https://gateway.trip.ir/api/

بهترین مراکز خرید استانبول

به روز رسانی: 28 فروردین ، 1403 راهنمای سفر

بهترین مراکز خرید استانبول

خرید در استانبول یکی از دلایل سفر به این شهر زیبا و توریستی است. حتی اگر به قصد خرید هم به استانبول سفر نکرده باشید، باز هم خرید در سفر به ترکیه یکی از فعالیت های محبوب است. استانبول پر از مراکز خرید لوکس و ارزان و بازارهای متنوع است که از خرید و قدم زدن در آنها سیر نمی شوید. دوست دارید بدانید کدام مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب و مقرون به صرفه است؟ کجا اجناس بهتری می توان خرید؟ بهترین مراکز خرید بخش آسیایی و اروپایی استانبول کدام است؟ و البته صدها سوال دیگر که با خواندن این مقاله می توانید پاسخ آن را بیابید. خلاصه اینکه در این مقاله قرار است با تمام مراکز خرید استانبول آشنا شوید. برای کسب اطلاعت بیشتر راجع به هر مرکز خرید کافی است روی عنوان آن کلیک کنید تا به صفحه مخصوص آن وارد شوید و با جزئیات بیشتری نظیر آدرس، ساعت کاری و قیمت اجناس در مراکز خرید استانبول آشنا شوید.

مراکز خرید استانبول روی نقشه

موقعیت برخی از مهم ترین مراکز خرید استانبول روی نقشه

مراکز خرید استانبول ارزان

بسیاری از مسافران ایرانی در سفر به ترکیه به قصد خرید به دنبال مراکز خرید خوش قیمت استانبول هستند. برخی از پاساژهای استانبول نسبت به دیگر مراکز خرید مقرون به صرفه تر هستند و اجناس در آنها با قیمت مناسب تری به فروش می رسند. اگر به دنبال ارزان ترین مراکز خرید استانبول هستید، سری به این پاساژها بزنید:

مرکز خرید اوت لت ویاپورتمرکز خرید هیستوریامرکز خرید کوزیمرکز خرید اوت لت سیتی سنتر
مرکز خرید آکسارایمرکز خرید اوزدیلکمرکز خرید ترکوز پاساژمرکز خرید اوت لت اپتیموم
مرکز خرید توریوممرکز خرید اوت لت پریمیومبازار باکرکویمرکز خرید اوت لت 212

جدول ارزان ترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید اوت لت ویاپورت

مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول یکی از مراکز خرید ارزان استانبول است که در نزدیکی فرودگاه صبیحه گوکچن در سمت آسیایی قرار دارد. این مرکز خرید با فروشگاه‌ های اوت ‌لت، رستوران‌ ها، سالن‌ های سینمایی، جایزه «بهترین مرکز خرید سال» را از آن خود کرده است. مهمترین ویژگی مرکز خرید ویاپورت این است که در کنار فرودگاه و در کنار دریا قرار دارد. مرکز خرید وایا پورت یک پارک آبی با 17 سرسره و یک آکواریوم به نام ViaSea نیز دارد که محل زندگی 12 هزار موجود دریایی است. به همین دلیل، مرکز خرید وایا پورت بهترین مرکز خرید در سمت آسیایی برای خانواده های دارای فرزند است. ساعت کار این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.
آدرس مرکز خرید وایا پورت: Yenişehir Mah. شماره: 19، پندیک
آدرس سایت: www.viaport.com.tr

مرکز خرید هیستوریا

مرکز خرید هیستوریا یکی از مراکز خرید متوسط استانبول است. در اینجا تعداد زیادی برندهای داخلی و خارجی وجود دارد. هیستوریا در وسط شبه جزیره تاریخی استانبول در منطقه فاتح واقع شده است. اگرچه هیستوریا در مقایسه با مراکز خرید برتر مانند جواهیر و ایستینیه پارک کوچک است، اما با موقعیتش خود را متمایز می کند. هیستوریا که نزدیک ترین مرکز خرید به سلطان احمد است، به راحتی از طریق تراموا T1 قابل دسترسی است. برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از ایستگاه تراموا سلطان احمد در جهت Bagcilar سوار تراموا شوید و در ایستگاه تراموا Haseki پیاده شوید. این مرکز خرید نزدیکترین مرکز خرید به مکانهای اقامتی محبوب شهر قدیمی مانند Eminonu ،Sirkeci ،Sultanahmet ،Beyazit و Laleli است.

مرکز خرید کوزی

مرکز خرید کوزی یک مرکز خرید کوچک است که بین خیابان کوزاتاکی و کادیکوی واقع شده است. با پانزده دقیقه پیاده روی از هر طرف می توان به این مرکز خرید رسید. این مرکز خرید با صحنه تئاتر، سالن سینما، تراس های فضای باز و 58 مغازه پذیرای شما است. همانطور که از نامش پیداست، کوزی فضایی دنج را به ویژه برای خانواده ‌های دارای کودک ارائه می ‌کند، زیرا مرکز خرید نزدیک به اقامتگاه‌ ها است و فعالیت‌ های فرهنگی و لحظات سرگرم‌ کننده را برای کودکان و بزرگسالان ارائه می ‌دهد.

اوت لت سیتی سنتر

اوت لت سیتی سنتر استانبول از بزرگترین اوت لت های استانبول و از مراکز خرید ارزان این شهر به حساب می‌آید. این مرکز خرید دارای یک تراس روباز است که شما می توانید اوقات خوشی را با خانواده سپری کنید. این مرکز خرید دارای انواع برند های ترکی و بین المللی پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و غیره است. همچنین بسیاری از رستوران های معتبر دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند.

مرکز خرید آکسارای

مرکز خرید آکسارای از مراکز خرید ارزان در استانبول است که بسیاری از گردشگران برای خرید به آن مراجعه می کنند. مرکز خرید آکسارای در واقع یک بازار زیر زمینی در استانبول است که امروزه با تغییر نام به مرکز خرید آکسارای استانبول تبدیل شده؛ اگر به دنبال ارزان ترین قیمت ها برای پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی هستید، مرکز خرید آکسارای استانبول بهترین گزینه است. 

مرکز خرید اوزدیلک

مرکز خرید اوزدیلک در سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده است و از مراکز خرید خوب استانبول به حساب می‌آید. این مرکز خرید مجموعه ها و مراکز تفریحی گردشگری دیگری را نیز در دل خود جای داده است و انتخاب مناسبی برای خرید به شمار می آید. یک گیم فکتوری نیز در این مجموعه برای سرگرم کردن کودکان راه اندازی شده است.

مرکز خرید ترکوز پاساژ

ترکوز پاساژ یا مرکز خرید ترکوز استانبول از مراکز خرید ارازن قیمت در استانبول است که بسیاری از مسافران ایرانی برای خرید به آنجا مراجعه می کنند. این مرکز خرید فاصله کمی با میدان تکسیم دارد و به همین دلیل محبوب گردشگران و مسافران است.

مرکز خرید اوت لت اپتیموم

مرکز خرید اوت لت اپتیموم میزبان ده ها برند، فروشگاه های لوازم خانگی و فناوری، بازارها و یک پیست یخ واقعی به مساحت 500 متر مربع است. همانطور که از نامش پیداست، مرکز خرید اپتیموم سرگرمی های زیادی را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می آورد. علاوه بر این، این مرکز خرید یک فودکورت بزرگ دارد که می ‌تواند همزمان میزبان ۲۵۰۰ مشتری باشد. پس از یک تجربه خرید عالی، می توانید در یکی از رستوران های متعدد فودکورت اوت لت اپتیموم غذا بخورید و استراحت کنید. این مرکز خرید دارای فضاهای داخلی و خارجی وسیعی است و بازدیدکنندگان آن قطعا خرید و سرگرمی بسیار خوبی خواهند داشت. مرکز خرید اپتیموم مکانی است که در آن محصولات خارج از فصل یا همان اوت لت به فروش می رسد. به همین دلیل یکی از مراکز خرید ارزان استانبول است. 

مرکز خرید توریوم

مرکز خرید توریوم از برجسته ترین مراکز خرید در استانبول است که طراحی زیبایی دارد. تنها پارک برفی ترکیه در این مرکز خرید واقع شده و در کل 30 درصد فضای این مجموعه به مراکز تفریحی آن اختصاص داده شده است. مرکز خرید توریوم هم برای خرید و هم برای سرگرمی گزینه خوبی است.

مرکز خرید اوت لت پریمیوم

مرکز خرید پریمیوم اوت لت استانبول از مراکز خرید ارزان در قسمت آسیایی است که طرفداران خود را دارد. اگر به دنبال لباس های اوت لت هستید، این مرکز خرید را هم در نظر داشته باشید.

بازار باکرکوی

بازار باکرکوی یا همان شنبه بازار باکرکوی از مراکز خرید ارزان در استانبول است که بازدید از آن خالی از لطف نیست. این بازار هر هفته در روز شنبه برگزار می شود و اجناس زیادی را به خریداران عرضه می کند.

مرکز خرید اوت لت 212

مرکز خرید اوت لت 212 استانبول از بهترین مراکز خرید اوت لت ارزان در استانبول است که فرصت خوبی برای خرید اجناس باکیفیت و خوش قیمت فراهم می کند.

بهترین اوت لت های استانبول

استانبول مراکز خرید زیادی با عنوان اوت لت دارد که در آنها می توان اجناس برندهای معروف را با تخفیف زیاد خریداری کرد. این اوت لت ها از مرکز شهر و میدان تکسیم دور است، اما برای خرید به صرفه توصیه می شود. پس اگز گذرتان به استانبول افتاد، به یکی از این اوت لت ها هم سری بزنید؛ به ویژه اگر دنبال خرید لباس در استانبول هستید:

مرکز خرید اوت لت ایرپورتمرکز خرید اوت لت کالهمرکز خرید اوت لت آسیا پارکاوت لت دیپوسایت
اوت لت ویاپورتاوت لت ونیزیااوت لت فوکس سیتیاوت لت 212

جدول بهترین اوت لت های استانبول

مرکز خرید اوت لت ایرپورت

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول یکی از اولین مراکز خرید مفهومی و از بهترین اوت لت های استانبول ترکیه است. این مرکز خرید در 28 مه سال 2008 به بهره برداری رسید. مرکز خرید اوت لت ایر پورت در 6 طبقه و در زمینی به مساحت 48750 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید دارای 96 فروشگاه با برندهای متعدد محلی و بین المللی است. 

مرکز خرید اوت لت کاله

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول در سال 2007 به بهره برداری رسید. این مجموعه فروشگاه های متعدد، رستوران ها و فودکورت های متنوعی از برندهای محلی و بین المللی دارد و بالاترین و باکیفیت ترین برندهای روز جهان را ارائه می کند. در این مرکز خرید می توانید هر چیزی را پیدا کنید. 

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک یکی از بهترین اوت لت های استانبول در قسمت آسیایی است. این مرکز خرید در قسمت عمرانیه بخش آسیایی در سال 2007 افتتاح شد. اوت لت آسیا پارک در فضایی به مساحت 365 هزار متر مربع ساخته شده است و با 250 فروشگاه، پارکینگ با ظرفیت 4000 خودرو، مراکز تفریحی، سینما و سایر امکاناتی که نیازهای خانواده ها را برطرف می کند، به قلب زندگی اجتماعی تبدیل شده است. 

اوت لت دیپوسایت

اوت لت دیپوسایت یکی دیگر از اوت لت های معروف استانبول است که در منطقه ایکیتالی بخش اروپایی قرار دارد. این مرکز خرید در دو طبقه احداث شده و با ۱۱۰ فروشگاه محصولات متنوعی از قبیل پوشاک، کالاهای ورزشی، کیف، کفش و لوازم‌ خانگی را ارائه می کند.

اوت لت ونیزیا

اوت لت ونیزیا استانبول یک مرکز خرید محبوب است که در سمت اروپایی استانبول در اطراف پیازا سان مارکو واقع شده است. طراحی جذاب و خلاقانه ‌ونیزیا اوت لت مهم ترین ویژگی این مرکز خرید است که آن را شبیه ونیز شهر مشهور ایتالیایی می کند. در مرکز خرید ونیزیا یک رودخانه مصنوعی با قایق‌ های کوچک وجود دارد که با گذر از آن می توانید تمامی فروشگاه های اطراف این مرکز خرید زیبا را ببینید. مجتمع ونیزیا متشکل از واحدهای مسکونی مجلل، دفاتر اداری و مراکز تجاری متنوع است که آن را به یک محیط جذاب تبدیل کرده است. مرکز خرید ونیزیا  بیش از 180 فروشگاه متنوع از برندهای داخلی و خارجی دارد.

اوت لت فوکس سیتی استانبول

اوت لت فکس سیتی استانبول محل مناسبی برای خرید و تفریح است. علاوه بر این، می توانید در این مرکز خرید از خوردن انواع غذاهای محلی نیز لذت ببرید.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید، ما در مقاله‌ای شما را برای انتخاب بهترین زمان سفر به استانبول راهنمایی کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مطلب را در سایت ما از دست ندهید.

مرکز خرید ونیزیا اوت لت استانبول

نمایی از مرکز خرید ونیزیا اوت لت استانبول

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

    استانبول مراکز خرید لوکس نیز دارد که قدم زدن در آنها شما را به وجد می آورد. اگر به استانبول رفتید، بازدید از لوکس ترین مراکز خرید استانبول را از قلم نیندازید:

    مرکز خرید جواهیرمرکز خرید کانیونمرکز خرید ایستینیه پارکمرکز خرید زورلو
    مرکز خرید نیشانتاشیمرکز خرید وادی استانبولمرکز خرید آکمرکزمرکز خرید فروم
    مرکز خرید پالادیوممرکز خرید آکاسیامرکز خرید میدان عمارمرکز خرید کاپاسیتی

    جدول لوکس ترین مراکز خرید استانبول

    مرکز خرید جواهیر

    مرکز خرید جواهیر بزرگترین مرکز خرید استانبول و اروپا و دومین مرکز خرید بزرگ جهان بود تا اینکه Mall of Istanbul این عنوان را به خود اختصاص داد. جواهیر در سال 2005 افتتاح شد، مرکز خرید جواهیر در سمت اروپایی استانبول در شیشلی واقع شده است. تقریباً از هر نقطه ای از شهر می توانید به راحتی با حمل و نقل عمومی به مرکز خرید جواهیر در استانبول برسید. این مرکز خرید بیش از 200 فروشگاه را در خود جای داده است. دو طبقه آن برای غذاخوری و طبقه همکف محل سرگرمی بزرگسالان و کودکان است. جواهیر یک مرکز خرید محبوب در بین دوستداران تئاتر است؛ زیرا میزبان یک صحنه تئاتر در کنار مجموعه فیلم های به روز سینماهای جهان است. بازدیدکنندگانی که با مترو می آیند، می توانند مستقیماً از ایستگاه وارد مرکز خرید شوند. اگر به دنبال یک مرکز خرید در نزدیکی میدان تقسیم هستید، جواهیر آدرس مناسبی برای شماست. برای رسیدن به استانبول جواهیر، می توانید از تکسیم مترو را بگیرید و پس از چند توقف در شیشلی پیاده شوید. همچنین می توانید با یک تاکسی کوتاه به مرکز خرید جواهیر برسید.

    آدرس مرکز خرید جواهیر : شیشلی-استانبول  - Büyükdere Cad – شماره : 22 34400 
    آدرس سایت: istanbulcevahir.com

    مرکز خرید کانیون

    مرکز خرید کانیون پیشگام مراکز خرید در فضای باز است و به لطف فضای منحصر به فرد و برندهای لوکس خود جلب توجه می کند و همچنین به راحتی با مترو قابل دسترسی است. مرکز خرید کانیون مساحتی حدود 4 هزار مترمربعی دارد و به عنوان یک مرکز خرید چهار طبقه واقع در منطقه مالی Levent، دارای 160 فروشگاه است که در میان آنها برگزیده ‌ترین برند های ترکیه و جهان، رستوران ‌های لذیذ، کافه ‌ها، باشگاه ورزشی و سلامتی و سالن ‌های سینمایی وجود دارد. کانیون در سال 2006 جایزه نقد و بررسی معماری منظر شهری را در بخش "ساخت تجاری" دریافت کرد. همچنین ظرفیت پارکینگ این مرکز خرید 2300 خودرو است. علاوه بر سالن تئاتر و مجموعه سینما، کنسرت ها و جشنواره هایی نیز در کانیون برگزار می شود. بنابراین، سطح کاملا جدیدی از مفهوم سرگرمی را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می آورد. کانیون همچنین محل ملاقات کارکنان اداری هم برای ناهار و هم بعد از کار است. در این مرکز خرید غذاهای بین المللی و ترکی ارائه می شود که این مرکز خرید را نیز به یک مرکز خرید محبوب تبدیل کرده است. ساعت کاری این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

    آدرس مرکز خرید کانیون : Büyükdere Cad. No:185, 34394 Levent
    آدرس سایت : www.kanyon.com

    مرکز خرید ایستینیه پارک

    مرکز خرید ایستینیه پارک در سال 2007 افتتاح شد. این پارک میزبان 280 فروشگاه مختلف در فضای باز و سرپوشیده است. این مرکز خرید اولین انتخاب بسیاری از شرکت های خارجی برای ورود به بازار ترکیه است. مرکز خرید ایستینیه 300 فروشگاه، 270 هزارمتر مربع مساحت ساختمانی، 87 هزار متر مربع فضای فروشگاه، 3600 واحد پارکینگ و طیف گسترده ای از فروشگاه ها را دارد. علاوه بر فروشگاه ها، رستوران‌ های موفق زیادی نیز که بهترین نمونه‌ های آشپزی بین ‌المللی را ارائه می ‌دهند، در این مرکز خرید یافت می ‌شوند. سقف های شیشه ای ایستینیه پارک و فضاهای سبز آن، مناظر زیبایی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. این مرکز خرید جایزه «بهترین مرکز خرید سال» را از سوی مؤسسات مختلف دریافت کرده است. سالن بدنسازی و 12 سالن فیلم که یکی از آنها IMAX 3D است نیز از دیگر امکانات این مرکز خرید است. به طور کلی، این مرکز خرید طیف گسترده ای از خدمات از سلامت، ورزش، خوراکی، پوشاک تا سرگرمی و خرید را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال جواهرات لویی ویتون یا تیفانی هستید، این مرکز خرید منتظر شماست.

    آدرس مرکز خرید ایستینیه پارک :  İstinye Bayırı Cad شماره: 73
    آدرس سایت :  www.istinyepark.com 

    مرکز خرید زورلو

    مرکز خرید زورلو یکی از جدیدترین مراکز خرید استانبول است. این بنا در زمینی به مساحت 105 هزار مترمربع شامل 10 هزار متر مربع زمین اصلی ساخته شده است. مرکز خرید زورلو مکان جدیدی برای گردهمایی در استانبول به حساب می آید. مرکز خرید زورلو مکانی برای عرضه برندهای لوکس و مرکزی برای هنرهای نمایشی است و یک هتل 5 ستارههم در خود دارد. در این مرکز خرید یک مرکز نمایش وجود دارد که در آن می توانید نوازندگان مشهور و موزیکال های برادوی را تماشا کنید. مرکز خرید زورلو با فروشگاه‌ها و رستوران‌هایی مانند Eataly، Jamie Oliver’s Italian، Tom’s Kitchen و Morini و همچنین رستوران‌های محلی مانند Köşebaşı ،Günaydın ،Far East و Welldone غذاهای لذیذی به مراجعان ارائه می دهد.

    آدرس مرکز خرید زورلو: No:2, 34340 بشیکتاش استانبول
    آدرس سایت: www.zorlucenter.com

    مرکز خرید نیشانتاشی

    مرکز خرید نیشان تاشی واقع در منطقه ‌نیشانتاشی است که از قدیم در چند قدمی تکسیم به‌ دنبال خریداران متعهد در جستجوی شهرت است. اگر از بودن در مرکز مد لذت می برید، باید نیشانتاشی را ببینید. نیشانتاشی مرکز خریدی است که با بافت تاریخی منطقه درآمیخته است. این مرکز خرید در مرکز نیشانتاشی واقع شده است و علاقه ‌مندان غذا و خرید را به خود جلب می کند. این مرکز خرید علاوه بر داشتن برندهای ملی و بین المللی متعدد، فضای تاریخی نیشانتاشی را به شما ارائه می دهد. با توجه به تنوع فروشگاه ها، کافه ها، رستوران ها و پارکینگ شش طبقه که به منطقه پرجمعیت ارائه می دهد، مطمئناً شایسته این عنوان شیک است.

    آدرس مرکز خرید شهر نیشانتشی : Teşvikiye Mahallesi Teşvikiye Caddesi No:162, Nişantaşı 
    آدر سایت : www.citysnisantasi.com

    مرکز خرید آکمرکز

    مرکز خرید آکمرکز یک مرکز خرید منحصر به فرد است که در سال 2010 جایزه بهترین طراحی داخلی از املاک تجاری اروپا را از آن خود کرد. این مرکز خرید هر ساله میزبان فعالیت‌ های مختلف و همچنین پیست اسکیت روی یخ Frozenland در طبقه آخر است. بنابراین اکمرکز یکی از اولین انتخاب های بازدیدکنندگانی است که به دنبال سرگرمی هستند. آکمرکز در بین بهترین مراکز خرید در قسمت اروپایی استانبول رتبه اول را دارد. این مرکز خرید چهار طبقه با تقریباً 250 فروشگاه، 180 هزار متر مربع مساحت دارد. یک واحد پارکینگ سرپوشیده و طیف گسترده ای از فروشگاه های برتر، مد، سینما، سرگرمی، رستوران های متنوع بین المللی از امکانات آکمرکز است.

    آدرس مرکز خرید آکمرکز: Ulus Caddesi No:3, Etiler – Istanbul
    آدرس سایت: www.akmerkez.com

    مرکز خرید فروم استانبول

    مرکز خرید فروم استانبول از مراکز خرید معروف استانبول است. تقریباً می توانید هر کالایی را در فروم استانبول پیدا کنید. این مرکز خرید در سال 2009 شروع به کار کرد و در زمینی به مساحت 495 هزار متر مربع ساخته شده است. حدود 8 هزار متر مربع از آن را اولین آکواریوم غول پیکر ترکیه تورکوازو و اولین موزه یخ جادویی، اشغال کرده است. مابقی بین فروشگاه های بزرگی مانند IKEA، فروشگاه ورزشی Decathlon، Praktiker، چندین فروشگاه فناوری، 62 فروشگاه پوشاک و کفش داخلی و بین المللی، 15 کافه، 34 رستوران و 10 سالن فیلم به اشتراک گذاشته شده است. مرکز خرید فروم استانبول بزرگترین مرکز خرید استانبول است و یکی از بهترین مراکز خرید در اروپاست. این مرکز خرید با مترو دسترسی آسانی دارد و آکواریوم معروف Sea life نیز در آن واقع شده است. همچنین مرکز کشف لگولند در ترکیه نیز در فروم استانبول قرار دارد.

    آدرس مرکز خرید فروم استانبول: Kocatepe Mahallesi, Paşa Caddesi 34045 Bayrampaşa  
    آدرس سایت: www.forumistanbul.com  

    مرکز خرید وادی استانبول

    مرکز خرید وادی استانبول از مراکز خرید محبوب در این شهر است که در سال 2017 افتتاح‌شده و تا امروز طرفداران زیادی بین گردشگران پیدا کرده است. مرکز خرید وادی استانبول در جوار جنگل بلگراد قرار دارد و بیشتر برندهای بزرگ نظیر زارا، پنتی، برشکا و... در آن شعبه دارند. اینجا فرصت خوبی برای تفریح و خرید برای مشتریان فراهم می کند و تنوع اجناس آن هم بالاست.

    مرکز خرید پالادیوم

    مرکز خرید پالادیوم در مقابل مرکز تجاری برج پالادیوم قرار دارد و این مرکز خرید به لطف طراحی داخلی خود تجربه یک مرکز خرید بزرگ را ارائه می دهد. اگرچه مرکز خرید پالادیوم در بخش غربی آتاشهیر واقع شده است، اما از بیشتر بخش‌ های آسیایی نیز قابل مشاهده است. هدف این مرکز خرید جلب رضایت بازدیدکنندگان از طریق مجموعه فیلم ها و فروشگاه های متعدد است. اگرچه رستوران های داخل مرکز خرید در همان منطقه متمرکز شده اند، اما کافه های متعددی در اطراف مرکز خرید پراکنده شده اند که می توانید برای صرف قهوه به آنجا بروید. بنابراین، بعد از اینکه از غذای خود لذت بردید، می توانید به یکی از آن کافه ها بروید و از نوشیدنی و دسر خود لذت ببرید. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان خریدان است.

    آدرس مرکز خرید پالادیوم : Barbaros Mah- No:8-B, Ataşehir, 34746
    آدرس سایت: www.palladiumatasehir.com

    مرکز خرید آکاسیا

    آکاسیا یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است. این مرکز خرید در فضای بزرگی ساخته شده است و محیط دلبازی را برای خریداران ارائه می دهد که در آن می توانند هم غذا بخورند و هم خرید کنند. این مرکز خرید دارای مجموعه ای از فیلم های به روز سینما، فعالیت هایی برای کودکان، کارگاه ها و فعالیت های فرهنگی برگزار می کند. همچنین باید توجه داشته باشیم مرکز خرید آکاسیا به لطف پارک Akasya برنده «جایزه معماری منظر» شد. بنابراین، اگر به استانبول رفتید، این مرکز خرید را از دست ندهید. مرکز خرید آکاسیا فعالیت های خود را با نام Akasya Kultur Sanat شروع کرد و جوایزی مانند Direklerarasi Seyirci Odulleri در سال 2017 و جایزه بهترین فضای خرید را از آن خود کرده است. آکاسیا واقع در نقطه تقاطع متروبوس، مارمارای و مترو M4 است و مرکزی ترین موقعیت را در سمت آسیایی استانبول دارد.

    مرکز خرید میدان عمار

    مرکز خرید میدان عمار میزبان 491 برند مجزا است و مناطق تفریحی مانند سینمای چند بعدی 4DX، آکواریوم و باغ ‌وحش زیر آب دارد. مرکز خرید عمار یکی از محبوب ‌ترین مراکز خرید در استانبول است که در زمینی به مساحت بیش از 138 هزار متر مربع واقع شده و جایگاه خود را به عنوان قلب تپنده خریدهای لوکس در ترکیه حفظ کرده است. ساعت کار این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.
    آدرس مرکز خرید عمار: Unalan, Libadiye, No:88, 34700 Uskudar
    آدرس سایت: www.emaarsquaremall.com

    مرکز خرید کاپاسیتی استانبول

    مرکز خرید کاپاسیتی در قسمت اروپایی شهر استانبول در منطقه ی باکرکوی واقع ‌شده است. این منطقه یکی از مناطق معروف در استانبول است. این مرکز خرید هم از پرطرفدارترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول است و مقام هفتم از جدول بهترین مراکز خرید استانبول را به خود اختصاص داده است. مساحت مرکز خرید کاپاسیتی حدودا 133 هزار متر مربع است. 

    مراکز خرید کودک در استانبول

    از بهترین مراکز خرید کودک در استانبول برای خرید لباس بچگانه در استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    بازار عثمان بیمرکز خرید مارمارابازار فاتحبازار مارتر

    جدول بهترین مراکز خرید کودک در استانبول

    بازار عثمان بی استانبول

    بازار عثمان بی در خیابانی به همین نام واقع شده است. عثمان بی بیشتر به مرکز فروش لباس زنانه عمده شهرت دارد. با این حال مراکز فروش لباس بچگانه نیز در این منطقه فعال هستند.

    مرکز خرید مارمارا

    مرکز خرید مارمارا در میان مراکز خرید دیگر متمایز است، زیرا به لطف باشگاه کودکان مارمارا اغلب فعالیت های ویژه برای کودکان برگزار می شود. این مرکر خرید همچنین به دلیل اینکه اولین هایپرمارکت ترکیه است، بسیار مهم است. در این مرکز خرید برندهای خارجی و محلی متعددی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. علاوه بر این، این مرکز خرید دارای یک خیابان کودکان است که در آن کودکان کوچک شما می توانند با همسالان خود در محیطی امن و مناسب بازی کنند. 

    بازار فاتح

    بازار فاتح هم از دیگر مراکزی است که می توانید برای خرید لباس بچگانه به آنجا مراجعه کنید.

    بازار مارتر

    یکی از معروف ترین بازارهای عمده فروشی پوشاک کودک در استانبول بازار مارتر است، در این بازار در بیش از صدها فروشگاه، محصولات بچه گانه با کیفیت بالا و قیمت بسیار ارزان عرضه می شود. 

    بهترین فروشگاه های کودک در مراکز خرید استانبول

    البته در نظر داشته باشید در بیشتر پاساژها و بازارهای استانبول همه رقم جنس از جمله لباس بچگانه نیز پیدا می شود؛ بنابراین شما می توانید به عنوان مثال با مراجعه به اوت لت ونیزیا یک تیر و چند نشان بزنید؛ هم اوت لت بخرید، هم بچگانه، هم بزرگسال و هم از این مرکز خرید تماشایی لذت ببرید! از فروشگاه های محبوب برای خرید لباس بچگانه در ترکیه می توان به ال سی وایکیکی، مادرکر، چیکو، عزیز به به و... اشاره کرد.

    مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی

    بیشتر گردشگران دوست دارند در بخش اروپایی استانبول هتل رزرو کنند. چون این قسمت به بیشتر جاهای دیدنی استانبول نزدیک تر است. از آنجایی که ممکن است رفت و آمد بین قسمت اروپایی و آسیایی برای برخی مسافران گیج کننده باشد، بهتر است برای خرید به پاساژهای استانبول در قسمت اروپایی مراجعه کنند. در قسمت اروپایی استانبول چند مرکز خرید خوب وجود دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست. بهترین مراکز خرید در بخش اروپایی استانبول عبارتند از:

    استانبول مالمرکز خرید ترامپ تاورزمرکز خرید آتاکوی گالریامرکز خرید اولیویوم
    مرکز خرید آکباتیمرکز خرید جواهیراوت لت ونیزیامرکز خرید آکمرکز

    جدول بهترین مراکز خرید قسمت اروپایی استانبول

    استانبول مال

    مرکز خرید استانبول مال برنده جایزه معتبر «بهترین مرکز خرید اروپا» است و به دلایل زیادی واقعاً شایسته تحسین است. مرکز خرید استانبول اقامتگاه و هتل هم دارد و در یکی از محبوب ترین نقاط استانبول واقع شده است. این مرکز خرید در سال 2004 افتتاح شد و شعار آن «بزرگترین مرکز خرید، سرگرمی و سبک زندگی ترکیه» است. این مرکز خرید 350 مغازه دارد. مرکز خرید استانبول از هفت تپه استانبول الهام گرفته شده است. بنابراین، ردپای بناهای معروفی مانند سلطان احمد، تقسیم و پارک یلدیز در طراحی آن دیده می شود. در مرکز خرید استانبول چیزی برای همه افراد وجود دارد. اگر عاشق غذا هستید، می ‌توانید غذاهای بین ‌المللی عالی را در Gusto MOI میل کنید یا اگر به هنر و هنرهای نمایشی علاقه دارید، نمایش ‌های تئاتر و کنسرت ‌های مکرر در MOI Sahne برگزار می ‌شود. علاوه بر این، در MOI Art، می ‌توانید از گالری ‌های بین ‌المللی دیدن کنید و یک روز سرگرم ‌کننده داشته باشید. این مرکز خرید بزرگترین پارک سرگرمی سرپوشیده اروپا را در خود جای داده است و البته جدیدترین فیلم ها را نیز می توانید در مجموعه سینمایی Cinetech تماشا کنید. مال استانبول از بهترین مراکز خرید استانبول و میزبان برندهای مطرح جهانی است. یک پارک موضوعی بزرگ در این مرکز خرید وجود دارد، که این می تواند یکی از کارهای جذاب برای بچه ها و سرگرم کننده برای آن ها باشد.

    آدرس سایت: www.mallofistanbul.com

    مرکز خرید ترامپ تاورز

    این مرکز خرید لاکچری در استانبول کنجکاوی مسافران زیادی را برمی انگیزد. شباهت نام این مرکز خرید به نام رئیس جمهور پیشین آمریکا این موضوع را به ذهن متبادر می کند که شاید این مرکز خرید برای ترامپ باشد؛ اما این طور نیست دونالد ترامپ مالک این مرکز خرید نیست و سهمی در آن ندارد. با این حال، مرکز خرید لوکس ترامپ تاورز محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد.

    مرکز خرید آتاکوی گالریا

    مرکز خرید آتاکوی گالریا اولین مرکز خرید مدرن ترکیه است. این مرکز خرید در سال 1988 درهای خود را به روی عموم باز کرد و از آن زمان تاکنون میلیون ها نفر از آن بازدید کرده اند. گالریا در سال 1990 توسط شورای بین المللی مراکز خرید (ICSC) به دلیل طراحی نقشه پیچیده، ساخت سریع و ویژگی های ساختاری منحصر به فرد به عنوان برجسته ترین مرکز خرید جهان شناخته شد. این مرکز خرید در میان ساکنان استانبول بسیار محبوب است و جوایز معتبری مانند «بهترین طراحی معماری»، «بهترین پروژه با جزئیات» و «بهترین ترکیب فروشگاهی» را در سال 1989 دریافت کرد. علاوه بر خرید در این مرکز، می‌ توانید به تماشای فیلم های روز دنیا بروید. و در رویدادهایی مانند جلسات گفتگو با افراد مشهور شرکت کنید. در دهه 80 ترکیه با تغییرات اجتماعی زیادی روبرو شد. مغز متفکر نخست وزیر مبتکر تورگوت اوزال بود که ساخت چنین مرکز خریدی را توصیه کرد. این مرکز خرید از مرکز خرید هیوستون گالریا در هیوستون تگزاس آمریکا الهام گرفته است. گالریا در کنار دریا در حومه آتاکوی واقع شده است و در زمینی به مساحت 77 هزار متر مربع ساخته شده است. دارای چندین فروشگاه از برند های معتبر رستوران، سالن سینما، سالن بولینگ و پیست اسکیت روی یخ است.

    آدرس مرکز خرید آتاکوی گالریا : Bakırköy Ataköy arası sahilyolu

    آدرس سایت : www.galleria-atakoy.com 

    مرکز خرید اولیویوم استانبول

    مرکز خرید اولیویوم در منطقه زیتین بورنو استانبول قرار دارد. این مرکز خرید در آوریل 2000 افتتاح شد و تنوع بی نظیری از اجناس ترکی را به مشتریان عرضه می کند. 132 فروشگاه در مساحت 35 هزار متر مربعی مرکز خرید اولیویوم در حال فعالیت هستند.

    مرکز خرید آکباتی

    مرکز خرید آکباتی در منطقه باهچه شهیر استانبول واقع شده است. در این مرکز خرید علاوه بر خرید، از تفریحاتی نظیر سینما در فضای باز، تئاتر کودک و زمین های بازی کودکان بهره مند می شوید. 

    همچنین می توانید مقاله مراکز خرید محبوب در بخش اروپایی استانبول را بخوانید تا با این پاساژها بیشتر آشنا شوید.

    مرکز خرید استانبول مال

    عکسی از ورودی مرکز خرید استانبول مال در قسمت اروپایی

    مراکز خرید استانبول در قسمت آسیایی

    اول از همه باید به این نکته اشاره کنیم که بیشتر گردشگران می گویند قیمت اجناس در مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول به صرفه تر از قسمت اروپایی است. بخش آسیایی استانبول مراکز خرید متنوع و ارزان قیمتی دارد که خرید از آنها مقرون به صرفه است. همچنین بازارهای هفتگی و عمده فروشی های پوشاک نیز در این بخش استانبول قرار دارند. برخی از بهترین مراکز خرید بخش آسیایی استانبول عبارتند از:

    مرکز خرید پالادیوممرکز خرید آکاسیااوت لت استار سیتیمرکز خرید میدان عمار
    مرکز خرید آناتولیوممرکز خرید پیازا مال تپهمرکز خرید کاپیتولمرکز خرید مارینتورک
    مرکز خرید هیلتونمرکز خرید ناتیلوساوت لت آسیا پارکمرکز خرید بویاکا عمرانیه

    جدول بهترین مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول

    اوت لت استار سیتی

    اوت لت استار سیتی استانبول از میدان تکسیم و سایر جاهای دیدنی استانبول دور است؛ اما در این مرکز خرید مجموعه ای عظیم از تعداد زیادی از برندهای بین المللی و ترکی را با ارزان ترین قیمت به فروش می رسد. شما در این مرکز خرید می توانید تمام مایحتاج خود مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره را پیدا کنید. در کل اوت لت ها به دلیل ارزان تر بودن اجناسشان معروف هستند، اما از میدان تکسیم فاصله نسبتا زیادی دارند.

    مرکز خرید آناتولیوم

    مرکز خرید آناتولیوم در ناحیه کارتال در بخش آسیایی واقع شده است. مهم ترین ویژگی این مرکز خرید همجواری آن با IKEA است. کسانی که برای خرید دکوراسیون منزل به ایکیا می روند، عموماً خرید خود را از فروشگاه های لوازم الکترونیکی در آناتولیوم ادامه می دهند. بزرگترین چیزی که آناتولیوم را از سایر مراکز خرید آسیایی استانبول متمایز می کند، این است که می توانید با رفتن به ایکیا خرید خود را غنی تر کنید. همچنین گزینه های متنوع از نظر خوردن و نوشیدن نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

    مرکز خرید پیازا مال تپه

    مرکز خرید پیازا در مال تپه Maltepe واقع شده است و یکی از مراکز خرید مورد علاقه مردم استانبول به حساب می آید. پیازا مکانی شیک است که با معماری مدرن ساخته شده و فضای باز فراوانی دارد. این مرکز خرید همچنین در مجاورت پارک مال تپه قرار دارد و در واقع از دو مرکز خرید بزرگ تشکیل شده است. بنابراین، شما گزینه های زیادی برای خرید لباس، کالاهای خانگی و تجهیزات الکترونیکی دارید. بارزترین ویژگی پیازا، فودکورت بالای مرکز خرید است. از آنجایی که این مکان مانند یک میدان در فضای باز طراحی شده است، فضایی بزرگ و جادار بوده و رستوران های شیک زیادی دارد.

    مرکز خرید کاپیتول

    کاپیتول یکی از قدیمی ترین مراکز خرید استانبول بیش از 25 سال در زمره مراکز خرید و سرگرمی بوده است. این مرکز خرید برند های بزرگی را برای جذب بازدیدکنندگان در خود جای داده است. اگر به دنبال یک مرکز خرید در منطقه اسکودار در بخش آسیایی استانبول هستید، کاپیتول گزینه مناسبی برای شما است. علاوه بر این، کاپیتول در سال 2006 توسط شورای بین المللی مراکز خرید در بخش «بهترین مراکز خرید بازسازی شده استانبول» جایزه دریافت کرد. ساعت کار این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.
    آدرس مرکز خرید کاپیتول : Mahir İz Caddesi 34662 Altunizade
    آدرس سایت: www.capitol.com

    مرکز خرید مارینتورک

    مرکز خرید مارینتورک در منطقه پندیک (Pendik) در سمت آسیایی واقع شده است و در میان مراکز خرید نزدیک به فرودگاه صبیحه گوکچن (Sabiha Gokcen) است. این مرکز خرید در نقطه تلاقی پندیک با دریا قرار دارد و چشم انداز آن فوق العاده است. در اینجا مغازه ها در فضای باز قرار دارند و به بازدیدکنندگان اجازه می دهند با آفتاب و هوای تازه خرید کنند. برای لذت بردن از منظره دریا در مارینتورک، می توانید یک وعده غذایی خوب را در شعبه آسیایی Bebek Balikcisi از بهترین رستوران های سرو ماهی در استانبول صرف کنید.

    مرکز خرید هیل تاون استانبول

    مرکز خرید هیل تاون استانبول از آن مراکز خریدی است که نادرترین برندها را هم می توانید در آن پیدا کنید. این مرکز خرید در مال تپه استانبول واقع شده ایت و محیط لوکس و مدرنی دارد.

    مرکز خرید ناتیلوس

    مرکز خرید ناتیلوس در کادیکوی واقع شده است و به عنوان یکی از مراکز تفریحی، خرید و غذاخوری در استانبول متمایز است. این مرکز خرید قطعا یکی از بهترین انتخاب ها در بین رقبای خود به شمار می رود.
    مرکز خرید ناتیلوس یک سالن ورزشی، یک سالن بولینگ، یک مجموعه سینمایی، مغازه ‌های متعدد دکور خانه و فروشگاه‌ های تکنو دارد. به غیر از فودکورت، می توانید غذای خود را در رستورانی در محوطه بیرونی بزرگ در طبقه اول آن نیز میل کنید. این مرکز خرید بسیار نزدیک به ایستگاه‌های مترو و Marmaray است؛ با وجود اینکه ناتیلوس یک مرکز خرید قدیمی است، اما همچنان در میان گردشگران بسیار محبوب است.

    مرکز خرید بویاکا عمرانیه

    مرکز خرید بویاکا عمرانیه واقع در منطقه عمرانیه است. اگر به دنبال یک مرکز خرید در منطقه عمرانیه هستید، مرکز خرید بویوکا بهترین انتخاب است. مرکز خرید بویوکا استانبول از بهترین مراکز خرید استانبول است که در قسمت آسیایی قرار دارد. 

    در ضمن می توانید مقاله مراکز خرید محبوب در بخش آسیایی استانبول را بخوانید تا با این جزئیات بیشتری آشنا شوید.

    مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تکسیم

    پاساژهای نزدیک میدان تکسیم بین گردشگران محبوبیت زیادی دارند. چون لازم نیست مسافت زیادی را تا رسیدن به مراکر خرید طی کنند. اگر می خواهید به مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم سری بزنید، بازدید از این پاساژها را در نظر داشته باشید:

    مرکز خرید جواهیرمرکز خرید بی اوغلو ایشمرکز خرید ترکوز پاساژمرکز خرید فروم

    جدول مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم

    درخصوص این مراکز خرید بالاتر صحبت کردیم؛ اما مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول را معرفی نکردیم. مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول از مراکز خرید نزدیک به میدان تکسیم است که در بین مسافران و گردشگران محبوبیت زیادی دارد. نزدیکی این مرکز خرید قدیمی استانبول به میدان تکسیم علت این محبوبیت است. در ضمن قیمت اجناس در این مرکز خرید نسبتا مناسب است. پس گزینه ایده آلی برای آنهایی است که نمی خواهند برای رفتن به مرکز خرید زمان زیادی را در وسایل حمل و نقل عمومی سپری کنند.

    بازارهای استانبول

    فراموش نکنید بخشی از جذابیت خرید در استانبول به بازارهای استانبول مربوط می شود. مثلا بازار بزرگ استانبول یکی از مکان های تاریخی و دیدنی این شهر به حساب می آید. با مراجعه به بازار بزرگ استانبول هم با بخشی از فرهنگ مردم ترکیه آشنا می شوید، هم می توانید سوغاتی های خوشمزه و جذاب خریداری کنید و هم می توانید عکس بگیرید! چون اینجا یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی در استانبول است. در کل یادتان باشد، مراکز خرید استانبول آنقدر شما را مجذوب نکند که بازارهای آن را از یاد ببرید. برخی از بهترین بازارهای استانبول عبارتند از:

    • بازار بزرگ استانبول (کاپالی چارشی): بازار بزرگ استانبول جدا از اینکه محل خوبی برای خرید سوغات ترکیه است، یکی از جاذبه های دیدنی استانبول به حساب می‌آید.
    • بازار مصری ها (بازار ادویه): بازار مصری ها استانبول هم از آن مکان هایی است که در سفر به استانبول حتما باید به آن سر بزنید؛ به خصوص اگر عاشق خرید خوراکی‌های ترکی و ادویه جات باشید.
    • بازار چینی ها: بازار چینی ها استانبول یکی دیگر از بازارهای این شهر است که محل مناسبی برای خرید پوشاک و خوراکی است.
    • بازار بشیکتاش: بازار بشیکتاش در واقع یک بازار هفتگی (شنبه بازار) در یکی از محله های قدیمی استانبول است؛ گشت و گذار در این بازار حس و حال خوبی دارد.
    • بازار کادیکوی: بازار کادیکوی استانبول هم از آن مراکز خرید ارزان و قیمت مناسب است که در قسمت آسیایی قرار دارد.
    • بازار باکرکوی
    • بازار فاتح
    • بازار اورتاکوی
    • بازار تارلاباشی
    • بازار فری باشی
    • بازار یشیل کوی 

    همچنین می توانید با خواندن مقاله بازار لباس استانبول از بهترین بازارها برای خرید پوشاک در این شهر مطلع شوید.

    بهترین زمان خرید در استانبول

    در فصل های مختلف حراجی های زیادی در استانبول برگزار می شود که می توانید به عنوان یک فرصت خرید ویژه به آنها نگاه کنید. حراجی ژانویه در استانبول یکی از این موارد است که در فصل زمستان برگزار می شود. همچنین در بهار و تابستان نیز حراجی های متنوعی برای خرید پوشاک از ترکیه به راه می افتد. در کل بهترین زمان خرید از ترکیه فصل تابستان است.

    چند نکته مهم راجع به خرید در استانبول

    1. چانه بزنید! چانی زنی هنگام خرید در استانبول امر رایجی است. در بازارهای استانبول با پیشنهاد قیمت پایین تر به فروشنده می توانید اجناس را ارزان تر بخرید.
    2. اولین چیزی را که به چشمتان می خورد، خریداری نکنید! صبر کنید و چند مغازه را بچرخید تا بتوانید کالای موردنظر خود را با قیمت پایین تری خریداری کنید.
    3. استانبول پر از مراکز خرید و بازارهای متنوع با قیمت های مختلف است؛ مطمئن باشید خرید خوبی را تجربه خواهید کرد. اینجا هر سبک و سلیقه ای را راضی می کند.
    4. از حراجی های استانبول و تاریخ های آن مطلع باشید تا اگر در آن تاریخ ها به استانبول آمدید، حراجی را از دست ندهید.
    5. همه پول هایتان را در یک جیب (یا کیف) نگذارید و مراقب وسایل خود باشید.
    6. اگر با کودک خود به استانبول سفر کرده اید، حتما کالسکه مسافرتی با خودتان بیاورید تا هنگام پاساژگردی کودکتان خسته نشود.
    7. محدودیت بار در پرواز به ایران را فراموش نکنید و هنگام خرید از استانبول به بردن اجناس به ایران نیز فکر کنید.
    8. وقت خرید از استانبول خودتان را مشتاق نشان ندهید تا بیشتر تخفیف بگیرید!
    9. واژه indirim در زبان ترکی به معنای حراجی است؛ اگر این کلمه را روی شیشه فروشگاهی در استانبول دیدید، سری به آن مغازه بزنید.
    10. هنگام خرید در استانبول کفش و لباس راحت بپوشید و یک بطری آب به همراه داشته باشید.

    مسیر مراکز خرید استانبول با مترو

    حالا چطور برای خرید به پاساژهای استانبول برویم؟ بهترین کار این است که نام مرکز خرید موردنظر خود را در گوگل جستجو کنید و با کمک گوگل مپس (نقشه گوگل) از موقعیت آن روی نقشه مطلع شوید. حالا با توجه به نقطه مبدأ یا هتل محل اقامت خود می توانید تصمیم بگیرید چطور به آن مرکز خرید برسید. شما می توانید از مترو استانبول هم استفاده کنید و نزدیک ترین مترو به مرکز خرید موردنظرتان را از طریق اپلیکیشن های سفر به استانبول بیابید. به عنوان مثال، ایستگاه مترو میدان تکسیم استانبول به برخی از مراکز خرید مهم در این شهر از جمله مرکز خرید بی اوغلو ایش نزدیک است.

    هتل های نزدیک مراکز خرید استانبول

    اگر به قصد خرید به استانبول سفر می کنید، بهتر است هتل محل اقامت خود را نزدیک مهم ترین مراکز خرید این شهر رزرو کنید تا در هزینه و زمان خود صرفه جویی کرده باشید. بیشتر مسافرانی که برای خرید به استانبول می روند در محدوده میدان تکسیم یا محله فاتح هتل رزرو می کنند. اگر می خواهید به بازار بزرگ استانبول نزدیک باشید باید در محله فاتح هتل بگیرید و اگر دوست دارید به مراکز خرید خیابان استقلال نزدیک باشید، در محدوده میدان تکسیم هتل رزرو کنید. در ضمن، مزیت دیگر رزرو هتل در نزدیکی میدان تکسیم این است که با استفاده از ایستگاه مترو می توانید به تمام شهر استانبول رفت و آمد کنید.

    برخی از بهترین هتل های نزدیک میدان تکسیم عبارتند از:

    • هتل موکارناس
    • هتل پرا
    • هتل آیرامین

    برخی از بهترین هتل های محله فاتح عبارتند از:

    • هتل میسا
    • هتل آریستوکرات
    • هاستل چیرز

    بهترین مراکز خرید استانبول کدامند؟

    همانطور که دیدید، استانبول پر از مراکز خرید کوچک و بزرگ با اجناس متنوع است. اما به عنوان یک مسافر هیچ یک از ما وقت زیادی نداریم تا همه مراکز خرید استانبول را بگردیم. پس کدام یک از این پاساژها را انتخاب کنیم که هم فال باشد و هم تماشا؛ هم تفریحی باشد هم فرصتی برای خرید؟ اگر وقت زیادی برای خرید و گشت و گذار در مراکز خرید متنوع استانبول را ندارید، پیشنهاد می کنیم این مراکز خرید را در لیست خود بگذارید:

    1. استانبول مال
    2. ونیزیا استانبول
    3. وادی استانبول
    4. مرکز خرید جواهر
    5. مراکز خرید خیابان استقلال
    6. مرکز خرید بی اوغلو ایش

    سخن آخر…

    در این مقاله سعی کردیم راهنمای جامع خرید در استانبول را ارائه دهیم و مراکز خرید مهم در استانبول را به تفکیک مراکز خرید لوکس و ارزان، بازارها و مراکز خرید در بخش آسیایی و اروپایی استانبول معرفی کنیم. این مراکز خرید با ارائه برندهای معتبر، امکانات رفاهی و تفریحی و... برای گردشگران و خریداران جذابیت های فراوانی دارد. همچنین برای تجربه خرید بهتر در استانبول توصیه می‌کنیم نظرات و نقدهای دیگران در گوگل مپس را نیز مطالعه کنید. شما کدام یک از این مراکز خرید را از نزدیک دیده اید؟ کدام یک از آنها در لیست شما برای خرید قرار گرفت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    سوالات متداول درباره بهترین مراکز خرید استانبول

    معروف ترین مراکز خرید استانبول کدامند؟ 

    از معروف ترین مراکز خرید استانبول می توانیم به مرکز خرید فروم استانبول، مرکز خرید ایستینیه پارک، مرکز خرید کانیون، مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید آکمرکز اشاره کرد.

    کدام یک از مراکز خرید استانبول آکواریوم دارد؟ 

    مرکز خرید فروم استانبول و وایا پورت بزرگترین مرکز خرید استانبول است که دارای آکواریوم معروف Sea life و ViaSea هستند.

    بخش نظرات
    اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

    پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

    اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
    6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc