https://gateway.trip.ir/api/

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد

به روز رسانی: 14 فروردین ، 1403 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد را می شناسید؟ همانطور که می دانید شهر مشهد، به عنوان پایتخت مذهبی کشور ایران، سالانه پذیرای تعداد قابل‌توجهی از گردشگران داخلی و خارجی است. این شهر به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا(ع)، اهمیت به‌سزایی برای شیعیان دارد و بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد. هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی در سراسر شهر مشهد ساخته شده‌اند تا در روزهای مختلف سال، پذیرای زائران باشند. برخی از این اقامتگاه‌ها بسیار لوکس و مجلل هستند و برخی دیگر امکانات مختصری در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانید هتل مناسب خود را در مشهد پیدا کنید؛ همچنین بهتر است پیش از خرید بلیط هواپیما مشهد هتل موردنظر خود را انتخاب کنید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که در طول سفر، اهمیت زیادی به محل اقامتتان می‌دهید، در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد به همراه آدرس و امکانات آنها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. برای آشنایی با لوکس‌ترین هتل‌های مشهد، لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هتل درویشی؛ مجلل‌ترین هتل پنج ستاره در مشهد

انتخاب بهترین هتل های 5 ستاره مشهد کار چندان ساده‌ای نیست؛ زیرا این شهر هتل‌های مجلل بسیاری دارد که هر کدام بهترین خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. در این بخش به یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در شهر مشهد می‌پردازیم.

هتل درویشی مشهد در سال 1390 در فاصله کمتر از دو کیلومتری حرم امام رضا(ع) احداث شد. این هتل لوکس 25 طبقه دارد و از بناهای مرتفع شهر مشهد به شمار می‌رود. اگر در پنت هاوس هتل 5 ستاره درویشی اقامت داشته باشید، منظره‌ای بی‌نظیر پیش‌روی شما قرار خواهد گرفت. بهترین هتل مشهد برای ماه عسل قطعا همین هتل است. این بنا نزدیک ایستگاه مترو است و به کلیه نقاط شهر دسترسی خوبی دارد.

امکانات هتل درویشی: رستوران، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، استخر، سالن ماساژ

آدرس هتل درویشی: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین خیابان امام رضا 24 و 26

ورودی هتل درویشی

عکسی از ورودی هتل درویش مشهد

هتل هما 2؛ اقامتگاهی در یکی از خلوت‌ترین مناطق مشهد

وقتی صحبت از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد باشد، نباید هتل هما 2 را از یاد ببریم. هتل هما 2 در سال 1375 افتتاح شد و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل پنج طبقه،‌ 206 اتاق لوکس دارد که کلیه امکانات رفاهی در آن‌ها فراهم است. هتل هما در یکی از مناطق خلوت مشهد ساخته شده است و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و تفریحی دارد. فاصله این هتل تا حرم، با خودرو حدود 15 دقیقه است

امکانات هتل هما 2: آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، زمین ورزش، سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، زمین تنیس، صندوق امانات

آدرس هتل هما 2: مشهد، میدان جانبازان، چهارراه خیام، بلوار اخوان ثالث

نمایی از هتل هما 2 در مشهد

هتل مدینه الرضا؛ با بهترین دسترسی به حرم و مرکز شهر

یکی دیگر از مجلل ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد، هتل تازه تاسیس مدینه الرضا است. این هتل در سال 1392 احداث و در مدت زمانی کوتاه به یکی از بهترین و پرطرفدارترین اقامتگاه‌های شهر مشهد تبدیل شد. استفاده از سبک معماری اسلامی در ساخت این بنا، در محبوبیت آن تاثیر به‌سزایی داشته است؛ همچنین محیط صمیمی و دلنشین هتل مدینه الرضا و نزدیکی آن به حرم مطهر نیز باعث شهرت هرچه بیشتر این هتل 5 ستاره و لاکچری شده است. ساکنان این هتل فقط 400 متر با حرم امام رضا (ع) فاصله دارند؛ همچنین برای دسترسی به سایر نقاط شهر می‌توانید از ایستگاه مترو شهدا استفاده کنید. این ایستگاه کمتر از 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. رستوران هتل مدینه الرضا نیز شهرت زیادی دارد و برای عموم مردم قابل استفاده است.

امکانات هتل مدینه الرضا: رستوران، سالن کنفرانس، اتاق جلسات و مهمانی، سالن ماساژ، استخر، جکوزی، آمفی تئاتر

آدرس هتل مدینه الرضا: مشهد، ابتدای خیابان شیرازی

هتل مدینه الرضا

عکسی از هتل مدینه الرضا در مشهد

هتل سی نور؛ نزدیک‌ترین هتل پنج ستاره به حرم امام رضا(ع)

هتل سی نور، از معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد است؛ زیرا در مجاورت حرم امام رضا(ع) قرار دارد. این هتل 22 طبقه، شامل 268 سوییت می‌شود که هر کدام با توجه به امکاناتشان، قیمت متفاوتی دارند. امکانات ویژه، چشم‌انداز حرم و دسترسی آسان به فرودگاه، راه آهن، ترمینال و مراکز خرید، از دلایل شهرت و محبوبیت هتل سی نور مشهد هستند.

امکانات هتل سی نور: رستوران‌های لوکس، کافی‌شاپ، سونا، ماساژ، حمام ترکی، حوضچه نمک، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، پینک پنگ، سالن بدنسازی، سرویس رفت و برگشت به حرم، سینما 5بعدی، سالن کنفرانس، آمفی تئاتر

آدرس هتل سی نور: مشهد، انتهای بازار رضا، نبش دانش شرقی

عکسی از هتل سی نور مشهد

هتل پارسیس؛ نزدیک‌ترین هتل به بافت تاریخی مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد با نام هتل پارسیس در سال 1395 در نزدیکی حرم امام رضا(ع) راه‌اندازی شد. این هتل 17 طبقه دارد و شامل 112 اتاق می‌شود. هتل پارسیس امکانات و خدمات ویژه‌ای در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و به همین دلیل به شهرت رسیده است. پرسنل مجرب و آموزش دیده این مجموعه همه روزه آماده پذیرایی از زائران و گردشگران هستند. این هتل 5 ستاره کمتر از 15 دقیقه با حرم فاصله دارد و در نزدیکی بناهای تاریخی مشهد مانند آرامگاه نادرشاه افشار، خانه تاریخی توکلی، مسجد گوشهرشاد، گنبد خشتی و خانه تاریخی داروغه قرار گرفته است.

امکانات هتل پارسیس: رستوران، کافی‌شاپ، سرویس رایگان از هتل به حرم، سالن برگزار همایش‌ها و مجالس با ظرفیت 200 نفر، سرویس رایگان از فرودگاه به هتل

آدرس هتل پارسیس: مشهد، بلوار وحدت، وحدت 7، بلوار امیرالمومنین

قصر طلایی؛ هتل 5 ستاره با امکانات ویژه

در لیست بهترین هتل های مشهد، باید به هتل قصر طلایی نیز اشاره کنیم. این هتل در سال 1389 در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم شیعیان احداث شد. قصر طلایی در حقیقت مانند یک قصر مجلل است که شامل 20 طبقه و 357 اتاق می‌شود. این هتل 5 ستاره فاصله چندانی با حرم ندارد و با 15 دقیقه رانندگی به حرم خواهید رسید. فاصله این مجموعه تا ایستگاه راه آهن و فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد نیز تقریبا 20 دقیقه است.

امکانات هتل قصر طلایی: پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، چایخانه سنتی، سرویس رایگان فرودگاه، رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، استخر، سونا، ماساژ، سالن بیلیارد

آدرس هتل قصر طلایی: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، میدان بسیج

هتل بین‌المللی ارغوان؛ از جدیدترین و بهترین هتل های 5 ستاره مشهد

در انتهای فهرست بهترین هتل های 5 ستاره مشهد به یکی از تازه‌ترین هتل‌های این شهر می‌پردازیم. هتل بین‌المللی ارغوان که در سال 1401 افتتاح شد، از جدیدترین هتل‌های شهر مشهد به شمار می‌رود. این هتل 5 ستاره امکانات رفاهی مناسبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و خدمات خوبی دارد. شاید این مدت زمان برای قضاوت درباره هتل ارغوان بسیار کوتاه باشد؛ اما این هتل در همین مدت کم نیز توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

امکانات هتل ارغوان: رستوران، کافی‌شاپ، وای فای رایگان، سالن همایش و جلسات، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه، صندوق امانات

آدرس هتل ارغوان: مشهد، خیابان نواب صفوی، خیابان وحدت، خیابان امیرالمومنین

هتل ارغوان مشهد

عکسی از هتل ارغوان مشهد

جمع بندی

در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد به همراه آدرس و امکانات آنها را به شما عزیزان معرفی کردیم. این شهر به دلیل وجود حرم مطهر امام هشتم شیعیان، سالانه بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر دنیا دارد؛ ازاین‌رو اقامتگاه‌های متعددی ازهتل‌های 5 ستاره تا مسافرخانه‌ها، آماده استقبال از زائران هستند. امیدواریم پس از مطالعه این مطلب، هتل 5 ستاره موردنظرتان را برای اقامت پیدا کرده باشید. همچنین برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد و بلیط هواپیما مشهد تهران می توانید روی سامانه تریپ حساب کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc