https://gateway.trip.ir/api/

4 مرکز خرید محبوب در بخش اروپایی استانبول

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 مقاصد پر طرفدار

4 مرکز خرید محبوب در بخش اروپایی استانبول

یکی از جذابیت های سفر به استانبول، خرید از مراکز خرید آن است که در این پست، با مراکز خرید بخش اروپایی استانبول آشنا می شویم تا در صورت خرید بلیط ارزان هواپیما از تریپ، فرصت یک خرید خوب و دلچسب در مراکز خرید فوق العاده عالی استانبول را داشته باشید. قبل از هر چیز لازم است بدانید که برای سفر به استانبول بر اساس هدف گذاری سفر، می توانید در زمان هایی بهترین خرید را در استانبول داشته باشید، معمولا در هر نیمه از سال، فستیوال خریدی برگزار می شود، که یکی از آن ها در جمعه سیاه است و دیگری فستیوالی است که سالانه در شهر استانبول برگزار می شود. اگر هدف شما صرفاً خرید از مراکز خرید میباشد و برای گردش و تفریح به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر میکنید، می توانید هم در بخش اروپایی استانبول و هم در قسمت آسیایی آن هتل رزرو داشته باشید، که ما در اینجا برای آن دسته از افرادی که در بخش اروپایی این شهر زیبا و توریستی قصد رزرو هتل دارند و یا تمایل دارند از این بخش هم دیدن کنند، 4 مورد از بهترین مراکز خرید که می توان ساعت ها در آنجا به گشت و گذار و خرید مشغول شد را معرفی میکنیم.

مرکز خرید کانیون استانبول

در محله شیشلی استانبول، یکی از زیباترین مراکز خرید استانبول خودنمایی میکند، این مرکز خرید با داشتن 160 فروشگاه و برندهای مطرح دنیا، به عنوان اولین مرکز خرید استانبول که در محیطی کاملاً پویا ایجاد شده است، گردشگران زیادی را روزانه به خود میبیند.

این مرکز خرید به صورت تعاملی با محیط زیست ساخته شده است و حس بسیار خوبی در رستوران های این مرکز خرید در هنگام صرف غذا و یا نوشیدنی خواهید داشت. اگر قصد رزرو هتل در منطقه شیشلی استانبول را دارید، اولین انتخاب شما در رفتن به مرکز خرید، میتواند مرکز خرید کانیون باشد.

اگر هم در سمت میدان تکسیم هستید، با استفاده از مترو در ایستگاه levent از قطار پیاده شوید.

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

175 فروشگاه در مرکزی به وسعت حدود 43000 متر مربع، در منطقه ای نزدیک به شیشلی جمع شده اند. برج ترامپ استانبول فقط مرکز خرید نیست، یکی از برج ها آن منازل مسکونی گران قیمت و مجللی هستند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز میباشد.

از دیگر امکانات این مرکز خرید میتوان به سینما، رستوران، سالن تئاتر و باشگاه ورزشی اشاره کرد.

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

استانبول مال

این مرکز خرید نه تنها در آسیا، بلکه در جهان و در میان تمامی کشورها نه تنها معروف است، بلکه یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا نیز به شمار می رود. می توان گفت که هیچ شخصی دست خالی از میان 350 فروشگاه این مرکز خرید بیرون نمی آید و اکثر برندهای معروف را در این مرکز خرید وسیع می توان یافت.

در میان فروشگاه های زیاد این مجموعه، یک شهربازی سرپوشیده وجود دارد که در حال حاضر در رتبه اول جان از لحاظ وسعت قرار دارد. همچنین محیط سینمایی وسیعی نیز وجود دارد که در ترکیه رتبه اول را دارد. برای رفتن به استانبول مال باید به محله محمودی بروید.

استانبول مال

مرکز خرید ایستینیه پارک

معماری این مرکز خرید، در میان دیگر مراکز خرید شهر استانبول کاملاً مشهود است. معماری داخلی زیبای این فروشگاه خستگی پیاده روی زیاد را از شما دور می کند. در حدود 280 مغازه در این مرکز خرید وجود دارند و این مرکز خرید نیز دارای سالن سینما میباشد.

از ساعت 10 صح تا 10 شب میتوانید برای بازدید و خرید از این مرکز خرید به محله پینار مراجعه نمائید.

مرکز خرید ایستینیه پارک

هزینه های رفت و آمد در استانبول

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc