https://gateway.trip.ir/api/

پارک انگری برد قطر

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

پارک انگری برد قطر

پارک انگری برد قطر یکی از پارک‌ های تفریحی و ماجراجویی است، که در آن به فرزندان اجازه می دهد از تعطیلات خود لذت ببرند و در برخی بازی ‌های هیجان ‌انگیز سرگرم شوند. 
این پارک در سال 2017 افتتاح شد و به مساحت 17 هزار متر مربع با فضای داخلی 6500 متر مربع گسترش یافته است، کل پارک دارای شخصیت های پرنده خشمگین است که آن را به یک منطقه سرگرمی منحصر به فرد برای بچه ها تبدیل کرده است.
هدف اصلی ساخت این منطقه تفریحی جذاب، تقویت گردشگری و جذب گردشگر باخرید تور قطر برای لذت بردن از بازی های هیجان انگیز و ماجراجویی در این دنیای پرندگان خشمگین بوده است. 
علاوه بر این، این جاذبه در قطر نه تنها برای کودکان، بلکه برای بازدیدکنندگان در تمام سنین ایده آل است. دنیای پرندگان خشمگین بهترین جاذبه برای نمایش بازی‌ هایی با تم پرندگان خشمگین است.

درباره ی پارک انگری برد

درباره ی پارک انگری برد

درباره ی پارک انگری برد

دنیای پرندگان خشمگین در دوحه که در سال 2017 افتتاح شد، منحصر به فرد ترین سرگرمی ها را ارائه می دهد، که در مساحتی به وسعت 17 هزار متر مربع با 6500 متر مربع صندلی است. 
شخصیت پرنده خشمگین ویژگی اصلی پارک است که آن را به یک منطقه سرگرمی برای بچه ها تبدیل کرده است، محبوبیت این پارک در حال گسترش است.
گردشگران می توانند از ارتفاع 60 متری از منظره ای مرتفع از کل منطقه لذت ببرند. هدف رونق گردشگری و جذب گردشگران برای لذت بردن از هیجان و ماجراجویی در دنیای پرندگان خشمگین است. 
یکی از بهترین چیزها در مورد جاذبه در دوحه این است که برای همه در هر سنی ایده آل است. این یکی از جاذبه‌ های ایده ‌آل است که تمام بازی ‌های تم پرندگان خشمگین را به رخ می ‌کشد.
پارک مملو از انواع جاذبه هایی است که متعهد به ارائه شادی و تضمین تجربه ای فراموش نشدنی هستند. پیست کارتینگ، غذاها و نوشیدنی‌ های موضوعی و سواری‌ های هیجان‌ انگیز از جمله سرگرمی های این مجموعه به شمار می روند.
این پارک موضوعی با انواع فعالیت‌ های هیجان ‌انگیز که یک ماجراجویی مادام‌ العمر را ارائه می ‌دهد، مطمئناً جاذبه‌ ای است که نمی‌ توانید برای کاوش آن را از دست بدهید.
در مرکز تفریحی قطر، شهر جشنواره دوحه مجموعه ‌ای از بهترین مراکز خرید، فروشگاه‌ ها، کافه ‌ها و پارک موضوعی کودکان در قطر را دارد.
این پارک موضوعی با 20 نمایشگاه تعاملی معروف به پرنده خشمگین ساخته شده است، پارک انگری برد یکی از جذاب ترین بازی های تیرکمان را برای بچه ها دارد.

جذابیت های پارک موضوعی 

این پارک با انواع بازی های سرگرم کننده، سواری، استودیو، تئاتر و جاذبه های جذاب ایجاد شده است. این پارک قطعا یکی از مکان هایی است که در قطر برای بهترین ماجراجویی و سرگرمی باید از آن بازدید کرد. 

درخت بزرگ

یکی از ویژگی های متمایز دنیای پرندگان خشمگین در قطر، درخت بزرگ است. بچه ‌ها و والدین جذب این سازه جذاب با ارتفاع 17 متر می‌ شوند. 
جدای از این منظره، گردشگران از کشف مبانی علم، بهبود دانش موسیقی خود و بهبود کارهای هنری خود از طریق طیف وسیعی از محتوای آموزشی لذت خواهند برد. 
این درخت همچنین Own the Sky را در خود جای داده است، یک زیپ‌ لاین 106 متری که به شرکت ‌کنندگان اجازه می ‌دهد تا با سرعت ‌از هوا عبور کنند. 

سیتی استودیو پارک انگری برد قطر

سیتی استودیو پارک انگری برد قطر

سیتی استودیو

یکی از کارهایی که در قطر باید انجام دهید، بازدید از استودیوی سیتی استودیو در پارک موضوعی است. گردشگران مجازند با شرکت در فعالیت‌ هایی مانند سنگ نوردی از دیوار، سرسره‌ های سهموی، رولرگلایدر و طناب ‌زنی قدرت و توانایی ‌های خود را بررسی کنند. 
یکی از جاذبه‌ های اصلی این پارک پرندگان خشمگین ترامپولین است، که مساحت آن 1300 متر مربع است که افراد را قادر می ‌سازد تا با لذت بردن از قلعه‌ های پرانرژی یا لذت بردن از بازی بیسبال در زمین گودال فوم، چالش‌ های گرانشی را اجرا کنند. 

خانه ی سرخ

گردشگران اغلب تحت تاثیر سبک متمایز خانه قرمزاین پارک جذاب قرار می گیرند. بچه ها در برخی از سرگرم کننده ترین بازی های شنی غوطه ور می شوند. 
بازدیدکنندگان از سفر تئاتری با نبرد قایق که از جزیره پرندگان تا جزیره پیگی شروع می شود، لذت خواهند برد. اگر مردم به دنبال آدرنالین هستند، پارک هیجان انگیز انگری برد بهترین مکان برای شماست. 

بمب انفجاری

یکی از هیجان انگیزترین و پرماجراترین کارها در پارک انگری بمب انفجاری است که قلب شما را به تپش می اندازد. این یکی از شگفت انگیزترین بازی های این پارک است که شما را به هوا پرتاب می کند. 
ویژگی ایده آل این سواری افت و پیچش چشمگیر آن است که به تدریج به 11 متر افزایش می یابد. افراد در هنگام صعود احساس کشش و ارتعاش خواهند داشت، به محض رها شدن با یک بوم در زمین برخورد می کند. این بازی برای سنین بالای 7 سال امکان پذیر است و حداقل قد افراد باید 120 سانتی متر باشد.

ماشین سپر

ماشین سپر نیز یکی دیگر از بازی های جذاب این مجموعه است. کلاه رانندگی خود را بگذارید و سوار ماشین های سپر شوید. این نام تجاری کاملا خلاقانه و زیبا است، زیرا هشدار قرمز را با ضربه زدن به خودروهای دیگر به نمایش می گذارد. این بازی نیز برای افراد بالای 9 سال و با قد حداقل 140 سانتی متر امکان پذیر است.

ساحل دزدان دریایی

یکی ار بازی های منحصر به فرد با مضمون ساحل دزدان دریایی است،  که از دریای آزاد جایی که دشمن با آن روبرو می‌ شود می توانید لذت ببرید. شما می توانید برای اطلاع از بلیط تهران قطر به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین بلیط ها را بدون واسطه تهیه کنید.
گردشگران درگیری بین پرندگان و گرازها را تجربه خواهند کرد زیرا هیجان بازدید از پارک موضوعی را القا می کند. دوستان خود را در راه خود با یک تفنگ آب پاش هدف قرار دهید. این بازی برای افراد بالای 7 سال و با قد حداقل 90 سانتی متر امکان پذیر است.

کارتینگ

یکی از تجربیات جذاب و هیجان انگیزی که باید امتحان کنید بازی شبیه ساز کارتینگ است زیرا بهترین آدرنالین را ارائه می دهد و قلب را با شادی و هیجان به تپش می اندازد. 
این یکی از محبوب ‌ترین پیست‌ های مسابقه چند بعدی داخلی و خارجی در پارک موضوعی پرندگان خشمگین قطر است که مردم را از سراسر جهان به خود جذب می ‌کند. این تجربه شبیه به کارتینگ واقعی است که در آن نوارهای فعال رانندگی با کاهش سرعت و افزایش قدرت، سرعت شما را کنترل می کنند. این بازی برای افراد بالای 7 سال با حداقل 90 متر قد امکان پذیر است.

غذاخوری در پارک انگری برد

غذاخوری در پارک انگری برد

غذاخوری در پارک انگری برد

نه تنها سواری‌ ها و بازی‌ های ماجراجویی در این پارک موضوعی وجود دارد، بلکه غذاخوری‌ هایی نیز وجود دارد که این پارک موضوعی را برای همه شگفت ‌انگیز و جالب می ‌کند. 
وقتی نوبت به امتحان غذاهای محلی می ‌رسد، می ‌توانید در 11 فروشگاه غذا و نوشیدنی که در داخل پارک باز شده ‌اند، میل کنید..شما می توانید انواع غذاهای مکزیکی و آمریکای جنوبی را میل کنید. 
حتی می توانید تاکو را امتحان کنید. پارک موضوعی انگری برد دارای انواع فست فود ها، پیتزا، همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و غذاهای مخصوص بچه ها، غذاهای بین المللی، شیک ها و بستنی های متنوع است. 

کافه

دوستداران قهوه اینجا بهترین کافی شاپ با قهوه های سنتی و بین المللی می باشد. که در آن می توانید قهوه لذیذ و با طراوت نوش جان کنید. 
اگر به دنبال یک فنجان قهوه داغ با کافئین بالا هستید، کافه چیرپ استلا مکانی است که باید به آنجا بروید. این مکان به لطف قهوه و نوشیدنی های قدرتمند خودکار و تازه دم شده، انتخاب محبوبی برای احیای افکار شما و ایجاد احساس انرژی در شما بوده است. 

هزینه ورودی و ساعت کار پارک انگری برد قطر

پارک انگربرد در قطر یکی از مکان هایی است که می توانید با کودکان و کسانی که دوستشان دارید به آنجا بروید. این پارک پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است و هزینه ورودی آن حدود 250 ریال قطری است. 
روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در روز پنجشنبه ساعت 10 صبح تا 12 بامداد است. در روزهای جمعه از ساعت 1 ظهر تا 12 بامداد است.

سخن آخر

پارک موضوعی انگری برد قطر یکی از مکان های جذاب و هیجان انگیز برای کودکان و خانواده ها می باشد. این پارک دارای بازی های متنوع و تفریحات هیجان انگیز است.
این پارک یک مکان تفریحی و ماجراجویی بسیار معروف برای بازدید است. افراد می توانند یک روز کامل را به لذت بردن از سواری، غذا خوردن از رستوران ها یا فضای بازی بگذرانند. 
این پارک موضوعی واقع در مرکز خرید جشنواره دوحه قطر، یک مکان تفریحی منحصر به فرد است که پذیرای خانواده ها و کودکان است. 
می توانید از لوازم جانبی پارک استفاده کنید و پرنده مورد علاقه خود را به عنوان سوغات به خانه ببرید. همانطور که می دانید امسال قطر میزبان بازی های جام جهانی است، شما می توانید برای دیدن این پارک موضوعی جذاب تور قطر جام جهانی را تهیه کنید و در کنار تماشای تیم فوتبال مورد علاقه خود از این پارک هیجان انگیز نیز دیدن کنید.

سوالات متداول در باره ی پارک انگری برد قطر

ساعت کار پارک انگری برد قطر کی می باشد ؟

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و در روز پنجشنبه ساعت 10 صبح تا 12 بامداد است. در روزهای جمعه از ساعت 1 ظهر تا 12 بامداد است.

هزینه ورودی پارک انگری برد قطر چقدر است ؟

هزینه ورودی برای پارک موضوعی انگری برد قطر حدود 250 ریال قطری است.

آیا رستورانی نزدیک به پارک انگری برد قطر وجود دارد ؟

این پارک موضوعی دارای چندین غرفه غذا، فست فوت های متنوع، رستوران های سنتی و بین المللی و کافی شاپ است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc