https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول

استانبول یکی از بهترین شهرهای مد و خرید در جهان است. استانبول که هر روز بیشتر و بیشتر به یک شهر مد تبدیل می شود، مراکز خرید زیادی را ارائه می دهد. بهترین مراکز خرید استانبول فرصت های بسیار متنوعی را به ویژه برای هزاران گردشگر داخلی و خارجی که برای خرید به این شهر سفر کرده اند را در اختیارتشان قرار می دهد.
شما در این مراکز خرید اوت لت می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و غیره را با قیمت های مقرون به صرفه و با تخفیف های ویژه خریداری کنید.
در شهر زیبای استانبول اوت لت های فراوانی وجود دارد، ما در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از بهترین مراکز خرید این شهر مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول بیش تر آشنا کنیم.

تفاوت بین مرکز خرید و اوت لت ها در استانبول

تفاوت بین مرکز خرید و اوت لت ها در استانبول

تفاوت بین مرکز خرید و اوت لت ها در استانبول

تفاوت عمده ی بین مرکز خرید و اوت لت در استانبول این است، که  اوت لت ها عموماً کمی دورتر از شهر قرار دارند، و دارای برندهای معروف جهانی با قیمت های ارزان تری هستند و فرصت های بسیار ویژه ای را ارائه می دهند. 
در واقع خرید از اوت لت، خرید محصولات برند های خاص و با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه است.  همچنین مراکز خرید اوت لت به دلیل ترکیبات تجاری با تخفیف، کمک جدی به بخش خرده فروشی و اقتصاد ارائه می کنند. 

آشنایی با مرکز خرید اوت لت ایر پورت 

مرکز خرید ایر پورت استانبول، یکی از اولین مراکز خرید مفهومی و بهترین اوت لت های استانبول ترکیه است، این مرکز خرید در 28 می  سال 2008 به بهره برداری رسید. مرکز خرید اوت لت ایر پورت است از 6 طبقه تشکیل شده است. 
مرکز خرید ایر پورت در زمینی به مساحت 48750 متر مربع ساخته شده است. این مرکز خرید دارای 96 فروشگاه با برند های متعدد ملی و بین المللی می باشد.
یکی از ویژگی های مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول پارکینگی با ظرفیت 1200 خودرو در مرکز خرید با مساحت 32400 متر مربع است.
علاوه بر این، مرکز خرید ایر پورت استانبول دارای سینمای چند بعدی، سالن بولینگ 12 خطی، پیست یخ 450 متر مربعی، مرکز سرگرمی کودکان و همچنین فضای فست فود با ظرفیت صندلی های بالا راحت و با کیفیت را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. 

امکانات و ویژگی های اوت لت ایر پورت استانبول

شما می توانید در مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول که یکی از ارزانترین اوت لت های استانبول می باشد، انواع فروشگاه های لباس، کفش، جواهرات، لوازم آرایشی، کالاهای خانگی و دکوراسیون را خریداری کنید. 
هنگام خرید در شهری مانند استانبول که هزاران فرصت را در بیش از صدها نقطه خرید ارائه می دهد، به یک دستیار و یک ماشین نیاز دارید تا به شما کمک کند، این مرکز خرید این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد.
مرکز خرید ایر پورت دارای پارکینگ سرپوشیده و روباز است، یک پیست روی یخ در وسط مرکز خرید وجود دارد. همچنین یک سینما در این مرکز خرید قرار دارد.
در مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول شما می توانید با تهیه تور لحظه آخری استانبول،  تمامی اجناس را با قیمتی حراج و ارزان پیدا کنید این اوت لت دارای  116 فروشگاه از برندهای محلی و بین المللی می باشد.
شما می توانید برای خرید سوغات و مایحتاج خود به آنجا بروید، و از تمامی برند های معتبر جهانی مانند سارار و ورساچه خریداری کنید.
اوت‌ لت های استانبول علاوه بر فروشگاه های خرید دارای رستوران های بین المللی، فودکورت،  و مراکز سرگرمی برای کودکان، سینما، آمفی تئاتر و شهر بازی یخی نیز وجود دارد.
یکی از ویژگی های جذاب این مرکز خرید سقف آن است، که به صورت متحرک حرکت می کند، و اغلب اوقات باز و بسته می شود.

روش رفتن به مرکز خرید اوت ‌لت ایرپورت استانبول

روش رفتن به مرکز خرید اوت ‌لت ایرپورت استانبول

چگونه به مرکز خرید اوت ‌لت ایرپورت برویم ؟

اکثر اوت لت های استانبول نزدیک تکسیم هستند، مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول در منطقه ی اتاکوی استانبول قرار دارد.
برای رفتن به آنجا شما می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو و حتی تاکسی استفاده کنید. اگر هتل محل اقامت شما در نزدیکی میدان تکسیم، باکیرکوی، یشیلکوی، فلوریا و آتاکوی می باشد، این مرکز خرید بسیار به شما نزدیک است.
مرکر خرید اوت لت ایرپورت، مرکز خریدی کوچک در نزدیکی فرودگاه اتاتورک است، که می توانید خیلی راحت با تاکسی های اطراف فرودگاه به آنجا بروید.

آدرس مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول : Londra Asfaltı Kuleli Mevkii E-5 Karayolu üzeri Bakırköy،İstanbul
آدرس اینترنتی خرید اوت لت ایر پورت استانبول: http://www.airportavm.com.tr
پست الکترونیکی مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول : info@airportavm.com.tr
تلفن تماس خرید اوت لت ایر پورت استانبول :  0212 465 85 75

برای اطلاع از قیمت تور استانبول تابستان 1401 از تهران به سایت تریپ مراجعه کنید، و ارزان ترین تورهای مسافرتی را از اقصی نقاط ایران به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید اوت لت ایر پورت استانبول

امکانات مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول چیست ؟

پارکینگ سرپوشیده و روباز، پیست یخ، رستوران و فودکورت های محلی و بین المللی، محیط بازی برای کودکان

مرکز خرید اوت لت ایرپورت استانبول کجاست ؟

مرکر خرید اوت لت ایرپورت در نزدیکی فرودگاه اتاتورک واقع شده است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc