https://gateway.trip.ir/api/

مراکز خرید کودک در استانبول

به روز رسانی: 12 اردیبهشت ، 1402 جاذبه های گردشگری

مراکز خرید کودک در استانبول

وقتی صحبت از خرید لباس می شود، مراکز خرید لباس در استانبول ترکیه یکی از بهترین مکان های دنیاست برای خرید است، مراکز خرید استانبول بسیار زیاد می باشد. این صنعت دومین صنعت نساجی در اروپا و قیمت نسبتاً ارزان‌ تری در مقایسه با اروپا دارد. 
پوشاک کودک یکی از نیروهای محرکه اصلی این صنعت است. نمایشگاه مد کودکان استانبول دو بار در سال، در ماه های ژانویه و ژوئن برگزار می شود و خرده فروشان و صاحبان مشاغل بیشتری را برای سرمایه گذاری در استانبول جذب می کند. 
ترکیه بیش از 300 برند خارجی و داخلی محصولات رنگارنگ  کودک را به خریداران عرضه می کنند. در حال حاضر مراکز خرید عمده لباس بچه گانه در استانبول به صورت آنلاین نه تنها از ترکیه بلکه از سراسر جهان کار سختی نیست، بنابراین فرآیند خرید لباس بچه گانه از استانبول بسیار ساده شده است.

بازار های خرید پوشاک کودک در استانبول ترکیه

بازار های خرید پوشاک کودک در استانبول ترکیه

بازار های خرید پوشاک کودک در استانبول ترکیه

کارخانه های ترکیه بهترین و با کیفیت ترین لباس های کودک را با انواع طرح ها و رنگ های گلدوزی شده تولید می کنند.  بازار ترکیه به بهترین انواع پارچه ها و مرکز خرید پارچه در استانبول معروف است و گلدوزی و رنگ و ظاهر فوق العاده ای دارند. و استانبول نیز از این قائده مستثنی نیست.

بازار عثمان بی در استانبول

بازار عمده فروشی پوشاک نوزادان و کودکان در استانبول در خیابان عثمان بی قرار دارد، در این بازار می توان انواع اقلام پوشاک، کیف و کفش زنانه و بچگانه را خریداری کنید. این مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم قرار دارد که مملو از گردشگران برای خرید و تفریح گردشگری در استانبول است.

بازار فاتح

بازار فاتح به دلیل اینکه چهارشنبه ‌های هر هفته برگزار می‌ شود، به آن چهارشنبه بازار می ‌گویند و یکی از بازارهای خوب برای خرید کودکان است. علاوه بر خرید پوشاک شما می توانید خوشمزه ‌ترین میوه‌ ها، سبزیجات، پنیر و ادویه ‌ها را هنیز در این بازار پیدا کنید.

بازار مارتر در استانبول

یکی از معروف ترین بازارهای عمده فروشی پوشاک کودک در استانبول بازار مارتر است، این بازار بیش از 2000 نمایشگاه برای محصولات بچه گانه با کیفیت بالا و قیمت بسیار ارزان عرضه می شود. 

فروشگاه های معروف لباس نوزاد و کودک استانبول

پوشاک بچه گانه یکی از پرطرفدارترین کالا در بازار است، در ادامه ما شما را با بهترین فروشگاه های مخصوص کودکان بیش تر آشنا می کنیم، پس با ما همراه شوید تا راهنمای خرید در استانبول باشیم.

فروشگاه DDFS

فروشگاه DDFS در سال 2002 تاسیس شد و در مدت زمان کوتاهی به شهرت بین المللی دست یافت و شعار آن ایجاد ارتباط خوب بین خود و مشتریان خود بوده است.
این فروشگاه با تولید کالاهای با کیفیت لباس نوزاد با قیمت های پایین تر بسیار محبوب است، و مشتریان زیادی را به خود جذب می کند.
فروشگاه DDFS به ویژه خرید عمده پوشاک کودک را با بیش از 800 نوع محصول، پوشاک، کیف و کفش تولید می کند. و هر ساله مدل های متنوعی دارد و یکی از بهترین بازارهای عمده فروشی پوشاک استانبول به شمار می رود.

فروشگاه منگو

فروشگاه منگو یکی از مهم‌ ترین برندهای خرده ‌فروشی در جهان است که طرح‌ های زیادی برای لباس‌ ها، اکسسوری ‌ها مانند کیف، کفش را برای کودکان طراحی می ‌کند.

فروشگاه ال سی وایکیکی برای کودکان در استانبول

فروشگاه ال سی وایکیکی برای کودکان در استانبول

فروشگاه ال سی وایکیکی

یکی از مهم ترین شرکت های تولید کننده عمده فروشی پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه در استانبول فروشگاه های زنجیره ای ال سی وایکیکی است.
این شرکت معروف در سال 1985 در فرانسه تاسیس شد و پس از سال 1988 این شرکت به عنوان یک برند ترک ادامه یافت و یکی از فروشگاه های ارزان قیمت برای خرید پوشاک کودک در استانبول است. 
در سال 2009، این شرکت اولین فروشگاه خود را در کشور دیگری افتتاح کرد و امروز Waikiki محصولات خود را در 567 فروشگاه در 27 کشور مختلف به نمایش می گذارد.

فروشگاه مودانیسا

فروشگاه مودانیسا یکی از بزرگترین شرکت های تولید و فروش پوشاک کودک در ترکیه است. ابتدا به لباس های محجبه معروف بوده است، سپس اخیراً به فروش لباس های بچه گانه در طرح ها و انواع مختلف گرایش پیدا کرده است.

فروشگاه دنو کیدز

فروشگاه دنو کیدز برند های مختلف ثبت شده را طراحی و تولید می کند. تمام طراحی های این فروشگاه  در ترکیه با کیفیتی بالا و با پنبه انجام می شود.

فروشگاه دفاکتو

فروشگاه های زنجیره ای  دفاکتو اولین فروشگاه خود را در سال 2005 افتتاح کرد و از آن زمان تاکنون تجارت آن در صنعت نساجی توسعه یافته است.
این شرکت به یکی از 3 شرکت بزرگ ترکیه تبدیل شد، تعداد فروشگاه های آن به 500 فروشگاه در داخل و خارج از کشور رسید.
این شرکت دارای خط تولید پوشاک بچه گانه 1 تا 14 سال می باشد که شامل طیف گسترده ای از جدید ترین مدل ها و مرغوب ترین مواد است.

فروشگاه کولیزیون

این شرکت در سال 1978 تاسیس شد و اولین لباس بچه گانه خود را با قیمت عمده در باکرکوی استانبول عرضه کرد. و یکی از مهم ترین برندهای پیشرو در بخش پوشاک در ترکیه شده است. این فروشگاه ها لباس ها و اکسسوری های مردانه و زنانه  و بچه گانه را با کیفیت عالی و  بین المللی عرضه می کنند.

فروشگاه بامینا کیدز

فروشگاه بامینا کیدز یکی از بهترین فروشگاه های کودکان و به طور کلی کارخانه های تولید پوشاک بچه گانه در ترکیه است و این فروشگاه در اینترنت پنج ستاره دریافت کرد زیرا تحسین همه مشتریان را برانگیخت.

مراکز خرید کودکان استانبول

مراکز خرید کودکان استانبول

مراکز خرید کودکان استانبول

در استانبول علاوه بر فروشگاه ها، مراکز خرید کودک در استانبول نیز دارای محصولات پوشاک و کیف و کفش و اقلام مورد نیاز کودکان هستند.

مرکز خرید Civil İsfanbul 

این مرکز خرید یکی از بهترین پخش ‌کننده‌ های عمده ‌فروشی لباس ‌های کودک است، که دارای محصولاتی با ظرافت برای کودکان است.
این مرکز خرید تنها محدود به لباس ‌های بچه‌گانه نمی‌ شود، بلکه همه چیز مربوط به تمام لوازم آن ‌هاست که مهم ‌ترین آنها اسباب ‌بازی است.
این مرکز خرید دارای فروشگاه های متعددی از پوشاک بچه گانه است، تقریباً 42000 نوع محصول متعلق به 650 برند را با مزیت انتخاب محصولات به مشتریان خود ارائه می دهد.

مرکز خرید جواهیر

فروشگاه‌ های کودک در بازار جواهر نمادی از ظرافت و زیبایی البسه ی کودکان هستند، زیرا فروشگاه‌ های این مرکز خرید مهم‌ ترین و بهترین برندهای کودکان ترکیه را ارائه می ‌دهند.
مراکز خرید تخفیف خورده استانبول همیشه تخفیف‌ هایی متناسب با بازار ترکیه و شهروندان ترکیه ارائه می‌ دهند. باکیفیت ترین لباس های این فروشگاه ها لباس های زمستانی ترکی بچه گانه می باشد، چرا که لباس های زمستانی کودکان در فروشگاه های جواهیر مال دارای کیفیت و قیمت های مناسبی هستند.

سایت های فروش آنلاین کودکان استانبول

در استانبول سایت های آنلاین بسیاری برای فروش پوشاک نوزاد و کودکان وجود دارد، که از آن ها می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید.

سایت آنلاین CostumePartim

این سایت در سال 2012 تاسیس شد. در پایان سال 2017، به یکی از شرکت های پیشرو در عرصه لباس تبدیل شد، از طریق سایت CostumePartim طیف گسترده ای از لباس های کودک و بچه های مهمانی را به مشتریان عرضه می شود.

سایت N11

سایت N11  یکی از بزرگترین سایت های خرید آنلاین در ترکیه است و شامل طیف وسیعی از محصولات مختلف است که به ندرت در یک مکان در دسترس هستند.
علاوه بر وجود محصولات زیادی که ممکن است در مکان های خاصی وجود داشته باشد که نیاز به رفتن به مکان های دور دارد.
این سایت شامل بخش ویژه ای برای پوشاک بچه گانه است که شامل طیف گسترده ای از جدید ترین و بهترین طرح های شرکت های ترکیه ای می باشد.

سایت گیتی گیدیور

سایت گیتی گیدیور یکی دیگر از سایت های خرید آنلاین در استانبول ترکیه است، که در سال 2001 کار خود را آغاز کرده است. این سایت شامل طیف متنوعی از محصولات مختلف است که به ندرت در یک مکان در دسترس هستند.
این سایت شامل بخش ویژه ای برای پوشاک بچه گانه و انواع ضروریات کودکان است که شامل طیف گسترده ای از جدیدترین و بهترین طرح های شرکت های ترکیه ای می باشد.

سایت آنلاین هپسیبورادا

هپسیبوردا یکی  دیگر از سایت های آنلاین در استانبول است. این سایت فعالیت خود را در سال 1998 آغاز کرده است. این سایت یکی از محبوب ترین سایت های فروشگاهی آنلاین در زمینه های پوشاک برای زنان، مردان و کودکان است.
در سال های 2011 تا 2013 به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین معرفی شده است، که بیش از 500 قلم از اجناس مختلف را به فروش می رشاند.
این سایت مکانیزم جستجوی دقیقی را نیز ارائه می دهد که کاربر را قادر می سازد بتواند قیمت ها را  با یکدیگر مقایسه کند.

سایت آنلاین ترندیول کودک در استانبول

سایت آنلاین ترندیول کودک در استانبول

سایت ترندیول

سایت آنلاین ترندیول یکی از معتبرترین سایت های پوشاک در ترکیه است، و شامل دسته بندی محصولاتی متنوعی برای زنان، مردان و کودکان است.
این سایت مکانیزم جستجوی دقیقی را ارائه می دهد که کاربر را قادر می سازد قیمت ها را مقایسه کرده و بهترین فروشندگان را به راحتی انتخاب کند.
این سایت شامل بخش ویژه ای برای پوشاک بچه گانه است که شامل طیف گسترده ای از جدیدترین و بهترین طرح های شرکت های ترکیه ای می باشد.

سخن آخر

ترکیه و مخصوصا استانبول در زمینه ی پوشاک کودکان بسیار مورد توجه است و تجارت پر رونقی دارد. ترکیه یکی از بهترین و مشهورترین مشاغل و کارخانه های تولیدی محبوب در سراسر جهان در کشورهای اطراف خود است که توانسته بازاری برای آن ایجاد کند.
قیمت لباس‌ های بچه ‌گانه در استانبول برای همه نوع سلیقه و افراد مناسب است، بنابراین می ‌توانید ارزان ‌ترین فروشگاه لباس کودک را در استانبول پیدا کنید، اما قیمت ‌ها نیز از یک در فروشگاه های مختلف بسته به جنس و سایز متفاوت است.
لباس های ترکی و برندهای خارجی برای کودکان خود را به صورت عمده در استانبول تهیه کنید، یکی از محبوب ترین پایتخت های مد در جهان است که به تجارت عمده فروشی لباس بچه گانه مشهور است.
در استانبول ترکیه شما می توانید انواع فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر داخلی و بین المللی در زمینه ی پوشاک، کیف و کفش و لوازم جانبی کودکان مانند فروشگاه DDFS، فروشگاه ال سی وایکیکی، فروشگاه منگو وفروشگاه دفاکتو و مراکز خرید جواهیر، مراکز خرید کانیون و اسفانبول را با کیفیت های بالا و قیمت های مقرون به صرفه پیدا کنید.
همچنین شما می توانید علاوه بر فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر استانبول به صورت آنلاین خرید های خود را از سایت های معتبر خریداری کنید.
برای اطلاع از قیمت تورهای استانبول و تور استانبول مرداد ۱۴۰۱ به سایت معتبر تریپ مراجعه کنید و تورهای مسافرتی خود را به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مراکز خرید کودک در استانبول

مراکز خرید محبوب برای کودک در استانبول کدامند ؟

از محبوب ترین مراکز خرید کودک استانبول مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید Civil İsfanbul و آکمرکز را می توان نام برد.

فروشگاه های معروف برای خرید کودک در استانبول کدامند ؟

فروشگاه دفاکتو، فروشگاه دنو کیدز، فروشگاه بامینا کیدز، فروشگاه ال سی وایکیکی، فروشگاه منگو می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc