https://gateway.trip.ir/api/

بهترین زمان خرید در استانبول

به روز رسانی: 09 تیر ، 1401 جاذبه های گردشگری

بهترین زمان خرید در استانبول

استانبول یکی از معروف ترین شهرهای ترکیه و یکی از بهترین مکان ها برای خرید است. اگر قصد دارید فقط برای خرید به استانبول سفر کنید، باید بگوییم که در حین خرید، تاریخ و مناظر زیبای این شهر شگفت انگیز را نیز تجربه خواهید کرد. 
ترکیه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان منسوجات در جهان است، این کشور ششمین تامین کننده بزرگ در جهان و سومین تامین کننده بزرگ اتحادیه اروپا است. قدمت صنعت نساجی ترکیه به امپراتوری عثمانی و قرن شانزدهم باز می گردد. 
با این اوصاف، اگر به ترکیه سفر می‌ کنید و قصد خرید در استانبول را دارید، تصمیم درستی گرفته ‌اید، زیرا خرید در این شهر یک فعالیت توریستی نیز در میان جاذبه‌های دیگر است. در مراکز خرید استانبول ترکیه برندهای آمریکایی و اروپایی متعددی وجود دارد و همچنین برندهای محلی مقرون به صرفه تر در مقیاس کوچک، ترکیه را به بهشت خرید تبدیل می کند.

بهترین زمان برای حراجی های استانبول

بهترین زمان برای حراجی های استانبول

بهترین زمان برای حراجی های استانبول

استانبول یک مقصد خرید محبوب است، که طیف گسترده ای از برندهای معروف جهان را همراه با طرح های محلی با کیفیت بالا ارائه می دهد. 
صنعت مد محلی شهر نیز در حال رونق است، بنابراین برای بهترین قیمت اجناس در استانبول به دنبال فروشگاه های غیر زنجیره ای باشید. جشنواره خرید استانبول که بیش از 40 روز در ماه های ژوئن، ژوئیه و آگوست برگزار می شود.
تخفیف های قابل توجهی در مراکز و بازارهای مختلف استانبول ارائه می شود،  برخی از برندها مجموعه های خود را در چهار فصل مختلف عرضه می کنند. برخی از برندها به دو فصل تقسیم می شوند مجموعه های پاییزه و زمستان و مجموعه های بهاره و تابستان است. 
بهترین زمان خرید در استانبول ترکیه  بهار و تابستان است، حراج های بسیاری در این دو فصل صورت می گیرد. زیرا گردشگران بسیاری در این دو فصل به ترکیه سفر می کنند.

حراج زمستانی در استانبول

فروش زمستانی از اواسط دسامبر یا حراج ژانویه در استانبول شروع می شود و تخفیف ها از 30٪ شروع شده و تا 50٪ افزایش می یابد. برخی از برندها فقط به این نرخ پایبند هستند و هیچ تخفیف دیگری ارائه نمی دهند. 
اگرچه برخی از برند ها دارای موج دوم هستند که عمدتاً 45 یا 50 درصد کاهش قیمت دارند، و برای فروش آخرین چیزهای باقی مانده آنها را  حتی تا 70٪ در آخرین ماه آوریل به فروش می رسانند.
بهترین زمان حراج زمستانی استانبول در اوایل فصل زمستان است. برخی از اندازه‌ ها مانند M و L تقاضای زیادی دارند و سریع‌ تر از بقیه به فروش می ‌رسند.

حراج تابستانی در استانبول

فروش تابستانی اساساً زمانی شروع می شود که دما دوباره افزایش یابد. این می تواند هر تاریخی بین ابتدای تیر ماه تا حتی هفته اول مرداد باشد. باز هم بسته به فصلی که قبلا ذکر شد. در هفته اول تیر ماه به خرید بروید تا بهترین خرید تابستانی را داشته باشید. 
اگر قصد خرید از استانبول را در فصل تابستان دارید بهتر است آن را تا آخر شهریور موکول نکنید، زیرا دیگر در آخر هر ماه تعداد حراجی ها کمتر می شود.

حراج پاییزی در استانبول

به طور کلی می توان گفت  حراجی‌ های استانبول در فصل پاییز تمام می شود، و قیمت تور استانبول 1401 و قیمت  تمامی اجناس و کالا ها به قیمت های قبلی خود باز می گردند.
پیدا کردن حراجی های خوب در فصل پاییز سخت است، ولیکن ناممکن نیست. حراجی در فصل پاییز وجود دارد و لی نسبت به فصل های بهار و تابستان بسیار کمتر هستند.

مزایای خرید در فصل های حراج استانبول

مزایای خرید در فصل های حراج استانبول

مزایای خرید در فصل های حراج استانبول

اگر قصد سفر به استانبول را دارید و می خواهید خرید های خود را در آنجا انجام دهید، بهتر است در فصل های حراجی با تهیه تور استانبول تیر 1401 از سایت تریپ انجام دهید.
خرید کردن در حراجی های استانبول دارای مزایای بسیاری است، که ما به چند مورد آن اشاره می کنیم: 

خرید محصولات و اقلام با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه و ارزان
خرید محصولات و اقلام با برندهای خارجی و داخلی با کیفیت 
کارمزد های پایین تر هنگام خرید
داشتن ضمانت نامه های معتبر 
خرید کردن تمامی مایحتاج خود در یک مکان

سوالات متداول درباره ی بهترین زمان خرید در استانبول

بهترین فصل ها برای خرید در استانبول کدامند ؟

بهترین فصل برای خرید در استانبول اوایل فصل بهار و اوایل فصل تابستان است.

چرا برای خرید باید به استانبول سفر کرد ؟

اگر قصد خرید در استانبول دارید، باید بگوییم استانبول دارای حراجی های فصلی بسیاری است که بهترین زمان برای خرید بهار و تابستان است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc