https://gateway.trip.ir/api/

راهنمای سفر به ریمینی (میامی اروپا)

به روز رسانی: 14 آبان ، 1402 راهنمای سفر

راهنمای سفر به ریمینی

شهر ریمینی مرکز استان ریمینی در شمال ایتالیا است و بدون شک بهترین استراحتگاه ساحلی در امتداد این ساحل و همچنین مشهورترین در اروپا است. ریمینی یک مقصد توریستی بین المللی و یکی از محبوب ترین استراحتگاه های ساحلی در اروپا است، که به دلیل ساحل شنی 15 کیلومتری خود مشهور است. گردشگران عمدتاً توسط دریا و سواحل شنی زیبای این منطقه به این شهر جذب می شوند. علاوه بر این مزیت طبیعی، این شهر ساحل دریا را به منطقه ورزشی تبدیل کرده است که در آن بازدیدکنندگان و گردشگرانی که با تور ریمینی به اسن شهر سفر می کنند می توانند انواع فعالیت های ورزشی را انجام دهند.
از فعالیت های کلاسیک مانند والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس ساحلی، فریزبی و فوتبال ساحلی برای کسانی که دوست دارند چیز جدیدی را امتحان کنند، پیاده روی نوردیک، چوکبال ساحلی، اسپیدمینتون و چوگان در ساحل وجود دارد. همچنین می توان کایت سواری و پارافلای نیز انجام داد. در این صفحه با راهنمای سفر به ریمینی با ما همراه باشید تا تمام نکات کوچک و بزرگ این سفر را با هم بررسی کنیم.

پیشینه ی شهر ریمینی در ایتالیا

شهر ریمینی ایتالیا

شهر ریمینی ایتالیا و گذشته اش

رومی ها شهر ریمینی را Ariminum و یا نام قدیمی آن معنی ریمینی Marecchia می نامیدند. این مکان در سال 268 قبل از میلاد توسط رومیان اشغال شد و یک مستعمره لاتین در آنجا در مرز Aemilia و Umbria ایجاد شد. در سال 359 پس از میلاد، این شهر میزبان شورای ریمینی بود، که در حل مناقشه آریان بر سر الوهیت مسیح شکست خورد. ریمینی به بیزانسی ها و از آنها به گوت ها رسید که توسط سردار بیزانسی نارسس پس گرفته شد و سپس به لومباردها و فرانک ها رسید.
این شهر مدتها مورد رقابت پاپ و امپراتوری بود، به ویژه پس از اینکه در قرن دوازدهم به یک کمون مستقل تبدیل شد. مالاتستا دا وروچیو، رهبر گولف در سال 1239 به عنوان شهردار ریمینی انتخاب شد. مشهورترین اربابان مالاتستا سیگیسموندو پاندولفو (1417-1468)، سرباز و حامی هنر بود که مسئول استحکامات قرن پانزدهمی ریمینی و شناخته شده ترین بنای تاریخی آن، معبد مالاتستا بود که برای تجلیل از عشق او به ایزوتا دلی طراحی شده بود.

چرا به ریمینی برویم؟

وقتی صحبت از سفر به ایتالیا می شود، معمولا گردشگران به میلان، رم و ونیز فکر می کنند، شهرهای فوق العاده ای که طرفداران زیادی دارند، اما حواستان باشد که در طول تابستان و تعطیلات، خود مردم رم و میلان برای تفریح ​​به ریمینی می روند. در ادامه توضیح می دهیم که چرا ریمینی می تواند مقصدی ایده آل برای هر گردشگری باشد.  ریمینی که به میامی اروپا معروف است، مکانی عالی برای استراحت محسوب می شود. ریمینی یکی از بهترین و بزرگترین سواحل ایتالیا را داراست که حدود 15 کیلومتر خط ساحلی با دریای آدریاتیک دارد. با وجود جمعیت زیاد گردشگران ایتالیایی و اروپایی در سواحل ریمینی، همچنان فضای آزاد در سواحل ریمینی وجود دارد.

ساحل ریمینی نه تنها به خاطر وسعت و شن های طلایی اش معروف است، بلکه مکان های تفریحی ریمینی و فستیوال های تابستانی که در سواحل این شهر برگزار می شود، از محبوب ترین ها در دنیا هستند و به همین خاطر هتل‌های مجلل و استراحتگاه های مجهز و شیکی به ویژه در سواحل آن نیز در ریمینی ساخته شده اند. علاوه بر شب زنده داری و تفریح ​​در سواحل ریمینی، فراموش نکنید که تاریخ این شهر حداقل به 250 سال قبل از میلاد می رسد و این شهر دارای مناظر تاریخی فوق العاده ای است. علاوه بر این، ساختار شهری ریمینی به قدری زیباست که می توانید در خیابان های شهر قدم بزنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

بهترین زمان برای سفر به ریمینی

ریمینی دارای تابستان های مدیترانه ای گرم و زمستان های سرد اما معتدل است و به طور کلی، مانند اکثر نقاط ایتالیا، ریمینی از آب و هوای مطبوعی برخوردار است. سفر به ریمینی در فصول مختلف سال مزایا و معایب خود را دارد، اما با توجه به موارد فوق، احتمالاً متوجه شده اید که فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به ریمینی است و تا می توانید در این سفر ورزش های آبی انجام دهید و در جشنواره های مختلف شرکت کنید. اما فراموش نکنید که تابستان در ریمینی شلوغتر از فصول دیگر است و بسیاری از گردشگران ایتالیایی و خارجی قصد دارند تعطیلات خود را در این شهر سپری کنند. همچنین توجه داشته باشید که در طول تابستان (به ویژه در ماه های تیر و مرداد) تقاضای بالای گردشگران به این معنی است که قیمت تورها و هتل های این شهر کمی افزایش پیدا می کند.

جاذبه های دیدنی ریمینی ایتالیا

سواحل شهر ریمینی 15 کیلومتر امتداد دارد، بستر دریا دارای شیب بسیار کم عمقی است که آن را برای کودکان ایمن می کند و یک استراحتگاه ایده آل برای تعطیلات خانوادگی است. اولین حمام این شهر در سال 1843 افتتاح شد، همچنین بیش از هزار هتل، صدها رستوران و بار، پارک های موضوعی، یک بندر و دسترسی به تمام امکانات ورزشی در این شهر وجود دارد. ریمینی همچنین به خاطر زندگی شبانه گسترده و هیجان انگیزش شناخته شده است.
این شهر مملو از هنر، تاریخ، ساختمان های زیبا، لذت های خوراکی و مجموعه ای بی پایان از مغازه های جالب است. ریمینی در گذشته مدام دروازه مشرق زمین بوده است و تمدن های مختلف آن را اشغال کرده است که تاریخ و فرهنگ آن بسیار غنی است.
ریمینی یک شهر زیبا برای زندگی است، زیرا دارای میراث تاریخی و هنری غنی است. این شهر مملو از خیابان ها و میدان های شگفت انگیز، کلیسا ها و صومعه ها، مکان های باستانی مختلف و همچنین ویلاها و کاخ ها است. این شهر در جستجوی هنر، آثار تاریخی و شواهد تاریخی و جذب گردشگران است. بنای ریمینی به 268 سال قبل از میلاد برمی گردد. این شهر دارای بیش از 2000 سال تاریخ، چیزهای زیادی برای گفتن دارد.

ساحل شنی ریمینی

شهر ریمینی دارای خط ساحلی بسیار زیبای شنی میباشد و به همین خاطر به میامی اروپا ملقب شده است و در کل اروپا از محبوبیت خاصی برخوردار است.

سواحل شنی ریمینی

سواحل شنی ریمینی

معبد مالاتستا

با گشت و گذار در شهر می توان از معبد مالاتستا، کلیسای جامع ریمینی که به سانتا کلمبا اختصاص داده شده است، دیدن کرد. معبد از اشکال کلاسیک ساخته شده است، معمار آن لئون باتیستا آلبرتی بود که از نمای طاق پیروزی رومی الهام گرفته بود. قبل از ورود به کلیسا، از سمت راست با هفت طاق دیدن کنید، که تابوت های برجسته ترین شخصیت های دربار سیگیزموند را در خود جای داده است.
فضای داخلی این معبد به سبک گوتیک با یک شبستان و شش نمازخانه جانبی است. آثار اصلی کلیسای جامع عبارتند از یک صلیب ساخته جوتو که قدمت آن به سال 1312 باز می گردد و یک نقاشی دیواری از پیرو دلا فرانچسکا که در آن سیگیسموندو زانو زده در پای سنت سیگیسموندو به تصویر کشیده شده است.

میدان تری مارتیری

میدان تری مارتیری به سه قسمت که توسط نازی ها در 16 اوت 1944 به دار آویخته شدند، تقدیم شده است. محل حلق آویز شدن با یک تخته مرمر مورب در میدان به یادگار مانده است و در چند متری معبد کوچک اختصاص داده شده به سنت آنتونی واقع شده است. از این میدان می توانید طاق آگوستوس، قدیمی ترین طاق حفظ شده در شمال ایتالیا را تماشا کنید. که در سال 27 قبل از میلاد به عنوان دروازه ای تاریخی ساخته شده است.

میدان Piazza Cavour

این میدان مهم ترین میدان ریمینی است که به لطف وجود بارها و رستوران های متعدد، محل ملاقات شهروندان و گردشگران است. این میدان در قرن شانزدهم ساخته شده است، تا سال 1912 تنها منبع آب آشامیدنی در مرکز ریمینی بوده است. در کنار فواره ی این میدان بنای یادبود پاپ پل چهارم و در مقابل آن Palazzo dell قرار دارد. در کنار آن تئاتر شهری زیبا به سبک نئوکلاسیک نیز وجود دارد که توسط جوزپه وردی در سال 1857 افتتاح شد.

خانه ی جراح ریمینی

زیباترین سازه ویلایی است، که در آن یک پزشک جراح نظامی یونانی الاصل به نام Eutyches زندگی می کند. اشیای متعددی که در داخل خانه کشف شده است، اکنون در موزه شهر نگهداری می شود. از جمله آشپزخانه و ظروف غذاخوری، حدود هشتاد سکه باستانی و مهمتر از همه، 150 ابزار جراحی ، موزاییک های زیبا، از جمله موزاییک های اورفئوس، هنوز کاملاً قابل مشاهده هستند.

موزه ی شهر در ریمینی

موزه ی شهر در ریمینی

موزه ی شهر در ریمینی

در چند قدمی خانه ی جراح موزه شهر ریمینی قرار دارد. این موزه که در صومعه سابق پدران یسوعی قرار دارد، آثار هنری به دست آمده از کلیساها و ساختمان های شهر را جمع آوری می کند. دو مجموعه اصلی این موزه عبارتند ازمجموعه باستان شناسی و گالری هنری با آثاری از دهه 1300 می باشد. مجموعه باستان شناسی در حال حاضر در باغ ورودی با سنگ قبرهای به دست آمده از گورستان های مختلف پراکنده در اطراف ریمینی آغاز می شود.
گالری هنری بسیاری از شاهکارهای هنر ایتالیایی در این موزه نگهداری می شود. بخش آثار دهه 1300 از مدرسه ریمینی بسیار غنی است.
در اتاق های مالاتستا، آثاری که خانواده قدرتمند ریمینی به هنرمندان بزرگی چون جووانی بلینی، دومنیکو گیرلاندایو، آگوستینو دی دوچیو، پیسانلو و ماتئو دی پاستی، گویدو کاگناچی و گورچینو سفارش داده اند، جمع آوری شده است. بخش اختصاص داده شده به هنرمند ریمینی René Gruau، یک تصویرگر مد بسیار معروف که برای مهم ترین مجلات جهان ووگ و ماری کلرقرار دارد. همچنین این آثار این هنرمندان در منحصر به فرد ترین خانه های مد دیور، بیاجوتی و بالنسیاگا قرار داشته است.

پل تیبریوس در شهر ریمینی

پل تیبریوس بر روی رودخانه پارچیا در سال 21 قبل از میلاد توسط امپراتور تیبریوس که نام خود را از او گرفته است تکمیل شد، قدمت این پل برای 2000 سال می باشد. این پل که تماماً از سنگ ساخته شده است، یک جواهر کوچک معماری است. می توانید در پارکی که پای طاق های آن می باشد قدم بزنید و تاریخچه پل را کشف کنید.

روستای سن جولیانو ریمینی

پس از عبور از پل تیبریوس، شما در یک فضای روستایی قرار می گیرید. با خانه های کم ارتفاع و رنگارنگ، کوچه ها و میخانه های معمولی کوچک که زیبایی جذابی به این روستا داده است. در سان جولیانو یک دهکده ماهیگیری در نزدیکی رودخانه Marecchia قرار دارد. این دهکده امروزه یکی از مکان های تفریحات شبانه در شهر ریمینی ایتالیا است. روستا با مجموعه ای از نقاشی های دیواری که موقعیت ها و نقل قول هایی از فیلم های او را به تصویر می کشد، ادای احترام کرد.

کلوب های شهر ریمینی

ریمینی قطعا یک شهر برای تفریح تابستانی است، مشهور است. این شهر برای جوانان دارای کلوب های شبانه، بارها، رستوران ها، و مکان هایی برای گوش دادن به موسیقی زنده را ارائه می دهد.

پارک مینیاتور ریمینی

در اطراف شهر ریمینی، تعدادی از زیباترین شهربازی های ایتالیا وجود دارد، و مکان خوبی برای بازی بچه ها می باشد. پارک مینیاتور ریمینی با بیش از 270 عدد از بناهای تاریخی، کلیسا ها، کاخ ها و میدان های ایتالیایی در مقیاسی کوچک است. مساحت کل پارک 85 هزار متر مربع است.

آکواریوم اولترمار

آکواریوم اولترمار داری بیش از صد مخزن آب است، این آکواریوم شامل 3 هزار نمونه از 400 گونه متفاوت است. با دیدن این آکواریوم شما می توانید چندین گونه ی مختلف آبزی از سراسر جهان را در یک محیط زیر آب تماشا کرد. به عنوان مثال، بیش از 60 کوسه از 13 گونه مختلف در آکواریوم وجود دارد. سپس مخزن ماهی گرمسیری و مخزن لمسی بزرگ را داریم که در آن کوسه هایی با ظاهری پرتو مانند وجود دارد که آماده نوازش هستند.

شهرهای اطراف ریمینی برای گشت و گذار

وقتی سفر به ریمینی را انتخاب میکنید، علاوه بر آن می توانید برخی از شهرهای دیدنی ایتالیا را که در فاصله کمی از آن قرار دارند، ببینید. برای مثال از شهرهای نزدیک ریمینی می توان به شهر سن مارینو اشاره کرد که در آن می توانید از فروشگاه های بدون مالیات (Tax Free) آن خریدهای برند و جذابی را انجام دهید. علاوه بر آن شهر ونیز هم از شهرهای نزدیک به ریمینی است. فاصله سایر شهر ها را می توانید در زیر ببینید و در سفر به ریمینی ایتالیا از این شهر ها بازدید کنید.

فاصله ریمینی تا سن مارینو: 20 کیلومتر (33 دقیقه)
فاصله ریمینی تا بلونیا: 124 کیلومتر (2 ساعت و 3 دقیقه)
فاصله ریمینی تا فلورانس: 248 کیلومتر (3 ساعت و 7 دقیقه)
فاصله ریمینی تا ونیز: 271 کیلومتر (3 ساعت و 9 دقیقه)
فاصله ریمینی تا میلان: 326 کیلومتر (3 ساعت و 32 دقیقه)
فاصله ریمینی تا رم: 337 کیلومتر (4 ساعت و 2 دقیقه)

غذاهای سنتی در ریمینی

پس از پیادینا، پاستا یکی از اصلی ترین غذاهای شهر ریمینی است، که طبق سنت با گوشت بسیار خوشمزه، ماهی، سس سبزیجات یا در آبگوشت های خوش طعم همراه است. پاستای پر از پنیر، تخم مرغ و سبزی شده است. همچنین ماهی کبابی یا ماهی سرخ شده همیشه در این شهر ساحلی وجود دارد.

اقامتگاه در شهر ریمینی ایتالیا

در این شهر اقامتگاه ها و هتل های بسیاری وجود دارد، که اکثرا در نزدیکی دریاچه Lungomare قرار دارند. Corallo،یک هتل لوکس و عالی است.

روش های رفتن به شهر ریمینی ایتالیا

روش های رفتن به شهر ریمینی ایتالیا

چگونه به شهر ریمینی در ایتالیا برویم ؟

فرودگاه بین المللی شهر ریمینی طیف وسیعی از پروازها را از مراکز اروپایی مانند آمستردام یا برلین را پوشش می دهد. با اتوبوس شماره 9 از فرودگاه بروید که 1.60 یورو هزینه دارد.

با قطار

می توانید مستقیماً با قطار از بولونیا و غیر مستقیم از میلان، رم و ونیز به ریمینی با قطار سفر کنید. حدود 3 ساعت از رم با هزینه 30 یورو طول می کشد.

با ماشین

از فلورانس یا رم، با ماشین به جاده E35 بولونیا، و سپس به ریمینی بروید. جاده ی E35 به سمت جنوب از میلان حرکت می کند.

با اتوبوس

یک سرویس اتوبوس روزانه از رم به ریمینی خدمات رفت و آمد را ارائه می دهد. سریعترین سفر با اتوبوس از رم حدود 6 ساعت ریمینی ایتالیا طول می کشد.

محل اقامت در ریمینی

ریمینی دارای اقامتگاه های بسیار عالی در کنار دریا است، از جمله هتل استثنایی گراند ریمینی و هتل مدرن مرکور ریمینی آرتیس است که با خرید بلیط هواپیما ریمینی می توانید به این شهر سفر کرده و بهترین روز ها را تجربه کنید.

سخن آخر

شهرریمینی، به انگلیسی Ariminum، در شمال ایتالیا قرار دارد. این شهر در امتداد Riviera del Sole دریای آدریاتیک در دهانه رودخانه Marecchia، درست در شمال شرقی کوه تیتانو و جمهوری سن مارینو واقع شده است. با یک پیاده روی کوتاه در خیابان های مرکز شهر به میدان فراری می رسید، جایی که کلیسای حق رای که توسط یسوعی ها (1719-1740) به افتخار سان فرانچسکو ساوریو ساخته شده است را می توان یافت.
در کنار آن، صومعه یسوعیان (1746-1755) وجود دارد که توسط آلفونسو تورگیانی، معمار اهل بولونیا طراحی شده است. از سال 1797 تا 1977 از آن به عنوان یک بیمارستان استفاده می شد و اکنون موزه شهر را با نمایشگاه های متعددی از میراث تاریخی هنری محلی در خود جای داده است. بخش باستان این شهر منظره ای از ریمینی از منشأ آن تا قرون وسطی را ارائه می دهد.

سوالات متداول درباره ی شهر ریمینی

معروف ترین جاذبه های شهر ریمینی کدامند؟

پل تیبریوس در شهر ریمینی، موزه ی شهر در ریمینی، میدان تری مارتیری جزو معروف ترین جاذبه های این شهر هستند.

سرگرمی های شهر ریمینی چی هستند؟

در شهر ریمینی از فعالیت هایی مانند والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس ساحلی، فریزبی و فوتبال، پیاده روی نوردیک، چوکبال ساحلی، اسپیدمینتون و چوگان می توان لذت برد.

بخش نظرات

رها تیموری 23 تیر 1401

چرا ریمینی به میامی اروپا مشهوره؟

تحریریه تریپ
ریمینی بخاطر شباهتی که به میامی آمریکا داره و خط ساحلی شنی، به میامی اروپا معروفه.

مرصاد 23 تیر 1401

خیلی شهر جالبی به نظر میاد. فقط سواحل این شهر صخره ایه؟ یا ساحل شنی داره؟

تحریریه تریپ
سلام
شهر ریمینی دارای سواحل شنی است و به همین دلیل گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده.
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc