https://gateway.trip.ir/api/

3 تفریح شبانه لذت بخش در استانبول

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

3 تفریح شبانه لذت بخش در استانبول

اگر قصد دارید به استانبول سفر کنید بهتر است بدانید استانبول گردی در شب یک حال و هوای خاص دارد مخصوصاً اگر با این 3 مورد که در ادامه به شما می گوئیم همراه باشد. همانطور که می دانید شب های سوت و کور و خلوط زیبایی خاصی ندارند، این چراغ ها و خیابان ها و رفت وآمدها است که به شب زیبایی میبخشد و گردشگران تمایل پیدا می کنند تا پاسی از شب در استانبول قدم بزنند. البته همه جای این شهر توریستی نیز به این شکل نیست و باید از قشنگ ترین جاها اطلاع داشته باشید که تریپ کار شما را آسان کرده و اطلاعاتی خوبی در اختیار شما قرار می دهید. امیدواریم در هر زمان که تصمیم گرفتید نسبت به خرید تور استانبول اقدام کنید، خاطرات خوبی برای شما در این شهر رقم بخورد و به بهترین شکل ممکن از زمان کوتاهی که در این شهر هستید استفاده نمایید.

جاذبه های گردشگری استانبول

با توجه به اینکه این شهر یک شهر اسلامی است، شاهد مساجد مختلفی در این شهر هستیم که معماری فوق العاده زیبایی دارند، با توجه به اینکه گیت ورودی به مسجدها برای گردشگران و بازدید از آنها تا ساعت 4 بعداز ظهر بیشتر باز نیست به شما توصیه می کنیم تا در صبح از این مکان ها دیدن کنید. اما جاذبه های توریستی و گردشگری استانبول فقط مساجد نیستند، افرادی که بلیط لحظه آخری استانبول رزرو می کنند به دنبال گشت و گذار و تجربه فوق العاده عالی از این شهر هستند، بنابر این در روز می توانید از کاخ دولما باغچه، مراکز خرید، برج گالاتا نیز دیدن کنید، خوردن خوراکی های خوشمزه استانبول مثلوا باقلوا و بستنی را هم فراموش نکنید. در زیر به 3 مورد از بهترین تفریحات شبانه استانبول اشاره کرده ایم.

1- بازدید از پل بسفر

پل بسفر همان پلی است که ارتباط دهنده بخش غربی و شرقی استانبول و به عبارتی دیگر ارتباط دهنده بخش آسیایی استانبول با بخش اروپایی استانبول است. با توجه به چراغ های تزئینی زیبایی که در روی پل استفاده شده است، نمای زیبای آنرا در کنار کافه ها و رستوران های اطراف آن می توان دید.

2- صرف شام در کشتی های تفریحی تنگه بسفر

کشتی های که در طول مدت شبانه روز در تنگه بسفر مسئول تفریح گردشگران هستند در زمان شام با منوی شام در خدمت مسافران هستند، البته پول رزرو این کشتی ها و قایق های تفریحی با شام بیشتر از حالت عادی است.

3- گردش در خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال را می توان تنها خیابانی در استانبول دانست که تقریباً درتمام طول شب باز هستند و می توانید از کافه ها، فروشگاه ها و رستوران های این خیابان تا نزدیک صبح استفاده نمایید. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc