https://gateway.trip.ir/api/

با بهترین هتل های جزیره قشم آشنا شوید

به روز رسانی: 03 بهمن ، 1402 راهنمای سفر

بهترین هتل های قشم

قشم نگینی در قلب خلیج فارس و به معنای واقعی کلمه، جزیره‌ای شگفت‌انگیز است. طبیعت این جزیره به قدری بکر و دیدنی است که چشم هیچ بازدیدکننده‌‌ای از تماشای آن سیر نمی‌شود. در این میان، بهترین هتل های قشم و اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی آن نیز خود به‌تنهایی جاذبه گردشگری محسوب می‌شوند.

این جزیره به عنوان منطقه آزاد اقتصادی، سالانه بازدیدکنندگان زیادی دارد و گردشگران متعددی به قصد خرید به آن سفر می‌کنند. به‌همین‌دلیل، صنعت هتل‌داری نیز به یکی از منابع اصلی درآمد مردم قشم تبدیل شده است. اگر شما هم قصد دارید به‌زودی در بزرگترین جزیره خلیج فارس اقامت داشته باشید، ادامه مطلب را بخوانید تا به لیست هتل های قشم با شماره تلفن دسترسی پیدا کنید.

هتل آراکتا؛ از بهترین هتل های قشم 5 ستاره

هتل آراکتا یک هتل پنج ستاره در جزیره قشم است. این هتل لوکس و مجلل تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مهمانان خود را در طول مدت اقامت‌شان تامین می‌کند.

هتل آراکتا در شهرک سام و زال جزیره قشم قرار دارد. همین لوکیشن فوق‌العاده، باعث شده دسترسی گردشگران به جاذبه‌های جزیره قشم از جمله بازار سنتی قدیم قشم، قلعه پرتغالی‌ها، مجتمع تجاری خلیج‌ فارس، مجتمع تجاری سیتی ‌سنتر، پارک زیتون، غارهای خربس، دره ستارگان، جنگل دریایی حرا، پارک گلبرگ، پارک بام نریمان، کمپ ساحلی قشم، بازار بزرگ بین‌ المللی ستاره و... بسیار راحت باشد.

هتل آراکتا از هتل‌های لوکس و گران قیمت جزیره قشم است که تجربه‌ای به یاد ماندنی از اقامت در آن خواهید داشت.

از امکانات هتل آراکتا می‌توان به اینترنت وایرلس، پارکینگ رایگان، رستوران و کافی شاپ، رستوران فضای باز، چایخانه سنتی، صبحانه و نهار در اتاق، لاندری و خدمات روم‌سرویس ۲۴ ساعته، آژانس مسافربری و خدمات تور در جزیره اشاره کرد.

  • آدرس: شرق جزیره قشم، خیابان پیروزی، روبه‌روی شهرک سام و زال
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۳۳۸۸۰۰۰

هتل آراکتا از بهترین هتل های قشم

تصویری از هتل آراکتا

هتل دریتا؛ از لوکس ترین هتل های قشم 4 ستاره

هتل دُریتا یک هتل چهار ستاره اما لوکس در جزیره قشم است. این هتل یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های جزیره محسوب می‎شود که تجربه اقامت خوبی را در طول مدت سفرتان ایجاد می‌کند.

موقعیت مکانی هتل دریتا نسبت به جاذبه‌ها و مراکز خرید قشم فوق العاده است،, به‌طوری‌که تنها با کمتر از ۳ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مرکز خرید سیتی سنتر، پارک ساحلی زیتون و کلوپ غواصی برسید. همچنین فاصله آن تا اسکله شهید ذاکری کمتر از ۵ دقیقه با اتومبیل است.

با اقامت در هتل 4 ستاره دریتا، به رستوران، کافی‌شاپ و روف‌گاردنی با چشم انداز دریا دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید از سرویس صبحانه در اتاق و خدمات لاندری و خشک‌شویی آن بهره‌مند شوید. خوشبختانه این هتل خوب قشم شرایط موردنیاز گردشگرانی را که از ناتوانی‌های جسمی رنج می‌برند، فراهم می‌کند.

  • آدرس: شرق جزیره قشم، جاده دریا، بعد از بلوار چهارباغ
  • شماره تماس: 07633388880

هتل دریتا از معروفترین هتل های قشم

تصویری از هتل دریتا

هتل ارم؛ از بهترین هتل های ساحلی قشم

هتل ارم یکی از بهترین هتل های چهار ستاره جزیره قشم است. اگر در طول مدت اقامتتان دوست دارید نزدیک دریا باشید، هتل ارم بهترین انتخاب برای شماست؛ چون تنها چند دقیقه تا دریا فاصله دارد. اگر علاقه به گشت‌وگذار و خرید دارید، موقعیت خوب این هتل دسترسی شما را به بازار قدیم قشم، سیتی سنتر، بازار ستاره‌ها، قلعه پرتغالی‌ها و باغ گیاه‌شناسی تسهیل می‌کند. به علاوه هتل ارم یک گشت شهری ویژه در جزیره نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد تا با خاطری آسوده از قشم زیبا دیدن کنند.

هتل ارم از جمله هتل‌های لوکس و گران‌قیمت قشم است که رستوران و کافی‌شاپ، لاندری و روم‌سرویس ۲۴ساعته نیز دارد و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مهمانان در طول مدت اقامت‌شان را فراهم می‌کند.

  • آدرس: شمال شرق جزیره قشم، بلوار آزادگان، روبه‌روی اداره شیلات 
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۲۹۰۸۰

هتل ارم قشم

عکسی از هتل ارم

هتل آرام؛ از بهترین هتل های قشم سه ستاره

هتل 3 ستاره آرام یکی از هتل های خوب قشم است که از نظر موقعیت مکانی، فاصله نزدیکی تا مراکز خرید پردیس، فردوسی، شهروند و... دارد. این هتل از پرطرفدارترین اقامتگاه‌های جزیره دربین مسافران و گردشگران محسوب می‌شود؛ چراکه علاوه‌بر قیمت مناسب، خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک تجربه اقامتی خوب در هتل های ارزان قشم هستید، رستوران و کافی‌شاپ، اینترنتی وایرلس و سرویس لاندری آن می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای شما باشد.

  • آدرس: قشم، شرق جزیره، بلوار ولیعصر، نرسیده به چهارراه پردیس، کوچه رضوان
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۲۲۵۰۱

هتل آرام از هتل های ارزان قشم

عکسی از هتل آرام

هتل مروارید؛ از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران

هتل مروارید یک هتل تک‌ستاره پرطرفدار و از بهترین هتل های قشم نزدیک دریا است. فاصله کوتاه این اقامتگاه تا ساحل و همچنین نزدیکی آن به مراکز خرید و جاهای دیدنی قشم باعث شده تا نزد مسافران جزیره محبوبیت بالایی داشته باشد.

اگر در طول مدت سفرتان نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت اقامت در هتل بپردازید، هتل مروارید یک هتل مقرون‌به‌صرفه برای اقامت است که از نظر کیفیت خدمات عملکرد مطلوبی داشته و از بهترین هتل های ارزان قشم به شمار می‌رود.

وجود یک استخر سرپوشیده درکنار رستوران، سرویس خدمات اتاق‌ها، اینترنت وایرلس و سایر خدمات رفاهی، به جذابیت اقامت در این هتل می‎افزاید.

  • آدرس: شمال شرق قشم، بلوار شهید رجایی، جنب سازمان تبلیغات اسلامی
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۲۱۴۱۵

هتل مروارید از هتل های خوب قشم

عکسی از هتل مروارید

هتل شهریار؛ از بهترین هتل های قشم درگهان

هتل شهریار واقع در درگهان قشم، یک هتل سه ستاره و معروف است که هزینه سفر به قشم را برای گردشگران تا حد زیادی کاهش می‌دهد. اگر هزینه اقامت برایتان مهم است و نمی‌خواهید مبلغ زیادی پرداخت کنید، هتل شهریار تمامی امکانات یک هتل 3 ستاره را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با اقامت در این هتل به دریا، مراکز خرید و رستوران‌های خوب جزیره دسترسی آسانی خواهید داشت. این هتل در ورودی درگهان و فاصله 150 متری از ساحل قرار دارد و تا مراکز خریدی چون دریا، صدف، زمرد، مروارید و... بسیار نزدیک است. با اقامت در این هتل می‌توانید از رستوران و کافی‌شاپ، صندوق امانات، سرویس لاندری روزانه، اینترنت وایرلس و اقامتی توام با آرامش لذت ببرید.

  • آدرس: درگهان قشم، بلوار ساحلی، روبه‌روی بازار ماهی‌فروشان،پشت رستوران‌های زنجیره‌ای شهرزاد
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۶۴۰۰۷

هتل شهریار از هتل های معروف در قشم

عکسی از هتل شهریار

بهترین اقامتگاه های بومگردی قشم

اگرچه اقامت در هتل مزایای خود را دارد و راحتی بیشتری برای میهمانان فراهم می‌کند؛ اما خیلی از گردشگران دوست دارند به دل فرهنگ و بافت جزیره رفته و از هم‌نشینی با مردم خونگرم و مهربان جنوب لذت ببرند. دراین‌صورت، علاوه‌بر لذت بیشتر، هزینۀ کمتری هم پرداخت خواهید کرد و سفر ارزانتری خواهید داشت.

برخی از معروف‌ترین اقامتگاه های بومگردی قشم عبارتند از:

  • خانه هنگام
  • ساحل سرخ
  • نخل مجول
  • زرین
  • موج سوزا
  • پیر حرا
  • و ... .
  •  

در طول مدت اقامت در این خانه‌های بومگردی، می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید و با خاطراتی دلنشین به شهر خود بازگردید.

پرواز به قشم و اقامت در بهترین هتل های جزیره

حال که با نام، آدرس و شماره تلفن هتل های قشم آشنا شدید، آماده‌اید که برای سفر به جزیره آماده شوید. سفر به جزایر جنوبی ایران با بلیط هواپیما ارزان قشم انتخاب منطقی‌تری است؛ چراکه دراین‌صورت در تایم سفرتان به‌شدت صرفه‌جویی می‌کنید و قیمت چندانی هم پرداخت نمی‌کنید. زمستان بهترین زمان سفر به این جزیره جنوبی و اقامت در هتل‌ها یا اقامتگاه‌های بومگردی و رنگارنگ آن است؛ فقط فراموش نکنید که با خالکوبی‌های حنا و لباس‌های محلی هم عکس بگیرید و از خاطرات و تجربه اقامت خود برای ما هم بنویسید.

سوالات متداول:

1. هتل های خوب قشم کدامند؟

هتل آراکتا، هتل دریتا و هتل ارم از بهترین هتل های لوکس قشم، و هتل آرام، هتل مروارید و هتل شهریار جزء بهترین هتل های اقتصادی در جزیره به شمار می‌روند.

2. کدام هتل های قشم نزدیک بازار هستند؟

هتل مروارید، هتل ارم، هتل آراکتا، هتل آرام و هتل دریتا همگی در سمت شرقی جزیره قشم قرار دارند و به مراکز خرید و بافت شهرنشین جزیره بسیار نزدیک هستند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc