https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید فروم استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید فروم استانبول

استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد برای کسانی است که عاشق خرید هستند، زیرا این شهر مکان های خرید زیادی را فراهم کرده است که رضایت همه اقشار جامعه را جلب می کند.
استانبول مانند هر شهر توریستی دیگری مملو از مراکز خرید بزرگ است، علاوه بر این، بسیاری از برندهای معروف دنیا در این شهر شعبه دارند.
یکی از بهترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید فروم است. این مرکز خرید با مساحت کل ساخت 495 هزار متر مربع در بایرام پاشا استانبول قرار دارد، و دارای امکانات تفریحی بسیاری است.
مرکز خرید فروم نه تنها بزرگترین مرکز خرید ترکیه، بلکه بزرگترین مرکز خرید اروپا نیز می باشد، در ادامه ی این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با مرکز خرید فروم استانبول بیش تر آشنا کنیم.

آشنایی با مرکز خرید فروم در استانبول

آشنایی با مرکز خرید فروم در استانبول

آشنایی با مرکز خرید فروم در استانبول

مرکز خرید فروم استانبول در بایرام پاشا واقع شده است، همانطور که گفتیم استانبول گزینه خوب و مناسبی برای خرید است، مراکز خرید و بازارهای زیادی در این شهر وجود دارد و فروم استانبول یکی از 10 مرکز خرید برتر این شهر است.
نمایندگان بهترین برندهای دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند و به عبارتی می توان گفت نه تنها در ترکیه بلکه در اروپا نیز یک مرکز خرید بسیار معروف و محبوب است.
سه تا از بهترین شهربازی ها را در این مرکز خرید خواهید دید. علاوه بر این، می توانید سرگرمی های مختلفی مانند سینمای بزرگ، شبیه ساز پرواز و سالن بولینگ را نیز پیدا کنید.
فروم استانبول 495 هزار متر مربع مساحت دارد و به همین دلیل از آن به عنوان بزرگترین مرکز خرید ترکیه و اروپا یاد می شود.
در طبقه همکف این مرکز خرید، آکواریومی به نام Sea Life قرار دارد که شما را قادر می سازد تا شاهد دنیای شگفت انگیز زیر آب باشید.
از دیگر بخش ‌های جالب فروم استانبول می ‌توان به فودکورت بزرگ و متنوع اشاره کرد، این مرکز خرید علاوه بر بخش‌ های سرگرمی، خدمات مراقبتی خوبی را نیز به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌ دهد و خریدی فراموش‌ نشدنی را در مرکز خرید فروم استانبول فراهم می‌ کند.

طراحی مرکز خرید فروم 

از گنبد چشمگیر گرفته تا راهروهای وسیع، ساختار مرکز خرید فروم استانبول به گونه ای طراحی شده است که بازدیدکنندگان به راحتی می توانند در آن حرکت کنند.
از رنگ های روشن در طراحی مرکز خرید فروم استانبول استفاده شده است تا هماهنگی بیشتری با محیط اطراف داشته باشد، به عنوان مثال، رنگ آبی که نمایانگر دریا و رنگ های سایه های مختلف معروف شهر است. 
برای طراحی این مرکز خرید از نماهای آلومینیوم، سنگ طبیعی، چوب و مس در کنار هم استفاده شده است و در نتیجه مجموعه ای را به وجود آمده که حس یک بافت شهری را به وجود می آورد که در طول زمان به صورت خود جوش پدید آمده است.

انواع فروشگاه ها در مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم دارای بیش از 120 فروشگاه متنوع از برندهای داخلی و بین المللی همچون منگو، دفکتو، نایک، آدیداس، کوتون، زارا و ... است.
در این مرکز خرید شما می توانید با خرید تور استانبول ارزان قیمت انواع  پوشاک مردانه و زنانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و ... را از برندهای مطرح روز دنیا تهیه کنید.
در طبقه همکف، درست در ورودی، شعبه های بسیاری از برندهای معروف دنیا را می بینید، در این فروشگاه ها انواع پوشاک و اکسسوری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
حدود ده فروشگاه از بهترین برند های کفش دنیا در مرکز خرید فروم استانبول وجود دارد و همچنین می‌توانید فروشگاه‌ هایی برای بهترین برندهای ساعت، جواهرات و عینک در این مرکز خرید پیدا کنید.

امکانات و سرگرمی های مرکز خرید فروم در استانبول

امکانات و سرگرمی های مرکز خرید فروم در استانبول

امکانات و سرگرمی های مرکز خرید فروم در استانبول

در فروم استانبول، در مجموع 11 مفهوم سرگرمی مختلف وجود دارد که در یک مساحت کلی ساخته شده اند. شما در این مرکز خرید می توانید انواع تفریحات مهیج را به همراه کودکان خود تجربه کنید.

آکواریوم sea life  مرکز خرید فروم

فروم استانبول دارای آکواریوم زیبایی است، که به عنوان بزرگترین آکواریوم ترکیه شناخته شده است. یکی از منحصربه فردترین ویژگی های این آکواریوم تونل بزرگ آن است که 83 متر طول دارد و آن را به دومین تونل آبی طولانی تبدیل کرده است. 
در این آکواریوم زیبا و جذاب بیش از هزار گونه از حیوانات دریایی مختلف وجود دارد، که شما می توانید با دیدن آن ها بسیار شگفت زده شوید.
از دیگر امکانات این آکواریوم می توان امکان شنا کردن با کوسه ها با حضور سرپرست و امکان دست زدن و غذا دادن به این موجودات آبزی اشاره کرد.

هزینه ورودی آکواریوم sea life  مرکز خرید فروم : برای بزرگسالان 72 TL، برای کودکان 59 TL می باشد.
ساعات بازدید آکواریوم sea life  مرکز خرید فروم : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر 

سرزمین ژوراسیک در مرکز خرید فروم

یک پارک و موزه بزرگ در مرکز خرید فروم استانبول وجود دارد که 10 هزار متر مربع مساحت دارد و 70 نوع دایناسور شبیه سازی شده را در آن عرضه می کند.
سرزمین ژوراسیک بزرگترین شهربازی سرپوشیده در ترکیه و همچنین در اروپا است. این بر اساس مفهوم بازی با یادگیری است و برای بزرگسالان و کودکان به طور یکسان جذاب است. همچنین می توانید در مرکز خرید فروم استانبول بزرگترین سینمای 4 بعدی ترکیه را پیدا کنید.

هزینه ورودی سرزمین ژوراسیک در مرکز خرید فروم : 39 TL برای بزرگسالان، 29 TL برای کودکان است.
ساعات بازدید سرزمین ژوراسیک در مرکز خرید فروم : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب می باشد.

مرکز بازی LEGOLAND

مرکز بازی LEGOLAND در فروم استانبول یکی از جذاب ترین مرکز سرگرمی برای کودکان است. این مرکز سرگرمی به کودکان این امکان را می دهد تا لحظات مفرحی را با خانواده و دوستان خود داشته باشند.
این پارک تفریحی محبوب شامل پنج بخش مختلف مانند چرخ فلک، مجتمع مینی لند، مینی لند استانبول، سینما 4 بعدی، تور لگولند می باشد.

هزینه ورودی مرکز بازی LEGOLAND : حضوری: 54 TL، آنلاین: 46 TL است.
ساعات بازدید مرکز بازی LEGOLAND : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب می باشد.

مرکز سرگرمی Fun Lab

همانطور که گفتیم در مرکز خرید فروم استانبول بخش های سرگرمی زیادی وجود دارد که معروف ترین آنها Fun Lab است.
این پارک موضوعی شامل 3 شعبه است که یکی از آنها در مرکز خرید فروم استانبول واقع شده است.
این پارک موضوعی حدود 3 هزار متر مربع مساحت دارد و دنیایی از سرگرمی و هیجان را برای کودکان و بزرگسالان به شما هدیه می دهد.

ساعات بازدید مرکز سرگرمی Fun Lab : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

مرکز سرگرمی اختاپوس

مرکز سرگرمی اختاپوس جدیدترین شهربازی است که در مرکز خرید فروم استانبول افتتاح شده است. این مجموعه تفریحی در سال 1396 تاسیس شده و 400 متر مربع مساحت دارد.
علاوه بر بازی های سرگرم کننده ارائه شده توسط این پارک موضوعی، امکانات پارک موضوعی اختاپوس شامل کارگاه های آموزشی برای کودکان است که آنها را قادر می سازد از طریق بازی و سرگرمی یاد بگیرند.

کافه ها و رستوران های مرکز خرید فروم استانبول

بعد از یک روز پر از هیاهو و خرید وسایل مورد علاقیتان حتما گرسنه شده اید، مرکز خرید فروم استانبول دارای انواع رستوران ها و کافه های داخلی و بین المللی است.
شما می توانید انواع برندهای معروف رستوران ها و کافه ها مانند Arbys, Baydoner, Bereket Doner, Beyce Doner, Bubbmix, Burger King, Metro, Cafe Crown, Cafe Tein، Chocnette، Cicek Izgara، Cizbiz Kofte، Cook Shop، Corn In Cup، Daily Fresh، Dilek Iskender، Jura Cafe & Teras، Kafedo، Kahve Dunyasi، Kayseri Mutfagi، Kfc، Kirkpinar و غیره را ببینید.

روش رفتن به مرکز خرید فروم در استانبول

روش رفتن به مرکز خرید فروم در استانبول

چگونه به مرکز خرید فروم استانبول برویم ؟

چگونه با مترو به مرکز خرید فروم استانبول برویم ؟ از آنجایی که مرکز خرید فروم استانبول نزدیک به وسایل حمل و نقل عمومی است، بنابراین دسترسی بسیار خوبی دارد.
شما برای رفتن به مرکز خرید فروم می توانید با وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی، اتوبوس یا خط M1 مترو استانبول در ایستگاه Kocatepe به آنجا بروید.

آدرس مرکز خرید فروم استانبول : Kocatepe, Paşa Cd, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

چکیده مطلب

فروم استانبول بزرگترین مرکز خرید نه تنها در ترکیه بلکه در اروپا است. فروم استانبول در محله ای به نام بایرام پاشا واقع شده است.
این مرکز خرید ارائه دهنده ی انواع مرکز خرید پوشاک استانبول زنانه، مردانه و مراکز خرید کودک در استانبول، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانه و آشپزخانه از انواع برندهای داخلی و بین المللی است.
فروم استانبول دارای 495 هزار متر مربع مساحت ساخت و ساز است و به عنوان بزرگترین مرکز خرید در ترکیه و با 270 برند ملی و بین المللی عمل می کند.
مرکز خرید فروم استانبول مجموعه ای با امکانات سرگرمی و تفریحی فراوان است، اولین آکواریوم غول پیکر ترکیه، اولین پارک موضوعی، رویدادهای مختلف و معماری آن، همه گروه های سنی را مجذوب خود می کند. 
فعالیت های زیادی در مجموعه مرکز خرید مانند سینما، سالن بدنسازی، مرکز بولینگ، شبیه سازی هلیکوپتر و غیره وجود دارد.
فروم استانبول 286 فروشگاه ملی و بین ‌المللی به بازدیدکنندگان خود ارائه می ‌دهد، یکی از جاذبه های این مرکز خرید آکواریوم sea life  آن است، که در آن بیش از 100 گونه ی متفاوت از آبزیان زندگی می کند.
برای اطلاع از قیمت تور استانبول تابستان 1401 از مشهد به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان تورهای مسافرتی را به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم در کجای استانبول قرار دارد ؟ 

مرکز خرید فروم استانبول در بخش اروپایی در منطقه ای به نام بایرام پاشا کوجاتپه قرار دارد.

ساعت کار مرکز خرید فروم استانبول کی می باشد ؟

ساعت کار مرکز خرید فروم استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc