https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

اوت لت های استانبول یکی از بهترین مراکز برای خرید مردم محلی و گردشگرانی که تور استانبول برای تابستان تهیه کرده اند است، که از سراسر دنیا هرساله به این شهر سفر می کنند.
امروزه بهترین مراکز خرید استانبول یکی از پر بازدیدترین و پر طرفدار ترین مراکز خرید در دنیای مد و پوشاک به شمار می روند، شما می توانید در استانبول بیش از هزاران مرکز خرید را بیابید، که برترین و با کیفیت ترین برندهای روز دنیا را عرضه می کنند.
مرکز خرید کاله اوت لت نیز یکی از بزرگترین مرکز خرید استانبول و متنوع‌ ترین و تخصصی‌ ترین مرکز خرید در این زمینه به شمار می رود.
این مرکز خرید شامل 127 فروشگاه است که مجموعه‌ های رده بالا و متنوعی از لباس، کفش، کیف وجواهرات را به فروش می ‌رساند. 

آشنایی با مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

آشنایی با مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

آشنایی با مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

اوت لت های استانبول همواره یکی از محبوب ترین مراکز خرید هستند، مرکز خرید اوت لت کاله با مدیریت مرکز مشاوره و مدیریت اجاره KDM AVM در زمینی به مساحت 80 هزار متر مربع ساخته شده و دارای مساحت قابل اجاره 26341 متر مربع می باشد.
مرکز اوت لت کاله برای مشتریان خود محیطی آرام را ایجاد می کند، که بازدیدکنندگان در هر سنی و از هر قشری، به ویژه خانواده ها و کودکان، احساس راحتی کنند و اوقات خوبی را در مکان های راحت سپری کنند.
این مرکز خرید در سال 2007 افتتاح شده است، و عرضه کننده ی بهترین برند های ترک و بین المللی پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی است.
این مجموعه شامل فروشگاه های بسیار و رستوران ها و فودکورت های متنوع از برند های محلی و بین المللی می باشد، بالاترین و با کیفیت ترین برندهای روز جهان را ارائه می دهد. هر چیزی که به دنبالش هستید را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. 

امکانات و فروشگاه های مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید اوت لت کاله استانبول دارای انواع رستوران ها و فست فود های ترکی و بین المللی است، این رستوران های شامل رستوران های معروف در دنیا هستند، مانند فست فود برگر کینگ، فست فود مک دونالد، پاپایز، تررا پیتزا، پیدم، بورسا کباب، اوستا دونرچی، کفته چی رمزی ترکی و گرین سالاد می باشد.
مرکز خرید کاله در استانبول دارای بیش از 120 فروشگاه از برندهای معروف داخلی و  بین المللی پوشاک، خارجی و ترک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی از برند های معروفی همچون آدیداس، ماوی، لاگوست، منگو، پنتی، کوتون، دفاکتو، ال سی وایکیکی، لوفیان، یو اس پولو، بامبی، دامات و ... است.
همچنین دارای فروشگاه های لوازم خانگی و آشپزخانه از برندهای معروف دیگری همچون مادام کوکو، کاراچا هوم ، هوم سویت است.
از امکانات تفریحی این مرکز خرید می توان به سالن های سینما، وسایل بازی برای کودکان، خانه نگهداری کودکان برای کسانی که می خواهند کودکان خود را برای ساعتی در آنجا بگذارند، پیست کارتینگ با مساحت 2100 متر مربع است.
از امکانات رفاهی این مجموعه نیز می توان به پارکینگ طبقاتی اختصاصی، هایپر مارکت را نام برد. در مرکز خرید کاله، مجموعه ی بزرگی از نام‌ های تجاری را با قیمت ‌های تخفیف دار می توان یافت.
اگر می‌خواهید فعالیت بیشتری داشته باشید، کارتینگ را در سطح زیرزمین امتحان کنید. دسترسی به مرکز از طریق تراموا امکان پذیر است. 

روش رفتن به مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

روش رفتن به مرکز خرید اوت لت کاله استانبول

چگونه به مرکز خرید اوت لت کاله در استانبول برویم ؟

مرکز خرید اوت لت نزدیک تکسیم زیاد می باشد، مرکز خرید کاله در استانبول به دلیل دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد. مرکز خرید کاله در یکی از شلوغ ترین محله های استانبول واقع شده است .
برای رفتن به مرکز خرید کاله می توان از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و تراموا استفاده کرد، این مرکز خرید در خط تراموا کاباتاش-باجیلار بسیار مورد توجه قرار گرفته است. 
همچنین با مترو به ایستگاه وزنجیلر از میدان تکسیم بروید و از آنجا خود را به کاباتاش برسانید، بعد از آن  با کمی پیاده روی از رو به روی دانشگاه لاله لی سوار تراموای T1 شده و در ایستگاهی به نام  گون گورن پیاده شوید، شما اگر می خواهید با خودروی شخصی به آنجا بروید می توانید از بزرگراه E-5 به این مرکز خرید برسید.

ساعات کار مرکز خرید اوت لت کاله استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.
آدرس مرکز خرید اوت لت کاله استانبول  : Güven Mah., Eski Londra Asfaltı No: 89, Akıncılar / İstanbul 
آدرس وب سایت رسمی مرکز خرید اوت لت کاله استانبول : http://www.kalecenter.com.tr

برای اطلاع از قیمت تور استانبول به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای مسافرتی را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه فرمائید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید اوت لت کاله استانبول  

ساعت کار مرکز خرید اوت لت کاله استانبول  کی می باشد ؟

ساعات کار مرکز خرید اوت لت کاله استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

امکانات مرکز خرید اوت لت کاله استانبول چیست ؟

رستوران های داخلی و بین المللی، 6 سالن سینما، وسایل بازی برای کودکان، پیست کارتینگ، پارکینگ طبقاتی، هایپر مارکت است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc