https://gateway.trip.ir/api/

بازارهای پوشاک استانبول

به روز رسانی: 30 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

بازارهای پوشاک استانبول

استانبول را می توان به عنوان پایتخت فرهنگ و مد ترکیه در نظر گرفت و بازارهای پوشاک استانبول فرصت های خرید بسیاری را به گردشگران ارائه می دهد. 
تنوع خرید در این شهر از محصولات سنتی و مدرن، استانبول را به یک مرکز جذاب برای عاشقان خرید تبدیل کرده است. استانبول به عنوان یک کلان شهر بسیار بزرگ، گردشگران به راحتی می توانند تمام برندهای جهانی را در بهترین مراکز خرید استانبول پیدا کنند. قیمت لباس در ترکیه بسیار مناسب و ارزان است و هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای خرید پوشاک به ترکیه سفر می کنند.

بازارهای پوشاک استانبول برای هر بودجه و سبکی همه چیز دارد، از بازارهای پرطرفدار در فضای باز، کارگاه‌ های فرش و گلیم، مغازه ‌های سنتی،  مغازه ‌های لباس بچگانه، لباس زنانه و مردانه گرفته تا فروشگاه‌ های بزرگ مدرن، مغازه های لباس عروس، و مراکز خرید بسیار بزرگ خرید یکی از بهترین تفریحات در استانبول است. در زیر ما شما را با چند مورد از بازارهای لباس در استانبول آشنا می کنیم.

بازار آکسارای استانبول

بازار آکسارای استانبول

بازار آکسارای استانبول

این بازار در زمینه پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه فعالیت دارد، در واقع آکسارای نام یکی از قدیمی ترین مناطق در استانبول است که در آن جادبه های قدیمی همچون میدان سلطان احمد، ایا صوفیه و مسجد سلطان احمد قرار دارد.
اما شهرت این خیابان به دلیل مراکز خرید عمده پوشاک است، در این مرکز خرید شما می توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه و کیف و کفش را به صورت عمده خرید کنید. در این مرکز خرید شما تمام اجناس را با قیمتی مناسب تهیه می کنید.
این خیابان یکی از معروف ترین خیابان هایی است که ایرانیان در آن سکونت دارند، در بازار آکسارای شما می توانید هر چقدر که می خواهید خرید کنید و با مغازه دارها حسابی چانه بزنید.
مرکز خرید آکسارای لیاس هایی با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتریان عرضه می کند. در مرکز خرید آکسارای مغازه هایی در زیرزمین وجود دارد که یکی دیگر از بازارهای بزرگ استانبول است.

برای خرید در این مرکز نباید انتظار داشته باشید که لباس های اصل را تحویل بگیرید، اما می توانید با کیفیت ترین لباس های های گپی را خریداری کنید. 
آدرس: Aksaray Mahallesi, Asım Bey Sk. 29/A, 34096 Fatih/İstanbul, Turkey

بازار نیشانتاسی استانبول

به منطقه نیشانتاسی در شمال میدان تقسیم بروید تا استانبول را در بهترین مکان آن تجربه کنید. اینجا جایی است که برندهای لوکس بین المللی معروف، مانند باربری و هرمس، و همچنین برندهای سطح بالای محلی ترکیه مانند فروشگاه بزرگ Vakko، بوتیک های خود را دارند.
مرکز اصلی خرید کالاهای لوکس Abdi Ipekçi Caddesi است که در آن می توانید برندهای ارزانتری مانند زارا و مانگو را پیدا کنید. برای خرید بلیط ترکیه ارزان به سایت تریپ مراجعه کنید.
آدرس: Ali Bey Apt. No:3, Şişli/İstanbul – Avrupa, Turkey

مراکز خرید پوشاک ارزان قیمت در استانبول

مراکز خرید پوشاک ارزان قیمت در استانبول

بازار بغدات کادسی استانبول

این خیابان پر از درخت هایی به طول 14 کیلومتر از ناحیه کادیکوی تا بستانچی در ساحل آسیایی استانبول است. این خیابان معروف شهر استانبول است و در آخر هفته ها شلوغ می شود.
در این خیابان شما می توانید مارک‌های معروف مد بین ‌المللی مانند H&M و Zara، و همچنین مارک‌ های معروف بریتانیایی مارکس اند اسپنسر، فروشگاه بزرگ بومی ترکیه، و نام‌ های مد معروف ترکیه مانند ماوی، در اینجا پیدا کنید.
آدرس: Bağdat Caddesi, Kadıköy

بازار محمودپاشا استانبول

بازار محمود پاشا بازاری تاریخی است، که در آن انواع لباس های زنانه، مردانه، بچگانه را می توانید تهیه کنید. این بازار بین بازار بزرگ و امینونو قرار دارد.
این بازار خرید دارای 256 مغازه، یک حمام عمومی، آرامگاه است. این مکان یکی از شلوغ ترین بازار استانبول نامیده می شود، در این بازار علاوه بر پوشاک، صنایع دستی، ظروف مسی، ادویه جات، روسری، کیف، کفش و ملزومات زنانه، همچنین طلا و جواهر را می توانید تهیه کنید.
این جاده باریکی است که توسط مغازه هایی در ساختمان های نامنظم و گاهی فرسوده احاطه شده است، پس از بازسازی در اوایل سال 2000 کف این مرکز خرید به سبک سنگفرش شد، خیابان در طول روز به روی تردد وسایل نقلیه بسته است. 
آدرس: Mahmutpaşa Hamamı Sk. No:20, 34120 Fatih/İstanbul, Turkey

بازار بشیکتاش استانبول

بازار بشیکتاش دارای مغازه ها و پاساژهای زیادی است، پاساژ سینان پاشا قابل توجه ترین آنها در بازار بشیکتاش است که می توانیم تضمین کنیم که خود را در آن گم خواهید کرد. در این مکان می توانید انواع مارک های محبوب مانند برشکا، اسوس و غیره و را پیدا کنید. اگر می خواهید یک لباس شیک با قیمت های بسیار مناسب را خریداری کنید حتما سری به بازار بشیکتاش بزنید. 
آدرس :   Türkali Mahallesi, Nüzhetiye Cd. No:66, 34357 Beşiktaş/Şişli/İstanbul

بازار استوک استانبول

بازار استوک استانبول

بازار باکرکوی استانبول

باکرکوی که یکی از مناطق مرکزی استانبول است، هر شنبه بازار ثابت خود را دارد. در اینجا می توانید مارک هایی مانند شلوار جین کاوالی و لباس های H&M را پیدا کنید. 
در کنار لباس های برند ترکیه را می توانید با قیمت های مناسب و با کیفیت تهیه کنید، کافیست هر شنبه سری به این بازار بزنید. 
 آدرس : Osmaniye Mahallesi, Çolak İbrahim Sokağı, 34146 Bakırköy/İstanbul

بازار پوشاک فاتح استانبول

بازار فتاح به چهارشنبه بازار معروف است، زیرا چهارشنبه هر هفته برگزار می شود و یکی از بازارهای عمده فروشی برجسته ترکیه است که انواع لباس های زنانه، مردانه با برندهای معروف است.
بازار فاتح استانبول به عنوان بازار عمده ی پوشاک استانبول است، این بازار یکی از بازارهای عمده و ارزان می باشد.   در این بازار شما دست فروشانی را خواهید دید که همه آنها اجناس خود را عرضه می کنند و با تبلیغات کلمامی شما را برای خرید از محصولاتشان دعوت می کنند.
از زمان قدیم چهارشنبه بازار در این محله انجام می شد، و تا به امروز نیز ادامه داشته است. بیشتر محصولات این بازار را لباس های متنوع، لوازم خانگی و همچنین مواد غذایی تشکیل می دهد.
شما می توانید در بازار میوه جهارشنبه بازار انواع سبزیجات، میوه ها، انواع پنیر، زیتون، انواع ادویه جات را تهیه کنید.
آدرس: Zeyrek Mh., Nevşehirli İbrahim Paşa Cd. No:19, 34083 Fatih/İstanbul, Turkey

بازار کیف و کفش استانبول

بازار کیف و کفش استانبول

بازار مرتر در استانبول

بازار مرتر یکی از بزرگ ترین بازار های استانبول است و یکی از معروف ترین بازارهای عمده فروشی اعراب در استانبول بحساب می آید، که درآن بیش از 2000 مغازه وجود دارد. 
در این بازار لباس های محجبه، روسری های عمده فروشی استانبولی، کودکان و مردانه با کیفیت بالا و قیمت های بسیار ارزان ارائه می دهد، که در آن تنوع زیادی از پوشاک را خواهید دید و تمام سلیقه ها را برآورده می کند. 
مرکز خرید مرتر جزو بهترین مرکز خرید ترکیه می باشد، در واقع قطب اصلی صادرات پوشاک به سراسر جهان به حساب می آید.این مرکز خرید به دلیل فروش عمده ی لباس های با کیفیت و خاص و همچنین قیمت مناسب بهشتی برای بازرگانان و مشتریان می باشد.
بازار مرتر غیر از فروش عمده فروش تک و جزئی نیز دارد، این سبب شده است که گردشگران زیادی برای خرید به این بازار بروند و مایحتاج خود را از این بازار بزرگ تهیه کنند.
آدرس: Mehmet Nesih Özmen Mahallesi, Haldun Taner Sk. No:3, 34173 Güngören/İstanbul, Turkey

بازارعثمان بی در استانبول

عثمان بی در واقع خیابان در استانبول است که در آن فروشگاه های بسیاری وجود دارد. در بازار عثمان بی، فروشگاه ‌های عمده فروشی زیادی وجود دارد که لباس‌ های گران و با کیفیت آماده می ‌فروشند.
خیابان عثمان بیگ شامل شرکت های بزرگ بسیاری است که در زمینه منسوجات تخصص دارند، این خیابان شامل بیش از پنجاه شرکت مختلف است که همه آنها شامل عمده فروشی پوشاک مردانه استانبول هستند و شهرت گسترده ای دارند و صنایع بافته شده خود را در سراسر جهان عرضه می کنند. 
در خیابان عثمان بیگ می توانید خرید عمده استانبول را انجام دهید، مانند انواع لباس های محجبه، لوازم آرایشی را می توانید در این بازار تهیه کنید.
آدرس: Karayolları Mahallesi, Osmanbey Cd., 34255 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Turkey

مرکز خرید روتختی در استانبول

مرکز خرید روتختی در استانبول

بازار زیتون بورنو استانبول

منطقه بورنو استانبول یکی دیگر از بازارهای عمده فروشی پوشاک می باشد. این محله، محله ای قدیمی در قسمت اروپاییی استانبول است و همچنین در همسایگی باکرکوی قرار دارد.
این محله به دلیل درختان زیتون فراوان به زیتون بورنو نام گذاری شده است، این محله دارای بازاری عمده و بزرگ است که در آن می توانید انواع پوشاک بچگانه برای تمام سنین را پیدا کنید.
در این بازار علاوه بر پوشاک بچگانه می توانید تمام مایحتاج یک نوزاد را نیز خریداری کنید، این اجناس با قیمتی مناسب به فروش می رسد. برای اطلاع بیشتر از بلیط هواپیما به سایت تریپ مراجعه کنید.
آدرس: Yeşiltepe Mh., 24/A Sk., 34025 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey

سوالات متداول در باره ی بازارهای پوشاک استانبول

چرا مردم برای خرید پوشاک به استانبول سفر می کنند؟

استانبول را می توان به عنوان پایتخت فرهنگ و مد ترکیه در نظر گرفت و بازارهای پوشاک استانبول فرصت های خرید ارزان . با کیفیت را ارائه می دهد. 

آیا استانبول بازار پوشاک پچگانه دارد؟

بله. بازار زیتون بورنو بازاری عمده و بزرگ است که در آن می توانید انواع پوشاک بچگانه برای تمام سنین را پیدا کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc