https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید جواهیر استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید جواهیر استانبول

اگر قصد خرید در استانبول را دارید، باید به شما این خبر خوش را بدهیم که استانبول بیش از 200 مرکز خرید لوکس و مدرن دارد که در مقاله بهترین مراکز خرید استانبول به آنها اشاره کردیم. شما در استانبول علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی و آثار تاریخی می توانید خرید خود را از انواع برندهای روز دنیا و برندهای داخلی ترکیه چه در زمینه پوشاک، کیفو کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانه و آشپزخانه را در استانبول انجام دهید. در مرکز خرید جواهیر در استانبول، سرگرمی‌ های نامحدود وجود دارد، که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.  

آشنایی با مرکز خرید جواهیر استانبول

آشنایی با مرکز خرید جواهیر استانبول

آشنایی با مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهیر استانبول یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید در استانبول است. مرکز خرید و سرگرمی استانبول جواهیر در 15 اکتبر 2005 به عنوان یکی از بزرگترین و پیشروترین مراکز خرید و سرگرمی در اروپا و جهان درهای خود را به روی بازدیدکنندگان خود باز کرد.
مرکز خرید جواهیر دارای بیش از 200 فروشگاه در 6 طبقه با مساحت 440 هزار متر مربع  و یک پارکینگ با ظرفیت 2500 وسیله نقلیه، یک تجربه خرید عالی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می ‌دهد.
مرکز خرید جواهیر استانبول در یک نقطه استراتژیک در کلان شهر واقع شده است.  همچنین ارائه دهنده ی انواع برندهای لوکس دنیا مانند Koçtaş، YKM، Debenhams، Teknosa، Tepe Home، Marks & Spencer و Migros،  با 230 فروشگاه داخلی و بین المللی است.
این مکان نه تنها مکانی برای خرید است، بلکه دارای انواع مکان های تفریحی و رستوران های کوچک و بزرگ است که اوقات خوشی را برای مشتریان فراهم می کند.

فروشگاه های مرکز خرید جواهیر استانبول

مرکز خرید جواهیر استانبول شامل بیش از دویست و نود مغازه و سه سینما و یک پارک سرپوشیده برای کودکان است. مشخصه این مرکز خرید نیز پراکندگی هتل ‌های مجاور است که از ویژگی ‌های این مرکز خرید به حساب می آید.
این مرکز خرید در استانبول یکی از جذاب ترین مرکز خرید پارچه در استانبول، مرکز خرید پوشاک استانبول، مرکز خرید لوازم التحریر در استانبول برای بازدیدکنندگان و گردشگران ترکیه است، زیرا همه چیزهایی را که خریداران آرزوی دیدن آن را دارند در خود جای داده است. 
بازدیدکنندگان از مرکز خرید استانبول جواهیر می توانند از خرید از لوکس ترین برند های بین المللی تا برندهای ترکی مانند Pull & Bear، Nike، Zara، Colins، GAP ، Techno Sa، Dabanhams، و LC Wi Kiki، Marks and Spinger و Migros و ... را تجربه کنند. 

برند فروشگاه های جواهیر

شما می توانید در مرکز خرید جواهیر استانبول طیف گسترده ای از کالاهای موجود را پیدا کنید.

طبقه ی اول مرکز خرید جواهیر

در طبقه ی اول مرکز خرید جواهیر استانبول شما می توانید برندهای پوشاک همچون کوتون، ال سی وایکیکی، ماوی، زارا، منگو، Benetton، H&M، Caledonia و سایر برندها را خریداری کرد.
برندهای ساعت و جواهرات : Oppar، Osgore، Swatch، Spiri
برند لوازم الکترونیکی: Arçelik ،بوش، الجی، سامسونگ، سونی، فیلیپس، فلر و.... 

طبقه دوم مرکز خرید جواهیر

پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه : Benetton، Boeren Sports، DeFacto، Jack Jones، Koton، LC Waikiki، US Polo، Fashion Vero…
جواهرات و ساعت : Silver Dolphin، D&R، Saat & Saat، Swatch و Swarovski
عینک و لباس ورزشی

طبقه سوم مرکز خرید جواهیر

پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه : Zara، DeFacto، GAP، Mango، Massimo Dutti، Victoria’s Secret، 
لوازم آرایشی و بهداشتی : MAC، سفورا، گلدن رز و غیره

طبقه چهارم مرکز خرید جواهیر

لباس ورزشی : آدیداس، پتا، نایک، پوما، ریباک و ... است.
لوازم آرایشی : سیلا، گلدن رز
عینک : Opmar Optik

طبقه پنجم و ششم مرکز خرید جواهیر 

اینجا طبقه ی پنجم و ششم مرکز خرید جواهیر شما می توانید انواع رستوران ها، کافه ها و فست فودهای ترکی و بین المللی را ببینید. و اوقاتی خوش را در کنار خانواده و دوستانتان بگذرانید. در زیر به چند مورد از معروف ترین های آن ها اشاره می کنیم:

برگر کینگ 
کنتاکی 
مک دونالد 
پیتزا هات 
برگر هاوس 
Pay Döner 
Günaydın Döner 
چارلز 
رامیز کوفته 

حراج در مرکز خرید جواهر استانبول

حراج در مرکز خرید جواهر استانبول

حراج در مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهیر در استانبول نیز همانند دیگر مراکز خرید استانبول هر ساله حراج سالیانه می گذارد، گردشگران بسیاری برای خرید در حراجی این مرکز خرید به ترکیه سفر می کنند.
این مرکز خرید هر ساله پایان هر فصل مثلا حراج سالیانه ی خود در تابستان را در اوخر مرداد تا پایان شهریور انجام می دهد، بنابراین این فرصت را از دست ندهید، ارزانترين تور استانبول را تهیه کنید و خود را به حراج سالیانه این مرکز خرید برسانید.

خدمات مرکز خرید جواهیر در استانبول

این بازار مدرن به عنوان اولین مقصد گردشگران خارجی در استانبول شناخته می شود و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری است. 
از امکانات مرکز خرید جواهیر استانبول می توان به دفتر اطلاع رسانی، دستگاه باجه (ATM)، اتاق مادر و کودک و امکان شیر دادن به کودکان، ویلچر، کمد لباس، مسجد، اتاق کمک های اولیه، صرافی تبدیل ارز سرویس بهداشتی مخصوص بانوان و آقایان، سه آسانسور ویژه افراد ناتوان، آرایشگاه، واکس کفش، خشکشویی، داروخانه در طبقه منفی یک، خیاطی، کالسکه کودک، اینترنت رایگان، پارکینگ با گنجایش بیش از 2 هزار خودرو می باشد.

امکانات تفریحی در مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهیر یکی از مکان های خوب برای تفریح کودکان است، زیرا پارک موضوعی سرپوشیده کودکان آن یکی از بزرگترین مراکز سرگرمی در مرکز خرید های ترکیه است. همچنین دارای سالن بولینگ، ترن هوایی نیز می باشد.
در این پارک موضوعی بازی های زیادی برای کودکان وجود دارد، به ویژه بازی های هیجان انگیز و ماجراجویی و بازی هایی که کودکان را به چالش و گذراندن وقت به مدت طولانی می کند.

سالن سینما در مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهیر استانبول شامل شش سالن سینما با استفاده از جدیدترین سیستم های صوتی و تصویری و همچنین شامل سه سالن با استفاده از فناوری نمایش سه بعدی است که می توانید از تماشای فیلم جدیدترین فیلم های بین المللی در آن لذت ببرید. گروهی از فیلم های معروف بین المللی در سینماهای سراسر جهان در این مرکز خرید به نمایش در می آیند.
در مرکز خرید جواهیر همچنین 12 گالری و یک سالن بازی بزرگ که شامل قطار سریع السیر و شهربازی مناسب برای کودکان است، وجود دارد.

سالن تئاتر در جواهیر 

مرکز خرید جواهیر شامل سیزده سالن تئاتر است که تقریباً بیست و پنج هزار نفر را در خود جای می دهد و نمایش های تئاتری زیادی در آنها ارائه می شود. 
همچنین می ‌توانید از گشت و گذار در داخل مرکز خرید و تماشای نمایشی از نمایش‌ های تئاتری که در آنجا برگزار می‌ شود لذت ببرید، به‌علاوه از تماشای تئاتر روباز مشرف به استخر در ارتفاع بیست و پنج متری که نمایش‌ های هنری و سرگرمی در آن برگزار می‌ شود نیز لدت ببرید.

جاذبه های دیدنی اطراف مرکز خرید جواهیر در استانبول

در اطراف مرکز خرید جواهیر شما می توانید علاوه بر خرید جاذبه های نزدیک آن را نیز تماشا کنید.

کلیسای جامع روح ‌القدس یا سنت اسپریت : شیشلی، خیابان جمهوریت، کلیسای سنت اسپریت
قصر ایحلامور : شیشلی، نیشانتاشی
مسجد تاریخی تشویقیه : شیشلی، خیابان تشویقیه
ماچکا پارک : شیشلی، خیابان ماچکا، هاربیه

هتل های نزدیک به مرکز خرید جواهیر استانبول

در نزدیکی مرکز خرید جواهیر استانبول شما می توانید هتل های بسیاری لوکس و مدرنی را ببینید، و در آن ها اقامت کنید در زیر به چند مورد از هتل های نزدیک به مرکز خرید جواهیر اشاره می کنیم:

هتل گراند جواهیر

هتل گرند جواهیر استانبول یکی از بهترین هتل‌ های استانبول است و خدمات متعدد، اتاق‌ های تمیز، چشم ‌انداز جذاب، استخرهای شنا همچنین شامل مراکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، و ... می باشد. 

هتل رادیسون بلو

هتل رادیسون بلو یکی از بهترین هتل های پنج ستاره شیشلی است که دارای منظره ای جذاب از شهر است و یکی از معروف ترین زنجیره های هتل رادیسون بلو استانبول است.

هتل گرند ارس و سوئیت 

این هتل به دلیل موقعیت خوب خود در نزدیکی مرکز خرید جواهیر، نزدیک به ایستگاه های مترو و رستوران ها، علاوه بر داشتن اتاق های مختلف عایق صدا و بدون آلرژی، اتاق هایی برای خانواده ها است.

روش رفتن به مرکز خرید جواهیر استانبول

روش رفتن به مرکز خرید جواهیر استانبول

چگونه به مرکز خرید جواهیر استانبول برویم ؟

مرکز خرید جواهیر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است و فاصله مرکز خرید جواهر تا میدان تقسیم  تنها 3.7 کیلومتر است. با استفاده از مترو از ایستگاه تقسیم ممی توانید به این مرکز خرید بروید.
برای رفتن به مرکز خرید جواهیر شما می توانید از طریق مترو به شیشلی بروید و با استفاده از راهنمای مترو به خط M2 در مسیر ینی‌کاپی وحاجی عثمان بروید. در ایستگاه شیشلی پیاده شوید و با یک دقیقه پیاده‌ روی به مرکز خرید جواهیر استانبول می رسید.
این مرکز خرید به مدت دوازده ساعت کار می کند، زیرا مرکز خرید جواهیر درهای خود را ساعت ده صبح باز می کند و ساعت ده شب بسته می شود.

آدرس مرکز خرید جواهر استانبول : استانبول، منطقه‌ی شیشلی، محله‌ ی ماییس، خیابان بیوک دره
ساعت کاری مرکز خرید جواهر استانبول  : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.
تلفن مرکز خرید جواهر استانبول : 0212 368 69 00
آدرس اینترنتی مرکز خرید جواهر استانبول : http://www.istanbulcevahir.com
پست الکترونیکی مرکز خرید جواهر استانبول : info@istanbulcevahir.com

سخن آخر

مرکز خرید جواهیر استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید در اروپا است. برخی معتقدند که این مرکز خرید ششمین مرکز خرید بزرگ جهان است.
استانبول جواهیر دارای بیش از 200 فروشگاه در 6 طبقه است که از طیف متنوعی از فروشگاه ها تشکیل شده است. استانبول جواهیر نه تنها یک مرکز خرید بلکه برجسته ترین مرکز سرگرمی، مد، آشپزی، فرهنگ و زندگی اجتماعی شهر زیر یک سقف است.
مرکز خرید جواهیر استانبول دارای فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و زیورآلات، عینک و ساعت و همچنین کافه ها و رستوران های متنوعی همچون برگر هاوس، کافه مولیناری، کافه زومو، کافه دگیرمن، ادیرنه کرک و ... است.
این مرکز خرید دارای سرگرمی های متعددی مانند سینماها، یک پارک بازی موضوعی سرپوشیده، سالن تئاتر و غیره است. این مرکز خید بزرگ در شیشلی استانبول قرار دارد که یکی از محله های معروف و پر جنب و جوش این شهر است و به دلیل موقعیت ممتازش در مرکز شهر، قلب تجاری و اقتصادی استانبول محسوب می شود.
برای اطلاع از قیمت تور استانبول تابستان 1401 از شیراز به سایت تریپ مراجعه کرده و ارزان ترین تورها را از اقصی نقاط کشور با نازل ترین قیمت تهیه کنید.

سوالات متداول در مورد مرکز خرید جواهیر در استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول کجاست ؟  

آدرس مرکز خرید جواهر استانبول در شیشلی، محله ماییس، خیابان بیوک دره واقع شده است.

ساعت کار مرکز خرید استانبول جواهیر کی می باشد ؟

مرکز خرید استانبول جواهیر همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc