https://gateway.trip.ir/api/

بهترین هتل های کیش برای اقامت در جزیره

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

بهترین هتل های کیش

از آنجا که جزیره کیش یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌رود، اقامتگاه‌های بزرگ و کوچکی در آن ساخته شده است. این مقاله، به معرفی بهترین هتل های کیش می‌پردازد و محبوب‌ترین هتل‌های این جزیره را از جنبه‌های مختلف به شما معرفی می‌کند. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید اما هنوز هتل مورد نظرتان را پیدا نکرده‌اید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین هتل های پنج ستاره کیش

معمولا بهترین هتل های کیش از نظر مسافران، هتل‌های پنج ستاره هستند. این اقامتگاه‌ها، امکانات کاملی دارند و مسافران را از همه لحاظ راضی نگه می‌دارند. اغلب آن‌ها لوکس و مجهز هستند و همچنین در مقایسه با سایر هتل‌ها، قیمت بالاتری دارند. در ادامه، با دو نمونه از بهترین هتل های پنج ستاره کیش آشنا خواهید شد.

هتل داریوش

یکی از بهترین هتل های کیش از نظر مردم، هتل پنج ستاره داریوش است. این هتل لوکس فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده و در سال 1396 مرمت و بازسازی شد. هتل بزرگ داریوش 12 هکتار زیربنا و 3 طبقه ساختمان دارد. برای طراحی و ساخت این هتل مجلل از تخت جمشید و کاخ آپادانا الهام گرفته شده است.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل داریوش بسیار لوکس و مجلل بوده و متراژ برخی از آن‌ها به 180 متر می‌رسد. چشم‌انداز همه این واحدهای اقامتی رو به باغ و دریا است. از جمله امکانات هتل داریوش می‌توان به رستوران، اینترنت، نمازخانه، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، خشک‌شویی و فروشگاه اشاره کرد. طبیعتا هزینه اقامت در چنین هتل لوکسی ارزان نخواهد بود. قیمت هر شب اقامت در هتل داریوش کیش، براساس تعداد نفرات از 4.600.000 تومان آغاز شده و به شبی 14 میلیون تومان نیز می‌رسد.

  • آدرس هتل بزرگ داریوش: جزیره کیش، میدان داریوش
  • شماره تلفن هتل بزرگ داریوش: 07644444900

هتل داریوش از بهترین هتل های کیش

عکسی از هتل داریوش کیش

هتل ترنج

در لیست بهترین هتل های کیش، نوبت به معرفی هتل پنج ستاره ترنج رسیده است. این هتل با طراحی منحصربه‌فردش به یکی از جاذبه‌های کیش تبدیل شده و طرفداران بسیاری دارد. پلان فاز اول هتل ترنج با الهام از طرح سنتی بته‌جقه، روی آب طراحی شده و فاز دوم آن به صورت طبقاتی در ساحل قرار گرفته است. این هتل 100 اتاق دارد که در کف همه آن‌ها، دریچه‌ای شیشه‌ای وجود دارد.

هتل ترنج کیش از سال 1394 به روی عموم گردشگران گشوده شد و امروز در کمتر از یک دهه، به یکی از مشهورترین هتل‌های جزیره کیش تبدیل شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ و اینترنت رایگان، استخر، نمازخانه، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، سونا، جکوزی، ماساژ و زمین ورزشی اشاره کرد. در کنار امکانات ویژه، چشم‌انداز این هتل پنج ستاره نیز فوق‌العاده است. به همین دلیل این اتاق جزء بهترین هتل های کیش 5 ستاره محسوب می‌شود. طبیعی است که اقامت در چنین هتلی ارزان نباشد. هزینه هر شب اقامت در هتل ترنج کیش بر اساس تعداد نفرات و نوع سوئیت، از 9 میلیون تومان آغاز شده و تا 30 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

  • آدرس هتل ترنج: جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج
  • شماره تلفن هتل ترنج: 07644496600

هتل ترنج کیش

تصویری از هتل ترنج کیش

بهترین هتل های 4 ستاره کیش

هتل‌های چهار ستاره در مقایسه با هتل‌های پنج ستاره قیمت مناسب‌تری دارند؛ اما امکاناتشان تا حدی کمتر از هتل‌های پنج ستاره است. اگر می‌خواهید اقامتی رویایی را در کیش تجربه کنید و در عین حال، هزینه بالایی برای کرایه اتاق نپردازید، هتل‌های چهار ستاره را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه با دو مورد از بهترین هتل های چهار ستاره کیش آشنا خواهید شد.

هتل فلامینگو

هتل فلامینگو در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هکتار احداث شد. پلان این هتل پنج طبقه شبیه به دلفین است و چشم‌اندازی تماشایی دارد. هتل فلامینگو 200 واحد اقامتی را در خود جای داده که هر یک از آن‌ها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. اگرچه بیش از 25 سال از ساخت این هتل می‌گذرد؛ اما هنوز یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین اقامتگاه‌های کیش محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد.

از جمله امکانات هتل چهار ستاره فلامینگو می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، استخر، اینترنت، نمازخانه، خشکشویی و پذیرش 24ساعته اشاره کرد. با اقامت در این مجموعه، فاصله کمی تا جاذبه‌های تفریحی و مراکز خرید جزیره خواهید داشت. خوشبختانه هزینه اقامت در هتل فلامینگو نسبت به هتل‌های پنج ستاره جزیره کمتر است. شما می‌توانید براساس تعداد نفرات و نوع اتاق، با پرداخت مبلغ 3.500.000 تومان در این هتل اقامت کنید. البته این هزینه تا شبی 5.600.000 تومان نیز افزایش خواهد یافت. اما با استفاده از تخفیفات سایت‌های رزرو اقامتگاه، امکان رزرو اتاق با هزینه‌ای کمتر هم وجود دارد.

  • آدرس هتل فلامینگو: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دریا
  • شماره تلفن هتل فلامینگو: 07644424130

هتل فلامینگو کیش

تصویری از هتل فلامینگو کیش

هتل صدف

هتل چهار ستاره صدف در سال 1381 و با توجه به استانداردهای بین‌المللی ساخته شد. این هتل دو طبقه، 15 هکتار مساحت دارد و شامل 55 واحد اقامتی مجهز می‌شود. طراحی داخلی و خارجی هتل صدف بسیار زیبا و چشم‌نواز است؛ اما چیزی که آن را از سایر هتل‌ها متمایز می کند، چشم‌انداز آبشار و کوهی است که در مقابل آن قرار دارد.

از جمله امکانات هتل صدف می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ،‌ اینترنت، نمازخانه، فضای سبز، آتلیه و تاکسی سرویس اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل، از شبی 1.500.000 تومان آغاز می‌شود و براساس تعداد نفرات و نوع اتاق، تا شبی 4.500.000 تومان نیز افزایش می‌یابد. این هزینه، نسبت به اقامت در هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش بسیار کمتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. ضمن اینکه با اقامت در این هتل به آسانی به مراکز خرید شارستان و مروارید دسترسی خواهید داشت.

  • آدرس هتل صدف: جزیره کیش، میدان امیرکبیر
  • شماره تلفن هتل صدف: 07644420590

هتل صدف کیش

عکسی از هتل صدف کیش

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

بسیاری از عروس و دامادهای ایرانی، سفر به کیش را برای گذراندن ماه عسل خود انتخاب می‌کنند؛ اما از آنجایی که هتل ماه عسل باید ویژگی‌های مشخصی داشته باشد، انتخاب هتل مناسب اهمیت بالایی پیدا می‌کند. در ادامه، دو مورد از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. اگر تازه ازدواج کرده‌اید، با رزرو این هتل‌ها، یک ماه عسل رمانتیک برای خود و همسر عزیزتان تدارک ببینید.

هتل شایان

هتل شایان، از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش، در سال 1354 افتتاح شد. این هتل پنج ستاره، چهار طبقه و 191 اتاق دارد. این هتل به اغلب جاذبه‌های گردشگری نزدیک است و چشم‌اندازی فوق‌العاده به آب‌های نیلگون خلیج فارس دارد. اگر می‌خواهید یک ماه عسل عاشقانه و آرام را سپری کنید، هتل شایان گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

از جمله امکانات هتل شایان می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، فضای سبز، سالن بیلیارد، وسایل بدنسازی، آرایشگاه و تاکسی سرویس اشاره کرد. پنج ستاره بودن این هتل، هزینه اقامت در آن را مشخص می‌سازد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، اقامت در هتل شایان از شبی 3 میلیون تومان تا 17.500.000 تومان هزینه در بر خواهد داشت. اما مناظر زیبای اطراف هتل و حس‌وحال عاشقانۀ آن، خاطراتی دوست‌داشتنی برایتان رقم خواهد زد.

  • آدرس هتل شایان: جزیره کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل
  • شماره تلفن هتل شایان: 07644422771

تصویری از هتل شایان کیش

تصویری از هتل شایان کیش

هتل ویدا

در فهرست بهترین هتل های کیش که برای ماه عسل مناسب هستند، نباید هتل ویدا را فراموش کرد. این هتل پنج ستاره در سال 1396 آغاز به کار کرد و اکنون یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود. تعداد واحدهای اقامتی هتل 10 طبقه ویدا به 144 اتاق می‌رسد که هر یک از آن‌ها امکانات رفاهی کامل دارند. در طراحی این هتل، کلیه استانداردهای بین‌المللی رعایت شده است.

از جمله امکانات هتل ویدا می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، استخر، سونا، سالن ورزشی، آرایشگاه، نمازخانه و خشک‌شویی اشاره کرد. اتاق‌ها و محوطه این هتل، برای یک سفر رمانتیک بسیار مناسب هستند. خوشبختانه هزینه اقامت در این هتل چندان بالا نیست. زوج‌های جوان می‌توانند با پرداخت شبی 1.600.000 تومان در هتل ویدا اتاق رزرو کنند. البته این هزینه بر اساس تعداد نفرات و امکانات اتاق تا 3.700.000 تومان افزایش خواهد یافت.

  • آدرس هتل ویدا: جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار موج
  • شماره تلفن هتل ویدا: 07644420073

هتل ویدا کیش

عکسی از هتل ویدا کیش

بهترین هتل های کیش رو به دریا

اقامت در هتل با چشم‌انداز دریا بسیار آرامش‌بخش است. بسیاری از افراد دوست دارند در سفر به شهرهای شمالی و جنوبی کشور، منظره دریا را همواره پیش چشم خود داشته باشند و از زیبایی آن لذت ببرند. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های کیش رو به دریا را به شما دوست‌داران خلیج فارس معرفی کنیم.

هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک در سال 1390 در زمینی به وسعت 10 هکتار راه‌اندازی شد. چشم‌انداز این هتل، ساحل زیبای خلیج فارس است؛ همچنین فضای سبزی که در اطراف هتل مارینا پارک کار شده، جذابیت این مجموعه را دوچندان کرده است. معماری منحصربه‌فرد و دکوراسیون مدرن مارینا پارک، این هتل را از سایر هتل‌های جزیره کیش متمایز می‌کند. مارینا پارک بهترین هتل کیش از نظر مسافران است که امکانات خوبی دارد.

از جمله امکانات هتل مارینا پارک می‌توان به رستوران، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، فضای سبز، سالن ورزشی و خشک‌شویی اشاره کرد. اگر می‌خواهید در سفر به کیش، در محیطی آرام با چشم‌انداز دریا و طبیعت اقامت کنید، این هتل بهترین گزینه است. ضمن اینکه هزینه اقامت در این هتل پنج ستاره پایین‌تر از سایر هتل‌های مشابه در جزیره است. امکان رزرو اتاق و اقامت در هتل مارینا پارک کیش با پرداخت مبلغ شبی 7.5 میلیون تومان وجود دارد. البته این رقم برای اقامت یک نفر در هتل است و بر اساس تعداد نفرات و امکانات اتاق، به 18 میلیون تومان نیز می‌رسد.

  • آدرس هتل مارینا پارک: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو
  • شماره تلفن هتل مارینا پارک: 07644465000

هتل مارینا کیش

عکسی از نمای بالای هتل مارینا کیش

هتل سیمرغ

هتل سیمرغ کیش در سال 1370 افتتاح و برای ارتقا کیفیت در سال 1397 بازسازی شد. ویژگی اصلی این هتل، داشتن ساحل اختصاصی و همچنین نزدیکی آن به سواحل نیلگون خلیج فارس است. هتل سیمرغ با یک طبقه و 85 اتاق، امکانات مناسبی به مهمانان ارائه می‌دهد و پرسنل مجرب و بسیار خوش‌برخوردی دارد.

از جمله امکانات هتل سه ستاره سیمرغ می‌توان به رستوران، چایخانه سنتی، استخر، سونا، جکوزی، گیم نت، صرافی، ماساژ، وسایل بدنسازی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، پارک کودک، خشکشویی، اتاق بازی و صرافی اشاره کرد. شاید برایتان سوال باشد که اقامت در چنین هتلی چه هزینه‌ای در بر خواهد داشت. اما شگفت‌زده خواهید شد اگر بدانید که تنها با پرداخت شبی 600 هزارتومان می‌توانید در این هتل سه ستاره اقامت کنید. این مبلغ نهایتا تا شبی 900 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

  • آدرس هتل سیمرغ: جزیره کیش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان
  • شماره تلفن هتل سیمرغ: 07644465181

عکسی از هتل سیمرغ

عکسی از هتل سیمرغ 

بهترین هتل های کیش از نظر موقعیت مکانی

موقعیت مکانی اقامتگاه، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای رزرو اتاق است. اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند محل اقامتشان به اماکن دیدنی یا مراکز خرید نزدیک باشد تا برای بازدید از آن‌ها، هزینه اضافی برای کرایه ماشین پرداخت نکنند. در ادامه، تعدادی از بهترین هتل های کیش از نظر موقعیت مکانی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

هتل سارا

هتل سارا که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده، با وجود سه ستاره بودن،‌ 72 واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب را در خود جای داده است؛ درنتیجه اقامت در این هتل می‌تواند هزینه سفر به کیش را برایتان کاهش دهد. این هتل دقیقا در مرکز جزیره قرار گرفته و به مراکز خرید، اماکن تفریحی و جاهای دیدنی کیش نزدیک است.

از جمه امکانات هتل سارا می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، اینترنت، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، آرایشگاه، گیم نت، آتلیه و خدمات ماساژ اشاره کرد. این هتل، استخر و پارکینگ ندارد؛ اما به دلیل نزدیکی به اماکن تفریحی و گردشگری، یکی از هتل‌های محبوب گردشگران به شمار می‌رود. در کنار این موارد، هزینه پایین اقامت در هتل سارا بهترین مزیت آن است. شما می‌توانید با پرداخت شبی 500 هزار تومان در این هتل اقامت کنید. بیشینه این مبلغ بر اساس تعداد نفرات و امکانات اتاق نیز 1.600.000 تومان خواهد بود. بنابراین اگر قصد سفری اقتصادی به جزیره کیش را دارید، رزرو اتاق در این هتل بهترین گزینه است.

  • آدرس هتل سارا: جزیره کیش، جنب بازار پردیسان، خیابان رودکی
  • شماره تلفن هتل سارا: 07644467400

 عکسی از هتل سارا کیش

 عکسی از هتل سارا کیش

هتل گامبرون

هتل گامبرون در میدان ساحل، یکی از مشهورترین میدان‌های جزیره کیش واقع شده است. این هتل در سال 1395 تاسیس شد و به دلیل داشتن موقعیت مکانی مناسب و امکانات مطلوب، به‌سرعت در بین گردشگران به شهرت رسید. در صورت اقامت در هتل سه ستاره گامبرون به مراکز خرید مریم، ونوس، مروارید و ساحل نیلگون خلیج فارس دسترسی خواهید داشت.

از جمله امکانات هتل گامبرون کیش می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت، فضای سبز، پارک کودک، آرایشگاه، سالن بیلیارد، آتلیه، خدمات ماساژ، نمازخانه و خشک‌شویی اشاره کرد. تمامی 86 اتاق این هتل چهار طبقه، بالکن دارند و چشم‌انداز آن‌ها رو به فضای سبز مجموعه است. همچنین اگر به دنبال اقامتگاهی ارزان و اقتصادی در جزیره کیش هستید، هتل گامبرون بهترین گزینه است. شما می‌توانید با پرداخت مبلغ 670.000 تومان تا 1.5 میلیون تومان، اقامتی آرام و دلپذیر را در جزیره تجربه کنید.

با رزرو اتاق در هتل گامبرون کیش، اوقات خوشی را سپری خواهید کرد.

  • آدرس هتل گامبرون: جزیره کیش، میدان ساحل
  • شماره تلفن هتل گامبرون: 07644425063

هتل گامبرون کیش

عکسی از هتل گامبرون کیش 

انتخاب شما کدام هتل کیش است؟

در این مطلب بهترین هتل های جزیره کیش را معرفی کردیم تا در سفر به خلیج فارس، بتوانید با اطمینان محل اقامت خود را از قبل رزرو کنید. البته توجه داشته باشید که انتخاب بهترین هتل کیش به نیازها، بودجه و هدف شما از سفر بستگی دارد. همچنین اگر با بلیط هواپیما کیش به این جزیره سفر می‌کنید، موقعیت مکانی و نزدیکی هتل به فرودگاه نیز اهمیت پیدا می‌کند.

شما کدام هتل را ترجیح می‌دهید؟ آیا تجربۀ اقامت در هریک از هتل‌های فوق را داشته‌اید؟ لطفا از حس‌وحال و تجربیات خودتان برایمان بنویسید. دیده‌ها و شنیده‌های شما می‌تواند راهنمای خوبی برای سایر گردشگران باشد.

در انتها اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن مطلب جاهای دیدنی کیش را از دست ندهید. 

سوالات متداول:

1. بهترین هتل کیش کدام است؟

اگر منظورتان از بهترین هتل، هتلی 5 ستاره با امکانات لاکچری است، ما به شما هتل داریوش و هتل ترنج را پیشنهاد می‌کنیم.

2. ارزانترین هتل کیش کدام است؟

هتل سیمرغ، هتل سارا و هتل گمبرون، ارزانترین و بهترین هتل های کیش برای سفری اقتصادی محسوب می‌شوند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc