https://gateway.trip.ir/api/

بهترین هتل های کرمان + امکانات، آدرس و شماره تلفن

به روز رسانی: 24 مرداد ، 1402 جاذبه های گردشگری

بهترین هتل های کرمان

رزرو اقامتگاه مناسب، یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران است. هتل یا اقامتگاهی که قیمت و امکانات مناسبی داشته باشد، انتظارات را برآورده کند و به اماکن گردشگری، دسترسی مناسبی داشته باشد را باید از کجا پیدا کنیم؟

اگر به دنبال بهترین هتل کرمان هستید و قصد سفر به این شهر را دارید، این مطلب برای شما نوشته شده است. در این مقاله بهترین هتل های شهر کرمان را به همراه آدرس و شماره تلفن معرفی خواهیم کرد تا بخشی از دغدغه‌های شما عزیزان را در سفر به کرمان را کاهش دهیم. برای آشنایی با هتل‌های لوکس، هتل‌های ارزان قیمت و اقامتگاه‌های سنتی کرمان، لطفا تا انتهای مطلب پیش رو همراه ما باشید.

هتل پارس؛ لوکس ترین هتل کرمان

اگر به محل اقامت خود در سفر اهمیت ویژه‌ای می‌دهید و همواره به دنبال مکان‌های لاکچری هستید، بهترین هتل کرمان، یعنی هتل پارس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل پارس، لوکس ترین هتل کرمان و یکی از مجهزترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود. این مجموعۀ اقامتی که شامل هشت طبقه و 197 واحد است، فعالیت خود را از سال 1381 در زمینی به مساحت 3200 مترمربع در بلوار جمهوری اسلامی کرمان آغاز کرد.

واحدهای اقامتی این هتل چندین اتاق، سوئیت و واحد آپارتمانی را شامل می‌شوند و امکانات رفاهی متعددی همچون تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آنتن مرکزی، یخچال و اینترنت دارند. هنگام رزرو اتاق در هتل پارس می‌توانید چشم‌انداز پنجره (باغ یا شهر) را خودتان انتخاب کنید.

از امکانات هتل بین‌المللی پارس می‌توان به نمازخانه،‌ آسانسور، تاکسی‌سرویس، استخر، سونا، جکوزی، کافی‌شاپ، رستوران، زمین تنیس، باشگاه بیلیارد، باشگاه بدنسازی، صندوق امانات، خشک‌شویی و آرایشگاه اشاره کرد. هتل 5 ستاره پارس در نزدیکی چندین جاذبه گردشگری کرمان قرار دارد و هر انتظاری را که از یک هتل لوکس دارید، برآورده خواهد کرد.

آدرس هتل پارس کرمان: بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان

شماره تماس هتل پارس کرمان: 03432119303

هتل پارس کرمان

عکسی از لابی هتل پارس کرمان

هتل جهانگردی؛ از بهترین هتل های کرمان

هتل جهانگردی یکی دیگر از هتل‌های لوکس و شیک کرمان محسوب می‌شود که شامل دو طبقه و 61  واحد اقامتی است. این هتل در سال 1353 تاسیس شد و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. در این هتل چهار ستاره می‌توانید اتاق‌های مختلف با امکانات متنوع رزرو کنید. هرچه امکانات یک اتاق بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

هتل جهانگردی کرمان علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر جذابی نیز دارد و محل بسیار مناسبی برای اقامت به شمار می‌رود. از امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران با منوی ایرانی و فرنگی، زمین ورزش، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، فضای سبز، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، اینترنت و پارکینگ اشاره کرد. هتل جهانگردی فاصله کمی از اماکن گردشگری از جمله مسجد جامع، باغ موزه هرندی، بازار سنتی، یخدان مویدی و مجموعه گنجعلی خان دارد.

آدرس موزه جهانگردی کرمان: بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهارراه شفا

شماره تماس موزه جهانگردی کرمان: 03432445203

هتل هزار؛ بهترین هتل کرمان در نزدیکی مراکز تجاری

اگر به اقامت در هتل‌های لوکس علاقه‌مند هستید، هنوز پیشنهادهای ما تمام نشده است. هتل هزار کرمان، یکی از بهترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود. این هتل در سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل هزار در پنج طبقه بنا شده و شامل 42 اتاق مجهز و لوکس است. مطمئن باشید که فضای مدرن و دکوراسیون شیک این مجموعه کاملا باب میل و سلیقه شما خواهد بود.

از امکانات این مجموعه می‌توان به فضای سبز، پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران، کافی‌نت، اتاق ماساژ، سالن ورزش و روم‌سرویس اشاره کرد. اگر در هتل هزار اقامت کنید، فاصله کمی از مراکز تجاری و جاهای دیدنی کرمان خواهید داشت.

آدرس هتل هزار کرمان: پارک نشاط، کوچه شماره 5، خیابان سعدی

شماره تماس هتل هزار کرمان: 03432269302

هتل هزار کرمان

عکسی از لابی هتل هزار کرمان 

هتل کپری قلعه گنج؛ متفاوت ترین هتل در کرمان

پس از معرفی هتل‌های لوکس کرمان، نوبت به اقامتگاه‌های سنتی رسیده است. اگر در سفر به کرمان به دنبال یک اقامتگاه سنتی و متفاوت هستید، حتما هتل کپری قلعه گنج را امتحان کنید. ظاهر متفاوت و جذاب این هتل، قطعا توجه شما را جلب خواهد کرد.

هتل کپری، یکی از بهترین هتل های استان کرمان و عضوی از مجموعه هتل‌های گروه پارسیان است که در سال 1395 در شهر قلعه‌گنج واقع در جنوب کرمان راه‌اندازی شد. این هتل همانطور که از نامش پیداست، به شکل کپر ساخته شده و به هتل توپ نیز معروف است. هتل کپری پنج راهرو دارد که هر راهرو به شش اتاق کپری منتهی می‌شود. رستوران و کافی‌شاپ این مجموعه نیز به شکل کپر طراحی شده‌اند.

نقطه ضعف این مجموعه، فاصلۀ پنج‌ساعتۀ آن با شهر کرمان است؛ اما تفریحاتی همچون شترسواری، رقص و بازی‌های محلی، آفرود در شن‌زار و گشت‌وگذار در جنگل و کویر، از امتیازات هتل کپری قلعه‌گنج محسوب می‌شود. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستید، حتما در این هتل اقامت کنید.

آدرس هتل کپری کرمان: شهر قلعه‌گنج، بلوار علوی، مقابل سایت اداری بینا

شماره تماس هتل کپری کرمان: 03443392093

هتل سنتی ایوان کرمان؛ اقامتگاهی در دل تاریخ

این هتل را به جرأت می‌توان بهترین هتل کرمان دانست که اقامت در آن، همچون سفر در زمان است. هتل سنتی ایوان در خانه‌ای تاریخی در 38 کیلومتری جنوب شرقی کرمان واقع شده و قدمت آن به دورۀ قاجار برمی‌گردد. این هتل در سال 1396 بازسازی شد و درحال حاضر، 15 اتاق و سوئیت دارد.

فضای آرامش‌بخش و زیبای هتل ایوان در کنار خدمات رفاهی عالی آن، اقامتی بی‌نظیر را برای شما مسافران عزیز رقم خواهد زد. اگرچه بهترین زمان سفر به کرمان فصل‌های پاییز و زمستان است؛ اما در بهار و تابستان، این هتل طبیعتی تماشایی و روح‌نواز دارد. با رزرو اتاق در هتل سنتی کرمان، به آسانی به مقبره شاه نعمت‌الله ولی، خانه شترگلو و باغ شازده ماهان دسترسی خواهید داشت.

آدرس هتل ایوان کرمان: ماهان، خیابان امام، جنب آستانه شاه نعمت‌الله ولی

شماره تماس هتل ایوان کرمان: 03433777505

هتل بومگردی شهباز کرمان؛ فضایی سنتی و دل نشین

هتل بومگردی شهباز در سال 1397 در یکی از خانه‌های تاریخی زمان قاجار فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل، فضای سنتی و بسیار زیبایی دارد و امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله امکانات اقامتگاه بومگردی شهباز کرمان می‌توان به پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، چای‌خانه، تاکسی‌سرویس، پذیرش 24 ساعته و اینترنت اشاره کرد. با اقامت در این هتل، فاصلۀ کمی تا اماکن گردشگری همچون باغ هرندی، مجموعه گنجعلی خان، بازار بزرگ و کاروانسرا و حمام وکیل کرمان خواهید داشت.

آدرس هتل بومگردی شهباز کرمان: بلوار فردوسی، کوچه شماره 7

شماره تماس هتل بومگردی شهباز کرمان: 09138593050

هتل بومگردی شهباز کرمان

عکسی از هتل بومگردی شهباز کرمان 

هتل کرمانیا؛ ارزانترین هتل کرمان

یکی از عوامل موثر بر قیمت هتل کرمان، امکانات رفاهی و منطقه جغرافیایی آن است؛ مانند هتل دو ستاره کرمانیا که امکانات رفاهی چندانی ندارد و از ارزانترین هتل های کرمان محسوب می‌شود. این هتل در سال 1397 با 14 اتاق کار خود را آغاز کرد. اگرچه امکانات این هتل کرمانیا به سطح هتل‌های پنج ستاره نمی‌رسد؛ اما اتاق‌های بسیار تمیزی دارد که برای خواب و استراحت کاملا مناسب هستند. ضمن اینکه با اقامت در هتل کرمانیا به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری همچون باغ موزه هرندی و مسجد امام، دسترسی خوبی خواهید داشت.

آدرس هتل کرمانیا کرمان: بلوار جمهوری، جمهوری 19، پلاک 37

شماره تماس هتل کرمانیا کرمان: 03432117265

هتل آپارتمان هیوا؛ جدیدترین هتل آپارتمان در کرمان

پس از معرفی هتل‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی، نوبت به هتل آپارتمان های کرمان می‌رسد. در هتل آپارتمان‌ها به امکانات رفاهی ضروری دسترسی دارید و هزینه کم‌تری در مقایسه با هتل‌ها پرداخت می‎کنید.

هیوا، یکی از معروف ترین هتل آپارتمان‌های کرمان است که در سال 1400 در پنج طبقه افتتاح شد. این هتل، 17 واحد اقامتی تک‌خوابه و دوخوابه دارد و امکانات متعددی از جمله کافی‌نت، رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

در صورت اقامت در هیوا، داخل اتاق به سیستم سرمایش و گرمایش، تلفن و مینی‌بار دسترسی خواهید داشت و به اماکن گردشگری همچون آتشکده زرتشتیان و حمام گنجعی خان نزدیک خواهید بود.

آدرس هتل آپارتمان هیوا کرمان: میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی، بعد از کوچه 1

شماره تماس هتل آپارتمان هیوا کرمان: 03432470004

هتل آپارتمان آسام؛ امکانات مناسب با قیمت پایین

هتل آپارتمان آسام یک ساختمان چهار طبقه 16 واحدی است که در سال 1396 تاسیس شد. این هتل، که جزء ارزانترین هتل های شهر کرمان محسوب می‌شود، سوئیت‌های دو و چهار نفره‌ای را به مسافران ارائه می‌کند که به امکانات رفاهی همچون سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، مبلمان، چای‌ساز و آشپزخانه مجهز هستند. هتل آپارتمان آسام هیچ رستورانی ندارد؛ اما شما می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان را در آشپزخانه آن طبخ و نوش جان کنید.

آسام به مکان‌های گردشگری کرمان همچون مسجد جامع و بازار بزرگ دسترسی مناسبی دارد و از هتل آپارتمان‌های محبوب شهر به شمار می‌رود.

آدرس هتل آپارتمان آسام کرمان: خیابان شهید بهشتی، کوچه 5

شماره تلفن هتل آپارتمان آسام کرمان: 03432474840

پرواز به کرمان و اقامت در بهترین هتل این شهر

در این مقاله به معرفی بهترین هتل کرمان پرداختیم و تعدادی از معروف‌ترین، لوکس‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر دوست‌داشتنی را به شما عزیزان معرفی کردیم. رزرو هتل همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است؛ امیدواریم پس از مطالعۀ این مطلب، در سفر به کرمان با مشکل اقامت مواجه نشوید.

اگر اهل ایران‌گردی هستید، باید از شهر کرمان بازدید کنید. این شهر تاریخچه جذابی دارد و اماکن تاریخی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. زمان را از دست ندهید و همین حالا بلیط هواپیما کرمان را با مناسب‌ترین قیمت از سایت تریپ خریداری کنید. اگر تابه‌حال تجربۀ سفر به کرمان یا استفاده از خدمات تریپ را داشته‌اید، لطفا نظرات خود را با ما و خوانندگان این مقاله در میان بگذارید.

سوالات متداول:

1. ارزانترین هتل کرمان کدام است؟

هتل پارسین، هتل کرمان و هتل کرمانیا، به عنوان ارزانترین هتل کرمان شناخته می‌شوند.

2. لوکس ترین هتل کرمان کدام است؟

هتل های پارس و جهانگردی، مجهزترین و لوکس ترین هتل های کرمان هستند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc