https://gateway.trip.ir/api/

بخشنامه سازمان هواپیمایی درباره لغو پروازها از چند مبداء به کشور ترکیه

به روز رسانی: 15 آبان ، 1402 بخشنامه ها

بخشنامه سازمان هواپیمایی درباره لغو پروازها از چند مبداء به کشور ترکیه


‌با احترام، تصویر نامه شماره 983/150/673704 مورخ 99/11/6 وزارت امور خارجه و ضمیمه مربوط در خصوص لغو پروازها از مبدا کشورهای برزیل، بریتانیا، آفریقای جنوبی و دانمارک به کشور ترکیه به پیوست ارسال می‌گردد. مقتضی است مراتب به مبادی ذیربط جهت انجام اقدام لازم منعکس گردد.

سفارت جمهوری ترکیه با ابراز تعارفات خود به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پیرو یادداشت‌ها به شماره 32156256 مورخه 11 دی ماه 1399 و شماره 32158759 مورخه 14 دی ماه 1399 این سفارت، احتراما بدینوسیله مراتب زیر را به آگاهی می‌رساند.

تمامی پروازها از برزیل، دانمارک، جمهوری آفریقای جنوبی و بریتانیای کبیر به مقصد ترکیه از ساعت 21:00 UTC روز 3 بهمن ماه 1399 (22 ژانویه 2021) تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. در این ارتباط شرایط زیر مدنظر قرار گرفته است:

- شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از ترکیه به برزیل، دانمارک و بریتانیا مسافر حمل کنند.
- شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند ترانزیت مسافر را به کشورهای ثالث انجام دهند.
- افرادی که در ده (10) روز اخیر در چهار کشور مذکور حضور داشته‌اند. حتی اگر از کشورهای ثالث وارد شده باشند نیز طی چهارده (14) روز پس از ورود خود به ترکیه در مکان‌هایی که از سوی استانداری‌ها تعیین خواهد شد تحت قرنطینه قرار خواهند گرفت. در صورت منفی بودن نتیجه تست PCR که در روز دهم از آنان گرفته خواهد شد، قرنطینه آنان پایان خواهد یافت.
- تمامی مسافران 6 سال و بالاتر می‌بایست نتیجه منفی آزمایش SARS-Cov-2 PCR خود را که هفتاد و دو (72) ساعت قبل از پرواز انجام شده پیش از سوار شدن به هواپیما ارائه دهند.
- کمک‌های بشر دوستانه و تمامی پروازهای باری از این محدودیت‌ها معاف می‌باشند.
- انجام تست PCR و قرنطینه برای خدمه پروازی اجباری نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین اخبار هواپیمایی با تریپ همراه باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc