https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

استانبول یکی از شهر های پر رونق ترکیه برای خرید و گشت و گذار است، هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای خرید های ارزان با برندهای معتبر به این شهر زیبا سفر می کنند.
مرکز زورلو یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است و دارای یک مرکز فعال هنرهای نمایشی مدرن با اجراهای شناخته شده در سراسر جهان است.
مرکز زورلو بیش از 200 مغازه با معتبر ترین برندها، چندین رستوران، هشت سالن سینما و مرکز هنرهای نمایشی دارد. هنگامی که برای اولین بار وارد مرکز خرید زورلو سنتر استانبول می شوید، تجمل و ظرافت را در هر گوشه از این مرکز خرید خواهید دید.
اگر می خواهید تجربه ای مجلل داشته باشید و کالاهای لوکس را در استانبول بخرید، مرکز خرید زورلو مقصدی مناسب برای شماست.
در میان مکان ‌های گردشگری مهم در منطقه بشیکتاش، مرکز خرید زورلو، یک مرکز خرید است. این مرکز خرید مجموعه‌ ای از فروشگاه‌ های طراحان، یک مرکز هنرهای نمایشی در سطح جهانی، سینما با نمایشگرهای متعدد، هتل پنج ستاره و فضاهای تجاری را ارائه می ‌دهد.
مرکز خرید زورلو سنتر استانبول، با توجه به تنوع فرهنگی خود شهر، جایگزین‌ های مختلفی را برای نیازهای مختلف ارائه می ‌کند که دارای مجموعه وسیعی از رستوران‌ ها، کافه‌ ها و صد ها برند جهانی است که مطمئناً هم برای ساکنان استانبول و هم برای گردشگرانی که تور استانبول ۱۴۰۱ را تهیه کردند بسیار جذاب خواهد بود. 

آشنایی بیشتر با مرکز خرید زورلو سنتر

آشنایی بیشتر با مرکز خرید زورلو سنتر

آشنایی بیشتر با مرکز خرید زورلو سنتر

مرکز زورلو یک مجتمع چند منظوره در بخش اروپایی استانبول است که دارای یک مرکز خرید 5 طبقه به مساحت 105000 متر مربع با بیش از 190 فروشگاه است.
ساخت و ساز این مر کز خرید بیش از 6 سال طول کشید تا تکمیل شود و مرکز در سال 2013 افتتاح شد. مرکز خرید زورلو دارای  بیش از 40 کافه و رستوران و انبوهی از فروشگاه های متعدد، یک روز عالی را برای شما رقم می زند.
این مرکز خرید یکی از جدید ترین مراکز خرید استانبول است. مرکز زورلو مدرن و در عین حال شیک است. دارای بیش از 180 بوتیک است که ترکیبی از برندهای ترکی و بین المللی، مراکز خرید کودک در استانبول، مرکز خرید پوشاک استانبول، بوتیک های لوکس و همچنین مجموعه وسیعی از رستوران ها است. 
طبقه بالا در فضای باز است که امکان میزبانی از بازار کریسمس را در ماه دسامبر فراهم می کند.
مرکز زورلو حاصل همکاری دو گروه معماری است، معماران امره آرولات و تابانلی اوغلو برنده مسابقه معماری و توسعه شهری مرکز زورلو در سال 2008  شده اند. نام های تجاری برند های معتبر موجود در این مر کز خرید عبارتند از لویی ویتون، پرادا، تیفانی اند کو، والنتینو و ... است.
این مجموعه همچنین دارای یک هتل پنج ستاره بی نظیر با 132 اتاق خواب و 49 سوئیت آماده خدمات رسانی به مسافران می باشد.

طراحی مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

معماری  مرکز زورلو توسط دفتر برنامه ریزی DS Mimarlık، انجام شده است. بام‌ های سبز زورلو گرد و غبار و آلاینده‌ های هوا را فیلتر می ‌کنند و میکروکلیم را بهبود می ‌بخشند. 
مرکز زورلو یک منطقه سبز باشکوه به مساحت 120 هزار متر مربع را به نمایش می گذارد. تقریباً 60٪ از کل مساحت  بر روی پشت بام ها قرار دارد که به طور قابل توجهی در توپوگرافی فضای سبز حلقه ای بزرگ است.
در وسط آن یک میدان اصلی بزرگ به مساحت 10 هزار متر مربع قرار دارد. همچنین مرکز خرید زورلو در استانبول دارای  پارکینگ زیرزمینی پنج طبقه و یک تونل زیرزمینی عابر پیاده که مرکز زورلو را به سیستم های حمل و نقل عمومی مترو و متروبوس متصل می کند. 
در طول ساخت کل مجموعه حدود 4000 نفر مشارکت داشتند. تنها 33 معمار، مهندس و طراح منظر و 350 کارمند به مناطق سبز اختصاص داده شدند. اکنون 15 نفر برای مراقبت و نگهداری از مناطق باغ کار در این مجموعه کار می کنند. 

برند ها و امکانات در مرکز خرید زورلو در استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر شامل لوکس ترین برند های بین المللی تخصصی در زمینه مد و اکسسوری، لوازم آرایشی، کیف، کفش، جواهرات، ساعت، لوازم خانگی و دستگاه های دیجیتال و الکترونیک می باشد.

برندهای پوشاک در مر کز خرید زورلو

در این مرکز خرید شما می توانید انواع برندهای معتبر در سراسر جهان را پیدا کنید، برندهایی مانند لویی ویتون، باربری، فندی، دیور، دولچه و گابانا، دیزل، ویکتوریا سیکرت و والنتینو و ... است. مرکز خرید زورلو دارای 67 شعبه از برندهای معروف پوشاک بانوان ، آقایان و کودکان است.

برند های درجه یک در زورلو

بربری : در طبقه همکف
فندی : در طبقه همکف
دیور : در طبقه همکف
دولچه اند گابانا : در طبقه همکف
لوئیس ویتون  : در طبقه همکف

برند های متوسط در زورلو

دیزل : طبقه منفی یک
ویکتوریا سیکرت : طبقه منفی دو
اچ اند ام : طبقه منفی دو
کوتون : طبقه منفی دو
منگو : طبقه منفی دو

برند های پوشاک کودکان در زورلو استانبول

برند های پوشاک کودکان در زورلو استانبول

برند های پوشاک کودکان در زورلو

بربری چیلدرن : طبقه منفی دو
اوشکوش : طبقه منفی دو
ایمجیناریوم : طبقه منفی دو
جاکادی : طبقه منفی دو
جوکر : طبقه منفی دو
جوکر تویز: طبقه منفی دو
مادر کر : طبقه منفی دو
نانان : طبقه  اول
تارتین ات چاکلیت : طبقه منفی دو

فروشگاه های برند آرایشی و بهداشتی

 در این مرکز خرید شما می توانید انواع برندهای آرایشی و بهداشتی معتبر در سراسر دنیا را خریداری کنید.

آتلیر ربول : طبقه منفی دو
آودا : طبقه منفی دو
هند ای هالوک : طبقه اول
گرتیس : طبقه منفی یک
جو مالون : طبقه همکف
کیلز : طبقه منفی یک
مک : طبقه منفی دو
مموریال ولنس : طبقه اول
سویل : طبقه منفی یک
سوکرو دودو : طبقه همکف
ایوروشه : طبقه منفی یک
ای زد : طبقه منفی یک

فروشگاه های برند کیف و کفش

در مرکز خرید زورلو سنتر 5 فروشگاه مختص به کیف و کفش می باشد.

آیگنر : طبقه همکف
آلدو : طبقه همکف
دیوارس : طبقه منفی یک
هوتیک : طبقه منفی یک
وانپن : طبقه همکف

اولین فروشگاه اپل در ترکیه

مرکز زورلو همچنین میزبان اولین فروشگاه اپل در ترکیه است. جایی که می توانید جدیدترین و بهترین محصولات اپل را از ترکیه خریداری کنید.

رستوران ها و کافه ها

اگر می‌ خواهید از یک وعده غذایی خاص لذت ببرید، ما به شما مر کز خرید زورلو را پیشنهاد می کنیم، جایی که تعداد زیادی رستوران تخصصی بین ‌المللی و محلی را خواهید دید که بهترین وعده‌ های غذایی متمایز در ترکیه را به صورت مجلل به شما ارائه می‌ دهند.

خانه ی هنر در مرکز خرید زورلو

می‌ توانید با بهترین کنسرت ‌های استانبول در خانه اپرای زورلو، که حداکثر ۱۶۰۰ نفر را در خود جای می ‌دهد، از یک شب سرگرم ‌کننده لذت ببرید. همچنین می توانید جدیدترین فیلم های هالیوود و ترکی را در سینما در این مرکز خرید با دوستان و خانواده ی خود تماشا کنید.

نحوه رفتن به مرکز خرید زورلو استانبول

نحوه رفتن به مرکز خرید زورلو استانبول

چگونه به مرکز خرید زورلو سنتر در استانبول برویم ؟

مرکز زورلو در خیابان بویوک دارا در منطقه معتبر بشیکتاش در مرکز استانبول واقع شده است. برای رفتن به استانبول می توانید تور استانبول تابستان 1401 را از سایت تریپ تهیه کنید و به مرکز خرید زورلو در استانبول بروید.
مرکز خرید زورلو به طور مستقیم به ایستگاه مترو Gayrettepe متصل است و به راحتی با ماشین و سایر گزینه های حمل و نقل عمومی مانند متروبوس، اتوبوس، مینی بوس قابل دسترسی است.
ساده ترین راه برای رسیدن از میدان تکسیم به مر کز خرید زورلو ایستگاه Gayrettepe از طریق مترو (M2) است که دسترسی مستقیم به مرکز خرید دارد.

آدرس مرکز خرید زورلو سنتر استانبول : استانبول، بشیکتاش، لوازیم، کورو سوکاگی شماره 2
وب سایت رسمی مرکز خرید زورلو سنتر استانبول : http://www.zorlucenter.com.tr
ساعت کار مرکز خرید زورلو سنتر استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

چکیده مطلب

مرکز خرید زورلو سنتر با مساحت 105000 متر مربع به طرز ماهرانه ای فضای داخلی و خارجی را که در مناطق سرسبز در کنار عناصر آب قرار گرفته اند، ترکیب می کند و در یک مرکز خرید با 200 برند منحصر به فرد به مشتریان خود ارائه می دهد.
یکی از ویژگی های مرکز خرید زورلو این است، که چراغ های مرکز خرید زورلو سنتر به طور مداوم با تغییرات نور روز با فناوری نورپردازی جدید توسعه یافته، مرتب می شوند. 
مرکز خرید زورلو دارای یک میدان اصلی به مساحت  هزار10 متر مربع است. مرکز خرید زورلو دارای امکانات سرگرمی برای بزرگسالان و کودکان است.
مرکز خرید زورلو سنتر شامل 12 سالن سینما با گنجایش 1600 مشتری است که با یک فروشگاه لنگر 9000 متر مربعی و چندین رستوران و کافه به مساحت 6000 متر مربع را دارا است. 
این مر کز خرید ارائه دهنده ی انواع برندهای معتبر روز دنیا است، برندهایی از پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیک، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی را عرضه می کند.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول کجاست ؟

آدرس مرکز خرید زورلو سنتر استانبول : استانبول، بشیکتاش، لوازیم، کورو سوکاگی شماره 2

مرکز زورلو چه زمانی باز است ؟

ساعت کار مرکز خرید زورلو سنتر استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc