https://gateway.trip.ir/api/

معرفی ۷ هتل مشهد + آدرس و شماره تماس

به روز رسانی: 03 بهمن ، 1402 راهنمای سفر

بهترین هتل های مشهد

مشهد یکی از شهرهای مهم ایران از نظر مذهبی، فرهنگی و حتی گردشگری است. بیشتر خانواده‌های ایرانی سفر به این شهر را در برنامه سالانه خود دارند؛ به همین دلیل هزاران مسافر جدید به صورت روزانه به این شهر می‌آیند و با چالش انتخاب بهترین هتل های مشهد روبه‌رو هستند.

حضور پربرکت مرقد امام هشتم شیعیان در مشهد باعث شده سالانه زائران زیادی از کشورهای مسلمان اطراف به مشهد سفر کنند. به‌علاوه این شهر از نظر جغرافیایی جاذبه‌های دیدنی بسیاری مثل طرقبه، شاندیز، بازارهای بومی و مراکز خرید مدرن و… که همه‌ي این‌ها سفر به مشهد را برای شما لذت بخش می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید برای زیارت و یا تماشای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مشهد به این شهر سفر کنید، با ما همراه شوید تا به لیست هتل های مشهد با شماره تلفن دسترسی داشته باشید.

هتل الماس ۲؛ از لوکس ترین هتل های مشهد نزدیک حرم

هتل الماس۲ مشهد از هتل‌های لوکس و مجلل این شهر است که اقامتی بی‌نظیر را برایتان رقم خواهد زد. این هتل در خیابان 20ام امام رضا قرار دارد و در فاصله ۲ کیلومتری از حرم واقع شده است. هتل الماس 2 به مراکز خرید ۱۷ شهریور نیز بسیار نزدیک است که اگر اهل خرید باشید، از تنوع این بازارها شگفت‌زده خواهید شد.

این اقامتگاه یکی از خاص‌ترین هتل‌های مشهد است که به سبک‌های مختلف اقامتی مثل ایران باستان، آفریقایی، ایتالیایی، تایلند، روسیه و... طراحی شده است. از امکانات آن نیز می‌توان به رستوران، کافی شاپ، رستوران ۳۶۰ درجه، اتاق بازی، سالن بیلیارد، گیم‌نت، فروشگاه، سالن آرایش زنانه و مردانه، سالن همایشات و تالار عروسی و... اشاره کرد. هتل الماس 2 از بهترین هتل های مشهد با قیمت مناسب به شمار نمی‌رود؛ چراکه حدود قیمت آن به ازای هر نفر حداقل ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان است.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۱۴۱۴۰۰۰

هتل الماس 2 مشهد

تصویری از هتل الماس 2

هتل درویشی؛ از بهترین هتل های مشهد نزدیک به حرم

هتل درویشی یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است. این هتل تمام امکاناتی که در طول مدت اقامت‌تان به آن نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می‌دهد. هتل درویش از نظر نزدیکی به حرم مطهر، در خیابان ۲۴ام امام رضا (ع) قرار دارد. علاوه‌براین، می‌توانید برای رفت‌وآمد به حرم از سرویس مخصوص هتل در ساعات مشخص استفاده کنید.

از امکانات هتل درویشی مشهد می‌توان به سالن بازی، بیلیارد، باشگاه بدنسازی، آرایشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، خدمات نگهداری از کودک، اینترنت وایرلس رایگان، استخر، سونا و جکوزی، صرافی درون هتل، تورهای گشت شهری و... اشاره کرد.

برای اقامت در هتل درویش، که از هتل های لوکس مشهد محسوب می‌شود، باید حدود 2.500.000 تومان به ازای هر شب بپردازید.

  • آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۰۸۰۰۰۰

هتل درویشی از بهترین هتل های مشهد

عکسی از هتل درویشی

هتل نوین پلاس؛ از نزدیکترین هتل های مشهد به فرودگاه

هتل نوین پلاس یک هتل لوکس و گران‌قیمت است و از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد به حساب می‌آید. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در غرب شهر قرار گرفته و به فرودگاه بین‌المللی مشهد، مناطق ییلاقی طرقبه و شاندیز، نمایشگاه بین‌المللی مشهد، شهرک‌های صنعتی مشهد، مراکز تفریحی-سرگرمی و مراکز خریدی از جمله بوستان مینیاتوری، سرزمین موج‌های آبی، سرزمین موج های خروشان، پارک و باغ‌وحش وکیل‌آباد، مجموعه سوارکاری و کارتینگ ارشاد و... دسترسی راحت و سریعی دارد؛ همچنین برای زیارت حرم مطهر، سرویس ویژه‌ای در نوبت‌های صبح، ظهر و شب با وسایل نقلیه مجهز و vip برای مهمانان در نظر گرفته شده است تا در طول مدت اقامت خود آسوده خاطر باشند.

هتل نوین پلاس علاوه‌براین، امکاناتی از قبیل سالن همایش و کنفرانس، خدمات نگهداری از کودک، تورهای گشت شهری، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، خدمات پزشکی ۲۴ ساعته، زمین ورزش و... را نیز در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد.

اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، باید بدانید که هر نفر باید حدود 2.800.000 تومان به ازای هر شب بپردازد.

  • آدرس: مشهد، بزرگراه آیت‌الله رفسنجانی، بلوار مجیدیه، مجیدیه ۳۷، صادقیه ۱۲
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۱۵۲۳ 

هتل نوین پلاس از بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران

تصویری از هتل نوین پلاس

هتل‌ بین المللی هما 1؛ از قدیمی ترین هتل های مشهد

هتل پنج ستاره هما۱ قدیمی‌ترین و بهترین هتل مشهد است که به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد نیز شناخته می‌شود. معماری و طراحی زیبای این اقامتگاه اولین چیزی است که به چشم گردشگران می‌آید.

این هتل به خاطر موقعیت مناسبی که در مرکز شهر دارد موردتوجه بسیاری از مسافران و زائران شهر امام رضا قرار گرفته است. هتل هما در فاصله ۷ کیلومتری حرم مطهر قرار دارد که می‌توانید از سرویس مخصوص هتل در ساعات مشخص روز برای رفت‌وبرگشت به حرم استفاده کنید. همچنین، به مراکز خرید مشهد خصوصا پوشاک بسیار نزدیک است. اگر به گشت‌وگذار در بازارهای قدیمی و سنتی علاقه دارید، هتل هما انتخاب مناسبی برای شماست.

این هتل از رستوران و کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری و لاندری، زمین بازی، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، گیم‌نت، استخر، سونا و جکوزی برخوردار است و همچنین شرایط لازم برای برگزاری مجالس شما مانند عقد و عروسی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. به همین دلیل از بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران به شمار می‌رود. اما برای هر شب اقامت، باید حدودا نفری 2.400.000 تومان بپردازید.

  • آدرس: بلوار احمدآباد مشهد، تقاطع بین احمدآباد و کلاهدوز
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۳۲۰۰۱

هتل بین المللی هما 1 مشهد

عکسی از هتل بین المللی هما 1

هتل مدینه الرضا؛ از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد

اگر به دنبال یک هتل لوکس پنج‌ستاره هستید که به حرم مطهر نزدیک باشد، هتل مدینه‌الرضا گزینه خوبی برای شماست. این هتل بسیار به حرم مطهر نزدیک است و می‌توانید مسافت هتل تا حرم را تنها در ۲ دقیقه به‌صورت پیاده طی کنید. هتل مدینه الرضا تا مراکز خرید مشهد نیز فاصلۀ چندانی ندارد و می‌توانید به صورت پیاده یا با تاکسی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. بعلاوه اینکه برخی از مکان های فرهنگی مشهد مانند آرامگاه نادرشاه افشار نیز در فاصله بسیار کوتاهی از آن قرار دارد و با 6 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از مقبره نادرشاه دیدن کنید.

این هتل نیز مانند دیگر همتایان خود، از رستوران و کافی‌شاپ، سالن‌های بازی مانند بیلیارد و گیم‌نت، استخر، جکوزی و سونا برخوردار است؛ اما به‌جزاین، کتابخانه نیز دارد و امکانات لازم ویژۀ میهمانان ناتوان جسمی را فراهم کرده است. البته طبیعتا قیمت اقامت در چنین هتلی ارزان نیست. هر نفر برای اقامت باید حدودا شبی 5.000.000 تومان بپردازد.

  • آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۲۲۱۲۱۲۱

هتل مدینه الرضا از معروفترین هتل های مشهد

عکسی از هتل مدینه الرضا

هتل اترک؛ از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد

هتل اترک نزدیک‌ترین هتل چهار ستاره مشهد به حرم مطهر است که تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی دارد. این هتل به دلیل امکانات رفاهی و اقامتی خوب خود، در بین مسافران بسیار محبوب است. اگر اهل گشت و گذار در بازارهای محلی هستید این هتل می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد، به علاوه هتل اترک به مراکز خریدی مانند بازار رضا مشهد نیز بسیار نزدیک است و حتی می‌توانید پیاده به آن دسترسی داشته باشید.

هزینه اقامت شبانه در این هتل به ازای هر نفر، از 2.700.000 تومان آغاز می‌شود و در ازای آن، خدماتی همچون رستوران، کافی شاپ و روم سرویس، اتاق بازی و گیم‌نت، استخر، سونا و جکوزی، خدمات ویژه معلولین، خدمات لاندری و بیدارباش ۲۴ساعته در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

  • آدرس: میدان بیت المقدس مشهد، اول بازار رضا
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۳۶۴۷۰۹۳

هتل اترک از بهترین هتل ها در مشهد

تصویری از هتل اترک

هتل پردیسان؛ خلوت ترین و باصفاترین هتل مشهد

اگر در طول مدت سفرتان به مشهد مقدس به دنبال اقامت در محیطی به دور از هیاهو و شلوغی می‌گردید، هتل پنج ستاره‌ پردیسان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل در فاصله ۱۰ کیلومتری از حرم قرار دارد که با خدمات ترانسفری رفت‌وآمد هتل می‌توانید به راحتی در ساعات مشخص به زیارت بروید. البته اگر علاقه به گشت‌وگذار در بازار و مکان‌های دیدنی شهر دارید، بهتر است بدانید هیچ کدام از مراکز خرید معروف مشهد اطراف این هتل نیستند؛ اما می‌توانید با خدمات ترانسفری بدون دغدغه خود را به مرکز شهر برسانید و از بازارها و جاهای دیدنی مشهد دیدن کنید.

هتل پردیسان خدماتی از قبیل رستوران، کافی‌شاپ و روم سرویس، ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، اتاق بازی مخصوص کودکان، محوطه‌ باز و فضای سبز به همراه زمین بازی، سالن بیلیارد و گیم نت، خدمات پزشکی و خدمات ویژه معلولین را نیز به میهمانان خود ارائه می‌کند. درمقابل، برای این خدمات باید حداقل شبی 2.300.000 تومان به ازای هر نفر بپردازید.

  • آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صداوسیما
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۷۹۱۸۲۸

هتل پردیسان مشهد

تصویری از هتل پردیسان مشهد

سفر هوایی و اقامت در بهترین هتل های مشهد

حال که با زیباترین، لوکس‌ترین و بهترین هتل های مشهد مقدس آشنا شدید، وقت آن است که بار سفر ببندید و برای پرواز به آسمان خراسان، راهی فرودگاه شوید. فقط فراموش نکنید که سفر اقتصادی نیز با بلیط هواپیما ارزان مشهد ممکن خواهد بود اگر بلیط خود را از ما خریداری کنید. راستی یادتان نرود تجربه اقامت در هتل های خوب مشهد را برای ما هم بنویسید. خوانندگان این مطلب می‌توانند از دیده‌ها و شنیده‌های شما برای برنامه‌ریزی بهتر سفر خود استفاده کنند.

سوالات متداول:

1. بهترین هتل های مشهد برای ایثارگران کدامند؟

هتل قدس، هتل کوثر رضوی، هتل خورشید هشتم و هتل ثامن از هتل های مشهد برای ایثارگران هستند که بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختیار خانواده این افراد قرار می‌دهد.

2. ارزان ترین هتل های مشهد کدامند؟

به‌طورکلی، هتل های مشهد لوکس هستند و نسبت به سایر شهرها، قیمت بالایی دارند؛ بااین‌حال، می‌توانید هتل‌های معرفی‌شده در این مطلب را در ایام غیرگردشگری با تخفیف ویژه‌ای رزرو کنید تا قیمت مناسبی داشته باشند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc