https://gateway.trip.ir/api/

شهربازی موی پارک استانبول

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

شهربازی موی پارک استانبول

شهربازی موی پارک (Moipark) یکی از پارک های موضوعی استانبول است که داخل مرکز خریدی به همین نام قرار دارد. این شهربازی در باشاکشهیر واقع شده است. شهربازی موی پارک جزو تفریحات لاکچری استانبول به حساب می‌آید و به عنوان بزرگ‌ ترین شهربازی سرپوشیده در اروپا شناخته می‌ شود. شهربازی موی پارک استانبول دنیای متفاوتی را در خود جای داده است؛ این پارک مساحتی بالغ بر 12 هزار متر مربع دارد و با تفریحات متنوع خود توجه هر شخصی با هر سن و سالی را به خود جلب می کند. بیش از ده ها سرگرمی مختلف برای کودکان در طبقه بالای این پارک وجود دارد؛ جایی که کودکان 4 تا 10 ساله می‌توانند در آن تفریح کنند. این شهربازی دنیایی پر از آدرنالین و سرگرمی است. اگر می خواهید یک ماجراجویی جذاب در استانبول داشته باشید، می توانید با دوستان و خانواده خود به موی پارک استانبول بروید. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این شهربازی مدرن در استانبول در اختیار شما قرار دهیم. 

موی پارک استانبول

نمایی از شهربازی موی پارک استانبول

شهربازی سرپوشیده موی پارک استانبول کجاست؟

شهربازی موی پارک با بودجه 36 میلیون دلاری ساخته شد. در این شهربازی می توانید بهترین امکانات و تجهیزات را برای بازی پیدا کنید. شهربازی سرپوشیده موی پارک از دو طبقه مجزا تشکیل شده است که در طبقه اول آن دستگاه های بازی برای کودکان 3 تا 15 ساله قرار دارد و طبقه دوم آن برای بازی بزرگسالان مناسب است.

موی پارک، بزرگترین شهربازی سرپوشیده استانبول

شهربازی موی پارک درست در وسط مرکز خرید استانبول مال در باشاکشهیر واقع شده است. این شهربازی یک مرکز سرگرمی واقعی است که کودکان و بزرگسالان ساعت ها می‌توانند از بازی‌های آن لذت ببرند. اگر به دنبال یک مرکز تفریحی هیجان انگیز در استانبول با فاصله کم از مرکز شهر هستید، شهربازی موی پارک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. موی پارک بزرگ‌ ترین شهربازی سرپوشیده اروپا است و در زمینی به مساحت 12000 متر مربع بنا شده است. 

در شهربازی سرپوشیده استانبول ده ها بخش مختلف برای سرگرم کردن کودکان چهار تا ده ساله در طبقه بالای پارک وجود دارد. در طبقه پایین پارک نیز دنیایی از آدرنالین و سرگرمی وجود دارد که لحظاتی فراموش نشدنی را برای بزرگسالان رقم خواهد زد. شما و کودکانتان می توانید با تاب ‌های غول ‌پیکر، شاتل‌ های پرسرعت، بازی‌ های پر از آدرنالین، با دنیایی سرگرم‌کننده آشنا شوید و ساعات فراموش‌نشدنی را در بزرگترین شهربازی استانبول تجربه کنید.

همچنین در شهربازی موی پارک رستوران ‌ها و بوفه ‌های زیادی وجود دارند که می ‌توانید خوردنی‌های موردعلاقه‌تان را پیدا کنید؛ از پیتزاهای خوشمزه گرفته تا همبرگر و از نوشیدنی‌‌های سرد گرفته تا آب نبات پنبه‌ای‌های پف‌دار را می‌توانید اینجا امتحان کنید.

قیمت بلیط شهربازی موی پارک استانبول

برای ورود به شهربازی موی پارک باید یک کارت اعتباری به ازای هر نفر به ارزش 4 لیر تهیه کنید. قیمت بازی ها در موی پارک متفاوت است و به ازای هر بازی باید در کارت خود اعتبار داشته باشید. هزینه ورودی برای کودکان بالای دو سال باید پرداخت شود.

موی پارک استانبول

عکس قسمت کودکان شهربازی موی پارک استانبول

بخش های مختلف شهربازی موی پارک استانبول

شهربازی سرپوشیده موی پارک استانبول مکان بسیار جذاب و هیجان انگیزی است که می توانید هنگام سفر به استانبول آن را تجربه کنید. این شهربازی از بخش های مختلفی برای کودکان و بزرگسالان تشکیل شده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

هتل وحشت

افراد شجاع و با دل جرات می‌توانند خود را در هتل وحشت شهربازی موی پارک به‌ چالش بکشند. هتل وحشت شهربازی موی پارک با 750 متر طول وسایل ترسناک زیادی در خود جای داده است. هر چقدر بیش تر وارد این هتل عجیب و غریب می شوید، باید منتظر اتفاق‌های ترسناکی باشید. در ضمن یادتان باشد ورود به این هتل تنها برای افراد بالای 12 سال امکان پذیر است.

قطار سواری

اگر اهل سفر با قطار هستید و قطار سواری را دوست دارید، حتما این بازی را امتحان کنید. کودکان هم می توانند سوار این قطار شوند. این قطار حدودا یک متر از زمین فاصله دارد و با سرعتی مناسب برای کودکان حرکت می کند و همزمان با حرکت یک موسیقی شاد نیز پخش می شود تا کودکان از آن لذت ببرند. قطارسواری از آن بازی هایی است که همه کودکان در شهربازی دوست دارند امتحان کنند.

پرواز علاءالدین

پرواز علاءالدین یکی دیگر از بازی ‌های موی پارک برای کودکان 8 تا 12 ساله است. درواقع این بازی به شکل یک ترن هوایی طراحی شده است و کودکان می توانند در حین این بازی هیجان زیادی را تجربه ‌کنند. 
گاهی در میان مسیر این بازی آب روی بچه ها پاشیده می شود و آن ها حس قایق سواری روی رودخانه را دریافت می کنند.

پینت بال

در شهربازی سر پوشیده موی پارک بازی جذاب پینت بال نیز وجود دارد. پینت بال به صورت گروهی انجام می شود و شما می توانید حس جذاب بازی گروهی پینت بال را در موی پارک استانبول هم تجربه کنید.

امکانات رفاهی موی پارک استانبول

داخل این شهربازی مدرن، رستوران های زنجیره ای متعددی وجود دارد که می توانید پس از یک روز هیجان انگیز و جذاب به آنجا بروید و از غذاهای خوشمزه و فست فودهای خوش طعم آن میل کنید. همچنین می توانید غذاهای رژیمی، گیاهی، سنتی و همچنین غذاهای خوشمزه دریایی را نیز در این شهربازی پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این مجتمع تفریحی به سایت رسمی شهربازی موی پارک استانبول سری بزنید.

نکات مهم در مورد بازدید از موی پارک استانبول

  • برای بازی با وسایل جذاب شهربازی سرپوشیده موی پارک نیازی نیست در صف های طولای بایستید، تنها باید کارت اعتباری شهربازی را تهیه کرده و با نشان دادن آن به مسئول هر یک از دستگاه ها از آن ها استفاده کنید و در آخر کارت را تحویل داده و هزینه بازی هایی را که انجام داده‌اید بپردازید.
  • ورودی شهر بازی موی پارک رایگان نیست، برای ورود به شهربازی موی پارک و استفاده از وسایل بازی این مجموعه باید مبلغ 4 لیر به ازای هر نفر بپردازید.
  • روزها و ساعات کاری شهربازی موی پارک استانبول از این قرار است: تمام روزهای هفته از ساعت 12 ظهر تا 22 شب.

چگونه به شهربازی موی پارک استانبول برویم؟

شما می توانید برای رفتن به موی پارک استانبول از اتوبوس های شهری و یا تاکسی های استانبول استفاده کنید. تنها کافی است خود را به باشاک شهیر، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمود بی برسانید. 
آنهایی که از قسمت اروپایی می آیند، باید از خط تراموا کاباتاش به ایستگاه کیرازلی استفاده کنند و سپس از ایستگاه کیرازلی به مترو باشاکشهیر بروند. 
آنهایی که از سمت آناتولی می آیند باید با مارماری به ینی کاپی بروند و از ینی کاپی Yenikapı خود را به مترو Bağcılar برسانند. در ادامه در ایستگاه Kirazlı پیاده شده و به متروی Başakşehir بروند.

سوالات متداول درباره ی شهربازی سرپوشیده موی پارک استانبول

موی پارک استانبول کجاست؟

شهربازی سرپوشیده موی پارک در منطقه باشاکشهیر در وسط شهر استانبول واقع شده است.

بخش های مختلف شهربازی سرپوشیده موی پارک کدامند؟

پینت بال، پرواز علاءالدین، قطارسواری، هتل وحشت از جمله بخش های مختلف موی پارک استانبول هستند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc