https://gateway.trip.ir/api/

پارک آبی دوحه قطر در منطقه ابو نخلا

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

پارک آبی دوحه قطر در منطقه ابو نخلا

ماجراجویی و سرگرمی، این تمام چیزی است که برای تعطیلات با خانواده نیاز داریم، و پارک های موضوعی بهترین مکان هایی هستند که می توانیم به آنها فکر کنیم. 
در حالی که قطر کشوری است که به دلیل فرهنگ و میراث خود شناخته شده است، اما پارک های ماجراجویی و مراکز تفریحی  بسیاری در آن وجود دارد که تجربه هیجان انگیز استثنایی را ارائه می دهند. 
بنابراین، اگر به دنبال چنین مکان سرگرم کننده ای هستید که در آن سرگرمی و هیجان شدید وجود داشته باشد، رزرو تور قطر خود را برای رفتن به پارک آبی انجام دهید. 
پارک آبی می تواند سفر آبی هیجان انگیز و ماجراجویی را به ارمغان آورد که تعطیلات شما را به جذاب ترین تعطیلات خانوادگی تبدیل کند. 
تعطیلات خانوادگی بهترین نوع تعطیلاتی است که می توانید برنامه ریزی کنید. پارک آبی با هدف جذب خانواده ها، به ویژه کودکان ساخته شده است، جایی که آنها می توانند ازهیجان لذت ببرند.
از آنجایی که قطر آب و هوای گرمی را تجربه می کند، پارک آبی مکانی ایده آل برای به چالش کشیدن گرمای سوزان و لذت بردن از روز آفتابی است.

پارک آبی دوحه ی قطر

پارک آبی دوحه ی قطر

پارک آبی قطر

پارک آبی قطر با مساحت 50 هزار متر مربع، تنها پارک آبی است که بهترین سواری و ماجراجویی را برای افراد ارائه می دهد. با ماجراهای نفس گیر برای بزرگسالان و بازی های هیجان انگیز آبی برای کودکان، این پارک موضوعی تاکنون بیش از میلیون ها بازدیدکننده را به خود جذب کرده است.  بیش از 15 جاذبه آبی و سواری هیجان انگیز در دسترس است که شامل استخر، رودخانه، ترن هوایی و غیره می شود. 
پارک های آبی یکی از جاذبه های اصلی برای خانواده هایی است که در تعطیلات هستند. این پارک یکی از پربازدیدترین مکان هایی است که در آن لذت و هیجان فوق العاده ای برای تجربه وجود دارد.
پارک آبی بسیار بیشتر از هر پارک موضوعی با وسایل سواری و بازی است. این نوع پارک ها با رستوران‌ ها، فروشگاه‌ه ای وسایل مورد نیاز شنا، استخرها، سرسره های آبی و موارد دیگر، بهترین آخر هفته ‌ را ارائه می‌ کند که هر کسی می ‌تواند برای آن برنامه‌ ریزی کند.

بخش های مختلف پارک آبی

پارک آبی موضوعی قطر دارای بخش های مختلف سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان است. شما می توانید برای اطلاع ازقیمت پرواز تهران به قطر به سایت تریپ مراجعه کنید.

دهکده آبی

دهکده فرهنگی آفریقایی با یک پل چوبی محکم به بقیه قسمت های پارک متصل می شود. همچنین چندین چتر چوبی خواهید دید که در سرتاسر منطقه روستا برای افراد قرار داده شده است تا بتوانند در آنجا بنشینند. سرسره هایی به شکل حیوانات برای جذب بچه ها وجود دارد.

قایق آبی

تم قایق فضایی از برجی به ارتفاع 20 متر به داخل یک تونل الیافی یا شیشه ای رنگین کمانی به طول 150 متر می لغزد و بازدیدکنندگان را به یک حوضه آبی بزرگ می اندازد. 

اتاق دزدان دریایی

اتاق بازی با مضمون دزدان دریایی و محل فعالیت کودکان در پارک موضوعی موجود است. دزدان دریایی یکی از مکان ‌های ماجراجویی مورد علاقه کودکان است که در آن سرسره ‌های رنگارنگ و یک سطل بزرگ وجود دارد که می‌ تواند چندین لیتر آب بریزند.

استخر موج پارک آبی قطر

استخر موج پارک آبی قطر

استخر موج

استخر موج یکی دیگر از جاذبه های شگفت انگیز در پارک آبی است. استخر موج دارای امواج در شش الگو و شدت مختلف است که آن را به مقصدی محبوب برای بازدیدکنندگان تبدیل می کند. 

تالاب آبی

تالاب در پارک موضوعی آبی قطر دارای صندلی های خشک و همچنین رستوران و آبمیوه است. می‌ توانید استراحت کنید یا بر روی قایق ‌های شناور در رودخانه که مسیر خود را در اطراف پارک می ‌پیچد، طی کنید. 

برج سرسره

برج سرسره ای که دارای سه طبقه و سرسره های متعدد است، بهترین ماجراجویی برای تجربه است. فراز و نشیب های هیجان انگیز را دارد. 

استخر مرداب

استخر مرداب بهترین مکان برای استراحت است. این استخر یک مکان خانوادگی خوب در پارک آبی قطر با کافه‌ هایی در اطراف استخر ایجاد می ‌کند.

غار جکوزی

غار جکوزی در محیطی زیبا و آرام قرار گرفته است. اگر می خواهید در محیطی آرام استراحت کنید، می توانید مدتی را در غار جکوزی بگذرانید، می توانید در یک لوله بنشینید و از جریان در امتداد امواج آرام آب لذت ببرید.
بومرانگو یکی از بهترین سرسره های پارک آبی آکوا است. هیجان تمام پیچ و خم هایی را که بومرانگو برای همه هیجان انگیز می کند، تجربه کنید. 

سرسره سقوط آزاد

سوار شدن بر سرسره سقوط آزاد مانند افتادن از ارتفاع 20 متری است. سرسره سقوط آزاد یکی از هیجان ‌انگیزترین ماجراجویی‌ ها است، و چیزی که آن را سرگرم‌ کننده می‌ کند، یک آب پاش عظیم پس از افتادن از لوله به آب است.

امکانات در پارک آبی دوحه در قطر

امکانات در پارک آبی دوحه در قطر

امکانات در پارک آبی دوحه در قطر

پارک آبی یکی از برترین جاذبه های قطر است که مورد علاقه بسیاری است. این ویژگی ها و امکاناتی است که گذراندن یک روز در کنار خانواده و لذت بردن از ماجراجویی و اوقات فراغت را برای همه آسان می کند. 
در حالی که فعالیت ها و جاذبه های زیادی برای لذت بردن وجود دارد، این پارک همچنین بهترین خدمات و امکانات را ارائه می دهد تا آن را به یک روز خاطره انگیز از تعطیلات شما تبدیل کند. 
امکانات این پارک شامل غذاخوری، فروشگاه های وسایل مورد نیاز شنا است. آکوا پارک قطر یک فودکورت اختصاصی با بهترین رستوران ها و کیوسک ها دارد. 
می توانید از یک میان وعده سریع لذت ببرید و بهترین آب میوه و نوشیدنی های گوارا را در کنار خانواده خود میل کنید. از پیتزا گرفته تا نوشیدنی‌ ها و تنقلات، این رستوران‌ ها طیف وسیعی از گزینه‌ های غذایی را در اختیار شما قرار می‌ دهند.
این پارک آبی همچنین مغازه‌ هایی برای خرید اسباب ‌بازی ‌ها و لباس های مخصوص آب برای بچه ‌هایتان وجود دارد. یک مینی مارکت نیر در پارک آبی وجود دارد که در آن مجموعه خرده فروشی بزرگی از هدایا پیدا خواهید کرد. 400 کمد برای ایمن نگه داشتن اشیاء قیمتی در نظر گرفته شده است.
پارک آبی مرکزی برای جشن و لذت است، رویدادهای ویژه ای را در قطر برای روز زن و روز خانواده فهرست کرده است.

اطلاعات پارک آبی دوحه در منطقه ابو نخلا

قیمت بلیط پارک آبی برای همه متفاوت است. بسته به سن، این بلیط ها با دسترسی به سواری انتخابی فروخته می شوند. 
ساعت کار پارک آبی :  یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت10 صبح تا 8 شب، جمعه ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب، روز خانواده شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 8 شب و روز بانوان پنجشنبه از ساعت 11 صبح تا 9 شب لازم به ذکر است که در روزهای دوشنبه تعطیل است و ساعت های کاری این مجموعه در فصل های مختلف متفاوت است و در زمستان ها تعطیل می باشد.
آدرس پارک آبی دوحه در قطر : دوحه، قطر، جاده سالوا خروجی 29 ابو نخلا

چکیده مطلب

پارک آبی شما را وارد دنیای هیجان و ماجراجویی می کند. تمام سواری های داخل پارک آبی از فرهنگ قطر الهام گرفته شده است. 
پارک آبی قطر مکانی عالی در دوحه برای فرار از گرمای قطر است، و با توجه به آب و هوای خشک که به گرمای غیرقابل تحمل شهرت دارد، این پارک با طراوت و دست ساز منظره ای دلپذیر است.
این پارک آبی که تقریباً به اندازه 5 زمین فوتبال است، می تواند حداکثر 3000 نفر را در یک زمان در خود جای دهد. روزها و ساعات ویژه ای برای زنان و خانواده ها در نظر گرفته شده است. 
در داخل محوطه، سواری ‌های جذاب و هیجان انگیزی برای وسوسه کردن جسوران ارائه می‌ شوند، این پارک آبی شامل یک استخر موج عظیم، سرسره‌ های لوله ‌ای، خطوط سرعت، و موج‌ سواری با قایق، دهکده آفریقایی، رودخانه تنبل، استخر مرداب، و خلیج دزدان دریایی است.

سوالات متداول درباره ی  پارک آبی دوحه ی قطر  

چند پارک آبی در قطر وجود دارد ؟

پارک آبی ابو نخلا تنها پارک آبی در قطر است. این شهر برای سواری های هیجان انگیز، ماجراجویی و بازی های آبی است. 

پارک آبی در قطر کجاست ؟ 

پارک آبی در قطر در جاده سالوا، روبروی پمپ بنزین ابو نخلا واقع شده است. تقریباً 16 کیلومتر از دوهان در نزدیکی استراحتگاه و آبگرم رتاج سالوا فاصله دارد.

ساعت کار آکوا پارک چقدر است ؟ 

پارک آبی در قطر تمام روزها به جز دوشنبه باز است. زمان های ذکر شده ممکن است گاهی اوقات به دلیل برخی رویدادها یا دلایل دیگر تغییر کند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc