https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

استانبول یکی از جذاب ترین شهرهای دنیا برای خرید است. این کلان شهر باستانی، نه تنها به خاطر تاریخ غنی و دیدنی هایش، بلکه به خاطر مراکز خرید مدرن، فروشگاه ها، غرفه ها، بازارهای باستانی و کل محله هایش معروف است. پوشاک و کیف و کفش در ترکیه به دلیل کیفیت عالی، مدل های مدرن و قیمت های مقرون به صرفه شناخته شده اند. اجناس برندهای محبوب اروپایی در طیف گسترده ای در بهترین مراکز خرید استانبول ارائه می شوند. مرکز خرید اوت لت اپتیموم یکی از ارزانترین اوت لت های استانبول و یکی از شلوغ ترین مراکز خرید در ترکیه است، دارای طراحی زیبای معاصر و در عین حال کلاسیک است. مرکز خرید بازسازی شده اپتیموم اشکال مدرن را به نمایش می گذارد تا به مشتریان اجازه دهد تجربیات و دیدگاه های متفاوتی در هر سطح داشته باشند.

مراكز خريد منطقه آسيايي استانبول

مراكز خريد منطقه آسيايي استانبول

آشنایی با مرکز خرید اپتیموم استانبول

مرکز خرید اوت لت اپتیموم که در قلب بخش آسیایی استانبول واقع شده است، یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید اوت لت ترکیه است. 
اوت لت اپتیموم دارای فروشگاه ‌های خرده ‌فروشی با برند های برتر متعدد، فودکورت های بزرگ و همچنین یک مرکز سرگرمی با جاذبه ‌های برجسته مانند یک منطقه اسکی روی یخ به مساحت ۵۴۱ متر مربع است. 
این مرکز شامل پنج طبقه خرده‌ فروشی است که دارای فروشگاه‌ های اوت‌ لت و با قیمت تمام شده برند های معروف و فود کورت و امکانات تفریحی، از جمله مرکز سرگرمی، پیست اسکیت روی یخ و سینمای 11 صفحه ‌ای است.
قابل توجه ترین ویژگی مرکز خرید، پنجره های پوشیده شده با پانل های فلزی خاکستری تیره است که هر فصل در حال تغییر هستند. این به مرکز خرید کمک می کند تا چشم اندازی در حال تغییر داشته باشد. 
مرکز خرید اپتیموم به شکلی مدرن طراحی شده است که به مشتریان اجازه می دهد تجربیات و دیدگاه های متفاوتی در هر طبقه داشته باشند.

طراحی اپتیموم استانبول

اپتیموم استانبول تنها مفهوم مرکز خرید صرفا بر اساس خرید نیست، بلکه به عنوان بهترین اوت لت های استانبول فعالیت ها و کمپین های متفاوت و متنوعی را به عنوان یک فضای سرگرمی و زندگی به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. 
به فعالیت‌ ها و کارگاه‌ های توسعه برای کودکان اهمیت می‌ دهد. اپتیموم استانبول با نمای شیشه‌ ای خود که در بخش‌ هایی استفاده می ‌شود، با دنیای بیرون ارتباط برقرار می ‌کند. 
فرم مستطیل شکل مرکز آن که در هر طبقه با فروشگاه های بزرگ مارک های متمایز خاتمه می یابد، در مرکز در حال گردش است. اپتیموم همچنین مکانی رنگارنگ و پر جنب و جوش برای سرگرمی و فعالیت فراهم می کند، که جایزه برتر در سال 2010 را به خود اختصاص داده است.

امکانات و سرگرمی های مرکز خرید اوت لت اپتیموم 

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول دارای امکانات و سرگرمی های متنوعی است، این مرکز خرید دارای سالن بولینگ، پیست اسکیت روی یخ و مجموعه سینمای ۱۱ صفحه ‌ای ترکیبی برای تماشاگران است.
این مرکز خرید  در بخش آسیایی استانبول است، که در آن می توان انواع برند های پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیراه را از بهترنی برندهای داخلی و بین المللی روز دنیا خریداری کرد.
مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول دارای اکثر مارک های اصلی، از جمله Mango، US Polo، Adidas، Nike، و غیره است. این مارک ها با قیمت نسبتا پایین به فروش می رود.

کافه ها و رستوران های اپتیموم

در قسمت رستوران ها و کافه های مرکز خرید اوت لت اپتیموم می توانید انواع برندهای غذایی معتبر دنیا مانند آلاتورکا، آربی، بای دونر، برگر کینگ، کارلز جونیور، چاکنت، قهوه‌مانیا، کورن این کاپ، ادیرنه کرکپینار لوکانتاسی، ماهی، هاریبو، هاستا، جویس پلنت، کایسری موتفاگی، کی اف سی، کوفتچی رامیز، کومسوفیرین، کومپیر، لزتی سوس ، مادو، مالاتیا پازاری، مارماریس بوفه، مک دونالد، اوزوت، پیدم، پیتزا هات، پوپیس، رابرتز کافی، اسبارو، سیمیت سرایی، سوفرا دونر، استارباکس، تانتونی زاده، تاووک دنیاسی، اوگراس اسکندر و ... را بیابید.

جوایز مرکز خرید اپتیموم در استانبول

مرکز خرید اپتیموم سالانه حدود 9 میلیون بازدید کننده و خریدار دارد. این مرکز خرید در کادیکوی آناتولی واقع شده است. 
مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول برنده جایزه بهترین اوت لت هم در اروپا و هم در ترکیه شده است.

جوایز و گواهینامه ها

ICSC (انجمن مراکز خرید و خرده فروشان)
جایزه بهترین مرکز خرید اروپا در سال 2010 در رده ی فروش ویژه
AMPD (انجمن مراکز خرید و خرده فروشان)
جایزه بهترین مرکز خرید ترکیه در سال 201

مرکز خرید اوت لت نزدیک تکسیم

مرکز خرید اوت لت نزدیک تکسیم

چگونه به مرکز خرید اپتیموم برویم ؟

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول در محله ینی شهیر در منطقه آتا شهیر در سمت آسیایی استانبول واقع شده است. به لطف قرار گرفتن در کنار بزرگراه E-5، یکی از دو شریان اصلی که از استانبول می گذرد، بسیار قابل مشاهده و قابل دسترسی است. شما می توانید برای رفتن به این مرکز خرید از خط مترو کادیکوی استفاده کنید. 

تلفن تماس مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول :  0216 664 14 14
آدرس رسمی وب سایت مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول : http://www.outlet.com
آدرس مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول :  ینی شهیر، آتا شهیر، خیابان استقلال شماره 10
برای اطلاع از آفر تور استانبول و قیمت تور استانبول تابستان ۱۴۰۱ به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای مسافرتی را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

آدرس مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول کجاست ؟

آدرس مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول :  ترکیه، استانبول ینی شهیر، آتا شهیر، خیابان استقلال شماره 10

سرگرمی های مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول چیست ؟

از جمله مرکز سرگرمی مرکز خرید اپتیموم استانبول پیست اسکیت روی یخ، سینمای 11 صفحه ‌ای است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc