https://gateway.trip.ir/api/

بهترین هتل های مسکو به همراه آدرس

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل های مسکو

پیدا کردن اقامتگاه مناسب در سفر از دغدغه‌های همیشگی گردشگران است؛ به‌ویژه هنگام سفر به پهناورترین کشور دنیا که اقامتگاه‌های متعدد و متنوعی دارد. مسکو، پایتخت و یکی از معروفترین شهرهای روسیه است که هرساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. اگر شما هم در صف مسافران کشور شوراها قرار دارید، بهتر است ابتدا لیستی از بهترین هتل های مسکو را در دست داشته باشید تا هنگام خرید تور، بتوانید اقامتگاه مناسب و درخوری پیدا کنید.

اگر تا انتهای این مطلب همراهمان باشید، با 10 هتل خوب در مسکو آشنا شده و می‌توانید اقامتگاه مورد علاقه خود را از بین آن‌ها بیابید.

لوکس ترین هتل های مسکو؛ اقامت با پنج ستاره درخشان

لاکچری بودن و میزان تجهیزات و امکانات یک اقامتگاه، برای بسیاری از گردشگران جزء فاکتورهای مهم محسوب می‌شود. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از لوکس ترین هتل های مسکو را به شما عزیزان معرفی کنیم که 5 ستاره هستند و در میان گردشگران به خوبی شناخته شده‌اند. این هتل‌ها در سایت‌های معتبر گردشگری، امتیاز بالایی دارند و در بین مسافران بسیار محبوب هستند.

هتل شرایتون پالاس؛ از لاکچری ترین هتل های روسیه مسکو

اولین هتل از فهرست لوکس ترین هتل های مسکو پنج ستاره، شرایتون پالاس (Sheraton Palace Hotel Moscow) است. این هتل مجلل در سال 1993، در مجاورت میدان پوشکین و حوض پاتریارک ساخته شد. شرایتون در یکی از خیابان‌های اصلی مسکو قرار گرفته و کمتر از 5 دقیقه با کاخ کرملین فاصله دارد. یکی دیگر از مزایای این هتل لاکچری و مدرن، نزدیکی به ایستگاه مترو بلوروسکایا است.

از جمله امکانات هتل شرایتون پالاس مسکو می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه ورزشی، اسپا، رستوران، اتاق کنفرانس، پارکینگ، اینترنت رایگان و خشک‌شویی اشاره کرد.

  • آدرس هتل شرایتون پالاس: مسکو، خیابان تورسکایا

هتل رادیسون؛ از بهترین هتل های پنج ستاره مسکو با چشم اندازی رویایی

هتل رادیسون (Radisson Collection Hotel Moscow) یکی دیگر از هتل های پنج ستاره مسکو است. این هتل چشم‌اندازی رویایی دارد؛ زیرا در یکی از برج‌های استالینیستی و در مجاورت رودخانه مسکوا قرار گرفته است. هتل رادیسون با جاذبه‌های گردشگری مسکو همچون میدان سرخ، کاخ کرملین و تئاتر بولشوی فاصله چندانی ندارد و از لحاظ موقعیت مکانی، گزینه‌ای عالی برای گردشگری به شمار می‌رود.

از جمله امکانات هتل 34 طبقه رادیسون کالکشن مسکو می‌توان به رستوران، پارکینگ رایگان، مرکز اسپا، باشگاه ورزشی، فروشگاه، سرویس ترانسفر فرودگاهی و خشک‌شویی اشاره کرد. این هتل، 501 واحد اقامتی با امکانات عالی دارد. با رزرو هر یک از این اتاق‌ها یا آپارتمان‌های تک‌خوابه، می‌توانید اقامتی بی‌نظیر را در روسیه تجربه کنید.

  • آدرس هتل رادیسون: مسکو، خیابان کوتوزوفسکی، بلوار دوروگومیلو

هتل رادیسون از بهترین هتل های مسکو

عکسی از هتل رادیسون مسکو

هتل هیلتون؛ از لوکس ترین هتل های مسکو نزدیک میدان سرخ

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا (Hilton Moscow Leningradskaya) در سال 1954 با عنوان لوکس‌ترین هتل شهر افتتاح شد. این هتل پنج ستاره، همچنان از بهترین و لاکچری‌ترین هتل‌های مسکو محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. هتل هیلتون مسکو در سال 2015 توانست عنوان هتل تاریخی سال را کسب کند و تا کنون موفقیت‌های متعددی به دست آورده است.

نمای کلاسیک و چشمگیر این بنا در کنار دکوراسیون داخلی آن به سبک نئوکلاسیک، با سقف چوبی و لوسترهای عظیم و درخشان، در کنار یکدیگر، منظره جذابی را ایجاد کرده‌اند. با اقامت در این هتل تاریخی، روزها و شب‌های خوشی را سپری خواهید کرد.

از امکانات هتل هیلتون لنینگراد اسکایا می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، رستوران، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان و خشک‌شویی اشاره کرد. این هتل فاصله کمی تا جاذبه‌های گردشگری دارد و درست در مجاورت کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو قرار گرفته است.

  • آدرس هتل هیلتون لنینگراد اسکایا: مسکو، خیابان کالانچوسکایا

هتل هیلتون از بهترین هتل های مسکو

تصویری از هتل هیلتون مسکو

هتل های ۴ ستاره مسکو؛ لذت و قیمت مناسب

هتل‌های چهار ستاره به اندازه هتل‌های پنج ستاره لوکس و مجهز نیستند؛ اما امکانات رفاهی بسیار خوب و قیمت مناسب‌تری دارند؛ به همین دلیل از پرطرفدارترین اقامتگاه‌ها به شمار می‌روند. در این بخش از مقاله، تعدادی از هتل های ۴ ستاره مسکو را به شما معرفی می‌کنیم. این اقامتگاه‌ها از بهترین هتل های روسیه مسکو به شمار می‌روند و طرفداران بسیاری در بین گردشگران دارند.

هتل سالوت؛ بهترین هتل برای ماه عسل و اقامت زوج های جوان

در بین نام هتل های مسکو که امکانات رفاهی کامل و قیمت مناسبی دارند، باید به هتل سالوت (Salut Hotel) اشاره کرد. این هتل چهار ستاره 1091 اتاق با امکانات کامل دارد و اغلب زوج‌های جوان آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. تنها ایراد هتل سالوت، دور بودن آن از اماکن گردشگری از جمله کاخ کرملین است. فاصله این هتل تا کرملین به 14 کیلومتر می‌رسد.

از جمله امکانات هتل سالوت می‌توان به رستوران، بار، سالن ورزشی، سولاریوم، سونا، آرایشگاه، سالن بیلیارد، اسپا، سالن اجتماعات و خشک‌شویی اشاره کرد.

  • آدرس هتل سالوت: مسکو، خیابان لنینسکی

عکسی از هتل سالوت مسکو

عکسی از هتل سالوت مسکو

هتل هالیدی این؛ از مدرن‌ترین هتل های مسکو 4 ستاره

یکی از بهترین و مدرن‌ترین هتل های 4 ستاره مسکو، هتل هالیدی این سوکولنیکی (Holiday Inn Moscow Sokolniki) است که اکنون با نام Suschevsky by Safmar شناخته می شود. این هتل فقط چند دقیقه تا مرکز شهر و جاهای دیدنی روسیه در مسکو فاصله دارد و درست روبه‌روی ایستگاه مترو قرار گرفته است.

پارکینگ و اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، رستوران، دسترسی برای سالمندان و معلولان و خشک‌شویی، از جمله امکانات هتل هالیدی هستند

  • آدرس هتل هالیدی این: مسکو، خیابان سوشچوفسکی وال

هتل هالیدی این مسکو

عکسی از هتل هالیدی این 

هتل آستروس؛ از دنج ترین هتل های شهر مسکو

برای اقامت در مسکو می‌توانید هتل آستروس (Astrus Hotel Moscow) را انتخاب کنید. این هتل چهار ستاره، در نزدیکی پارک بیتسوفسکی قرار گرفته و چشم‌انداز زیبایی دارد. به‌علاوه با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از هتل به ایستگاه Yugo Zapadnaya متروی مسکو برسید و به راحتی به هرجای شهر که می‌خواهید، رفت‌وآمد کنید.

از جمله امکانات هتل آستروس مسکو می‌توان به رستوران، استخر سرپوشیده، پارکینگ و اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی، اسپا و خشک‌شویی اشاره کرد. این هتل در محله‌ای آرام و خلوت قرار گرفته و مخصوص افرادی است که در سفر به دنبال آرامش و دوری از شلوغی هستند.

  • آدرس هتل آستروس: مسکو، خیابان لنینسکی

هتل وگا ایزمایلوو؛ از نزدیک‌ترین اقامتگاه های مسکو به مراکز گردشگری

در پایان لیست هتل های مسکو 4 ستاره ، هتل وگا ایزمایلوو (Vega Izmailovo Hotel Moscow) را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. این هتل در سال 1980 ساخته و در سال 2012 بازسازی شد. وگا در مجاورت پارک ایزمایلوو قرار گرفته و به اغلب نقاط گردشگری شهر دسترسی مناسبی دارد. برای مثال، فاصله این هتل تا میدان سرخ، فقط 15 دقیقه است.

از جمله امکانات هتل وگا ایزمایلوو مسکو می‌توان به رستوران، خدمات ترانسفر فرودگاهی، باشگاه ورزشی، پارکینگ، اینترنت رایگان و دسترسی برای سالمندان و معلولان اشاره کرد.

  • آدرس هتل وگا ایزمایلوو: مسکو، خیابان ایزمایلوو

هتل وگا ایزمایلوو مسکو

عکسی از هتل وگا ایزمایلوو مسکو

ارزانترین هتل های مسکو؛ اقامتگاهی مناسب با قیمتی عالی

سفرهای اقتصادی، بسیار پرطرفدار هستند. اولین قدم برای کاهش هزینه سفر به روسیه انتخاب اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت است. در ادامه، تعدادی از هتل های ارزان مسکو را که تمیز و امن هستند و امکانات مناسبی دارند، به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. اگر بیشتر وقت خود را در بیرون از هتل سپری می‌کنید و انتظارتان از اقامتگاه، یک جای خواب تمیز و راحت با حداقل امکانات است، این هتل‌ها مناسب شما هستند.

هتل بایکال؛ بهترین هتل ارزان مسکو

هتل بایکال (Baikal Hotel) از هتل های اقتصادی مسکو به شمار می‌رود. این هتل شامل 466 اتاق با امکانات رفاهی اولیه است و در بین هتل‌های 2 ستاره مسکو،‌ محبوبیت بالایی دارد. در هتل بایکال می‌توانید از امکاناتی همچون رستوران، بار، سونا و ماساژ برخوردار شوید. اگر هتل را به چشم یک مکان برای خواب و استراحت می‌بینید و نمی‌خواهید هزینه بالایی برای اقامت درآن پرداخت کنید، بایکال انتخاب بسیار مناسبی است.

  • آدرس هتل بایکال: مسکو، منطقه رستکینو

هتل ایزمایلوفو بتا؛ از ارزانترین هتل های مسکو نزدیک به مرکز شهر

در لیست هتل های مسکو که قیمت مناسبی دارند، باید به هتل ایزمایلوفو بتا (Izmailovo Beta Hotel) نیز اشاره کنیم. این هتل سه ستاره، در سال 1980 برای بازی‌های المپیک راه‌اندازی شد و در اصل، حاصل ادغام پنج هتل با یکدیگر است. اگر می‌خواهید در سفر به مسکو، در هتلی با امکانات اولیه، چشم‌اندازی زیبا و تهویه مناسب اقامت کنید، ایزمایلوفو بتا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل در فاصله چند قدمی ایستگاه مترو پارتیزنسکایا قرار گرفته و کمتر از 15 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

  • آدرس هتل ایزمایلوفو بتا: مسکو، خیابان ایزمایلوفو

هتل بلگراد؛ از هتل های ارزان مسکو نزدیک میدان سرخ

هتل بلگراد (Belgrad hotel)، از بهترین هتل های سه ستاره مسکو روسیه است. این هتل فقط دو ایستگاه مترو با میدان سرخ فاصله داشته و دسترسی آسانی به دیگر جاذبه های دیدنی مسکو نیز دارد. اگر از اقامتگاه، توقع یک اتاق تمیز با امکانات متوسط را دارید و به دنبال هتلی لاکچری و همه چیز تمام نیستید، بلگراد گزینه مناسبی است. این هتل،‌ موقعیت مکانی خوبی دارد و برای اقامت کودکان کمتر از پنج سال هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

  • آدرس هتل بلگراد: مسکو، محله آرابا

هتل بلگراد از معروف ترین هتل های مسکو روسیه

عکسی از هتل بلگراد مسکو

سفر به سرزمین شوراها و اقامت در بهترین هتل های مسکو

سپاس‌گزاریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید و با ما، به بهترین هتل ها و اقامتگاه‌های مسکو سر زدید. این شهر در قلب روسیه قرار دارد و جزء مشهورترین شهرهای جهان با عقبه‌ای تاریخی محسوب می‌شود؛ بنابراین طبیعی است که برای گردشگران جذابیت زیادی داشته باشد. ازهمین‌رو تور روسیه نیز جزء تورهای پرطرفدار، به‌ویژه برای ایرانیان به شمار می‎رود.

اگر قبلا به پهناورترین کشور دنیا سفر کرده و در هتل‌های آن اقامت داشته‌اید، لطفا از تجربه و حس‌وحال خود برایمان بنویسید. شنیده‌ها و دیده‌های شما می‌تواند راهنمای خوبی برای مسافران سرزمین تزارها باشد.

سوالات متداول:

1. بهترین و لوکس ترین هتل های مسکو کدامند؟

هتل شرایتون پالاس، هتل هیلتون و هتل رادیسون از بهترین هتل های 5 ستاره مسکو به شمار می‌روند.

2. ارزانترین هتل های مسکو کدامند؟

اگر قصد سفری اقتصادی به روسیه را دارید، بهتر است در یکی از هتل‌های بایکال، بلگراد یا ایزمایلوفو بتا اقامت کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc