https://gateway.trip.ir/api/

قوانین و شرایط سفر به کشور مالزی

به روز رسانی: 21 اسفند ، 1402 بخشنامه ها

قوانین و شرایط سفر به کشور مالزی

در این صفحه آخرین قوانین و شرایط سفر به مالزی و ورود مسافران به این کشور را می‌بینید:

(30 بهمن 1402)

طبق اطلاعیه جدید هواپیمایی ماهان شرایط پذیرش مسافران در مسیر کشور مالزی بروزرسانی شد که در ادامه متن و تصویر این اطلاعیه را مشاهده می‌کنید:

به استحضار می‌رساند که از تاریخ اول ژانویه 2024 تمامی گردشگران ورودی به کشور مالزی می‌بایست سه روز قبل از پرواز نسبت به تکمیل فرم دیجیتال ورود به مالزی (MDAC) از طریق وب سایت به آدرس ذیل اقدام نموده و QR کد دریافتی را در زمان پذیرش در فرودگاه مبدا و نیز در بدو ورود به مقصد نزد پیشخوان اداره مهاجرت مالزی ارائه نمایند:

http://imigresen-online.imi.gov.my/mdac/main

اطلاعیه هواپیمایی ماهان درباره بروز رسانی شرایط پذیرش مسافر در مسیر کشور مالزی

عکسی از اطلاعیه هواپیمایی ماهان درباره شرایط پذیرش مسافر در مسیر کشور مالزی 

(22آذر1402)

لزوم کارت ورود دیجیتال برای سفر به مالزی

طبق اطلاعیه کشور مالزی، تمام مسافران خارجی از اول ژانویه2024 برای ورود به این کشور نیاز به اخذ کارت ورود دیجیتال دارند. این بخشنامه مسافران خارجی را به تکمیل فرم آنلاین MDAC حداقل 3 روز قبل از ورود به مالزی ملزم می‌کند. از اول ژانویه به بعد، یکی از شرایط مهم برای ورود به مالزی با کارت دیجیتال این است که افراد باید پاسپورت و فرم MDAC خود را در بدو ورود به افسر مهاجرت نشان دهند. برای دریافت کارت ورود دیجیتال لازم است به سایت زیر مراجعه کنید:

https://imigresen-online.imi.gov.my/mdac/main?registerMain

(10 آذر 1402)

تکمیل فرم قبل از ورود به مالزی

اتباع خارجی که از اول دسامبر (10آذر1402) وارد مالزی می‌شوند باید کارت ورود دیجیتال را ارائه دهند. از اول دسامبر، تمام خارجی‌هایی که به مالزی سفر می‌کنند باید کارت ورود دیجیتال مالزی (MDAC) را پر کنند. اداره مهاجرت مالزی در 1 دسامبر اعلام کرد که کارت آنلاین باید قبل از ورود تکمیل شود. طبق این گزارش، کارت MDAC باید ظرف سه روز قبل از ورود به مالزی تکمیل شود. مسافران باید مشخصات شخصی خود، از جمله نام، ملیت، جزئیات گذرنامه و ورود و همچنین تاریخ عزیمت را در این وب سایت پر کنند.

https://airc.ir/15606

(30 بهمن 1401)

اتباع ایرانی که به کشور مالزی سفر می‌کنند می‌توانند در بدو ورود برای اقامت حداکثر 14 روزه (به شرط همراه داشتن موارد ذیل) ویزا دریافت کنند:

  1. گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ ورود
  2. هر مسافر به ازای هر روز اقامت در کشور مالزی باید مبلغ 100 دلار آمریکا همراه داشته باشد.
  3. تاییدیه رزرو هتل
  4. بلیط برگشت یا ادامه مسیر

مهم: مسافران گرامی توجه داشته باشند ممکن است هنگام ورود به مالزی سوالاتی همچون علت سفر به این کشور از آنها پرسیده شود، در این صورت مسافر موظف است علت سفر را بیان کند که در اکثر مواقع علت سفر توریستی و بازدید از جاذبه های گردشگری معروف مالزی است. قبلا در مقاله راهنمای جامع سفر به مالزی تمام نکات مهم سفر به این کشور توریستی را ارائه کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات لازم در خصوص سفر به مالزی حتما این مقاله را بخوانید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc