https://gateway.trip.ir/api/

جزیره مصنوعی مروارید قطر

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

جزیره مصنوعی مروارید قطر

آیا قطر جزیره ی مصنوعی دارد؟ جزیره مصنوعی مروارید قطر چگونه است؟ در دوحه ی قطر، یک مجتمع مسکونی مجلل به نام مروارید قطر است که در یک جزیره مصنوعی، در سواحل خلیج غربی دوحه در حال توسعه است. 
این جزیره  در 4 کیلومتر مربع در زمین های بازسازی شده ایجاد شده است، دارای 32 کیلومتر خط ساحلی جدید است که با ویلا های خصوصی، ده ها برج آپارتمان و صدها خانه، همراه با هتل های مجلل و فروشگاه ها و رستوران های مجلل پوشیده شده است. از سال 2012، بیش از 5 هزار ساکن در حال نقل مکان کردن به آن منطقه هستند.
مجموعه جزیره مصنوعی مروارید قطر یکی از بلند پروازانه ‌ترین پروژه‌ های توسعه در قطر و اولین پروژه ی توسعه ‌ای است که حقوق مالکیت آزاد و مسکونی را به مشتریان بین ‌المللی را ارائه می‌ کند.
نام توسعه "Pearl" به صنعت عمده غواصی مروارید اشاره دارد که در گذشته بر بستر کم عمق دریا که در آن جزیره ساخته می شود، استوار بود.
قبل از اینکه ژاپنی‌ ها مروارید های ارزان ‌تری را درست قبل از رونق نفت قطر معرفی کنند، قطر یکی از تاجران اصلی مروارید آسیا بود، طراحی جزیره نیز شبیه یک رشته مروارید است.
قطر در سال 2022 میزبان جام جهانی فوتبال است، شما می توانید با تهیه تور جام جهانی قطر علاوه بر تماشای تیم مورد علاقه خود در جام جهانی از این جزیره زیبا نیز دیدن کنید.

پروژه ی جزیره مصنوعی مروارید قطر

پروژه ی جزیره مصنوعی مروارید قطر

پروژه ی جزیره مصنوعی مروارید قطر

این جزیره دست ساز و در حال ساخت در سواحل دوحه قطر است که 985 هکتار  وسعت دارد و بیش از 12 مایل سواحل بکر دارد. 
این جزیره قرار است تبدیل به خانه ای انحصاری برای 40 هزار ساکن بین المللی و همچنین مقصدی پرطرفدار برای 800 گردشگر از سراسر جهان شود.
این جزیره شامل سه اسکله تفریحی، سه هتل 5 ستاره، به علاوه تقریباً نیم میلیون فوت مربع خرده فروشی، غذاخوری و فضای سرگرمی لذت است. 
مروارید قطر با استفاده از زمین های احیا شده در سواحل ثروتمند ترین کشورخاورمیانه، به تنهایی مقصدی خواهد بود مجلل، امن و جزیره ای که جامعه ای به سبک ریویرا را تقویت می کند. 

جزئیات پروژه جزیره مروارید قطر

پروژه ای که توسط United Development Company توسعه می یابد. این یک توسعه 4 فازی با کاربری ترکیبی است که شامل 10 منطقه مضمون مجزا است که در طی پنج سال توسعه می یابد، از جمله مسکن، تفرجگاه ها، مدارس و مراکز تفریحی و ... می باشد.
این جزیره تنها 12.4 مایل از فرودگاه بین ‌المللی دوحه فاصله دارد و از شهر اصلی از طریق یک گذرگاه قابل دسترسی خواهد بود.
مروارید قطر دارای طولانی ‌ترین پیاده‌ روی خرده‌ فروشی لوکس ساحلی جهان است، که میزبان برندهای بین ‌المللی و بوتیک‌ های لوکس است. 
همچنین بیش از 400 خانه در شهر، بیش از 6 هزار فضای پارکینگ و فضای وسیع برای فروشگاه‌ های خرده ‌فروشی از جمله بسیاری از فروشگاه‌ های معروف بین ‌المللی است. 
فروشگاه ها در این منطقه شامل برند هایی مانند جورجیو آرمانی، هوگو باس، روبرتو کاوالی و الی ساب است. همچنین یک مکان همانند ونیز با سیستم کانالی وسیع، و خانه‌های شهری در کنار ساحل وجود خواهد داشت. حتی یک ماکت از پل ریالتو ونیز وجود دارد.
زمانی که این پروژه برای اولین بار در سال 2004 فاش شد، هزینه اولیه ساخت جزیره 2.5 میلیارد دلار بود. اکنون بر این باورند که این پروژه پس از تکمیل 15 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.

دیدنی‌ های جزیره مصنوعی مروارید

دیدنی‌ های جزیره مصنوعی مروارید 

دیدنی‌ های جزیره مصنوعی مروارید 

جزیره مصنوعی زیبای مروارید قطر دارای سواحلی دیدنی با مناظری فوق العاده است. این جزیره ظرفیت 700 قایق بادبانی را دارد.
یکی از تفریحات جزیره مروارید قطر قایق سواری و همچنین تماشای دریای نیلگون خلیج فارس است. در طول قایق سواری بر روی آب ها می توانید کل جزیره را نگاه کنید و از نمای کلی جزیره، از طراحی منحصر به فرد آن و همچنین از آسمان خراش ها در این جزیره مدرن و لوکس لذت ببرید.
پورتو عربیا یکی از اسکله های مهم و اصلی در جزیره مصنوعی قطر به شمار می رود، در این منطقه شما علاوه بر آب های نیلگون شاهد خانه های ویلایی بسیار لوکس و مدرن در امتداد ساحل خواهید بود که به طول 2.5 کیلومتر می باشد.
اکثر ویلاها، فروشگاه ها و ساختمان و آسمان خراش های این منطقه برگرفته از معماری های فرانسوی، ایتالیایی و همچنین اسپانیایی است.

برخی از مناطق آن دارای گذرگاه های آبی می باشد، که برای عبور و مرور در آن نیاز به قایق است، به همین دلیل گردشگران را یاد شهر ونیز در ایتالیا می اندازد.
از دیگر تفریحات قطر در جزیره مروارید وجود فروشگاه های بسیار در امتداد ساحل است که بسیار لوکس و مدرن هستند. گردشگران می توانند در آن ها انواع محصولات باکیفیت از برندهای معروف دنیا را خریداری کنند.
از مشهورترین آن ها می توان به مرکز خرید مدینا سنترال اشاره کرد. گردشگران علاوه بر خرید از این مرکز خرید می توانند از رستوران ها، شهربازی، پارک و سینماهای بسیار مدرن در این مرکز خرید که به روز ترین فیلم های دنیا را به نمایش می گذارد نیز بهرهمند شوند.

حقایق جالب در مورد جزیره مصنوعی مروارید قطر

مروارید قطر پروژه شاخص UDC و یکی از بزرگترین توسعه‌های ترکیبی در خاورمیانه است. این جزیره دست ساز در زمینی به مساحت 4 میلیون متر مربع و در 350 متری ساحل غربی منطقه خلیج وست دوحه واقع شده است.
مروارید قطر که به ده منطقه متمایز از لحاظ معماری از جذاب ‌ترین شهرهای مدیترانه تقسیم شده است، مکان نمادینی است که دارای ویژگی‌های هوشمند و پایدار است، ترکیبی متنوع از اقامتگاه‌ ها، خرده‌ فروشی‌ ها، F&B و مراکز تفریحی را ارائه می ‌دهد و سریع ‌ترین رشد جامعه دوحه را در خود جای داده است. برای اطلاع از بلیط هواپیما تهران قطر به سایت تریپ مراجعه کنید.

اولین پروژه توسعه شهری در قطر با ارائه مالکیت آزاد
بهترین جوایز توسعه و طراحی ترکیبی
برنده جایزه و بزرگترین مارینا در قطر
طولانی ترین گذرگاه خرده فروشی ساحلی
بزرگترین کارخانه خنک کننده منطقه ای جهان
دارای 25 هزار واحد مسکونی 
دارای 33 هزار ساکن

بهترین زمان برای بازدید از جزیره مروارید قطر

بهترین زمان برای بازدید از جزیره مروارید قطر

بهترین زمان برای بازدید از جزیره مروارید قطر

بهترین زمان برای سفر به جزیره مروارید قطر پاییز، زمستان و بهار است، زیرا قطر به دلیل آب و هوای گرمی که دارد فصل تابستان های بسیار گرم و شرجی می باشد.
این جزیره زیبا دارای ویلاها و خانه های ییلاقی منحصر به فردی است، که می تواند تعطیلاتی پر از آرامش و آسایش را برای شما و خانواده شما فراهم کند.

چکیده مطلب

جزیره مروارید یک جزیره مصنوعی دست ساز 2.5 میلیارد دلاری است که به سبک ریویرا ساخته شده است و 400 هکتار از زمین های احیا شده را پوشش می دهد. 
این منطقه با اسکله ‌های تفریحی، برج‌  های مسکونی، ویلاها، و هتل‌ های مجلل با بوتیک‌ ها و نمایشگاه‌ های طراحان ممتاز را ارائه می ‌دهد. 
این جزیره همچنین مکان‌ های غذاخوری مدرن را در خود جای داده است، از بستنی‌ه ای با طراوت گرفته تا تجربه‌ های آشپزی پنج ستاره، و به خاطر میدان ‌ها مناسب برای عابران پیاده همراه با طیف وسیعی از باغ‌ های محوطه ‌سازی ‌شده ‌اش متمایز است.
مروارید قطر به دلیل ظرافت خود، جاذبه ای محبوب برای بازدیدکنندگان است و توصیفاتی مانند «ریویرای عربی» را به خود اختصاص می دهد.

سوالات متداول درباره ی جزیره مصنوعی مروارید قطر

آیا جزیره مروارید قطر ساخته دست بشر است ؟

مروارید قطر جزیره ای ساخته دست بشر که تقریباً 1.5 کیلومتر مربع وسعت دارد.

مروارید قطر به چه چیزی معروف است ؟

این جزیره به‌خاطر هتل‌ ها، انواع کافه ‌ها و رستوران‌ های جذاب، اسکله‌ های تفریحی نمادین و بوتیک‌ های مجلل بسیار معروف است. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc