https://gateway.trip.ir/api/

3 مرکز خرید محبوب در بخش آسیایی استانبول

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 دانستنی های سفر

3 مرکز خرید محبوب در بخش آسیایی استانبول

بخش آسیایی استانبول را حتماً در سفر به استانبول بازدید خواهید کرد و ما در اینجا به بهترین مراکز خرید آن اشاره خواهیم داشت.

اگر شما هم مثل بیشتر مردم از خرید کردن لذت میبرید، پس حتماً از سفر به استانبول که جنس های با کیفیتی دارد خوشحال خواهید شد. همانطور که میدانید استانبول که در کشور ترکیه واقع شده است توسط تنگه بسفر به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم شده است، و شما توسط پل هایی که بر روی این تنگه ساخته شده است به راحتی می توانید بین این دو بخش تردد داشته باشید. قطعاً هر دو طرف دارای جذابیت های منحصر به فرد خود هستند اما چیزی که مهم است شناخت کامل از شهر استانبول است تا برنامه سفر خود را جوری تنظیم نمائید که هر دو بخش را بازدید نمائید. در تور استانبول که به تعداد شب های مختلفی بنابر سلایق مسافر تنظیم میگردد شما میتوانید قبل از سفر، برنامه خوبی برای خود تنظیم نمائید. قصد داریم در اینجا بخشی از این برنامه که به بازدید از مراکز خرید تعلق میگیرد بیشتر بپردازیم، به طوری که در بخش قبلی بلاگ تریپ از 4 مرکز خرید محبوب در بخش اروپایی استانبول نام بردیم و اینک به 3 مرکز خرید محبوب در بخش آسیایی استانبول اشاره خواهیم داشت.

در بخش آسیایی استانبول شاهد مغازه ها و فروشگاه های زیادی خواهید بود که اجناس را با قیمتی پایین تر از بخش اروپایی میفروشند.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

فرق نمی کند دنبال برند ترک باشید یا یک برند بین المللی، در پالادیوم استانبول می توانید هر نوع برند حرفه ای را پیدا کنید. این مرکز خرید در محله آسیایی بارباروس واقع شده است و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان گردشگران و خریداران پوشاک، کیف و کفش و عینک و طلا میباشد.

این مرکز خرید 5 طبقه دارد و حدود 200 مغره در اینجا وجود دارند. همچنین جهت تنوع و سلایق مختلف برای سرگرمی، فود کورت و سینما نیز در مرکز خرید پالادیوم استانبول قرار داده شده است.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

در منطقه بایرام پاشا که در بخش آسیایی استانبول واقع شده است، مرکز خرید فروم واقع شده است که از 10 صبح تا 10 شب باز میباشد.

مرکز خرید فروم استانبول به عنوان بزرگترین مرکز خرید استانبول میشناسند که دارای برندهای مطرح دنیا و اجناسی هستند که با قیمت های معقول به فروش میرسانند.

در این مرکز خرید شهربازی و سینما و سالن بولینگ برای تفریح مخاطبان خاص قرار داده شده است که ضمن خرید بتوانید شادی هم داشته باشید. این مرکز خرید را به هیچ عنوان در سفر خود به شهر زیبای استانبول از دست ندهید، چرا که شما که به دنبال بلیط هواپیما هستید تا 3 کیلوگرم میتوانید با خود به ایران بیاورید، پس حیف است که از این مرکز خرید دیدن ننمائید.

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید عمار اسکوئر استانبول

اگر به دنبال خریدهای لاکپری با هزینه های بالا هستید، مرکز خرید عمار اسکوئر میتواند انتخاب شما باشد که در منطقه اوسکودار و محله اونالان قرار دارد. این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب باز میباشد.

گران ترین و لوکس ترین پوشاک، عینک و کیف و کفش را می توانید در این مرکز خرید تهیه نمائید.

مرکز خرید عمار اسکوئر استانبول

بهترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc