https://gateway.trip.ir/api/

آمارها از تعداد بالای بازدید کننده های اسپانیا خبر میدهند

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

آمارها از تعداد بالای بازدید کننده های اسپانیا خبر میدهند

پس از پایان هر سال میلادی آمارهای مربوط به گردشگران و بازدید کننده های هر کشور منتشر میشود، در این پست نگاهی به آمار اسپانیا داشته ایم. این آمار نشان میدهد که چه تعداد نفر در سال 2019، یعنی سالی که پشت سر گذاشتیم، از کشور اسپانیا بازدید داشته اند. اپانیا از آن دسته کشورهای است که معمولاً در رتبه های برتر در میان سایر کشورهای جهان قرار میگیرد. افرادی که این کشور را برای سفر و تفریح انتخاب میکنند و هزینه های نسبتاً سنگین سفر به این شهر از جمله بلیط هواپیما و رزرو هتل را پرداخت میکنند، به کشوری میروند که همه چیز بر سر جای خود قرار دارد، در واقع نظم حرف اول را میزند، آب و هوای این منطقه عالی است و اماکن گردشگری زیادی وجود دارد تا مسافران را مبحوت خود کند. به نظر شما چند بازدید کننده در سال 2019 از کشور اسپانیا بازدید کرده اند؟ با تریپ همراه باشید.

سفر به اسپانیا

اول از همه بهتر است بدانید اسپانیا در قلمرو اتحادیه اروپا است و اگر قصد سفر به این کشور را دارید باید بدانید در محدوده شنگن قرار دارد و باید نسبت به دریافت ویزای شنگن اقدام کنید. موقعیت جغرافیایی آن نسبت به اززوپا، در جنوب غربی قرار گرفته است. زیان مردم این منطقه اسپانیایی است.

مهمترین چیزی که شاید در ذهن هر شخص درباره اسپانیا به وضوح دیدنی باشید، جزیره معروف قناری است که یکی از لوکس ترین جزایر دنیاست و افراد بسیار مشهور در آنجا ویلا دارند و زندگی پر تجملاتی را در آنجا دارند.

از جمله مسیرهای هوایی به این کشور که از سوی ایرانیان بسیار پر تقاضا است میتوان به بلیط هواپیما بارسلونا اشاره داشت. پس از آن، شهرهای مهم این کشور، شهر مادرید، والنسیا، لاس پالماس است. لاس پالماس همان جایی است که جزایر قناری در آن واقع شده اند. همچنین مادرید، به عنوان پایتخت کشور اسپانیا شناخته شده است. پس اگر قصد رزرو بلیط هواپیما به پایتخت این کشور را دارید بهتر است بلیط هواپیما مادرید رزرو کنید.

تعداد بازدید کننده های اسپانیا در سال 2019

آمارها نشان میدهند تعداد بازدید کننده های اسپانیا نسبت به سال گذشته 1 درصد افزایش داشته و با رقم 83.7 میلیون نفر بازدید کننده توانسته رکورد جدیدی را به ثبت برساند. این میزان ورود گردشگر باعث میشود که حدود 12 درصد از تولید ناخالص ملی این کشور به گردشگری اختصاص یابد.

اسپانیا با این رقم در رتبه دوم پربازدید ترین کشور جهان در سال 2019 قرار گرفته است. همچنین بهتر است بدانید این کشور برگزار کننده بزرگترین نمایشگاه گردشگری جهان  به نام "FITUR" است. اگر قصد رزرو بلیط هواپیما و یا خرید تور ترکیبی اسپانیا را دارید بهتر است با کارشناسان ما در شرکت تریپ مشاوره داشته باشید. 

اسپانیا

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc