https://gateway.trip.ir/api/

آیا موزه پرا در استانبول ارزش دیدن دارد؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 جاذبه های گردشگری

آیا موزه پرا در استانبول ارزش دیدن دارد؟

موزه پرا یکی از چند موزه ای است که در شهر استانبول قرار دارد و در اینجا قصد داریم درباره آن اطلاعات بیشتری به شما بدهیم. به هر شهری از جهان که سفر کنید، موزه ها بخشی از هویت آن شهر هستند که از اقوام و سرگذشت آنها، ساختار شهر و اشیای ساخته شده در مدت گذر از گذشته به آینده برای شما صحبت می کنند. موزه پرا در استانبول خارج از هر گونه تبلیغ و سخن اضافی، به معنای واقعی شما را به زمانی خواهد برد که جالب و رویایی است. اگر علاقه مند هستید درباره موزه پرا استانبول اطلاعاتی داشته باشید ادامه مطلب را دنبال کنید.

موزه پرا استانبول

در این موزه چشمگیر و چشم نواز چیزهای زیادی برای تماشا کردن وجود دارد ، ولی بدون شک نمایشگاهی که در طبقه دوم آن وجود دارد بی نظیر است. در این طبقه نقاشی هایی که با مضامین شرقی کشیده شده اند به نمایش درآمده اند. این آثار که از مجموعه خصوصی İnan Kıraç تهیه شده است، از قرن هفدهم تا بیستم، جلوه های جالبی را به جهان عثمانی می بخشد و محبوب ترین نقاشی ترکیه را در این طبقه خواهید دید. سایر طبقه ها نمایشگاه های موقتی هستند که به صورت دوره ای تمدید می شوند، مثل نمایش تابلوهای پیکاسو.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید و بلیط هواپیما نیز رزرو کرده اید، بهتر است بدانید موزه پرا در منطقه بی اوغلو قرار گرفته است. این منطقه به عنوان مهمترین محله استانبول شناخته می شود که در مرکز شهر قرار گرفته است، پس اگر هتل محل اقامت شما نزدیک یا داخل این محله است به موزه پرا نزدیک هستید و می توانید به راحتی برای بازدید از آن برنامه ریزی کنید.

هزینه بازدید از موزه پرا 35 لیر می باشد و برای بازدید از آن 1 تا 2 ساعت زمان لازم است. این مکان فوق العاده زیبا در خیابان مشروطیت پلاک 65 قرار گرفته است.

در گذشته در مکان این موزه هتل بریستول قرار داشت که از سال 2005 به بعد کاربری آن به این شکل امروزی تغییر یافت.

اگر به دنبال پاسخ این پرسش هستید که آیا موزه پرا در استانبول ارزش دیدن دارد، باید به شما عرض کنیم که بله، این مجموعه نه تنها ارزش دیدن دارد بلکه بازدید از آن می تواند شما را به عالم هنر و نقاشی ببرد و ساعت ها در آنجا لذت ببرید و آثار مدرن نقاشی های بین المللی آشنا خواهید شد.

در هر لحظه که تمایل داشتید به استانبول سفر کنید می توانید با تریپ تماس بگیرید و از پیشنهادهای شگفت انگیز ما برخوردار شوید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc