https://gateway.trip.ir/api/

مثلث توریستی اروپا کجاست

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

مثلث توریستی اروپا کجاست

آیا تا بحال به این فکر کرده اید که بهترین کشورهای اروپایی برای سفر کدامند؟ ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با مثلث توریستی اروپا آشنا کنیم.  مردم زیادی هرساله برای گذراندن تعطیلات خود تور اروپا را رزرو می کنند. و از دیدن مناظر زیبای سه کشور فرانسه، ایتالیا و اسپانیا لذت می برند.
این سه کشور فوق العاده هر ساله میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیا است، زیرا بهترین غذاها، مناظر زیبا و ... را به گردشگران ارائه می دهد.

دلایل سفر به فرانسه

دلایل سفر به فرانسه

چرا باید به فرانسه سفر کرد ؟

وقتی صحبت از زیبایی طبیعی به میان می آید، فرانسه می تواند تقریباً با هر کشور دیگری در این سیاره رقابت کند. مناظر فرانسه به همان اندازه که زیباست متنوع نیزاست.
این کشور با سواحل پر زرق و برق، مزارع سرسبز دره لوآر، کوه های پوشیده از برف و شهرهای بندری نرماندی نمایانگر 
قرن ها قدمت است. فرانسه برای دوستداران فضای باز بسیار جذاب است. این کشور به‌ جای انتخاب بین کوه ‌ها و سواحل، هر دو را ارائه می دهد.

فرانسه مملو از تاریخ

با مشاهده امپراتوری‌ ها و جمهوری‌ های متعدد، تاریخ فرانسه در هر گوشه خیابان حک شده است. از دره Loire فرانسه دیدن کنید.
برای دیدن ماکت باورنکردنی غارهای ماقبل تاریخ Lascaux به منطقه Dordogne بروید.

معماری فرانسه

به هر طرف که نگاه کنید نمونه های قطعی از معماری عالی فرانسه را خواهید دید، معماری کلیساهای فرانسه بی نظیر است. این کلیساها شامل نوتردام پاریس، نوتردام استراسبورگ، مون سنت میشل در نرماندی، ابای د سنانک در پروونسو ... است.

غذاهای فرانسوی

همه می دانند که غذاهای فرانسوی یکی از بهترین غذاهای روی زمین است. غذاهای فرانسوی متکی به ترکیبات ساده ای از طعم های غنی و طبیعی است که با هم ترکیب می شوند تا غذاهای فراموش نشدنی و مشهور بین المللی را ایجاد کنند. در واقع، غذاهای فرانسوی به قدری در سراسر جهان مورد توجه است که در سال 2010 یونسکو آن را به فهرست میراث فرهنگی ناملموس خود اضافه کرد.

سواحل زیبا 

فرانسه دارای سواحل زیبای اقیانوس اطلس و مدیترانه است که بسیاری از آنها در نقاشی های برخی از هنرمندان بزرگ به تصویر کشیده شده اند. 
فرانسه خانه برخی از بهترین سواحل اروپا است. از نواحی خوش آب و هوای سواحل شمالی گرفته تا شگفتی‌ های کورس و بت ‌های درخشان ریویرای فرانسوی، هیچ کمبودی در سواحل برای کاوش و مناطقی برای کشف وجود ندارد. 

اسکی در فرانسه 

اسکی بازان با هر سطح مهارتی در فصل زمستان به کوه های آلپ فرانسه می روند که شامل افراد حرفه ای، خانواده ها، زوج ها و گروه های دوستان می شود. 
برای تجربه اسکی در فرانسه نیازی به حرفه ای بودن نیست، بیشتر ایستگاه های اسکی سعی می ‌کنند برای هر سطحی، با پیست‌ های گسترده در شیب ‌های ملایم برای مبتدیان آماده باشند. 

میراث یونسکو فرانسه

میراث یونسکو فرانسه

میراث یونسکو 

فرانسه دارای طیف گسترده ای از مکان هایی است که ثبت میراث جهانی یونسکو می باشد، که شامل شهرهای قرون وسطایی، قلعه ها، ساختمان های مذهبی، قلعه ها و مناظر می شود. 44 مکانی که به ثبت رسیده اند در سراسر فرانسه پراکنده شده اند و برای گردشگران جذابیت زیادی دارند. 

جشنواره های متنوع

فرانسه هر ساله جشنواره های متنوعی در زمینه های مختلف به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. در تابستان، می توانید در جشنواره موسیقی معاصر، رقص و تئاتر Carcassonne شرکت کنید.
جشنواره موسیقی منتون یک رویداد سالانه است و طی دو هفته در ماه های جولای و آگوست برگزار می شود. اگر اهل فیلم هستید، ممکن است جذابیت و زرق و برق جشنواره فیلم آمریکایی دوویل را دوست داشته باشید. اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید، جشنواره لیمو در منتون در ماه فوریه را امتحان کنید.

چرا باید به ایتالیا سفر کرد ؟

ایتالیا با زیبایی طبیعی، غذا، هنر و سبک باورنکردنی خود، مقصدی است که حتی یک بار بازدید از آن کافی نیست. مطمئناً به خاطر تیرامیسوی آن، پنیر داغ پیتزای تازه، سبک بسیار زیبای بوتیک های رومی، نور خورشید بیرون آمده، باز خواهید گشت. 
اگر شما قصد دارید به ایتالیا سفر کنید در اسرع وقت بلیط تهران رم را از سایت تریپ تهیه کنید، زیبایی طبیعی، غذای باورنکردنی، هنر و سبک معماری ایتالیا تنها چشمه ای کوچک از زیبایی این کشور است.

میراث غنی هنر 

در طول سال ها، میراث غنی هنر ایتالیا بسیاری را شیفته خود کرده است. این کشور که به دوران پیش از رومیان بازمی گردد و امروز نیز ادامه دارد، مملو از گنجینه های هنری بسیاری است. 
این کشور به خاطر هنرمندان، معماران، مهندسان و مخترعان شگفت انگیزش که جهان را تغییر دادند، شناخته شده است. نگاهی به «پیتا» و «آخرین داوری» میکل آنژ، «مرد رنسانس» لئوناردو داوینچی یا «ناهید اوربینو» تیتیان بیندازید تا از نبوغ هنری آن‌ ها شگفت زده شوید.

معماری رنسانس فلورانس ایتالیا

معماری رنسانس فلورانس ایتالیا

معماری رنسانس فلورانس

تاریخ ایتالیا به هزاران سال پیش برمی گردد. به محض قدم گذاشتن در خاک ایتالیا، تاریخ و فرهنگ باستانی آن را در همه جا مشاهده خواهید کرد. 
شهرهای تاریخی ایتالیا مانند رم آثار غول‌ پیکری از یک امپراتوری باستانی قدرتمند، پادشاهی پاپ و خانواده‌ های نجیب دوره رنسانس را به شما نشان می ‌دهند.
همچنین آثار قرون وسطی را در شهرهای ویتربو، براچیانو، پروجا یا ونیز خواهید دید. از سوی دیگر، ساردینیا خانه برج های سنگی نوراگه مربوط به عصر برنز و روستاهای متعلق به تمدن باستانی جزیره مدیترانه است.
مردم ایتالیا ممکن است به یک زبان صحبت کنند، اما هر منطقه گویش، آشپزی، تاریخ، فرهنگ و سنت خاص خود را دارد. پیتزا ناپلتانا در کامپانیا، راویولی و اسفناج در توسکانی در میان بسیاری از غذاهای منطقه ای که ایتالیا ارائه می دهد را امتحان کنید. 
به هر کجای ایتالیا نگاه کنید تاریخ و فرهنگ باستانی وجود دارد. از کولوسئوم تا میدان سنت پیتر، تاریخ در هر پیچی یافت می شود. موزه‌های ایتالیا خانه برخی از بزرگترین آثار هنری جهان توسط بهترین هنرمندان جهان است. 

کشوری با بیشترین مکان های میراث جهانی 

اگر تعداد مکان های میراث جهانی را بشمارید، 55 عدد از آن ها برای کشور ایتالیا است.
 بله، کشور کوچک ایتالیا بیش از هر کشور اروپایی دیگری در جهان مکان های میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است. از 55 مکان آن، 50 سایت فرهنگی و پنج سایت طبیعی هستند. ایتالیا به عنوان زادگاه امپراتوری روم و رنسانس، خانه پمپئی، هرکولانیوم و توره آنونزیاتا، مراکز تاریخی فلورانس، ناپل و رم و دولومیت ها است. 

مناظر طبیعی ایتالیا

مناظر طبیعی که این کشور ارائه می دهد واقعاً باشکوه است. در هر کجا که بروید، از کوه های باشکوه و دریاچه های زیبا گرفته تا خطوط ساحلی آفتابی و جنگل های سبز تیره، تنوع را خواهید دید. مناظر مسحورکننده آنها تنها چند مورد از دلایلی است که شما باید از ایتالیا دیدن کنید.
کوه های آلپ ایتالیایی پوشیده از برف در شمال، جایی که می توانید پیاده روی، دوچرخه سواری یا اسکی کنید، 18 قله دولومیت با ارتفاع بیش از 3000 متر با وسعت 141903 هکتار زیباترین مناظر کوهستانی را در هر نقطه ای به شما ارائه می دهند.
دریاچه های باشکوه ایتالیا را که در میان دره های این کوه های خیره کننده پراکنده شده اند، کشف کنید. دریاچه های واقع در شمال، دریاچه های کومو، ماگیوره و گاردا را که توسط کوه های سبز و تپه های شگفت انگیز احاطه شده اند را از دست ندهید. 

غذاهای لذیذ ایتالیایی

غذاهای لذیذ ایتالیایی

غذاهای لذیذ ایتالیایی

غذاهای ایتالیایی نیازی به معرفی ندارند. برای اکثر مردم در سراسر جهان شناخته شده هستند. در حالی که مناطق مختلف ایتالیا تخصص های خاص خود را دارند، مهم نیست که کجا بروید، ناامید نخواهید شد. غذاهای متنوع ایتالیایی مانند پارمزان مرغ،کوفته ایتالیایی، پیتزا ایتالیایی و انواع پاستا در هر جای ایتالیا یافت می شود. 

سفر به اسپانیا

پایتخت اسپانیا مادرید دارای کاخ سلطنتی و همچنین موزه پرادو است که شاهکارهای هنرمندانی مانند گویا و ال گرکو را در خود جای داده است. 
بارسلونا دارای یکی از منحصربه ‌فردترین محله‌ های خرید  در اروپا و همچنین دارای کلیسای مشهور ساگرادا فامیلیا است، ساختاری سورئال که توسط آنتونی گائودی طراحی شده است.
بازدیدکنندگان زیادی هر ساله بلیط تهران مادرید را تهیه کرده و به ایتالیا می روند، تا از معماری پیچیده مور و باغ‌ های سرسبز مجموعه قصر و قلعه الحمرا که بر فراز شهر در زیر برجست، بازدید کنند. 
سویل با سنت فلامنکو سومین کلیسای جامع بزرگ جهان، که گردشگران زیادی را جذب خود می کند. درختان شکوفه پرتقال زیبا که در کنار خیابان های سنگفرش و پارک های زیبا قرار گرفته اند نیز این مکان را به مقصدی عالی تبدیل کرده است.

مناظر خیره کننده اسپانیا

از کوه های دراماتیک و با ابهت گرفته تا سواحل درخشان بی شماری که در خطوط ساحلی آن قرار دارند، اسپانیا کشوری پر از زیبایی های طبیعی و مناظر الهام بخش است. 
اگر مناظر نفس گیر و مناظر منحصر به فرد توجه شما را به خود جلب می کند، بهترین پیشنهاد ما تجربه تنریف است، جایی که می توانید از مناظر آتشفشانی الهام بخش و مناظر پانوراما لذت ببرید. 
تنریف بزرگترین جزایر درست در جنوب اسپانیا است، دارای منظره ای ناهموار و آتشفشانی و همچنین بیش از 200 مایل خط ساحلی است که دارای تنوع عظیمی از گیاهان و جانوران است. یکی دیگر از نقاط برجسته تنریف، کوه تید سومین سازه آتشفشانی بزرگ در جهان است.

سواحل زیبا

آیا می دانستید که اسپانیا بیش از 5 هزار مایل خط ساحلی دارد، و با بیش از 300 روز آفتابی در هر سال، آب و هوا بسیار لذت بخش دارد.
در سواحل اسپانیا از دریای مدیترانه گرفته تا خلیج بیسکای و اقیانوس اطلس، صخره ‌های ناهمواری را خواهید دید که دریا را در آغوش گرفته‌ اند، سواحل وسیع و آب‌ های تمیز و بکر را برای غواصی پیدا خواهید کرد.
اسپانیا با سواحل دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس و تعداد انگشت شماری از جزایر مشهور جهان، مقصد اصلی ساحلی است و برای هر نوع سلیقه ای است.
جزایر مایورکا و منورکا بسیار محبوب هستند، و هوای کاملاً متفاوتی دارند این جزایر برای تعطیلات استراحتگاهی طراحی شده ‌اند و بسیار مناسب برای خانواده‌ ها هستند. 
سواحل اسپانیا فقط برای شنا و آفتاب گرفتن نیستند. این کشور دارای سواحل بسیار خوبی برای ورزش هایی مانند موج سواری، غواصی، قایقرانی، اسکی روی آب است.

غذای فوق العاده

برای بسیاری از مردم، یکی از نکات برجسته اسپانیا، غذاهای شگفت انگیزی است که ارائه می شود. شهرهای بزرگ این کشور رستوران‌ های ستاره‌ دار میشلین را ارائه می ‌کنند، در حالی که کافه‌ ها و رستوران‌ های شهرهای کوچک غذاهای سنتی مانند پائلا، غذاهای دریایی و کوریزو را ارائه می ‌دهند که با  دستور پخت‌ های خانوادگی درست می ‌شوند. 
غذاهای اسپانیایی به لذیذ، سالم و پر طعم بودن شهرت دارند، بنابراین غذاهای بی نظیر زیادی در دسترس هستند که ذائقه شما را وسوسه می کنند. 
صدها غذاخوری در کنار خیابان‌ های پرپیچ و خم بارسلون خواهید دید که طیف گسترده‌ ای از تاپاس‌ها خوشمزه مانند سوسیس چوریزو، سیب ‌زمینی با سس گوجه ‌فرنگی تند، زیتون و ماهی مرکب سرخ شده را ارائه می ‌کنند. 

دیدنی های اسپانیا

دیدنی های اسپانیا

دیدنی های اسپانیا

از مادرید و بارسلونا گرفته تا والنسیا و سویا... وقتی نوبت به مکان‌های دیدنی در اسپانیا می ‌رسد، شهرهای پر جنب و جوش مادرید و بارسلونا به خاطر هنر و فرهنگ، غذاهای فوق العاده، موزه های باورنکردنی و گزینه های خرید چشمگیر، شهرت جهانی دارند. 
سویا یکی دیگر از شهرهای قابل توجه اسپانیایی است که تجربه فرهنگی غنی از رقص فلامنکو گرفته تا میراث معماری را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. 
یکی از برترین انتخاب ها، شهر پر جنب و جوش و تاریخی سالامانکا است، بیشتر مرکز شهر عابر پیاده است و بازدیدکنندگان را به قدم زدن و کشف قلب شهر دعوت می کند. 
سالامانکا شهری پرجنب‌ وجوش با کافه‌ ها، تراس‌ ها و بارهای پرجنب ‌وجوش است که برای بعد از ظهری آرام در زیر نور آفتاب مناسب است. 
مرکز شهر تاریخی سالامانکا در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. با گم شدن در ساختمان های باستانی آن یا قدم زدن در خیابان ها، شهری با گذشته ای غنی و فضای فرهنگی پر جنب و جوش را خواهید دید.

فستیوال های جذاب

جشنواره های اسپانیایی به دلایل زیادی شهرت دارند که یکی از آنها فراگیر بودن آنهاست. تقریباً هر شهر جشنواره منحصر به فرد خود را دارد.
جشن گرفتن فستیوال های متنوع بخش بزرگی از فرهنگ اسپانیا است و دیدن هر یک از آنها تجربه ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی خواهد بود.

روستاهای بی نظیر

جنوب اسپانیا بهشت مسافرانی است که مناظر خیره کننده، سواحل خیره کننده و آب و هوای عالی را ارائه می کند. اما یکی از جنبه هایی که اغلب نادیده گرفته می شود، روستاها و شهرهای سفیدپوش شده زیبا است که در دامنه تپه های ناهموار اندلس پراکنده شده اند. روستاهای کشاورزی و ماهیگیری، که در طول سال‌ ها خراب شده است، اما توسط مردم محلی و بازدیدکنندگانی که به آنجا می روند اخیراً جذابیت خود را دوباره کشف کرده‌ اند، و دوباره زنده شده ‌اند. 
از خیابان‌ های سنگ ‌فرش شده و خانه‌ های سفید رنگ گرفته تا ویرانه‌ ها و کلیساهای زیبا، این روستا های پرجنب ‌وجوش به خودی خود جاذبه ‌ای جذاب هستند.
بازدیدکنندگان این منطقه می ‌توانند از تجربه‌ های معتبری مانند توقف در یکی از مکان های خانوادگی لذت ببرند، و در عین حال از غذاهای محلی خوراکی مانند نان انجیر و عسل نیشکر لذت ببرند. 

چکیده مطلب

اروپا همواره مقصد گردشگران از سراسر جهان است، بین کشورهای اروپایی سه کشور به مثلث توریستی معروف هستند، در این مقاله ما شما را با جذابیت های سه کشور فرانسه، ایتالیا، اسپانیا آشنا کرده ایم.
ایتالیا کشوری است که نه تنها به خاطر مناظر باشکوه، تاریخ غنی و فرهنگ پر جنب و جوش، بلکه به خاطر غذاهای بی نظیرش معروف است. غذاهای ایتالیایی در واقع یکی از دلایل است که باعث می شود سالانه تعداد زیادی از گردشگران به ایتالیا سفر کنند.
اسپانیا در حال حاضر دومین کشور پربازدید جهان است، که جای تعجبی ندارد، این کشور مملو از شهرهای دوست داشتنی، طبیعت خیره کننده فرهنگ جذاب و غذاهای خوشمزه است، هر گوشه از اسپانیا منحصر به فرد است. 
فرانسه نیز یگی از جذاب ترین کشورهای جهان است و خانه برخی از زیباترین شهرها، شهرک ها و حومه های جهان است. عواملی مانند انواع جاذبه ها، اقامتگاه ها، آب و هوا و غذاهای لذیذ این کشور را به یکی از بهترین مکان های دیدنی در فرانسه تبدیل کرده است. 

سوالات متداول در باره ی مثلث توریستی اروپا

ایتالیا به چه چیزی معروف است ؟

ایتالیا کشوری است که نه تنها به خاطر مناظر باشکوه، تاریخ غنی و فرهنگ پر جنب و جوش، بلکه به خاطر غذاهای بی نظیرش معروف است. 

اسپانیا چه ویژگی خاصی دارد ؟

اسپانیا به خاطر سواحل زیبای جزیره قناری، آب و هوای آفتابی بی نظیر و کوه های با شکوهی که دارد بسیار خاص و دیدنی است.

چرا باید از فرانسه دیدن کرد ؟

فرانسه دارای طیف گسترده ای از مکان هایی است که ثبت میراث جهانی یونسکو می باشد، 44 مکانی که به ثبت رسیده اند در سراسر فرانسه پراکنده شده اند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc