را از همان‌جا چاپ کنید. اگر مراحل خرید را بدون مشکل طی کرده باشید، رزرو شما با موفقیت انجام شده است و دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید.

ارایه‌ی بلیط چاپ شده در پروازهای چارتری لازم و ضروری است، در پروازهای سیستمی، ارایه‌ی شماره‌ی بلیط و مدرک شناسایی برای دریافت کارت پرواز کافی است، اما با توجه به وابسته بودن این مسئله به کانتر هواپیمایی مربوطه در فرودگاه، توصیه‌ی ما به شما این است که در پروازهای سیستمی هم، بلیط‌تان را به همراه داشته باشید.

خیر، به هیچ وجه نمی‌شود در این مرحله نام مسافر را تغییر داد یا اصلاح کرد. اگر تغییری ایجاد شود، باید بلیط خریداری شده را کنسل و بلیط جدید صادر کرد.

مقدار بار مجاز در هر پرواز، طبق قوانین خطوط پروازی مشخص می‌شود.

در بسیاری از جنبه های زندگی روزانه ما وارد شده و انجام امور را ساده کرده است.

بله؛ ارایه‌ی کارت شناسایی معتبر (شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه‌ی رانندگی یا گذرنامه) در زمان دریافت کارت پرواز و ورود به سالن ترانزیت در پروازهای داخلی ضروری است.

بله، یکی از مزیت‌های مهم تریپ این است که امکان خرید آنلاین را برای مشتریانش فراهم کرده است که با توجه به آن، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و هفت روز هفته، بلیط‌ هواپیما بخرید.

شما می‌توانید از طریق گزینه‌ی استرداد در بخش بلیط‌ها و در حساب کاربری‌تان، درخواست کنسلی‌تان را بفرستید و علاوه بر آن، نحوه‌ی بازپس‌گیری وجه‌تان را هم مشخص کنید.

اگر مسافر به دلیل اخلال در سرویس آژانس چارترکننده‌ی پرواز، مجبور به خرید بلیط جدید شود و آن‌را به ایمیل پشتیبانی (support@trip.ir) بفرستد، تریپ خسارت را تا دو برابر قیمت بلیط چارتری ضمانت می‌کند.

اینترنت –ترجیحاً پرسرعت-، تکمیل مراحل خرید بلیط در سایت تریپ و داشتن کارت یکی از بانک‌های عضو شبکه‌ی شتاب

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ