https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

مراکز خرید استانبول فرصت های بسیار متنوعی را به خصوص برای گردشگران خارجی که قصد خرید دارند، ارائه می دهند. بهترین مراکز خرید استانبول سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کنند. 
شما می توانید با تهیه تور استانبول برای تابستان به ارزانترین اوت لت های استانبول بروید و تمامی مایحتاج خود مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانه و آشپزخانه را با بهترین برندهای روز دنیا تهیه کنید.

آشنایی با مرکز خرید ونیزیا در استانبول

آشنایی با مرکز خرید ونیزیا در استانبول

آشنایی با مرکز خرید ونیزیا در استانبول

اوت لت ونیزیا یک مرکز خرید محبوب است که در سمت اروپایی استانبول، پایتخت ترکیه واقع شده است.  مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لت در اطراف پیازا سان مارکو واقع شده است. ویژگی ونیزیا طراحی جذاب و خلاقانه ‌اش است که طراحی شبیه به شهر مشهور ایتالیایی ونیز می باشد.
جایی که یک رودخانه مصنوعی با قایق‌ های کوچک در آن عبور می ‌کند و با گذر از آن رودخانه با قایق می توانید تمامی فروشگاه های اطراف این مرکز خرید زیبا را ببینید.
مجتمع ونیزیا متشکل از واحدهای مسکونی مجلل، دفاتر اداری و مرکط تجاری متنوع است که آن را به یک محیط یکپارچه و جذاب تبدیل کرده است.
مرکز خرید ونیزیا دارای بیش از 180 فروشگاه متنوع از برندهای داخلی و خارجی است، که شما در آن ها می توانید تمامس خرید های خود را به راحتی انجام دهید.
با قدم زدن در اطراف مرکز خرید ونیزیا اوت لت، جایی که یک رودخانه ی مصنوعی با فروشگاه های متنوع که توسط رستوران ها و کافه های بین المللی احاطه شده است، قرار دارد.
همچنین چندین مغازه پوشاک، اسباب بازی های کودکان، مبلمان منزل، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و خیلی چیزهای دیگر در این مرکز خرید وجود دارد.

فروشگاه های مرکز خرید ونیزیا

فروشگاه های مرکز خرید اوت لت ونیزیا دارای برندهای معروف جهان در سمت اروپایی استانبول است، مکانی که رویای ونیزی در آن به حقیقت پیوسته است.
در مرکز خرید ونیزیا استانبول مجموعه ای چشمگیر از برندهای محلی و بین المللی از پوشاک و کفش گرفته تا لوازم الکترونیکی و محصولات خانگی را در خود جای داده است. 
از امکانات این اوت لت می توان به یک سالن سینما و انواع گزینه های غذاخوری از جمله فودکورت و چندین رستوران اشاره کرد. فروشگاه‌ های اوت لت ونیزیا استانبول، در کنار آبراه‌ های زیبا واقع شده ‌اند، با قایق ‌های زیبا که شما را به یاد شهر باستانی ونیز می‌ اندازد.

برندهای پوشاک ونیزیا 

در مرکز خرید ونیزیا استانبول شما می توانید انواع برندهای پوشاک داخلی و خارجی مانند دفاکتو، کوتون، ال سی وایکیکی، ماوی، زارا، منگو، سوواری، آکر، آرما لایف،  بی اند اویل، کالینز، کاراکا، یو اس پُلو و دافاری و ... را تهیه کنید.

برندهای کیف و کفش ونیزیا 

شما علاوه بر پوشاک می توانید کیف و کفش خود را نیز در این مرکز خرید تهیه کنید، شما می توانید لباس های خود را با کیف و کفش از برندهای معتبری همچون فیلو، بامبی، اسپرت این استریت، سام سونیت، گریدر، دری مد،  اسکیچرز و سدیک یلماز با قیمتی مقرون با هم ست کنید.

برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی ونیزیا

در این مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول شما می توانید انواع برندهای آرایشی و بهداشتی را با قیمتی ارزان از سایر فروشگاه ها و مراکز خرید تهیه کنید، برندهای محبوب دنیا مانند، رزمن، گلدن رز، فراتلی دیامنتی، واتسونز و گراتیس را که ارائه دهنده ی محصولات درجه یک آرایشی هستند را تهیه کرد.

برندهای لوازم و پوشاک ورزشی ونیزیا 

اگر به دنبال بهترین مارک ها برای لوازم ورزشی هستید، می توانید آن ها را از مرکز خرید اوت لت ونیزیا در استانبول تهیه کنید.
در این مرکز خرید شما می توانید تمامی برندهای معتبر ورزشی دنیا مانند پوما، نایک، آدیداس، هومل و نورت فیس، تیمبرلند و تجهیزات ورزشی را پیدا کنید.

برندهای دکوراسیون و مبلمان خانه ونیزیا 

اگر قصد دارید که دکوراسیون خانه و مبلمان های خود را تغییر دهید و طرح جدید به خانه خود بدهید، می توانید از مرکز خرید اوت لت ونیزیا تمامی وسایلی که برای عوض کردن دکوراسون یک خانه نیاز هست را پیدا کنید.
این مرک خرید ارائه دهنده ی انواع برندهای لوازم خانکیی در دنیا می باشد، برندهای معتبری همچون  برناردو، اینگلیش هوم، اوزدیلک، ریفورم حالی، اسچافر، تدی، تاچ، پیرگاردین و کاراچا هوم تنها بخشی از برندهای این مرکز خرید هستند، که شما به تهیه آن ها می توانید رنگ و روی خانه را تغییر دهید.

معماری ونیزیا در استانبول

هنگامی که وارد مرکز خرید می شوید، می توانید معماری زیبا این مرکز خرید را ببینید. جایی که میدان باستان شناسی در وسط آن نسخه ای مینیاتوری از برج معروف ایتالیایی سنت مارک است. به رستوران‌ ها و کافه‌ های بین ‌المللی با چشم ‌انداز فوق‌ العاده‌ای از کانال آب مصنوعی را دید.
این مرکز خرید شامل طبقه همکف اصلی است که شبیه شهر ونیز ایتالیا است، به علاوه طبقه زیرزمینی دیگری که به سبکی متمایز طراحی شده است تا شبیه یک خیابان سرپوشیده به نظر برسد که شامل تعدادی مغازه بزرگ و لوکس و مدرن است.
در مورد طبقه همکف در مرکز خرید، باید بگوییم که شامل یک طبقه باز است که شامل تعدادی مغازه و مارک های معروف به اضافه رستوران ها، کافه ها و سالن سینما است، همچنین می توانید مانند ونیز با قایق های آبی در اطراف مرکز خرید گردش کنید.

چرا باید از مرکز خرید ونیزیا دیدن کرد ؟

مرکز خرید ونیزیا به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی در سمت اروپایی استانبول در غازی عثمان پاشا واقع شده است. این شهر نسخه ای مشابه از شهر ایتالیایی ونیز است که به خاطر بناهای تاریخی و آبراهه هایش معروف است.
دسترسی آسان از تمام نقاط داخل و خارج شهر آسان است، همچنین نزدیک به فرودگاه آتاتورک و مرکز شهر نیز هست. قایق هایی که در داخل مرکز خرید ونیزیا قرار دارد برای گشت و گذار در آبراه ها جذاب هستند.
بازدیدکنندگان از ونیزیا می ‌توانند با یک سفر آبی کوچک به گشت و گذار در کل مرکز خرید، به شیوه ‌ای رمانتیک و فراموش ‌نشدنی را که شبیه ساز ونیز ایتالیا است تجربه کنند.
در مرکز خرید اوت لت ونیزیا شما می توانید تمامی اجناس را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. اوت لت های استانبول برخلاف خرده فروشی ها اجناس را با قیمتی ارزان تر عرضه می کنند.
از امکانات مرکز خرید ونیزیا در استانبول می توان به دستگاه های ATM،محلی برای بازی و سرگرمی کودکان، اتاق مادر و کودک، ویلچر رایگان برای سالمند و کم توان، کالاسکه کودک، سالن های سینما اشاره کرد.

روش روفتن به مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

روش روفتن به مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

چگونه به مرکز خرید اوت لت ونیزیا در استانبول برویم ؟

چگونه از تکسیم به مرکز خرید ونیزیا برویم ؟ مرکز خرید ونیزیا به لطف موقعیت مکانی خود توجه گردشگران را به خود جلب می کند، در یکی از نقاط خوب در استانبول قرار دارد که  می توان برای رفتن مرکز خرید ونیزیا استانبول با مترو نیز به آنجا رفت.
می توانید به راحتی از منطقه Eminonu با تراموا T1 به خروجی برسید، سپس در ایستگاه توپکاپی پیاده شوید، سپس سوار تراموا T4 شوید و در ایستگاه متریس درست روبروی مرکز خرید اوت لت ونیزیا پیاده شوید. 
اگر قصد دارید با وسایل دیگری همچون اتوبوس به این مرکز خرید بروید، می توانید از خطوط E336 و G336 نیز استفاده کنید و یا از دولموش های ترکیه برای رفتن به مرکز خرید ونیزیا استفاده کنید.
همچنین یک ایستگاه ونیزیا مگا اوت لت برای خط مترو تکسیم نیز وجود دارد. مدت زمان رسیدن از تکسیم به آنجا حدودا 1 ساعت می باشد، اما فراموش نکنید که در شیش لی خط خود را عوض کنید.

آدرس مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول : Karadeniz Mahallesi, Eski Edirne Asf. No:408, 34250
ساعت کار مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

خلاصه مطلب

استانبول یکی از مقاصد جهان برای مد و خرید است، بسیاری از گردشگران با تهیه تور ارزان استانبول 3 روزه برای خرید اقلام مورد علاقه خود با قیمت مناسب به این شهر سفر می کنند.
استانبول دارای مراکز خرید زیادی است که هر کدام ویژگی های خود را دارد. مرکز خرید اوت لت ونیزیا با طراحی خلاقانه خود از شهر ونیز ایتالیا، یکی از جذاب ترین مراکز خرید استانبول است، بسیاری از ساکنان و گردشگران استانبول را از سراسر جهان به خود جذب می کند.
در داخل این مرکز خرید رودخانه ای مصنوعی قرار دارد، که شما می توانید با قایق هایی شبیه به ونیز ایتالیا تمامی فروشگاه ها، رستوران های این مرکز خرید را تماشا کنید. در این مرکز خرید شما می توانید بزرگ ترین و معروف ترین فروشگاه های برند جهان را ببینید و از آن ها خرید کنید. برندهایی مانند ماوی، نایک، آدیداس، فلو، رز گلد، لاگوست، ریبوک و ... را پیدا کرد. 
در فروشگاه های مرکز خرید اوت لت ونیزیا شما می توانید تمامی اقلام پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی را از برندها مطرح روز دنیا با قیمتی ارزان تر تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول

مرکز خرید ونیز در کجای استانبول است ؟

مرکز خرید ونیزیا استانبول در سمت اروپایی استانبول در عثمان پاشا واقع شده است. 

ساعت کار مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول کی می باشد ؟

ساعت کار مرکز خرید ونیزیا در استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc