https://gateway.trip.ir/api/

نمایشگاه هری پاتر، میلان ایتالیا

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

نمایشگاه هری پاتر، میلان ایتالیا

اخبار خارق العاده برای همه طرفداران هری پاتر در ایتالیا که این فرصت را دارند تا نگاهی نزدیک به هزاران تبلیغ، لباس و موجودات جادویی این فیلم داشته باشند این نمایشگاه با همکاری شهرداری میلان در Fabbrica del Vapore برگزار می شود.

این تابستان، طرفداران هری پاتر در ایتالیا فرصتی دارند برای تجربه بیشتر از جادوگری هری پاتر که به نمایشگاه میلان آمده است. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان میتوانند از نمایشهای دراماتیک با الهام از مجموعه فیلمهای هری پاتر لذت ببرند و هنرمند شگفت انگیز را در پشت صحنه لباسهای معتبر، غرفه و موجودات فیلم مشاهده کنند. نمایشگاه ازمحبوب ترین مکان های فیلم از جمله اتاق خواب عمومی و خوابگاه گریفیندور؛ کلاس های درس مانند معجون و گیاه شناسی؛ و جنگل ممنوعه که هزاران نفر از معتبر، لباس، و موجودات مورد استفاده در فیلمبرداری سری های نمادین پر شده است.

هری پاتر

هری پاتر

علاوه بر محیط های شگفت انگیز عناصر تعاملی زیادی نیز وجود دارد. بازدیدکنندگان می توانند به منطقه کوییدیچ وارد شوند و Quaffle را راه اندازی کنند، Mandrake خود را در اتاق گیاهان زراعی نابود کنند و همچنین بازسازی کلبه هاگرید را ببینند و در صندلی غول پیکر آن بنشینند.

هری پاتر

از آنجایی که نمایشگاه جهانی آن در شیکاگو شروع شد بیش از چهار میلیون بازدید کننده با توقف تور هری پاتر در بوستون، تورنتو، سیاتل، نیویورک، سیدنی، سنگاپور، توکیو، پاریس، شانگهای، بروکسل و مادرید از آن لذت بردند و بلیط ارزان پرواز خود را پیدا کردند.

این نمایشگاه 1600 متر مربعی جذاب، در آن بازدیدکنندگان فرصتی برای دیدن مصنوعات الهام گرفته از مجموعه فیلمهای هری پاتر و دیدن ساخت با شکوه آن در پشت صحنه و لباس موجودات خارق العاده فیلم را دارند. به محض این که بازدیدکنندگان وارد نمایشگاه می شوند بلافاصله خود را در جهان هری پاتر می بینند.

قیمت بلیط نمایشگاه میلان هری پاتر: بزرگسال 19 یورو ، کودک بین 4 تا 12 سال 16 یورو می باشد همچنین هتل ارزان هم در ایتالیا قیمت های مختلفی دارد.

این نمایشگاه تا سپتامبر 2018 دایر می باشد

هری پاتر

منبع: harrypotterexhibition

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc