https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید پالادیوم استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید پالادیوم استانبول

استانبول یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه برای گردش و خرید در مراکز خرید استانبول است، در هر زمانی از سال این شهر مملو از گردشگران است، اکثر گردشگرانی که به استانبول سفر می کنند خرید را در برنامه سفر خود دارند.
مرکز خرید پالادیوم یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است، محبوبیت آن به لطف امکانات و سرگرمی های شگفت انگیزی است که در آن وجود دارد.
این مرکز خرید در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و اکنون به یکی از مهمترین نمادهای استانبول تبدیل شده است. کسانی که یک بار به استانبول سفر کرده اند، مرکز خرید پالادیوم را می شناسند و می دانند که این مرکز خرید نه تنها برای خرید جذاب است، بلکه دارای سینما، تئاتر، فودکورت و کافه و رستوران و دیگر امکانات تفریحی نیز است. در ادامه مقاله ما مرکز خرید پالادیوم را به عنوان راهنمای خرید در استانبول به شما معرفی می کنیم، در ادامه با ما همراه شوید.

آشنایی با مرکز خرید پالادیوم در استانبول

آشنایی با مرکز خرید پالادیوم در استانبول

آشنایی با مرکز خرید پالادیوم در استانبول

مرکز خرید پنج طبقه پالادیوم در استانبول در سال 2008 افتتاح شد و در طی چند سالی که از آغاز به کار آن می گذرد توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند.
مساحت زمینی که این مرکز خرید فوق العاده در آن قرار دارد 40 هزار متر مربع است، و بودجه اختصاص یافته برای ساخت این مرکز عظیم حدود 230 میلیون دلار بوده است.
وقتی می خواهید وارد این مرکز خرید شوید، از فضای سبز زیبایی عبور خواهید کرد. این مرکز خرید که در منطقه آتاشهیر واقع شده است، دارای 190 فروشگاه از انواع فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی، ظروف آشپزخانه، لوازم منزل با برندهای متنوع را ارائه می دهند.
پالادیوم یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول در بخش آسیایی است. این مرکز خرید ارائه دهنده ی انواع برندهای داخلی و بین المللی است، به عنوان یک مرکز خرید که جامعه بین المللی را نیز جذب می کند، مارک های بین المللی و داخلی در آن وجود دارند.
فروشگاه‌ های ظروف خانه که در آن جدید ترین ظروف را ارائه می ‌دهند، فروشگاه هایی شامل مرکز خرید پارچه در استانبول، مرکز خرید لوازم التحریر در استانبول، مراکز خرید کودک در استانبول، پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه، کیف وکفش، زیورآلات و اکسسوری، اما با قیمتی مقرون به صرفه است.

طراحی مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم به دلیل طراحی معماری آن بسیار جذاب است. این مجموعه دارای یک گنبد شیشه ای بزرگ است و این از هر زاویه در بزرگترین منطقه مسکونی خودنمایی می کند. 
این مرکز خرید در سمت آسیایی استانبول واقع شده است، بنابراین می ‌تواند در فهرست مکان‌های دیدنی استانبول قرار گیرد، گردشگران تا زمانی که در سمت آسیایی باشند می توانند به آنجا رفته خرید کنند. 
این مرکز خرید به عنوان یک بنای بسیار مدرن شناخته می شود، مرکز خرید پالادیوم از 5 طبقه تشکیل شده است و علاوه بر تعداد زیادی فروشگاه، یک تئاتر، 24 رستوران، 4 کافه و یک سوپرمارکت نیزد دارد. 

امکانات مرکز خرید پالادیوم در استانبول

این مرکز خرید خانه برخی از بهترین و شناخته شده‌ ترین برند های بین ‌المللی است که شامل آدیداس، گپ، پولو، Mavi، Guess، Tommy Hilfiger، Zara و بسیاری دیگر از برندهای خانه مد می ‌شود. 
در این مرکز خرید پالادیوم، رویدادها و تخفیفات مختلفی برگزار می شود. در این مرکز خرید یک سینما وجود دارد که جدیدترین فیلم های شناخته شده را از سراسر جهان نمایش می دهد.
مرکز خرید پالادیوم استانبول شامل امکاناتی همچون صندلی چرخدار برای معلولان، وای فای رایگان، اتاق مادر و کودک، صرافی در مرکز خرید، صندوق امانات و بخش راهنمایی و اطلاعات است. 
رستوران ها، فوت کورت، کافی شاپ و فست فور های متنوعی از برند ها معروف در مر کز خرید پلادیوم استانبول قرار دارد، همچنین یک فضای پارک بزرگ برای کسانی که ترجیح می دهند در فضای باز استراحت کنند را دارا است.
این مر کز خریئ شامل بیش از 20 رستوران است که هر کدام دارای طراحی و فضای منحصر به فرد و متفاوتی هستند و منوهای متنوعی را ارائه می دهند.
این رستوران ها در قسمت های مختلف مرکز خرید قرار دارند، به عنوان مثال یکی از رستوران های بزرگ پالادیوم سنتر در طبقه همکف قرار دارد که فضای باز جذابی را به نمایش می گذارد.
پارکینگ اختصاصی مجموعه تفریحی پالادیوم مال به شکلی متمایز طراحی شده است، زیرا پارکینگ از 5 طبقه زیرزمین تشکیل شده است، این پارکینگ گنجایش 2500 خودرو را دارد.
فضای داخلی مرکز خرید پالادیوم استانبول با توجه به جشن های بزرگ این کشور مانند کریسمس، عید فطر و بسیاری دیگر تزیین شده است و منظره بسیار جذابی دارد.
سینما پالادیوم علاوه بر سالن‌ های کنسرت و سالن ‌های نمایش، مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیاست و محل استراحت بسیاری از دوستداران سینما است، این سینما در طبقه سوم مرکز خرید قرار دارد.

برند های معروف در مرکز خرید پالادیوم استانبول

در مرکز خرید پالادیوم استانبول انواع لباس ها و اجناس با مارک های ترک و بین المللی برای سنین مختلف وجود دارد، انواع لباس های ورزشی از برندهای آدیداس و نایک، لوازم آرایشی از برندهای معروف مانند مک و ایو روچر، پوشاک مردانه و زنانه از برند های US Polo، GAP، Mango، Lacoste، Kotton، Bershka، Tommy Hilfiger، Benetton کفش های مردانه و زنانه برند Massimo Dutti، و کفش نوزادی برند LC Waikiki می باشد.
علاوه بر موارد فوق، برند های معروف دیگری مانند گاس، مایکل کروس، پیر کاردین، زارا و تامی هیلفیگر نیز در این مرکز خرید موجود است که گردشگرانی که ارزانترین تور استانبول را تهیه کرده اند می توانند از آن ها خرید کنند.

برند های پوشاک در پالادیوم استانبول

در زیر به چند مورد از برندهای پوشاک معروف در مرکز خرید پالادیوم استانبول اشاره می کنیم:

زارا
سی اند ای 
گپ 
سی اند اس 
مایکل کورس 
پیرکاردین 
پوشاک جین آرمانی
آدیداس 
نایک 
تامی 
ال سی وایکیکی 
پول اند شارک 
کلاکس 
ماسیمو داتی 
گس 
تروساردی 
برشکا 
بی بی 
منگو 
جک جونز 
هری 
لباس زیر اویشو 
کوتون

برند های لوازم آرایشی بهداشتی در مرکز خرید پالادیوم استانبول

لوازم آرایش سفروا 
لوازم آرایش مک
لوازم آرایش ایو روشه 

برند های کافه و رستوران های در پالادیوم استانبول

این مرکز خرید علاوه بر پوشام دارای انواع رستوران و مافی شاپ های معتبر در سراسر چهان است، که در آن ها می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم و غذاهای سنتی و بین المللی را میل کنید.

استارباکس 
کافه کاریبو
کافه کاوه دنیاسی 
رستوران کیچنتت 
رستوران بین المللی پولونز 
رستوران آلیس وریس مرکزی 
کی اف سی
مک دونالد

مسیر رفتن به مرکز خرید پالادیوم استانبول

مسیر رفتن به مرکز خرید پالادیوم استانبول

چگونه به مرکز خرید پالادیوم استانبول برویم ؟

اگر بخواهید از میدان تقسیم به مرکز خرید بروید، می توانید سوار تاکسی شوید و تنها بعد از 30 دقیقه به آنجا خواهید رسید. اما اگر وقت کافی دارید، بهتر است برای کاهش آلودگی و هزینه های سفر از اتوبوس استفاده کنید. اگر از اتوبوس برای رفتن به مرکز خرید پالادیم استفاده کنید، حدودا یک ساعت در راه خواهید بود. یک ایستگاه اتوبوس در میدان تقسیم در ابتدای خیابان مته وجود دارد که در آنجا باید اتوبوس Bostanci-Taksim را سوار شوید. پس از 10 ایستگاه ، باید در اوزونگار پیاده شوید.

آدرس مرکز خرید پالادیوم استانبول : Barbaros Mahallesi Halk Caddesi No: 6, 34750, Istanbul, Turkey
ساعات کاری مرکز خرید پالادیوم استانبول : مرکز خرید پالادیوم استانبول از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای گردشگران تور ترکیه است ودر این مدت تمامی فروشگاه ها و رستوران ها آماده ارائه خدمات هستند.
وب سایت رسمی مرکز خرید پالادیوم استانبول : www.palladium.com.tr
تلفن تماس مرکز خرید پالادیوم استانبول : 902166631500+

سخن آخر

مرکز خرید پالادیوم در سال 2008 افتتاح شد، یکی از برترین مراکز خرید در شهر استانبول است. در این مرکز خریده پنج طبقه  ای شما می توانید انواع برند های مشهور بین ‌المللی و محلی را بیابید. مرکز خرید پالادیوم یکی از مجلل ترین و متنوع ترین مراکز خرید استانبول است.
مرکز خرید پالادیوم یکی از مجلل ترین و متنوع ترین مراکز خرید استانبول است، این مرکز خرید دارای 190 فروشگاه از انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی ولوازم آشپزخانه  از برندهایی مانند Zara، Pierre Cardin، Nike و Tommy Hilfiger و ... است.
از ویژگی های معماری این مرکز خرید این است، که این مرکز خرید پالادیوم در مجموع از پنج طبقه به همراه یک پارکینگ سرپوشیده با 2500 خودرو تشکیل شده است، مرکز خرید پالادیوم یکی از برجسته ترین مراکز خرید در سمت آناتولی با کره شیشه ای غول پیکر و مارک هایی است که معرفی می کند. 
دلیل اصلی محبوبیت مرکز تجاری پالادیوم استانبول معماری خاص و متمایز آن است که به شکل یک توپ شیشه ای گرد ساخته شده است.
همچنین این مرکز خرید مجهز به آخرین فناوری، سینما سه بعدی، سیستم صوتی بی‌عیب، چیدمان صندلی با تماشای بدون مانع است.
برای اطلاع از قیمت تور استانبول تابستان 1401 از اصفهان به سایت تریپ مراجعه کنید، و ارزان ترین تورهای مسافرتی را به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیم استانبول کجاست ؟

این مرکز خرید در قسمت آسیایی در منطقه آتاشهیر استانبول واقع شده است.

ساعت کار مرکز خرید پالادیوم استانبول کی می باشد ؟ 

ساعات کاری مرکز خرید پالادیوم استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc