https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول

نیشانتاشی استانبول یکی از ثروتمندترین محله های استانبول است، این مکان از نظر خرید و مد، شناخته شده ترین خیابان در استانبول است. محله نیشانتاشی برخی بناهای تاریخی،  کافه‌ ها و رستوران ‌های سبک اروپایی را به خوبی منعکس می‌ کند. این خیابان دارای بوتیک‌ های برند با استانداردهای بالا، اسپاهای مجلل و سالن‌ های ورزشی شناخته شده است. مطمئناً با گذراندن وقت خود در این مکان لذت خواهید برد. مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول، یک مرکز مد و سبک زندگی و یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است. شما می توانید در این مرکز خرید انواع مغازه های پوشاک، کیف و کفش نیشانتاشی با برندهای روز دنیا را پیدا کنید. این مرکز خرید میزبان 155 برند بین المللی است و بیش از30 رستوران متنوع، کافه در آن وجود دارد.

نیشانتاشی استانبول

نیشانتاشی استانبول

نیشانتاشی استانبول

خیابان نیشانتاشی یا همان خیابان برندهای استانبول یکی از معروف ترین مکان های گردشگری استانبول و یکی از خیابان های تجاری استانبول است که به دلیل تنوع در خرید بسیاری از گردشگرانی که تور ارزان استانبول را تهیه کرده اند را جذب خود می کد.
در سیتیز نیشانتاشی تعدادی از کاخ ها، موزه ها و پارک های تاریخی برای گردش و تفریح وجود دارد. خیابان نیشانتاشی در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد و فعالیت های تفریحی زیادی را ارائه می دهد.
توسعه محله ی نیشانتاشی در زمان سلطان سلیم سوم عثمانی آغاز شد. در اواخر قرن هجدهم، سلطان عبدل حمید اول، دستور داد تا مراسم عروسی خواهر خود را در این مکان برگزار کنند.
این مراسم دو هفته ادامه داشت، این منطقه در نزدیکی کاخ ییلدیز و کاخ دلمه باغچه است. که  در گذشته محل استقرار و استراحت پادشاهان عثمانی بوده است.

مروری کوتاه بر مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول یک مجتمع لوکس با بیش از 150 فروشگاه است که اکثر برندهای ترک و بین المللی را شامل می شود. 
این مر کز خرید هر ساله میزبان 18126000 بازدید کننده از سراسر جهان است، و 155 برند ترکی و بین المللی را عرضه می کند. همچنین در سال بیش از 1500 هزار تماشاگر از دیدن فیلم های روز دنیا در سینمای این مرکز خرید لذت می برند.
این مرکز خرید در خیابان نیشانتاشی در منطقه شیشلی در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. خیابان نیشان تاشی یکی از معروف ‌ترین خیابان‌ های خرید استانبول است که به خیابان برند ها معروف است، زیرا شامل تعداد زیادی از برند های ترکی و بین ‌المللی معروف دنیا است.
هزینه ی ساخت مرکز خرید نیشانتاشی استانبول نزدیک به 125 میلیون دلار تخمین زده شده است. علاوه بر فروشگاه ها، کافه ‌ها و رستوران ‌های بسیاری در این مرکز خرید وجود دارد، که انواع غذاهای چینی، غذاهای ژاپنی، مکزیکی، فرانسوی و را ارائه می‌ دهند. 
رستوران های این مر کز خرید در طبقه چهارم قرار دارد، اولین شعبه ی کافه زنجیره ای کانادایی در این مر کز خرید تاسیس شده است.
همچنین سینما ها و کتاب فروشی های سیتیز نیشانتاشی حاوی بسیاری از برند های بین المللی و محلی است.  فضای مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول نسبتا کوچک است، اما یکی از محبوب ترین مراکز خرید هنرمندان و افراد مشهور ترکیه ای است.

امکانات مرکز خرید نیشانتاشی استابول

مرکز خرید مد و فشن نیشانتاشی استانبول یکی از محبوب ترین مراکز خرید ترکیه به شمار می رود.  این مر کز خرید دارای باشگاه های ورزشی با تجهیزات روز دنیا است.
همچنین افراد بسیاری برای تماشای فیلم به سینمای این مرکز خرید می روند، سینمای مرکز خرید نیشانتاشی در طبقه ی آخر آن قرار دارد و منظره ای زیبا از استانبول را نشان می دهد، در آنجا همچنین چندین رستوران وجود دارد. 
از دیگر امکانات این مر کز خرید می توان به ا پارکینگ اختصاصی، اتاق مادر و بچه، کالسکه رایگان، ویلچیر رایگان، اینترنت رایگان، صندوق امانات، اتاق بهداری و همچنین صرافی در مر کز خرید را نام برد.

ساعات کار مرکز خرید نیشانتاشی استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.
آدرس مر کز خرید نیشانتاشی استانبول :  استانبول، خیابان Teşvikiye، شماره: 41 Nisantasi، Sisli، Nişantaşı Alışveriş Merkezi
سایت برند نیشانتاشی استانبول : http://www.citysnisantasi.com  

برند های معروف در مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

برند های معروف در مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی 

برند های معروف در مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی 

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم این مرکز خرید ارائه دهنده ی انواع برند نیشانتاشی بین المللی معروف دنیا و ترکی است، در ادامه ی مقاله ما شما را بیش تر با این برندها و فروشگاه ها آشنا می کنیم:

فروشگاه الکساندر مک کوئین

نام این برند از یک طراح مد انگلیسی، لی الکساندر مک کوئین گرفته شده است. در این فروشگاه می توان انواع مختلفی از محصولات مردانه و زنانه مانند کفش، کیف، اکسسوری، جواهرات، عینک آفتابی، کراوات و روسری را خریداری کرد.
در این فروشگاه می توانید یک کیف با قیمت متوسط 200 یورو پیدا کنید. هزینه کراوات ها بین 100 تا 150 یورو تغییر می کند. برخی از محصولات نیز وجود دارند که بیش از 1000 یورو قیمت دارند.

فروشگاه باربارا بوی

باربارا بوی یک فروشگاه بسیار محبوب در سراسر جهان است و شعبه های زیادی در برخی از شهرها مانند میلان، نیویورک، بیروت، بورلی هیلز دارد، یکی از این شعبه ها در مر کز خرید نیشانتاشی استانبول واقع شده است.
در این فروشگاه انواع محصولات مانند کت، دامن، لباس، شلوار، کفش، کیف، اکسسوری به فروش می رسد. تمامی محصولات این فروشگاه برای بانوان می باشد.

فروشگاه بیمن

بیمن در ترکیه بسیار محبوب است، شعبه های دیگر آن در مراکز خرید استانبول  Etiler، Florya، Bakırköy، Erenköy، Istinye، Zincirlikuyu، Acıbadem قرار دارند. 
در فروشگاه بیمن  می توانید لوازم جانبی، کیف، ژاکت، کفش، دامن، پیراهن، شلوار جین، شلوار، کت، تی شرت را پیدا کنید.

فروشگاه بوگنر

بوگنر یک فروشگاه فروش لوازم ورزشی است. لوازم و تجهیزات ورزش هایی همچون گلف، اسکی، کایاک سواری است.

فروشگاه  باربری

باربری یک برند بسیار محبوب در جهان است، که توسط توماس باربری در سال 1800 ایجاد شد. امروزه شعبه های زیادی در سرتاسر جهان و همچنین در مرکز خرید نیشانتاشی ستانبول دارد.
در این فروشگاه انواع مختلفی از کالاها مانند کیف پول، روسری، کت، کیف زنانه و مردانه وجود دارد. 

فروشگاه کارتیه

کارتیه ارائه دهنده ی انواع  لوازم جانبی، عطر، ساعت، جواهرات زنانه و مردانه است.

فروشگاه D&R

D&R یکی از بزرگترین کتاب فروشی های نیشانتاشی است. علاوه بر کتاب، وسایل الکترونیکی، آلبوم موسیقی، فیلم، کنسول بازی، اسباب بازی، لوازم التحریر را نیز می فروشد.

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول

فروشگاه  دولچه و گابانا

این برندی است که در سال 1985 در میلان ایتالیا تأسیس شد. فروشگاه دولچه و گابانا محصولات زیادی مانند ساعت، جواهرات، عطر، کت و شلوار، لباس، محصولات مراقبت از پوست وجود را ارائه می دهد. دولچه و گابانا نه تنها برای زنان بلکه برای مردان و کودکان نیز محصولاتی دارد.

فروشگاه جورجیو آرمانی

این فروشگاه شعبه های زیادی در سراسر جهان دارد. جورجیو آرمانی شامل محصولاتی مانند کیف، لوازم جانبی، ساعت، عطر، کفش، کت، ژاکت، دامن و غیره است. 

فروشگاه هوگو باس

این برند خیره کننده حاوی محصولات زیادی مانند کیف، کفش، ساعت، عطر، لباس، کت و شلوار و غیره است که همگی ظاهر خوبی دارند و مورد علاقه بسیاری از هنرمندان است.

فروشگاه  پرادا

این یک علامت تجاری ایتالیایی است که توسط ماریو پرادا ایجاد شده است. شما می توانید محصولات زیادی مانند کلاه، کیف، کفش، لوازم جانبی را در این فروشگاه بیابید.

فروشگاه ویکتوریا سیکرت

شما این نام را به خوبی می شناسید. این یک برند مد است که در سراسر جهان بسیار مشهور است، می توانید برخی از محصولات آرایشی و لباس زیر را در این فروشگاه در مرکز خرید نیشانتاشی پیدا و خریداری کنید.

فروشگاه ایو روشه

ایو روشه یک برند فرانسوی است که محصولات مراقبت از پوست و آرایشی را به شما ارائه می دهد. معمولاً محصولاتی ارگانیک و برای بانوان وجود دارد.

فروشگاه زارا

زارا در ترکیه بسیار معروف است، بسیاری از محصولات در اینجا فروخته می شود. برخی از نمونه های آنها کفش، شلوار جین، ژاکت، کت بلیزر، پیراهن، شلوار، کت و شلوار، لباس است. محصولاتی برای مردان و زنان و همچنین کودکان وجود دارد.

مسیر رفتن به مرکز خرید نیشانتاشی استانبول

مسیر رفتن به مرکز خرید نیشانتاشی استانبول 

چگونه از تکسیم به مرکز خرید نیشانتاشی استانبول برویم ؟

به دنبال نزدیکترین ایستگاه به مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی هستید؟ برای رفتن به مرکز خرید نیشانتاشی از بشیکتاش و هم از تکسیم راه دسترسی دارد، برای رفتن از تکسیم شما می توانید از وسیله حمل و نقل عمومی تراموا استفاده کنید و در ایستگاه عثمان بی پیاده شوید، فاصله نیشانتاشی تا تکسیم  تنها پس از 5 دقیقه است.
شما حتی می توانید پیاده از میدان تکسیم تنها با 30 دقیقه پیاده روی به مرکز خرید نیشانتاشی استانبول بروید. شما با پیاده روی می توانید از دیگر فروشگاه های معروف خیابان نیشانتاشی نیز دیدن کنید.

خلاصه مطلب

استانبول همواره یکی از محبوب ترین شهر های ترکیه برای خرید و گردش بوده است، یکی از خیابان های معروف استانبول برای خرید نیشانتاشی است.
این خیابان مملو از فروشگاه های مد و فشن می باشد، مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول نیز یکی از محبوب ترین مراکز خرید در استانبول است.
این مرکز خرید مرکز مد، فرهنگ، جاذبه استانبول و یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه و اروپا به حساب می ‌آید، این فروشگاه ارائه دهنده ی انواع برندهای مد و فشن بین المللی و ترکی در جهان است.
این مرکز خرید شامل 155 فروشگاه برند، سینماهای 3 بعدی، انواع رستوران ها و کافه های اروپایی، آسیایی و آمریکایی است.
این مرکز خرید همچنین دارای امکاناتی همچون باشگاه ورزشی با تجهیزات مدرن، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، ویلچر، کالاسکه، اتاق مادر و کودک، صرافی  و ... است.
برای اطلاع از قیمت تور استانبول تابستان 1401 از شیراز به سایت تریپ مراجعه کنید و انواع تورهای ارزان قیمت را به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول

آدرس مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول کجاست ؟

مرکز خرید نیشانتاشی در منطقه شیشلی در بخش اروپایی استانبول واقع شده، که از میدان تکسیم با تراموا تنها 5 دقیقه فاصله دارد.

فروشگاه های معروف در مر کز خرید نیشانتاشی کدامند ؟

فروشگاه زارا، ایو روشه، پرادا، هوگو باس، فروشگاه  دولچه و گابانا، فروشگاه D&R، کارتیه، باربری و ... است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc