https://gateway.trip.ir/api/

پارک ویالند استانبول

به روز رسانی: 12 دی ، 1400 جاذبه های گردشگری

پارک ویالند استانبول

پارک ویالند استانبول مجموعه ای عظیم است که شامل یک پارک موضوعی بزرگ، مراکز خرید و تفریحی است. این مکان که در منطقه ایوپ استانبول واقع شده است، مکانی عالی برای گذراندن یک روز کامل با خانواده و فرزندانتان است.
می توانید در کنار خانواده و دوستان خود از دنیای دیدنی و جادویی پارک موضوعی استانبول لذت ببرید. در چهارمین ترن هوایی بزرگ جهان از انواع سواری ‌ها و سرسره های هیجان‌ های عالی، از آن لذت ببرید. همچنین می توانید اوقات فراغتی را برای گشت و گذار در مرکز خرید پارک داشته باشید.

چیزی که پارک ویالند استانبول را خاص می ‌کند این است که این شهر نه تنها یک پارک موضوعی و تفریحی است، بلکه مجموعه ‌ای عظیم است که پارک موضوعی، مراکز خرید، سرگرمی و نمایشگاه را در یک مکان ترکیب می ‌کند، و این به خانواده ها این امکان را می دهد که زمان خوبی را در اینجا بگذرانند در حالی که فرزندانشان با انواع بازی های هیجان انگیز مانند سورتمه سواری، ترن هوایی و چرخ و فلک سرگرم می شوند، می توانند زمان خود را در مرکز خریدعالی، جشنواره های مختلف و، رستوران ها و کافه ها بگذرانند.

بهترین شهربازی استانبول

بهترین شهربازی استانبول

در باره ی مجموعه ویالند استانبول

مجموعه غول پیکر ویالند در سال 2013 در زمینی به مساحت 600 هزار متر مربع افتتاح شد. این مجموعه می تواند تا 15000 نفر را در خود جای دهد.
پارک ویالند استانبول یک مرکز تفریحی و خرید است که در سال 2013 با نام ویالند افتتاح شد این پارک در منطقه یشیل ‌پینار در منطقه ایوپ، نزدیک به مناطق مرکزی تکسیم، بشیکتاش، سلطان احمد تأسیس شد. 
 پارک ویالند استانبول به عنوان یک پارک تفریحی شبیه به پارک دیزنی لند می باشد، ترکیب آن با دو مرکز خرید و پارک سرگرمی بزرگ، رستوران هایش در خیابان های باز، سالن سینما، در سراسر جهان بی نظیر است، به همین دلیل است که این پارک محبوب ترین نقطه دیدنی استانبول برای تمام سنین می باشد. 
در تمام طول روز می توانید از خرید در کنار عزیزان خود لذت ببرید، و با حوصله به بازی و سرگرمی با فرزندان خود بپردازید و از دنیای جادویی استانبول لذت ببرید، یکی از بزرگترین ترن های هوایی جهان در ویالند استانبول واقع شده است. 
پارک جنگلی این مجموعه که از بخش سیاه چال و سافاری تشکیل شده است یک تونل ترسناک پر از موجودات عجیب و غریب در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع است، سرگرمی هیجان انگیزی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.
علاوه بر این، مرکز نمایش این پارک دارای ظرفیت 10 هزار مخاطب است که شامل یک سالن کنسرت و یک سالن سینما است. 
یک وسیله حمل و نقل نیز در داخل مرکز خرید استانبول فعال است که با آن می توانید بیش از 200 مغازه، مکان غذاخوری و بخش فعالیت های مختلف را پیدا کنید. برای خرید بلیط استانبول به سایت تریپ مراجعه کنید.

بازی های پارک ویالند استانبول

این مجموعه بزرگ یکی از برترین شهربازی های ترکیه و پنجمین مرکز خرید بزرگ ترکیه است که با نام دیزنی لند ترکیه نیز شناخته می شود، از آنجایی که هر بخش سرگرمی قوانین امنیتی خاص خود را دارد و محدودیت ‌های ارتفاع متفاوتی دارد، اعضای خانواده ممکن است بسته به بخش‌های مختلف نیاز به همراهی فرزندان خود داشته باشند.
در پارک ویالند استانبول 24 وسیله بازی مختلف برای انتخاب وجود دارد.

چهارمین رولرکوستر برتر جهان به نام نفس ‌گیر که تنها در ۳ ثانیه به سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت می ‌رسد.
رودخانه وحشی (Cilgin Nehir)، یک ماجراجویی فراموش نشدنی در کنار رودخانه ای 700 متری و یک آبشاربلند و زیبا است.
برج عدالت (Adalet Kulesi)، سقوط شدید با آدرنالین بالا از ارتفاع 50 متری
بازی 360 در حالی که سرت پایین است از ارتفاع 28 متری به اطراف نگاه می کنی.
جاذبه هایی مانند وایکینگ (ماجراجویی در آب)
بازی  کینگ کنگ شما روی دست کینگ کنگ هستید، در فاصله 15 متری از زمین حرکت می کنید.

رولرکوستر نفس گیر 

ترن هوایی شهربازی ویالند استانبول یکی از بزرگتررین ترن هوایی های دنیا است این ترن هوایی بسیار هیجان انگیز و نفس گیر است به همین خاطر اسم نفس گیر را روی آن گذاشته اند.
این ترن نفس گیر در 3 ثانیه به سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت می ‌رسد و آندرنالین شما را به بالاترین حد می رساند، پس اگر می توانید این حد از هیجان را تحمل کنید آن را سوارشید.
 باید این را در نظر داشته باشید این بازی برای کودکان مناسب نیست و حداقل قد برای سوار شدن برای این ترن هوایی 140 سانتی متر می باشد.

بزرگترین شهربازی استانبول

بزرگترین شهربازی استانبول

بازی چرخش ۳۶۰ پارک ویالند

یکی دیگر از بازی های جذاب در پارک ویالند استانبول بازی چرخشی 360 است، با سوار شدن بر این دستگاه ابتدا توسط اهرم های دستگاه بازی بالا و پایین می شود و سپس از ارتفاعی 28 متری به صورت دورانی 360 می توانید کل مجموعه وایلند استانبول را از بالا ببینید.
این بازی نیز برای کودکان شما مناسب نیست و حداقل اندازه قدی که می توانند این بازی را سوار شوند باید 140 سانتی متر باشد و تحمل هیجان را  داشته باشد.

رودخانه وحشی (Çilgin Nehir) پارک ویالند استانبول

با سوار شدن بر این بازی شما می توانید سوار بر موج خروشان آب شوید که تجربه ای بسیار هیجان انگیز را برای شما خواهد داشت، این قایق هایی که روی این موج های خروشان شما را می برد 9 نفر ظرفیت دارد، شما می توانید به همراه دوستان یا خانواده هایتان این بازی را انجام دهید و از هیجان آن لذت ببرید.
مسافتی که بر روی این قایق ها سوار می شوید 700 متر است که در طول مسیر شما می توانید از آبشاری بزرگ و جالب نیز عبور کنید و هیجان آن دو چندان می شود.

برج عدالت (Adalet Kulesi) ویالند استانبول

در بازی برج عدالت شما بر روی صندلی می نشید و کمربندهای خود را باید محکم ببندید زیرا می خواهید با سرعتی بالا به ارتفاع 50 متری بروید، این می توانید یکی از هیجان انگیز ترین بازی های این مجموعه باشد. برای بازی برج عدالت حداقل قد مجاز 130 سانتی متر می باشد.

 سرسره وایکینگ (Viking)

سرسره وایکینگ یکی از هیجان انگیز ترین بازی در دنیا است، برای سوار شدن بر روی این سرسره باید تحمل هیجان بالا را داشته باشید.
این سرسره ارتفاعی 15 متری دارد که شما را با سرعتی زیاد به پایین سر می دهد و هیجان بسیاری را در شما ایجاد می کند.

 ترن ماجراجو (Maceraperest) ویالند 

از دیگر بازی های هیجان انگیر در این مجموعه بازی ترن ماجراجو است، ارتفاع این ترن جذاب 30 متر است و سوار شدن بر روی آن سرعتی 80 کیلومتر در ساعت را به شما می دهد، این بازی یک تجربه جدید و شگفت انگیز است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما آن را امتحان کنید.

بازی جهانگرد کوچک

بازی جهانگرد کوچک

بازی جهانگرد کوچک (Minik Kaşifler) مجموعه ویالند

این بازی نسبت به بازی هایی که قبلا به آن اشاره کردیم زیاد هیجان انگیز نیست، اما یکی از نکات مثبتی که دارد این است که شما می توانید با فرزندان خود این بازی را انجام دهید.
 در این بازی جالب شما وارد تونلی می شوید که بسیار رنگا رنگ است، این تونل 160 کیلومتر است و شما می توانید درون آن قدم بزنید و با فرهنگ های مختلف کشورها آشنا بشید و به کودکان خود نیز آنها را یاد بدهید. 

پرندگان دیوانه و سفر جذاب (Çilgin Kuşlar)

این بازی که مناسب کودکان می باشد یک بازی جذاب و جالب است که در آن با نور پردازی های سه بعدی و پخش تصاویر سه بعدی تزئین شده است، خوب است بدانید که این بازی به گونه ای ساخته شده که برای استفاده از افراد کم توان جسمی و سوار بر صندلی چرخدار نیز مناسب باشد.

بازی سافاری تونل (Safari Tüneli) ویالند استانبول

در بازی سافاری تونل شما می توان هیجان در تاریکی را تجربه کنید، پس یکی از بازی هایی که می توانید در این مجموعه بازی های ویالند انجام دهید تونل سافاری است.
شما با وارد شدن در این تونل 1 ساعت هیجان و گشت و گذار را تجربه خواهید کرد و خاطراتی به یاد ماندنی را برای خود و دوستان خود رقم خواهید زد.

روزی روزگاری استانبول (Bir Zamanlar İstanbul)

روزی روزگاری استانبول در واقع یک خیابان جالب و جذاب از قدیم استانبول است، در واقع این خیابان به شکلی طراحی شده است که شما می توانید استانبول قدیم را در آن ببینید.
 در این خیابان مغازه ها، خانه ها، فواره ها و آبنماها، همگی به شکل بافت قدیمی از استانبول ساخته شده اند، این مکان شما را با استانبول قدیم آشنا می کنید، می توانید برای دیدن این خیابان زیبا به همراه خانواده و دوستانتان قدم بزنید و از دیدن استانبول قدیم لذت ببرید.

ترامبولین کانگورو

ترامبولین کانگورو

ترامبولین کانگورو (Zip Zip Kanguru)

این بازی یکی از هیجان انگیز ترین بازی ها برای کودکان شما است، در این بازی کودکان شما می توانند با بالا و پایین پریدن روی این بازی جذاب تمام انرژی خود را تخلیه کنند.
البته بازی ترامبولین فقط برای کودکان جالب نیست، بلکه شما نیز می توانید به همراه کودکانتان نیز این بازی مهیج را با یکدیگر انجام دهید، این بازی هیچ محدودیت سنی ندارد.

برج کوچک (Mini Kule)

بازی برج  برای کودکانی که عاشق کارهای هیجان انگیز هستند می باشد، اگر کودکان شما نیز ترسی از ارتفاع ندارند می توانند از این بازی لذت ببرند.

رانندگان شجاع (Cesur Suruculer)

در این بازی مهیج شما و کودکانتان می توانید در فضایی امن رانندگی کنید، این بازی یکی از بهترین بازی هایی است که شما می توانید با کودکان خود انجام دهید و رانندگی با آنها را تجربه کنید، این بازی این امکان را به کودکان می دهد تا بتوانند در محیطی امن رانندگی کنند و هیجان رانندگی را تجربه کنند.

مزرعه فوق العاده (Neşeli Çiftik) 

در این مزرعه زیبا و دوست داشتنی شما می توانید سوار بر قطاری قرمز و جذاب شوید و درون این مزرعه هیجان انگیز گردش کنید و با محیط یک مزرعه واقعی آشنا شوید، با سوار شدن بر این قطار شما می توانید از کنار حیوانات داخل مزرعه همچون مرغ و خروس، گاو ها و گوسفند های داخل مزرعه عبور کنید و جنبه ای از زندگی روستایی را از نزدیک ببینید.

بازی نهایی (Gelin Oynaylim)

این زمین بازی در واقع زمینی برای بازی کودکان است، زمینی که در آن وسایلی همچون سرسره، تاب، اله کلنگ، و ... است، کودکان شما در این زمین بازی می توانند ساعت ها سرگرم شوند.
مجموعه پارک ویالند استانبول به قدری وسیع است که همه موارد آن در این مقاله نمی گنجد از دیگر بازی های این مجموعه نیز می توان به موارد زیر نام برد:

قطار سریع السیر(Bulut Eksperesi) 
رویای فاتح (Fatihin Rüyas)
قطار معدنچی کوچک (Küçük Madenciler) 
چرخ و فلک  (Atli Karinca)
آتش نشان قهرمان (Kaharaman İtfaiyeciler) 
قصر تاب ها  (Saray Salincagi) 
اتاق جادو  (Sihirli Oda) 
جت اسکی  (Jet Ski )
کودکان چرخان  (Uçan Çocuklar) 
ماشین کوبنده  (Çarpisan Arabalar) 

قیمت بلیط شهربازی ویالند استانبول
قیمت بلیط شهربازی ویالند استانبول

امکانات ویالند در استانبول

در این مجموعه بزرگ امکانات رفاهی بسیاری وجود دارد که تفریح و گردش را برای بازدیدکنندگان دلچسب می کند، این مجموعه داراری وای فای رایگان برای رفاه و راحتی، فروشگاه های متنوع خرید، اطلاعات حرفه ای جهت پاسخگویی به سوالات شما می باشد، این مجموعه همچنین دارای سرویس های رایگان گردشی برای گشتن در کل مجموعه را به شما ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت بليط هواپيما از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

هزینه ورودی پارک ویالند استانبول

هزینه ورودی به این مجموعه بزرگ و جذاب برای بزرگسالان ۱۴ تا ۵۹ سال  ۱۷۹ لیر ترکیه و برای کودکان ۳ تا ۱۴ سال ۱۶۹ لیر ترکیه و همچنین برای کودکان خردسالان 1 تا ۳ سال رایگان می باشد.

دسترسی به پارک ویالند در استانبول

برای دسترسی به مجموعه پارک ویالند در استانبول باید لبتدا به منطقه ایوب استانبول بروید که برای رسیدن به آنجا می توانید از اتوبوس، مترو، تاکسی استفاده کنید.
آدرس پارک ویالند استانبول : Yeşilpınar Mahallesi, Şehit Metin Kaya Sk. No:11, 34065 Eyüp - İstanbul, Turkey

سوالات متداول در باره ی پارک ویالند استانبول

قیمت ورودی پارک ویالند استانبول چقدر است ؟

برای بزرگسالان ۱۴ تا ۵۹ سال  ۱۷۹ لیر ترکیه و برای کودکان ۳ تا ۱۴ سال ۱۶۹ لیر

امکانات رایگان پارک ویالند چیست ؟

وای فای رایگان، بلیط رایگان برای خردسالان 1 تا 3 سال، سرویس رایگان گشت زنی در پارک از امکانات رایگان این مجموعه می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc