https://gateway.trip.ir/api/

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

به روز رسانی: 10 مرداد ، 1402 جاذبه های گردشگری

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

خرید در استانبول یکی از جذاب ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. علاوه بر میراث فرهنگی و زیبایی طبیعی، استانبول یکی از برترین مقاصد خرید در جهان است. استانبول شهری می باشد که بر پایه تجارت بنا شده است. استانبول میزبان بیش از 300 مرکز خرید مدرن است. این مراکز خرید چند منظوره در استانبول به شما این امکان را می دهد که زمان فوق العاده ای را در سفر خود به استانبول سپری کنید. برخی از مراکز خرید مملو از برندهای لوکس و پر زرق و برق هستند، در حالی که برخی دیگر دارای فعالیت فراوان هستند و بنابراین بازدید از آن با کودکان می تواند سرگرم کننده باشد. در این مقاله قصد داریم صرفا لوکس ترین مراکز خرید استانبول را با هم مرور کنیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مراکز خرید لوکس در استانبول

مراکز خرید لوکس در استانبول

مراکز خرید لوکس استانبول

در ادامه ی این مقاله با ما همراه شوید تا بهترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول را به شما معرفی کنیم.

1. مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهیر در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است، و دسترسی عالی به سیستم حمل و نقل عمومی دارد و یکی از مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم است. 
این مرکز خرید در زمان ساخت بزرگترین مرکز خرید در اروپا بود و هنوز هم یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است که تنوع زیادی از مغازه ها و مکان های تفریحی دارد.
مرکز خرید جواهیر بیش از 200 فروشگاه از جمله برخی از محبوب ‌ترین برند های ترکی و بین ‌المللی، ده ‌ها رستوران و کافه و همچنین بزرگترین مرکز تفریحی کشور را با 12 سالن سینما، سالن بولینگ، یک ترن هوایی کوچک و بسیاری را ارائه می‌ کند. 

2. مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون در خیابان بویوک دره در منطقه لونت استانبول قرار دارد، این مرکز خرید در سال 2006 افتتاح شد و طراحی دره پیچ در پیچ جالبی دارد. 
این مرکز خرید در نزدیکی میدان تقسیم است و از ایستگاه متروی لونت به راحتی قابل دسترسی است و دارای برندهای معتبر و بیش از 100 فروشگاه است که برخی از آنها برای اولین بار در بازار ترکیه حضور دارند.
مرکز خرید کانیون همچنین دارای رستوران‌ های لذیذ، کافه‌ های زیبا، سینمای بزرگ، مرکز تناسب اندام و اجراهای گاه به گاه موسیقی در فضای باز است. 
علاوه بر سالن تئاتر و مجموعه فیلم، کنسرت ها و جشنواره هایی نیز در این مرکز برگزار می شود. بنابراین، سطح کاملا جدیدی از مفهوم سرگرمی را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می آورد.
این مجموعه همچنین شامل یک برج اداری 30 طبقه و یک برج مسکونی 22 طبقه است. کانیون توجهات را به معماری خود جلب می کند و در سال 2006 جایزه Cityscape Architectural Review را دریافت کرد. این مرکز خرید مانند سال های گذشته یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول در سال 2022 شده است.
مرکز خرید کانیون پیشگام مراکز خرید در فضای باز است و به لطف فضای منحصر به فرد و برندهای لوکس خود جلب توجه می کند.

3. ایستینیه پارک

ایستینه پارک در سال 2007 افتتاح شد. این پارک میزبان 280 فروشگاه مختلف، فضای باز و سرپوشیده است. مرکز خرید ایستینه اولین انتخاب بسیاری از شرکت های خارجی است که برای ورود به بازار ترکیه انتخاب می کنند.
ایستینیه پارک جزو لوکس ترین و بهترین مراکز خرید استانبول است و برای خرید برندهای منحصر به فرد مناسب است. 
ایستینه پارک در منطقه ساریر استانبول قرار دارد، ایستینه پارک تقریباً 300 فروشگاه و مارک دارد که بسیاری از آنها لوکس و منحصر به فرد هستند، یک بازار غذای ترکی اصیل، بسیاری از رستوران ها، کافه ها، نانوایی ها، و همچنین مجموعه سینمای مدرن، سالن ورزشی بزرگ ، سقف های شیشه ای ایستینه پارک و فضاهای سبز باز را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.
این مرکز خرید جایزه «بهترین مرکز خرید سال» را از سوی مؤسسات مختلف دریافت کرده است. به طور کلی، این مرکز خرید طیف گسترده ای از خدمات از سلامت، ورزش، غذا گرفته تا سرگرمی و خرید را ارائه می دهد.
اگرچه ایستینه پارک در مقایسه با مراکز خرید قبلی کمی دورتر از میدان تقسیم است، اما همچنان می توان با مترو به آن دسترسی داشت. 

4. مرکز خرید زورلو

یکی از بهترین مراکز خرید لوکس در استانبول، مرکز خرید زورلو در نقطه ‌ای عالی در منطقه شلوغ شیشلی، با دسترسی مستقیم به ایستگاه مترو Gayrettepe، و همچنین اتوبوس واقع شده است.
این مجموعه شامل یک مجموعه بزرگ است که شامل فروشگاه های سطح بالا از تقریبا 200 برند، از جمله برندهای لوکس معروف، و همچنین هتل پنج ستاره رافلز، بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در ترکیه، سینما، رستوران های درجه یک، کافه های زیبا است.
مرکز خرید زورلو یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول است. چیزی که مرکز زورلو را به عنوان یک مجموعه خاص می کند این است که این مرکز نه تنها یک مرکز خرید است، بلکه دارای بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در کلان شهر نیز می باشد. 

مرکز خرید اسفانبول در استانبول

مرکز خرید اسفانبول در استانبول

5. مرکز خرید اسفانبول

یکی از جذاب ترین مقاصد خرید و سرگرمی در استانبول، مرکز خرید اسفانبول است. این مرکز خرید شامل مفهومی منحصر به فرد از خرید و غذاخوری در فضای باز و سرپوشیده، و همچنین پارک موضوعی مجاور است که اولین در ترکیه است و دارای بیش از 30 جاذبه و سواری مختلف است.
مرکز خرید اسفانبول شامل یک منطقه فضای باز مسحور کننده با بیش از 100 فروشگاه از بهترین برندهای ترکیه و بین المللی می باشد و همچنین بسیاری از رستوران های خوشمزه و کافه های دلپذیر است.
لازم به ذکر است که اسفانبول در گذشته با نام پارک موضوعی ویالند نیز شناخته می شد. این مرکز تفریحی که سال‌ ها با نام ویالند شناخته می ‌شود، پس از بازسازی کامل، نام خود را به اسفانبول تغییر داده است.

6. مرکز خرید نیشانتاشی

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول در نزدیکی میدان تقسیم که بین مردم محلی و مسافران بسیار محبوب است، مرکز خرید نیشانتاشی در خیابان Tesvikiye در منطقه نیشانتاشی، در فاصله چند قدمی ایستگاه مترو عثمان بی واقع شده است. 
در این مرکز خرید حدود 150 فروشگاه از مارک های متوسط و بالا و همچنین معماری بسیار جالب و مدرن است. یکی از شیک ترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول است. 
بازدیدکنندگان همچنین تعداد زیادی رستوران، کافه ، فست فود های متنوع داخلی و بین المللی با هفت سالن سینمای مدرن، سالن های ورزشی  و فضاهای دیگر را خواهند دید.

7. مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید آکمرکز یکی از قدیمی ترین مراکز خرید است و در منطقه شیک اتیلر استانبول واقع شده است، این مرکز خرید دارای بسیاری از مارک های مقرون به صرفه و برخی از مارک های لوکس است. 
اگرچه در فاصله کمی از مرکز شهر قرار دارد، اما از طریق ایستگاه مترو Nispetiye و سایر اتوبوس ها به راحتی قابل دسترسی است.
فروشگاه ‌های بی ‌شماری در این مرکز خرید با برندهای معروف مانند Boss، Gap، Marks & Spencer، Nike، Samsung، Zara و غیره وجود دارد. 
این مجموعه همچنین شامل یک منطقه تفریحی با هفت سالن سینما، تعداد زیادی رستوران و همچنین سه برج بلند با فضاهای اداری و مسکونی است.
آکمرکز یکی از اولین مراکز خریدی است که به ذهن می رسد. آکمرکز با 250 فروشگاه در یک ساختمان چهار طبقه، تجربه ای غنی را برای مشتریان خود فراهم می کند. آکمرکز درهای خود را در سال 1993 افتتاح کرد، اما به سرعت خود را به عنوان بهترین مرکز خرید در اروپا در سال 1995 با توجه به ICSC ثابت کرد.
پیست یخی به نام فروزنلند که در تراس آکمرکز قرار دارد، فعالیت های مختلفی را انجام می دهد، در آکمرکز فعالیت های فرهنگی بسیاری وجود دارد.

8. مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول با بیش از 350 فروشگاه و ده ها برند محلی و بین المللی، خرید، فرهنگ و هنر را با سرگرمی در زیر یک چتر ترکیب می کند. همچنین شامل بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در اروپا، یک هتل مجلل با 300 اتاق و بسیاری ویژگی های جذاب دیگر است.
یکی از لوکس ترین مراکز خرید در استانبول، بزرگترین مرکز خرید، سرگرمی و سبک زندگی ترکیه، در منطقه باشاکشهیر، یکی از مناطق رو به رشد توسعه شهری در استانبول واقع شده است.
این مرکز خرید بیش از یک تجربه خرید را ارائه می دهد که در آن نمایش های ملی و بین المللی و همچنین کنسرت های نوازندگان مهم اجرا می شود. 
مرکز خرید استانبول مال  از طریق سالن ‌های بزرگ و سقف ‌های شیشه ‌ای خود فضای دلپذیری را به بازدیدکنندگان ارائه می ‌دهد که نور خورشید از آن عبور می ‌کند.

9. مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول، بزرگترین مرکز خرید اوت لت در ترکیه است، این مرکز خرید در منطقه بایرامپاشا و بین دو بزرگراه شلوغ واقع شده است.
مرکز خرید فروم دسترسی مستقیم به ایستگاه مترو Kocatepe را دارد. فروم استانبول منطقه بزرگی است، که تقریباً 300 فروشگاه از همه برندهای اصلی، بیش از 50 رستوران و کافه، آکواریوم Sea Life استانبول، مرکز Legoland، مجتمع سینماکسیوم، سالن بولینگ و بسیاری دیگر را پوشش می دهد.
بسیاری ترجیح می دهند از فروم استانبول دیدن کنند، زیرا فروشگاه های متنوعی که در مرکز خرید و همچنین آکواریوم بزرگ و موزه یخ وجود دارد، گزینه های مختلفی را برای سرگرمی شما و خانواده هایی است، تور استانبول تابستان را تهیه کرده اند. و به این مرکز خرید می روند.

مرکز خرید آکوا فلوریا در استانبول

مرکز خرید آکوا فلوریا در استانبول

10. مرکز خرید آکوا فلوریا

آکوا فلوریا، واقع در منطقه فلوریا، یکی از مراکز خرید جدید و لوکسی است که در استانبول ساخته شده است. این مرکز خرید مفهومی کاملا متفاوت دارد که تجربه خرید را با سرگرمی ترکیب می کند. 
علاوه بر مراکز تفریحی سنتی، آکوا فلوریا یک آکواریوم بزرگ را نیز در خود جای داده است که در آن می توان با زندگی زیر دریا آشنا شد و حتی با موجودات طبیعت در تماس نزدیک بود. در آکوا فلوریا می توانید با تماشای منظره زیبای دریا غذای خود را میل کنید.
این مرکز خرید در نزدیکی فرودگاه قدیمی واقع شده است و آن را به مقصدی عالی برای افرادی که به استانبول سفر می کنند تبدیل می کند. به غیر از آکواریوم، بازدیدکنندگان می توانند  از150 فروشگاه آن دیدن کنند.

11. مرکز خرید پالادیوم

یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید در بخش آسیایی استانبول، مرکز خرید پالادیوم در منطقه مدرن آتاشهیراست، که دسترسی به اتوبوس و مینی بوس دارد. 
مرکز خرید پالادیوم دارای تقریباً 200 فروشگاه از معروف ‌ترین برند های ترکیه و بین المللی مانند C&A، Marks&Spencer، Michael Kors، Nike، Adidas و غیره است، همچنین رستوران‌ ها و کافه ‌های زیادی در اطراف این مرکز خرید قرار دارد.
مرکز خرید پالادیوم دارای سالن تئاتر داخلی، 10 سالن سینما ، یک برج مسکونی 32 طبقه و ... است. دسترسی به مرکز خرید پالادیوم بسیار آسان است، زیرا در نزدیکی بزرگراه به نام E-5 قرار دارد. 
مرکز خرید پالادیم دارای فروشگاه های  پر زرق و برق  از برندهای لوکس بین المللی پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و آشپزخانه است. پالادیوم با برندهای لوکس فراوان خود در بین بهترین مراکز خرید کادیکوی رتبه اول را دارد.

12. مرکز خرید میدان عمار

مرکز خرید عمار که در Ünalan، نزدیک تپه Çamlıca تأسیس شده است، مفهوم معماری متفاوتی دارد. عمار به عنوان لوکس ترین مراکز خرید استانبول دارای فروشگاه‌ های گران‌ قیمت از برندهای معروف جهان را به استانبول می ‌آورد.
این مرکز خرید در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و در منطقه اوسکودار شهر واقع شده است، مرکز خرید عمار دارای دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی دارد. 
این مرکز خرید دارای بیش از 400 فروشگاه از برندهای داخلی و بین المللی می باشد،  همچنین دارای ویژگی های چشمگیر دیگر از جمله آکواریوم و باغ وحش زیر آب، مرکز سلامتی، طیف گسترده ای از رستوران های ترکی و بین المللی، پیست اسکیت روی یخ، عظیم است. 
از دیگر امکانات این مجموعه 15 سالن سینما با مجموع ظرفیت 2400 صندلی در مرکز خرید عمار استريال که سالن کنسرت اختصاصی خود را دارد. 

13. مرکز خرید آکاسیا

مرکز خرید آکاسیا یکی دیگر از برترین مراکز خرید استانبول به حساب می آید، که در منطقه Acibadem در Kadikoy، در سمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است. 
مرکز خرید آکاسیا دارای حدود 270 فروشگاه، یک فودکورت بزرگ 360 درجه، یک مراکز خرید کودک در استانبول، 15 سالن سینما، یک میدان رویداد و یک فضای سبز را ارائه می ‌دهد.
مرکز خرید آکاسیا در مسیر متروبوس است، که بین دو طرف آسیایی و اروپایی حرکت می کند. آکاسیا در نقطه ‌ای که مترو M4 و متروبوس به یکدیگر متصل می ‌شوند قرار دارد.

14. مرکز خرید ونزیا استانبول

مرکز خرید ونیزیا واقع در منطقه عثمان قاضی پاشا در سمت اروپایی استانبول قرار دارد، این مرکز خرید دارای  بیش از 180 فروشگاه مختلف در میان مرکز خرید استانبول دارد.
با قدم زدن در اطراف آن می توانید نمونه ای از شهر ایتالیایی ونیز، جایی که یک دریاچه ی مصنوعی وجود دارد، که با سوار شدن آن می توانید تمامی فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های ایتالیایی و بین المللی ساخته شده در این مرکز خرید را تماشا کنید.

مرکز خرید آتاکوی گالریا در استانبول

مرکز خرید آتاکوی گالریا در استانبول

15. مرکز خرید آتاکوی گالریا

مرکز خرید آتاکوی گالریا اولین مرکز خرید مدرن ترکیه است، این مرکز خرید در سال 1988 درهای خود را به روی عموم باز کرد و از آن زمان تاکنون میلیون ها نفر از آن بازدید کرده اند.
این مرکز خرید در میان ساکنان استانبول بسیار محبوب است و جوایز معتبری مانند «بهترین طراحی معماری»، «بهترین پروژه با جزئیات» و «بهترین ترکیب فروشگاهی» را در سال 1989 دریافت کرد.
علاوه بر خرید در مرکز خرید آتاکوی گالریا، می ‌توانید مجموعه ای از به روزترین فیلم های دنیا را در سالن های سینمای آن تماشا کنید.

16. مرکز خرید پروفایل 

مرکز خرید پروفایل با سایر مراکز مهم مانند جواهیر و کانیون در یک منطقه قرار دارد. بنابراین، در حالی که از نظر اندازه، این مرکز خرید نمی تواند با سایر مراکز خرید بزرگ رقابت کند، اما با این وجود، یک مرکز خرید مهم برای افرادی است که در مناطق Mecidiyekoy و Sisli زندگی می کنند.
این مرکز خرید شامل یک سالن تئاتر ویژه در کنار چندین فروشگاه، یک سوپرمارکت زنجیره ای و کافی شاپ است. اگر از مراکز تجاری آرام لذت می برید و می خواهید بعد از یک وعده غذایی خوب خرید کنید، مرکز خرید پروفایل بهترین مکان برای شماست.

17. مرکز خرید آکباتی

مرکز خرید آکباتی شامل 200 فروشگاه و 9 سالن سینما به همراه رستوران ها، فست فودها و کافه های زیادی است، که می توانید غذاهای جهانی را در آنها بچشید، این مرکز خرید در باغچه شهر استانبول واقع شده است. فضای داخلی این مرکز خرید به عنوان یک عنصر سرگرمی با چراغ های رنگارنگ، حوض های تزئینی، پل ها و فواره ها طراحی شده است.

18. مرکز خرید فروم مارمارا

مرکز خرید فروم مارمارا در باکرکوی، یکی از مرکزی ترین مکان ها برای خرید در استانبول است. این مرکز خرید شامل 300 فروشگاه مختلف از پوشاک، کیف و مفش، لوازم آرایشی و بهداشتی از برند ملی و بین المللی است.
مرکز خرید فروم مارمارا در مجموعه خود به همراه 13 هزار مترمربع مرکز تفریحی برای بازدیدکنندگان است تا بهترین اوقات ممکن را سپری کنند. 
فروم مارمارا همچنین دارای 16 سالن سینما است که به مرکز خرید با بیشترین سالن سینما در کل کشور تبدیل شده است. رستوران‌های موجود دراین  مرکز خرید نیز طیف گسترده ‌ای از غذاهای ترکی و بین المللی را با 60 برند مختلف ارائه می ‌دهند.

19. مرکز خرید تپه ناتیلوس

مرکز خرید تپه ناتیلوس نزدیک به مرکز کادیوکوی استانبول شده است. این مرکز خرید تمامی امکانات یک خرید، سرگرمی، غذاخوری و سینما را گرد هم می آورد.
در مرکز خرید تپه ناتیلوس که طبقه آخر آن بیشتر قسمت غذاخوری است، برخی از رستوران ها بین المللی با برندها جهانی می باشد.
مرکز خرید تپه ناتیلوس یک مرکز خرید لوکس و مدرن است، که میزبان سالن بدنسازی، بولینگ و سینما نیز می باشد. گزینه های زیادی برای خرید خانگی و الکترونیکی در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید پلیکان در استانبول

مرکز خرید پلیکان در استانبول

20. مرکز خرید پلیکان

مرکز خرید پلیکان یک مرکز خرید نسبتا کوچک است. این مرکز خرید برای کسانی که از مراکز خرید شلوغ خسته شده اند مناسب است، پلیکان مال ممکن است گزینه خوبی برای بازدید باشد. 
مرکز خرید پلیکان شامل 100 فروشگاه  با طیف وسیعی از برندهای داخلی و بین المللی پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی می باشد، که با دقت انتخاب شده اند.

چکیده مطلب

استانبول ترکیه به دلیل تعداد زیادی مراکز خرید معروف است، این شهر دارای بیش از 130 مرکز خرید می باشد. دلایل زیادی برای محبوبیت مراکز خرید در استانبول وجود دارد، از جمله تنوع برندهای بین المللی استانبول مانند زارا، تیمبرلند و سایر برندها، همچنین به صرفه ترین مراکز خرید استانبول در مقایسه با قیمت های همان برندها در اروپا یا کشورهای دیگر است.
استانبول دارای مراکز خرید لوکس و زیبا با طراحی های خاص و منحصر به فرد است، که هر ساله گردشگران بسیاری برای خرید از این مراکز خرید به استانبول سفر می کنند.
در این مراکز خرید شما علاوه بر خرید می توانید از امکانات تفریحی آن ها از جمله سالن های سینما که به روز ترین فیلم های دنیا را به نمایش در می آورند، برخی از آن ها دارای آکواریوم، سالن های ورزشی، بولینگ و ... می باشند.
برای اطلاع از تور استانبول تابستان 1401 به سامانه رزرواسیون تریپ مراجعه کنید، و انواع تورهای مسافرتی را به صورت آنلاین و ارزان تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی لوکس ترین مراکز خرید استانبول

کدام مراکز خرید لوکس استانبول در نزدیکی میدان تقسیم هستند ؟

مراکز خرید جواهیر، فروم استانبول و مرکز خرید کانیون نزدیک میدان تکسیم هستند.

کدام مراکز خرید لوکس استانبول آکواریوم دارند ؟

مرکز خرید فروم استانبول، مرکز خرید میدان عمار، مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول دارای آکواریوم هستند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc