https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول

استانبول بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ترکیه است. این شهر دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی و مراکز خرید مختلف است. یکی از جذابیت های این شهر وجود مراکز خرید بسیار بزرگ و متنوع است و استانبول را به بهشتی برای عاشقان خرید تبدیل کرده است.
در سال های اخیر مراکز خرید زیادی در استانبول افتتاح شده است. بهترین مراکز خرید استانبول بیشتر در بشیکتاش، شیشلی، لونت، ماسلاک در سمت اروپایی و کادیکوی و مالتپه در سمت آسیایی قرار دارند.
استانبول که یکی از بزرگترین شهرهای خرید اروپا است، دارای مراکز خرید در دسته بندی های بسیاری است. بیش تر مراکز خرید مملو از برند های لوکس و پر زرق و برق هستند، و برخی دیگر دارای فعالیت های سرگرم کننده ی فراوان هستند و بنابراین بازدید از آن با کودکان می تواند جذاب باشد.
در استانبول می توانید اجناس زیادی پیدا کنید که دسترسی به آنها در شهرهای دیگر دشوار است. و خرید در استانبول می تواند بسیار گران یا ارزان باشد، اما همه چیز به مقدار مورد نظر شما و همچنین زمان خرید و انتخاب مرکز خرید بستگی دارد.

درباره ی مرکز خرید اوت لت آسیا پارک

درباره ی مرکز خرید اوت لت آسیا پارک

درباره ی مرکز خرید اوت لت آسیا پارک

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک یکی از بهترین اوت لت های استانبول در قسمت آسیایی است. این مرکز خرید در قسمت عمرانیه در بخش آسیایی در سال 2007 افتتاح شد.
اوت لت آسیا پارک که در فضایی به مساحت 365 هزار متر مربع ساخته شده است، به دلیل داشتن 250 فروشگاه، پارکینگ با 4000 خودرو، مراکز تفریحی، سینما و سایر امکاناتی که نیازهای خانواده ها را برطرف می کند، به قلب زندگی اجتماعی تبدیل شده است.
مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول بزرگترین  و ارزانترین اوت لت های استانبول در ترکیه است. آسیا پارک در نزدیکی فرودگاه Sabiha Gokcen در سمت آسیایی قرار دارد.
اوت لت آسیا پارک فضایی سرسبز و باز با درختان زیتون، گل ‌ها و یک حوض را ارائه می‌ کند. همچنین یک شهربازی بزرگ در جلوی مرکز خرید وجود دارد. 
این پارک از بیست و چهار بخش مختلف تشکیل شده است و وعده ای جز سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان ندارد. اوت لت آسیا پارک با فروشگاه‌ های متنوع، رستوران‌ ها، مجتمع‌ های سینمایی، جایزه بهترین مرکز خرید سال را گرفته است.
این مرکز خرید همچنین دارای رستوران های بین المللی و محلی است، که انواع سلیقه های غذایی را پوشش می دهد. ساعت کاری مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول :  همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

شعبه ی ال سی وایکیکی در مرکز خرید آسیا پارک استانبول

خرید از اوت لت شعبه ی ال سی وایکیکی استانبول دارای طیف وسیعی از لباس‌ های مناسب برای مردان، زنان، نوجوانان و کودکان را ارائه می‌ دهد، از جمله مدل‌ هایی با طراحی ویژه که توجه کودکان را به خود جلب می‌ کند و دارای چاپی از ابرقهرمانان مختلف و حیوانات جالب است، همچنین لباس‌ های کاربردی و راحت که شامل طرح های خلاقانه برای پسران و دختران می باشد را نیز در این شعبه می توانید پیدا کنید.

شهربازی در مرکز خرید آسیا پارک استانبول

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک بزرگترین فروشگاه مفهومی اوت لت در ترکیه است. شهربازی آسیا پارک استانبول با هدف گرد هم آوردن خرید و سرگرمی ساخته شده است.
این مرکز خرید قطعا یکی از محبوب ترین مناطق تفریحی در ترکیه و استانبول است.  مرکز خریدآسیا پارک استانبول دارای 188 فروشگاه و یک شهربازی بزرگ است، که ساعت ها کودکان شما را سرگرم می کند. 
این شهربازی برای دوستداران سرگرمی در هر سنی مناسب است، در حالی که خانواده‌ های دارای کودک می‌ توانند کودکان خود را به این مراکز سرگرمی بسپارند خود می توانند به خرید در اوت لت آسیا پارک بپردازند.
در میان وسایل بازی مخصوص کودکان در شهربازی آسیا پارک ، اسباب بازی های محبوبی مانند قطار چو چو، چرخ فلک، چرخ فلک، بالون سامبا، قایق رانی آبی، هلیکوپتر، چرخ و فلک، هواپیما، زمین بازی، سالتو، ترامپولین، سکولین و کانگورو وجود دارد. برای بزرگسالان، نیز وسایل بازی مانند Rocket، Ranger، Gondola، Robocop، Crazy Chair، Cute Dragon، Familt Coaster، Bumper Cars، Rock'n Roll وجود دارد. 
اوت لت آسیا پارک همچنان یکی از مهم ترین نام ها در خرید و سرگرمی است. اگر در استانبول هستید یا به استانبول رفته اید، ما به به شما توصیه می کنیم که به این مرکز خرید بروید و از این فرصت های تفریح و خرید در این اوت لت استفاده کنید.
هزینه ورودی شهربازی اوت لت آسیا پارک : هر وسیله ی بازی در شهربازی آسیا پارک استانبول قیمتی متفاوت از 5 تا 15 لیر را دارد، هر بازی دارای سرگرمی و جذابیت متنوعی است.

فضای خارجی اوت لت آسیا پارک استانبول

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول که در سال 2008 به عنوان اولین سرمایه گذاری در استانبول انجام شد، امروزه به یکی از پربازدیدترین مراکز ترکیه تبدیل شده است.
اوت لت آسیا پارک استانبول با ارائه فضایی سرسبز و گل های رنگارنگ و همچنین  یک دریاچه ی زیبا در وسط آن می باشد. به دور از هیاهوی شهر، درها را به روی زندگی با حیوانات زیبایی همچون طاووس، خرگوش، سگ و گربه باز می کند.
یکی از مراکز خرید محبوبی که خانواده‌ های دارای فرزند ترجیح می ‌دهند به آنجا بروند، اوت لت آسیا پارک  استانبول است. این مرکز خرید دارای باشگاه پونی، مرکز تفریحی، بولینگ و سینما سرگرمی را به اوج خود می رساند.

اوت لت های استانبول نزدیک تکسیم

اوت لت های استانبول نزدیک تکسیم

چگونه به مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول برویم ؟

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک واقع در عمرانیه بخش آسیایی استانبول است. برای رفتن به این مرکز خرید، اگر می خواهید با وسایل حمل و نقل عمومی بروید، می توانید از خطوط  Kadıköy، Üsküdar، Kartal، Pendik، Ümraniye، Maltepe و Tuzla برای سمت آناتولی استفاده کنید. 
می توان گفت نزدیک ترین ایستگاه به مرکز خرید اوت لت آسیا پارک ، ایستگاه مترو Dudullu است، در این ایستگاه باید از مترو پیاده سوید و سوار اتوبوس شوید و یا حتی می توانید پیاده از ایستگاه به این مرکز خرید بروید. این مرکز خرید تنها  دقیقه از ایستگاه به صورت پیاده فاصله دارد.
اگر قصد دارید از سمت اروپایی از میدان تکسیم به این مرکز خرید بروید، می توانید از متروبوس استفاده کنید. پس از پیاده شدن در ایستگاه Uzunçayır، با استفاده از اتوبوس هایی که به کارتال می روند، می توانید به اوت لت آسیا پارک برسید.  می توان از متروی مارمارا که از ینی کاپی به سمت پندیک استفاده کرد.
آدرس مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول :  Necip Fazıl, Alemdağ Cd Outlet No:848, 34773 Dudullu Organize Sanayi Bölgesi/Ümraniye/Ümraniye/İstanbul 

چکیده مطلب

استانبول همواره یکی از مقاصد گردشگری ترکیه بوده و هست، این شهر دارای مراکز خرید بی شماری است، که گردشگرانی که تور استانبول 1401 را تهیه کرده اند از سراسر جهان را جذب خود می کند.
یکی از محبوب ترین مرکز خرید های قسمت آسیایی شهر استانبول ترکیه مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول است، این مر کز خرید بزرگترین مرکز خرید ترکیه با مفهوم اوت لت به شمار می رود. 
مرکز خرید اوت لت با مساحتی تقریبا 33 هزار متر مربع از هفت طبقه تشکیل شده است، که در آن می توان انواع برندهای بین المللی و داخلی را پیدا کرد.
مرکز خرید آسیا پارک استانبول نزدیک به 200 فروشگاه و یک پارکینگ روباز برای 4500 وسیله نقلیه دارد. یک مرکز خرید با یک شهربازی و پارک است.
شما می توانید در این مرکز خرید علاوه بر خرید خودتان و کودکانتان به خرید و تفریح در این مرکز خرید بپردازید.  مرکز خرید آسیا پارک استانبول دارای فضایی سرسبز و یک شهربازی است.
در محیط پارک آن می توانید یک حوض بزرگ که در آن اردک ها و لاک پشت ها شنا می کنند را تماشا کنید. و همچنین از بازی های سرگرم کننده ی آن مانند  کارتینگ، پونی، سینمای 8 بعدی آن لذت ببرید.
برای اطلاع از تور استانبول از مشهد تابستان 1401 به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورها را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول

بهترین اوت لت منطقه آسیایی استانبول کدام است ؟

مرکز خرید اوت لت آسیا پارک یکی از بهترین مرکز خرید های اوت لت با بهترین فروشگاه ها و سرگرمی ها را ارائه می دهد.

ساعت کار مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول  کی می باشد ؟

ساعت کار مرکز خرید اوت لت آسیا پارک استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc