https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خریدی که نزدیک میدان تقسیم استانبول است

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خریدی که نزدیک میدان تقسیم استانبول است

با توجه به این که در استانبول همه به دنبال بازدید از میدان تکسیم و خیابان استقلال هستند مرکز خریدی را به شما معرفی می کنیم که نزدیک آنجا است. البته بازدید از اکثر مراکز خرید استانبول را به شما توصیه می کنیم چون هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختلفی هستند. اما مهمترین ویژگی مرکزی خریدی که در ادامه قصد معرفی آنجا را به شما داریم، نزدیک بودن آن به میدان تکسیم یا تقسیم استانول است. البته در خود خیابان استقلال بوتیک ها و فروشگاه هایی برای خرید اجناس وجود دارد ولی نمی توان آنها را با مراکز خرید مقایسه کرد.

مرکز خرید جواهر استانبول Istanbul Cevahir

اگر بگوییم یک روز برای گشت و گذار و خرید در مرکز خرید جواهر استانبول کافی است جمله درستی را بیان نکرده ایم. اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید به شما توصیه می کنیم زیر 5 شب برای خود در نظر نگیرید چون فقط 2 روز یا 3 روز از آن را می توانید به این مرکز خرید بزرگ که گفته می شود یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا است اختصاص دهید. برند های معروف دنیا و برند های مختص ترکیه را در جواهر استانبول خواهید یافت. 

این مرکز خرید که در بخش اروپایی استانبول واقع شده است، در کمتر از 5 دقیقه ای میدان تقسیم استانبول واقع شده است. در واقع برای صرف ناهار نیز می توانید به راحتی به رستوران های خیابان استقلال بروید و دوباره به مرکز خرید باز گردید. البته اگر هتل محل اقامت شما نزدیک به این محله باشد می توانید اجناسی را که خرید کرده اید به هتل ببرید و بعد از کمی استراحت دوباره به آنجا بروید. سعی کنید خوب بگردید و در نهایت خرید خود را انجام دهید، چونه زدن را نیز فراموش نکنید، البته برند ها قیمت ثابتی دارند، چونه زدن را برای اجناس عادی انجام دهید.

مرکز خرید جواهر استانبول

در جواهر استانبول، هم اجناس با قیمت پایین و هم با قیمت بالا وجود دارد و همه چیز از جمله پوشیدنی، کیف، کفش،عینک، ساعت، وسایل خانه، وسایل نوزاد، اسباب بازی، یادگاری، سوغاتی و خلاصه انواع و اقسام کالاها در اینجا وجود دارد.

بهترین راه برای بازدید از اینجا، استفاده از مترو است که فقط 2 ایستگاه از میدان تقسیم فاصله دارد. ایستگاهی که باید در آنجا پیاده شوید ایستگاه شیشلی مجیدیه کوی است.

اگر قصد خرید تور استانبول را دارید ابتدا تاریخ خود را مشخص کنی معمولاً اول هفته ها نرخ تور پایین تر از آخر هفته ها است. همچنین در تاریخ های پیک مثل جشنواره ها و تعطیلات نرخ پروازها بیشتر است. جهت راهنمایی می توانید با تریپ تماس بگیرید تا یک تور مناسب برای شما در نظر بگیرند.

مرکز خرید جواهر استانبول

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc