https://gateway.trip.ir/api/

مراکز خرید ارزان در استانبول

به روز رسانی: 10 مرداد ، 1402 جاذبه های گردشگری

مراکز خرید ارزان در استانبول

در استانبول کجا خرید کنیم؟ مراکز خرید استانبول با توجه به تعداد زیاد گردشگران، بسیار مناسب برای خرید های ارزان بسیار جذاب هستند. در این مقاله قصد داریم مراکز خرید ارزان استانبول را به شما معرفی کنیم و به طور ویژه روی مراکز خریدی تمرکز کنیم که اجناس باکیفیت را با قیمت بهتری ارائه می کنند.

ارزان ترین مراکز در استانبول

ارزان ترین مراکز در استانبول

ارزان ترین مراکز در استانبول

برای یک خرید ارزان قیمت می توانید به استانبول سفر کنید، زیرا این شهر دارای مراکز خرید بسیار زیادی است و با هر بودجه و سلیقه ای چیزی برای خرید دارد.
بهترین زمان خرید ارزان در استانبول فصل تابستان است، که شما می توانید با خرید تور استانبول تابستان ۱۴۰۱ از سایت تریپ به صورت آنلاین آن را تهیه کنید

1. مرکز خرید هیستوریا 

یکی از مراکز خرید استانبول و یکی از مراکز خرید ارزان استانبول تکسیم در نزدیکی سلطان احمد، مرکز خرید هیستوریا در منطقه فاتح است، این مرکز خرید بسیار نزدیک به ایستگاه مترو آکسارای واقع شده است. این مرکز خرید دارای 80 فروشگاه است، اما موقعیت مکانی آن مورد علاقه گردشگران می باشد،.
مرکز خرید هیستوریا یکی از مراکز خرید ارزان در استانبول است. اگرچه اندازه کوچکی دارد، اما به طور کلی برای رفع تمام نیازهای کسانی که می خواهند خرید کنند، مجهز است.
برای رفتن به مرکز خرید هیستوریا، می توانید از هر ناحیه از استانبول سوار تراموا T1 شوید و در ایستگاه تراموا Haseki پیاده شوید. مرکز خرید به اندازه ‌ای نزدیک است که با پای پیاده از تراموا می‌ توانید به آن برسید.

2. مرکز خرید ویاپورت آسیا

مرکز خرید ویاپورت آسیا در سال 2008 به عنوان اولین سرمایه گذاری در استانبول ساخته شد، امروزه به یکی از پربازدیدترین مراکز ترکیه تبدیل شده است.
این مرکز خرید در فضایی به مساحت 365 هزار متر مربع ساخته شده است، به دلیل داشتن 250 فروشگاه، پارکینگ با 4000 خودرو، مراکز تفریحی، سینما و سایر امکاناتی را دارا است.
یکی از بزرگترین و ارزان ترین مراکز خرید در قسمت آسیایی استانبول است، که تجربه خرید و سرگرمی همه جانبه را ارائه می دهد. این مرکز کمی خارج از شهر، نزدیک به فرودگاه سابیها گوکچن، در منطقه پندیک استانبول واقع شده است.
مرکر خرید ویاپورت آسیا در میان مراکز خرید ارزان استانبول متمایز است، زیرا دارای فروشگاه های اوت لت بسیاری است که در آن محصولات خارج از فصل به فروش می رسد. 
اگر می ‌خواهید از مرکز خرید لباس زنانه در استانبول خرید کنید، این مکان بهترین گزینه است. مرکز خرید ویاپورت آسیا دارای حدود 250 فروشگاه از برندهای معروف می باشد.
ویاپورت دارای بسیاری از رستوران ها و کافه های لذت بخش، یک سالن سینما، سالن بولینگ، یک باشگاه پونی کودکان، کارتینگ و غیره است. 
رستوران ‌های این مرکز خرید دقیقاً در کنار دریاچه قرار گرفته ‌اند و به بازدیدکنندگان این امکان را می ‌دهند تا با طبیعت دور از شهر احساس آرامش کنند. 
شما می توانید بسیاری از هتل های خوب در اطراف و حتی یک هتل خوب در منطقه مرکز خرید ویاپورت پیدا کنید.

3. مرکز خرید اوزدیلک

این مرکز خرید در منطقه پر جنب و جوش شیشلی استانبول واقع شده است، درست در کنار ایستگاه متروی لونت و مرکز خرید کانیون واقع شده است و یکی از مراکز خرید اوت لت استانبول است. 
مرکز خرید اوزدیلک حدود 170 فروشگاه در 5 سطح از برندهای ترکیه ای و بین المللی، یک هایپر مارکت، یک تراس بزرگ، سالن های سینما، منطقه سرگرمی کودکان و موارد دیگر را ارائه می دهد.

4. مرکز خرید کوزی

مرکز خرید کوزی یکی از مراکز خرید کوچک اما محبوب استانبول است که در منطقه Kozyatağı Kadıköy واقع شده است. کوزی درست در وسط خیابان Kozyatağı قرار دارد، که از هر طرف با پای پیاده در عرض 15 دقیقه قابل دسترسی است.
این مرکز خرید شامل  58 فروشگاه از تمامی اقلام مورد نیاز با قیمتی ارزان است، همچنین دارای یک سالن سینما که به روز ترین فیلم ها را به نمایش می گذارد. این مرکز خرید دارای چهار طبقه است، که علاوه بر خرید، بر فعالیت های فرهنگی و هنری را نیز ارائه می دهد.

مرکز خرید آکاسیا استانبول

مرکز خرید آکاسیا استانبول

5. مرکز خرید آکاسیا

مرکز خرید آکاسیا در یک منطقه بزرگ تأسیس شده است، و به عنوان یک مرکز خرید و فضای زندگی مهم در تقاطع اتوبان E5 و جاده کمربندی TEM است.
مرکز خرید آکاسیا فعالیت های بسیاری را برای بزرگسالان و کودکان ارائه می دهد. و دارای فروشگاه های متنوعی از پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و ... است.

6. مرکز خرید کاپیتول 

مرکز خرید کاپیتول، یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در سمت آناتولی استانبول، کاپیتول در سال 2006 توسط شورای بین المللی مراکز خرید جایزه ای را در رده مراکز خرید بازسازی شده دریافت کرد. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های ارزان قیمت دارای رستوران ها و سینما نیز می باشد.

7. مراکز خرید اپتیموم

مرکز خرید اپتیموم واقع در منطقه ینی شهیر است. اپتیموم با فعالیت هایی که ارائه می دهد متمایز است، این مرکز خرید دارای  یک پیست یخ بزرگتر از 500 متر مربع را شامل می شود.
همانطور که از نامش پیداست، اپتیموم یک اوت لت ارزان قیمت با ترکیبی از سرگرمی و خرید است. این مرکز خرید دارای غذاخوری و رستوران های متعددی است، که تضمین می کند اوقات خوشی را با فضاهای استفاده داخلی و خارجی خود داشته باشید.

8. مرکز خرید توریوم

مرکز خرید توریوم در منطقه ی Beylikduzu قرار دارد، یکی از مناطق در حال توسعه سریع در استانبول است. این مرکز خرید شامل 180 فروشگاه از برندهای روز دنیا ولی با قیمت های ارزان برای طیف گسترده ای از گزینه ها برای مشتریان خود است. 
توریوم با تمرکز بر سرگرمی و خرید خود را از سایر مراکز خرید متمایز می کند. این مرکز خرید اولین پارک موضوعی برفی ترکیه به نام Snowpark را دارد. 
در این پارک موضوعی شما حتی در فصل تابستان نیز می توانید از سرما لذت ببرید، توریوم همچنین به دلیل فعالیت ها، کنسرت ها، تئاترها و نمایشگاه های هنری اش شناخته شده است.

9. مرکز خرید پرمیوم 

اوت لت پرمیوم در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است. در مرکز خرید پرمیوم استانبول می‌ توانید تمامی پوشاک، لباس‌ های ورزشی، لوازم جانبی، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی را با ارزان ترین قیمت از برندهای معتبر و متفرقه تهیه کنید. ساعت کاری مرکز خرید پرمیوم همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

مرکز خرید اپتیموم در استانبول

مرکز خرید اپتیموم در استانبول

10. مرکز خرید اپتیموم

مرکز خرید اپتیموم یک مرکز خرید و سرگرمی است که در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است. اگر قصد دارید یک خرید در بخش آسیایی داشته باشید، می توانید مرکز خرید اپتیموم را انتخاب کنید. در این مرکز خرید شما می توانید مارک های شناخته شده را با نازل ترین قیمت خریداری کنید و از تفریح و سرگرمی نیز لذت ببرید.

11. مرکز خرید استارسیتی 

مرکز خرید استارسیتی یکی از مراکز خرید ارزان قیمت و محبوب در استانبول است، این مرکز خرید قسمت اروپایی استانبول واقع شده است.
در حالی که می توانید ار فروشگاه های معروف این مرکز خرید لذت ببرید، همچنین می توانید چیزی بخورید و بنوشید و در محیط آرام این مرکز خرید استار سیتی استراحت کنید.
مرکز خرید استار سیتی دارای چندین رستوران، فست فود و کافه  از غذاهای داخلی و بین المللی است. ساعت کار مرکز خرید استار سیتی همه روزه از 10 صبح تا 10 شب است.

12. مرکز خرید اولویوم

مرکز خرید اولویوم در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است. همچنین به عنوان اولین مرکز خرید اوت لت در استانبول شناخته می شود. 
مرکز خرید اولویوم دارای بیش از 100 فروشگاه پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم الکترونیکی از برندهای مختلف داخلی و خارجی است. 
همچنین مارک های بسیار شناخته شده و لوکس را نیز می توانید با ارزان ترین قیمت خریداری کنید. همچنین در مرکز خرید اولویوم رستوران ها، کافه ها و فست فودهای بسیار متنوعی وجود دارد، که می توانید پس از یک خرید خوب به آنجا بروید و غذا میل کنید.علاوه بر خرید، نیز شما می ‌توانید اوقات خوشی را در اوت لت اولویوم با بولینگ و سالن سینمایی که وجود دارد بگذرانید.

13. مرکز خرید 212

مرکز خرید 212 در سال 2009 به بهره برداری رسید، به ویژه با نمای بیرونی نامتقارن خود توجه ها را به خود جلب می کند. در این مرکز خرید می توان انواع برندهایی مانند Damat، Cacharel، Mudo، Herry و Stefanel  را تهیه کرد.
مرکز خرید 212 یکی از جدیدترین مراکز اوت لت ارزان  در استانبول هستند. این مرکز که در آن تا 80 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است، مناطق تفریحی مانند بولینگ و پلی لند را نیز به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد.

مرکز خرید واترگاردن در استانبول

مرکز خرید واترگاردن در استانبول

14. مرکز خرید واترگاردن

مرکز خرید واترگاردن جایی است که خرید و سرگرمی را در هم تنیده ارائه می دهد. برخلاف تمام مراکز خرید دیگر، بر غذا و نوشیدنی تمرکز دارد، رستوران ها، فست فود و کافه های متنوعی در این مرکز خرید وجود دارد.
مرکز خرید واترگاردن نمایش های آب و آتش را با موسیقی و نمایش نور لیزر رنگ آمیزی می کند، غیرممکن است که شگفت زده نشوید. 

15. مرکز خرید ترکوس پاسجی 

مرکز خرید ترکوس پاسجی یکی از ارزان ترین مراکز خرید در خیابان استقلال استانبول واقع شده است، و در آن می توانید بسیاری از کالاهای ارزان با کیفیت خوب را پیدا کنید. تی شرت، شلوار و پیراهن از جمله اقلامی هستند که در این بازار یافت می شوند و فقط با قیمتی بسیار کمتر از قیمتی که در یک فروشگاه مارک دار بپردازید در دسترس هستند.

16. مرکز خرید سینان پاشا

هنگامی که به منطقه بشیکتاش استانبول می روید مغازه ها و مراکز خرید زیادی را خواهید دید که ارزان ترین و معروف ترین آن ها سینان پاشا است. 
این مکان را می ‌توان یکی از مراکز خرید مناسب‌ و ارزان قیمت استانبول دانست. در اینجا می توانید تمامی اقلام مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت خریداری کرد. همچنین، لباس های شب زیبا و لباس های رسمی را نیز می توانید در اینجا پیدا کنید.

17. مرکز خرید پاساژ اطلس

در میدان تکسیم می توانید یکی از محبوب ترین مراکز خرید این منطقه را ببینید که اطلس پاساژ نام دارد. این بازار برای خرید ارزان در استانبول واقعا خوب است. 
اگر می ‌خواهید لباس‌ های مقرون ‌به ‌صرفه اما با کیفیت بخرید، می ‌توانید در این مکان لباس‌های فروخته شده بسیار متنوع و مناسب که دارای مارک‌ های معروف ولی قیمت ارزان تر را پیدا کرد.
این مرکز خرید ارزان استانبول نیز یک اثر تاریخی است و مکانی بسیار زیباست و از هر نظر مکانی مناسب برای خرید است.

18. مرکز خرید باکرکوی

مرکز خرید زیرزمینی باکرکوی برای خرید ارزان در استانبول بسیار مناسب است. تقریباً همه چیز مورد نیاز شما را دارد از غذا گرفته تا لباس، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه و غیره است.
 شما می توانید تمامی این محصولات را با قیمت مناسب و ارزان تر از بازارهای دیگر خریداری کنید. جالب است بدانید که برای خرید ارزان استانبول خود حتی می توانید کالاهای باکیفیت را در این بازار پیدا کنید. این اجناس برندهای معروفی ندارند و می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید.

19. پاساژ هازوپولو

پاساژ هازپولو در سال 1871 توسط تاجر یونانی الاصل Kiryaki Hazzopulo ساخته شده است، با حیاطی که در وسط آن دارد بسیار جلب توجه می کند. 
مهم نیست در چه زمانی از روز می روید، پاساژ هازپولو فضایی پر جنب و جوش دارد که در آن می توانید مردم را در حال نوشیدن چای و قهوه و گپ زدن ببینید.
این پاساژ که تاجران بسیار ارزشمندی از جامعه غیرمسلمان امپراتوری عثمانی در آن مشغول به کار بودند، در گذشته داروخانه داکات گولر، وعکاسی معروف آرا گولر، در آنجا مشغول کار بوده اند.
در این پاساژ از عطر، پوشاک، کیف و کفش گرفته تا لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی را می توانید با ارزان ترین قیمت ها خریداری کنید. مهمترین ویژگی این پاساژ این است که خیابان استقلال بی اوغلو و خیابان مشروطیت را به هم متصل می کند.

مرکز خرید بی اوغلو استانبول

مرکز خرید بی اوغلو استانبول

20. مرکز خرید تجاری بی اوغلو

مرکز تجاری بی اوغلو یکی از مراکز خرید قدیمی در استانبول است، مرکز خرید بی اوغلو حس هزارتویی را ایجاد می کند، و بیش از 200 فروشگاه دارد.
در مرکز خرید بی اوغلوی استانبول شما می توانید تمامی اجناس مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی لباس زیر، لوازم جانبی، کیف و کفش را پیدا کنید.

چکیده مطلب

استانبول دارای بیش از 150 مرکز خرید و اوت لت های مختلف است که در مقاله بهترین مراکز خرید استانبول به آنها پرداختیم. هر ساله گردشگران بسیاری با تهیه تور‌ استانبول از سراسر جهان برای خرید های خود به شهر زیبای استانبول سفر می کنند، استانبول علاوه بر جاذبه های دیدنی و تاریخی، دارای مراکز خرید بسیاری است.
مراکز خرید استانبول با توجه به تعداد زیاد گردشگران، مکان بسیار مناسبی برای خرید ارزان در استانبول نیز می باشد. در این زمینه استانبول یکی از پرطرفدارترین مکان برای خرید است.
اگر در گشت و گذار در بازارهای استانبول هستید و به دنبال مراکز خرید ارزان در استانبول هستید، ما در این مقاله به شما ارزان ترین مراکز و پاساژ هایی که می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نظر خود را پیدا کنید.
شما علاوه بر خرید با قیمت های مناسب می توانید به رستوران ها و فست فود های داخل مراکز خرید و اطراف آن بروید و انواع غذاهای متنوع محلی و بین المللی را میل کنید.

سوالات متداول درباره ی مراکز خرید ارزان در استانبول

مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم کدامند ؟

یکی از ارزان ترین مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تکسیم مرکز خرید هیستوریا است.

مراکز خرید استانبول در قسمت اروپایی کدامند ؟

از ارزان ترین مراکز خرید قسمت اروپایی استانبول مرکز خرید پرمیوم، مرکز خرید استارسیتی، مرکز خرید اولویوم است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc