https://gateway.trip.ir/api/

معرفی کامل هتل درویشی مشهد+هزینه و امکانات

به روز رسانی: 05 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

معرفی کامل هتل درویشی مشهد

آیا با هتل درویشی مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد آشنا هستید؟ این شهر به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا(ع)، مهم‌ترین شهر زیارتی ایران به شمار می‌رود. از آنجا که گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری برای زیارت هشتمین امام شیعیان به مشهد مراجعه می‌کنند، اقامتگاه‌های متعددی از مسافرخانه‌های معمولی تا هتل‌های 5 ستاره لوکس در این شهر ساخته شده است. شما با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید اقامتگاه موردعلاقه‌تان را در مشهد پیدا کنید.

هتل درویشی مشهد یکی از بهترین و لوکس‌ترین اقامتگاه‌های این شهر است. این هتل 5 ستاره موقعیت مناسبی دارد و امکانات ویژه‌ای در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اگر قصد سفر به مشهد و اقامت در یکی از بهترین هتل‌های آن را دارید، در ادامه این مقاله اطلاعاتی کاربردی درباره هتل درویشی مشهد به دست خواهید آورد.

هتل درویشی مشهد

نمایی از داخل هتل درویشی مشهد

هتل درویشی؛ لوکس‌ترین هتل 5 ستاره در مشهد

هتل درویشی یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌های پنج ستاره مشهد به شمار می‌رود. این هتل در سال 1390 کار خود را آغاز کرد و حالا با گذشت بیش از یک دهه به یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های مشهد تبدیل شده است. هتل مجلل درویشی شامل 23 طبقه، 223 اتاق و 618 تخت می‌شود.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل درویشی، آتریوم آن است. این فضای باز با کاربری رستوران و با سقف شیشه‌ای که بین دو ساختمان قرار گرفته،‌ زیبایی هتل را دوچندان کرده است. هتل درویشی تنها هتل آتریوم شرق کشور به شمار می‌رود.

این مجموعه امکانات کم‌نظیری در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد تا بهترین اوقات را در هتل سپری کنند. اگر به دنبال یک هتل باشکوه و مجلل برای اقامتی لوکس در شهر مشهد هستید، هتل درویشی بهترین گزینه است. قبل از خرید بلیط مشهد و رزرو هتل درویشی بهتر است کمی بیشتر با امکانات آن آشنا شوید.

امکانات هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد به عنوان یک هتل پنج ستاره، امکانات ویژه‌ای در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در این بخش برخی از امکانات و خدمات رایگان و غیر رایگان هتل مجلل درویشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • امکانات رایگان هتل درویشی مشهد: کافی نت، وای فای در لابی، روم سرویس، لباسشویی، نمازخانه، سالن همایش و کنفرانس، پارکینگ سرپوشیده، اتاق چمدان، سالن بدنسازی، اتاق امانات، دستگاه واکس کفش
  • امکانات غیر رایگان هتل درویشی مشهد: ماساژ، حمام سنتی، استخر، اسپا، رستوران ایرانی، رستوران ایتالیایی، کافی‌شاپ روباز، کافی شاپ سرپوشیده، سالن بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری، آرایشگاه مردانه و زنانه، فضای بازی کودکان،‌ اتومبیل به همراه راننده، فروشگاه صنایع دستی و سوغات

هزینه امکانات غیر رایگان باید جدا از هزینه اتاق‌ها پرداخت شود؛ برای مثال قیمت استخر هتل درویشی مشهد در حال حاضر حدود 175 هزار تومان برای هر سانس است که باید آن را جداگانه پرداخت کنید. قیمت بوفه صبحانه هتل درویشی مشهد هم حدود 300 هزار تومان است.

رستوران هتل درویشی

عکسی از رستوران هتل درویشی مشهد

قیمت اتاق های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد است و طبیعتا در مقایسه با هتل‌های دیگر، قیمت بالاتری دارد. قیمت اتاق های هتل درویشی مشهد با توجه به نوع اتاق،‌ تعداد تخت‌ها و تعداد شب‌های اقامت، تعیین می‌شود؛ البته تغییر فصل و مناسبت‌های مختلف نیز تاثیر مستقیم روی قیمت اتاق‌های هتل دارند. برای مثال در تعطیلات نوروز یا سالروز شهادت و میلاد امام رضا(ع)، قیمت‌ها معمولا کم یا زیاد می‌شوند.

اتاق‌های هتل درویشی با نام‌های مختلفی از جمله اتاق آینده، اتاق فصل، سوییت دوبلکس پرزیدنتال، سوییت دوبلکس ایران باستان، سوییت دوبلکس هند، واحدهای اقامتی سینگل و دبل استاندارد و اکونومی شناخته می‌شوند؛ هر یک از این اتاق‌ها طراحی داخلی و امکانات خاص خود را دارند؛ در نتیجه هزینه آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

هزینه اقامت در هتل درویشی مشهد از 2میلیون تومان آغاز می‌شود؛ البته بهتر است پیش از سفر با مراجعه به سایت هتل درویشی مشهد یا سایت‌های رزرو هتل مانند سایت تریپ، از قیمت‌ها مطلع شوید؛ همچنین بهترین کار این است که رزرو خود را به صورت کاملا آنلاین و بدون دردسر انجام دهید.

آدرس هتل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی مشهد در خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا 24 و 26 واقع شده است. برای رزرو اتاق می‌توانید از سایت هتل درویشی مشهد یا سایر سایت‌های رزرو هتل استفاده کنید؛ همچنین می‌توانید برای رزرو مستقیم با تلفن هتل درویشی مشهد به شماره 91005105-021 تماس بگیرید.

قوانین رزرو اتاق در هتل درویشی

کلیه هتل‌ها و اقامتگاه‌ها برای پذیرش مسافر، قوانین خاص خود را دارند. یکی از مهم‌ترین قوانین هر هتل، شرایط کنسلی است. اگر تا 72 ساعت قبل از ورود به هتل درویشی مشهد برای کنسلی اقدام کنید، سایت رزرو کننده 25درصد از هزینه یک شب اقامت را کسر می‌کند و مابقی پول را به حساب شما بازمی‌گرداند.

درباره هزینه اقامت نیز باید بگوییم که این هزینه برای کودکان 0 تا 2 سال رایگان است و کودکان 2 تا 12 سال باید 50 درصد از هزینه رزرو را پرداخت کنند.
اغلب اقامتگاه‌ها قوانین مشابهی برای پذیرش مهمانان دارند. برای مثال ساعت ورود و خروج مسافران، سند محرمیت و ممنوعیت استعمال دخانیات برای کلیه هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در شهرهای ایران مشترک است. با این حال نکات زیر را هنگام رزرو هتل درویشی مشهد در نظر داشته باشید:

  • استفاده از استخر،سونا و جکوزی برای اتاق های TOP VIP و VIP و استاندارد رایگان و در اتاق های اکونومی با 50% تخفیف صورت خواهد گرفت.
  • در صورت اقامت میهمان در روز تولد از طرف هتل کیک رایگان داخل اتاق قرار داده خواهد شد.
  • اتاق های اکونومی واقع در طبقات پایین و فاقد نورگیری مناسبت نسبت به اتاق های استاندارد است.

فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

فاصله هتل درویشی مشهد با حرم امام رضا(ع) حدود 1.4 کیلومتر است. شما می‌توانید این مسافت را در کمتر از 20 دقیقه با پای پیاد طی کنید؛ همچنین می‌توانید با استفاده از اتوبوس‌های بی آر تی که در نزدیکی هتل واقع شده‌اند، خود را به حرم برسانید.

نزدیکی هتل 5 ستاره درویشی به حرم امام هشتم شیعیان، یکی از نقاط قوت این هتل به شمار می‌رود و باعث محبوبیت بیش از پیش آن شده است.

دیدنی‌های اطراف هتل پنج ستاره درویشی

اغلب گردشگران برای زیارت حرم امام رضا(ع) به مشهد سفر می‌کنند؛ اما این شهر یک تاریخچه غنی و جاذبه‌های بسیاری دارد. هتل پنج ستاره درویشی در فاصله کمی از دیدنی‌های شهر مشهد از جمله پارک کوه سنگی، نمایشگاه بین‌المللی و مجتمع تجاری زیست خاور قرار گرفته است؛ اما از بخش تاریخی شهر دور است؛ البته جای هیچ نگرانی نیست؛ زیرا با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی می‌توانید این مسافت‌ها را به راحتی طی کنید.

و در نهایت...

در این مقاله به معرفی هتل درویشی مشهد پرداختیم و این هتل 5 ستاره را زیر ذره‌بین قرار دادیم. با در دست داشتن اطلاعات موجود به راحتی می‌توانید اتاق موردنظرتان را در این هتل رزرو کنید و از اقامت در آن لذت ببرید. برای خرید تورهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در کلیه شهرهای دنیا، همین الان وارد صفحه اصلی سایت تریپ شوید. اگر تجربه اقامت در هتل درویشی مشهد را دارید، با ما و خوانندگان تریپ در میان بگذارید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc