https://gateway.trip.ir/api/

رتبه اول گردشگر پذیرترین کشور دنیا

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

رتبه اول گردشگر پذیرترین کشور دنیا

در سال 2019 که گذشت آمارهای ورودی گردشگران به کشورهای مختلف بررسی شد و رتبه نخست این رده بندی به یک کشور اروپایی تعلق گرفت. البته معمولاً رتبه ها بین رده های اول تا پنجم معمولاً تغییرات خاصی در سال های گذشته نداشته و فقط یک رتبه تنزل و یا یک رتبه وضعیتشان بهبود یافته است. در ادامه علاوه بر آشنایی با این کشور برای افراد جهانگردی که علاقه مند به سفر به شهرهای این کشور هستند و قصد رزرو بلیط هواپیما را دارند، به رتبه منطقه ای ایران نیز میرسیم. با تریپ همراه باشید.

رتبه بندی کشورهای برتر در زمینه گردشگری

1- فرانسه با ورود 86.9 میلیون توریست ورودی

2- اسپانیا با ورود 81.8 میلیون توریست ورودی

3- آمریکا با ورود 75.9 میلیون توریست ورودی

4- چین با ورود 60.7 میلیون توریست ورودی

5- ایتالیا با ورود 58.3 میلیون توریست ورودی

سفر به پاریس

پاریس شهر بسیار زیبایی است و از دیرباز به شهر عشاق معروف شده است، چون علاوه بر اینکه با زبان فرانسوی، بهترین شعرهای عاشقانه و ادبیات نوشته شده است، دیوار عاشقی نیز در این شهر بسیار معروف است. افرادی که بلیط هواپیما پاریس رزرو میکنند، باید قبل از آن ویزای شینگن را دریافت کرده باشند. با ورود به شهر پاریس، مکان های گردشگری زیادی را خواهید دید که با آن ها از قبل عجین شده اید. در واقع برج ایفل و خیابان شانزه الیزه در دنیا شهرت جهانی دارد، بیخود نیست که کشور فرانسه به پایتختی پاریس توانسته در رتبه نخست گردشگر پذیرترین کشور جهان حضور یابد.

پاریس

اگر علاقه مند به سفر به پاریس هستید بهتر است از همین حالا برای ویزای شینگن اقدام کنید و بهترین راه برای این کار تماس با شرکت خدمات مسافرتی نقطه پرواز است. پس از دریافت ویزا میتوانید تور پاریس رزرو کنید و یا خودتان برای بلیط هواپیما و رزرو هتل در پاریس اقدام کنید.

پاریس

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پاریس که خیلی زیاد معروف است دیزنی لند پاریس است که در بین سایر دیزنی لندهای شهرهای دیگر در دنیا از جذابیت های بیشتری برخوردار است.

اگر اهل کافه و رستوران گردی باشید شاید بتوان کشور فرانسه را بهترین نقطه دنیا برای گشت و گذار در کافه ها دانست. سینماها و تئاتر ها نیز از دیگر تفریحاتی هستند که گردشگران از آنها استقبال میکنند.

پاریس

برای افرادی که اهل فرهنگ و هنر هستند نیز جاذبه های زیادی در این کشور و پایتخت آن وجود دارد از جمله موزه لوور، موزه اورسی، کلیسای نوترودام، کاخ ورسای، کاخ تویلری، کاخ لوکزامبورگ.

در هر صورت نوروز هر سال و همچنین تابستان میتواند بهترین زمان برای بازدید از این کشور باشد، در هر زمان که تصمیم به رزرو بلیط هواپیما گرفتید میتوانید هم با ایرلاین های ایرانی و هم با ایرلاین های خارجی به این مقصد سفر داشته باشید.

رتبه گردشگری ایران در منطقه خاورمیانه

ایران در بین تعداد کشورهای محدود در منطقه خاورمیانه رتبه چهارم را دارد و بهتر است درباره رتبه جهانی آن صحبت نکنیم! در هر صورت حال و روز گردشگری ورودی به ایران زیاد جالب نیست و بهتر است به این موضوع اهمیت بیشتری داده شود.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc