https://gateway.trip.ir/api/

لیست بهترین کافی شاپ و کافه رستوران های مشهد با فضای باز

به روز رسانی: 24 خرداد ، 1401 اخبار گردشگری

لیست بهترین کافی شاپ و کافه رستوران های مشهد با فضای باز

دومین شهر پرجمعیت ایران مشهد یک شهر محبوب برای گردشگران است. گردشگران از سراسر جهان با رزرو بلیط هواپیما علاوه بر زیارت می توانند از جاذبه های این شهر، رستوران ها و کافی شاپ های آن نیز لذت ببرند.
قهوه از قدیم تا به حال یکی از نوشیدنی های مورد علاقه ی مردم در سراسر جهان بوده است. صنعت کافی شاپ یک صنعت پر طرفدار و محبوب است.
اگر یک روز خسته کننده ای را پشت سر گذاشته باشید، می توانید به مکانی آرام بخش مانند بهترین کافه رستوران های مشهد بروید. 
در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با لیست کافی شاپ های مشهد و کافه رستوران های مشهد آشنا کنیم، تا در طول سفر خود به مشهد در کنار خانواده و دوستان به آن مکان ها بروید و سفری خاطره انگیز داشته باشد.

بهترین کافی شاپ و کافه رستوران های مشهد

بهترین کافی شاپ و کافه رستوران های مشهد

بهترین کافی شاپ و کافه رستوران های مشهد

کافی شاپ یک مکان برای بر طرف کردن خستگی و دورهمی های دوستانه و عاشقانه است. و همچنین می تواند مکانی خوبی برای جشن گرفتن باشد. 

1. کافه مربع سیاه 

کافی شاپ مربع سیاه یکی از معروف ترین کافی شاپ مخصوص بانوان در مشهد و گردشگران است، این کافی شاپ دارای طراحی فوق العاده ای است.
طراحی آن توسط یک تیم معماری حرفه ای انجام شده است، که شما به محض ورود متوجه زیبایی آن می شوید. این کافی شاپ در سه وعده صبحانه، نهار و شام می تواند پذیرای شما مشتریان عزیز باشد.

آدرس کافه مربع سیاه  : مشهد، بین کوثر بین ۱۱ و ۱۳
شماره تماس کافه مربع سیاه  : ۰۵۱۳۳۸۸۲۸۵۹۵
ساعت کار کافه مربع سیاه : شنبه ها تا پنجشنبه ها از ساعت 7 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 9 صبح تا 11 شب

2. کافه‌ رستوران اسپرلوس

اگر می خواهید به یک کافه رستوران لوکس بروید، و از غذاهای اصیل ایرانی میل کنید. ما به شما کافه رستوران اسپرلوس را پیشنهاد می کنیم.
از امکانات خوب این کافه رستوران می توان به فضای باز رستوران، بخش VIP ، صبحانه، نهار و شام و بخش خانوادگی و انواع غذاها و نوشیدنی ها لذیذ اشاره کرد.

آدرس کافه رستوران اسپرلوس : این کافی یکی از کافی شاپ های سجاد مشهد ، خیابان سجاد، خیابان بهار، نبش بهارستان ۱۷
شماره تماس کافه رستوران اسپرلوس  :۰۵۱۳۷۶۶۶۴۴۴
ساعت کار کافه رستوران اسپرلوس : این کافه رستوران همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 بامداد باز می باشد.

3. کافه رستوران اپیزود

کافه رستوران اپیزود دارای فضایی زیبا و تمیز است، و حس خوبی به مشتریان می دهد. این کافه رستوران همچنین دارای موقعیت مکانی خوبی است.
مرکز خدمات جامع شهری ابا عبدالله حسین (ع) و هتل پارس و درمانگاه شبانه روزی ولی عصر همگی در نزدیکی این کافه رستوران قرار دارند.
همچنین در نزدیکی  کافه رستوران اپیزود ایستگاه متروی اقبال لاهوری و ایستگاه اتوبوس قرار دارد، که دسترسی به این مکان را بسیار آسان می کند.

آدرس کافه رستوران اپیزود  : بلوار وکیل ‌آباد  مشهد، بین وکیل ‌آباد ۶۱ و ۶۳
شماره تماس کافه رستوران اپیزود  :۰۵۱۳۸۹۳۳۳۳۴ و ۰۹۱۵۲۰۰۶۰۰۳
ساعت کار کافه رستوران اپیزود :این کافه رستوران همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

کافی شاپ سی در مشهد

کافی شاپ سی در مشهد

4. کافی ‌شاپ سی

کافی شاپ سی دارای فضای باز بسیار زیبا است، این کافی شاپ های مشهد با فضای باز و همچنین روف گاردن یکی از بهترین کافی شاپ ها مشهد می باشد.
فضای زیبا و سرسبز این کافی شاپ با درختان و گل های زیبا تزئین شده است، و آرامش بسیاری را به مشتریان خود ارائه می دهد.
از امکانات این کافی شاپ می توان به ارائه ی صبحانه، نهار و شام، کارت خوان اشاره کرد.

آدرسکافی شاپ سی  : مشهد، نبش هنرستان ۲
ساعت کار کافی شاپ سی  :همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11:30 شب

5. کافه رستوران دیت

کافه رستوران دیت یکی از زیبا ترین کاف های شهر مشهد است، که بر روی بلندی یک سازه بنا شده است. طراحی داخلی و خارجی آن به سبک کلاسیک می باشد.
از فضای داخلی آن می توان شهر مشهد را زیر پای خود تماشا کنید. این کافه رستوران دارای یکی تهویه بسیار بزرگ است، که هوای این رستوران را در فصول سر و گرم مطبوع نگهداری می کند.

آدرس کافه رستوران دیت :مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ گلشن،  طبقه ۵
ساعت کار کافه رستوران دیت :همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب

6. کافه رستوران تراس

کافه رستوران تراس یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد برای تولد و جشن های خصوصی است. این کافی شاپ دارای محیطی آرام و زیبا است.
در اطراف کافه رستوران تراس می توانید جای پارک مناسب پیدا کنید و از خوردن صبحانه، نهار و شام در این کافه رستوران در کنار خانواده و دوستانتان نهایت لذت را ببرید.

آدرس  کافه رستوران تراس : مشهد، بلوار وکیل آباد، بین امامت ۶ و ۸
ساعت کار کافه رستوران تراس :همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب

7. کافه کیوسک

کافه کیوسک مشهد هم همانند سایر کافی شاپ ها این شهر دارای جذابیت های منحصر به فرد است، که می توانید با خانواده و دوستانتان به آنجا بروید و لحظاتی خوش را برای خود و خانواده ی خود رقم بزنید.

آدرس کافه کیوسک : مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی 
ساعت کار کافه کیوسک  : همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 بامداد

8. کافه رستوران شوکت

کافه رستوران شوکت دارای منویی بسیار متنوع از غذاهای ایرانی، دسر ها، قهوه، نوشیدنی های تابستانی و زمستانی را ارائه می دهد.
همچنین این کافه رستوران دارای فضایی دنج برای سرو یک قهوه ی خوشمزه را نیز دارد، پرسنل کافه رستوران شوکت بسیار حرفه ای و مهربان هستند و با لبخند از شما پذیرایی می کنند.
از امکانات این کافه می توان به بیرون بر بودن، منوی صبحانه ، نهار و شام، جای پارک مناسب و ... اشاره کرد.

آدرس کافه رستوران شوکت  : مشهد، حد فاصل صارمی ۲۹ و ۳۱،  ساختمان راد
شماره تماس کلفه رستوران شوکت : ۰۵۱۳۸۶۹۹۵۲۸ و ۰۹۹۰۳۶۸۲۲۰۲
ساعت کار  کافه رستوران شوکت : همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب

9. کافه لوکاوت 

کافه لوکاوت مشهد دارای دسترسی بسیار خوب به ایستگاه متروی صدف دارد، این کافه در محله ای به نام شریف مشهد واقع شده است. از امکانات آن می توان به منوی صبحانه از انواع کیک و قهوه، نهار و شام، محیطی مناسب برای خانواده ها اشاره کرد.

آدرس کافه لوکاوت : مشهد، بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد ۴۷ و ۴۹
شماره تماس لوکاوت  :۰۵۱۳۸۶۹۳۸۳۶ 
ساعت کار کافه لوکاوت :همه روزه از ساعت 7 صبح تا 12 بامداد

کافه شکر در مشهد

کافه شکر در مشهد

10. کافه شکر

کافه شکر یک کافه  شاپ بسیار شیک، نورگیر و آرام است که در بین مردم محلی مشهد محبوب است. کارکنان خوش برخورد، فضای داخلی جادار، و ممنوعیت کشیدن سیگار، این کافه را از بسیاری لحاظ از دیگر کافه ها در منطقه متمایز می کند. 
در مورد قهوه های این کافه می توان گفت، کیفیت آن درجه یک است و عطر فریبنده آن هوا را پر می کند و در خیابان مجاور پخش می شود. 

آدرس کافه شکر : مشهد، بلوار سجاد

11. کافه ویو

کافه ویو در مشهد یکی از خوش منظره ترین مکان ها را در بالای مجتمع کوهسار ارائه می دهد، این کافه دارای فضایی برای فصل های تابستان و زمستان دارد.
این کافه همچنین برای برگزاری جشن ها و میهمانی ها مکانی بسیار مناسب است، از امکانات آن می توان به پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

آدرس کافه ویو: مشهد کافی شاپ هاشمیه مشهد ، مجتمع کوهسار، مقابل تالار، درب۷

12. کافه روستر پیک

کافه روستر پیک مشهد نیز یکی از بهترین کافه های مشهد است، که می توانید به همراه خانواده دوستانتان به آنجا بروید و جشن های خصوصو خود را در این مکان برگزار کنید.

13. کافه نبات

کافه نبات با نورپردازی ملایم، فضای داخلی آجری قرمز و اثاثیه چوبی، کاملاً متفکرانه طراحی شده است و حرفه ‌ای بودن طراحی خود را به رخ می ‌کشد. 
کافه نبات که به ظاهر بیشتر اروپایی است تا ایرانی، مورد توجه جوانان محلی و دانشجویان است، و مکانی عالی برای شروع گفتگو در مورد هر چیزی، از هنر گرفته تا سیاست است. منوی این کافه شامل طیف وسیعی از چای، قهوه، و کیک، و به طور استثنایی، یک صبحانه کامل است.

آدرس کافه نبات : استان خراسان رضوی، مشهد، کوی آب و برق

14. کافه رترو

کافه رترو حال و هوای دنج  را در یک کلبه، مبلمان روستایی، و دیوارهای آجری قرمز دارد. این مکان کم نور جمعیت هنری و  را به خود جذب می‌ کند .
در این کافه می توانید طیف عالی از قهوه ها و میلک شیک های میوه ای را تجربه کنید. کافه رترو یک مکانی عالی برای گذراندن یک شب با دوستان است.

آدرس کافه رترو : مشهد، بلوار پیروزی

15. کافه رستوران کوک

کافه رستوران کوک یکی دیگر از کافی ‌شاپ‌ های منحصر به فرد  به‌ سبک مدرن است، که مملو از وسایل مدرن و نورپردازی جوی است. این کافه دارای طیف وسیعی از قهوه ها هستند که اغلب با لاته آرت پیچیده تزئین شده اند.
اما منوی غذای آن جایی است که کافه رستوران کوک خودش را نشان می دهد. می توانید برخی از خوشمزه ترین کیک های شهر را امتحان کنید، مانند کیک نوتلا و بیسکویت یک خوراکی خاص برای کسانی است که شیرینی دارند و یا از یک غذای ماکارونی مرغ لذت ببرید.

آدرس کافه رستوران کوک : مشهد، خیابان زنباغ، نرسیده به خیابان خیام 10

کافه فنجان در مشهد

کافه فنجان در مشهد

16. کافه فنجون

کافه فنجون، واقع در بلوار سجاد، مکانی زیبا اما دلپذیر برای تامین کافئین شماست. طیف وسیعی از قهوه، چای، کیک و موارد مشابه و همچنین مقداری پاستا خوشمزه دارد. 
با این حال، بزرگ‌ ترین جذابیت آن، فضای نشیمن حیاط بزرگ است که مکانی عالی برای استراحت در یک روز خسته کننده به همراه دوستان و یا خانواده است.

سخن آخر

همانطور که می دانید مشهد یکی از پر رفت و آمد ترین شهر های ایران برای گردشگران است. این شهر دومین شهر پرجمعیت ایران به شمار می رود.
شهر مشهد علاوه بر مکان زیارتی حرم مطهر رضوی دارای طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری، پارک ها، رستوران ها و کافه های مدرن است.
در این مقاله ما شما را با بهترین کافی شاپ ها و کافه رستوران های مشهد آشنا کردیم، که هر کدام دارای طراحی و فضایی منحصر به فرد هستند.
شما می توانید در این کافه رستوران ها علاوه بر میل کردن غذاهای متنوع سنتی و بین المللی، نوشیدنی های چهر فصل را امتحان کنید.
همچنین می توانید تمامی جشن های خصوصی خود را به همراه خانواده و دوستانتان در کافه رستوران های مشهد با فضای باز برگزار کنید.
برای خرید بلیط هواپیما اصفهان مشهد، بلیط هواپیما اهواز مشهد به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین بلیط های مسافرتی را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی بهترین کافی شاپ و کافه رستوران های مشهد 

بهترین کافی شاپ های بلوار وکیل آباد مشهد کدامند ؟

کافی شاپ سی، کافی شاپ شوکت، کافه تراس، کافه رستوران اپیزود، کافه رستوران دیت

بهترین کافه های مشهد برای صبحانه کدامند ؟

کافه کیوسک، کافه مربع سیاه ، کافه‌ رستوران اسپرلوس، کافه رستوران تراس، کافه لوکاوت

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc