https://gateway.trip.ir/api/

از سرگیری پرواز ایران ایر به مقصد رم از 3 فوریه 2020

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 اخبار گردشگری

از سرگیری پرواز ایران ایر به مقصد رم از 3 فوریه 2020

چندی پیش آخرین پرواز هواپیمایی ماهان به مقصد ایتالیا انجام شد و حالا قرار است بعد از چند وقت ایران ایر دوباره پروازهای خود به مقصد رم را آغاز کند. رم ایتالیا از جمله مقصدهای گردشگری اروپا است که طرفداران زیادی دارد چون علاوه بر اینکه مردم برای گردش و تفریح این شهر را انتخاب میکنند، این مقصد، یکی از شهرهایی است که دانشجویان ایرانی در آن به تحصیل مشغول هستند و بودن یک پرواز ایرانی که به صورت مستقیم انجام میشود بسیار حائز اهمیت میباشد.

پرواز ایران ایر به رم ایتالیا

با توجه به درخواست های زیادی که افراد مقیم و دانشجویان شهرهای مختلف ایتالیا مبنی بر از سرگیری مجدد پروازهای ایران ایر داشتند مدیر روابط عمومی این شرکت از برقراری این پرواز به مقصد رم از 3 فوریه 2020 خبر داد. در واقع از تاریخ 14بهمن 1398 تا اطلاع ثانوی این پروازها برقرار میشوند و شما با جست و جو بلیط هواپیما رم در سایت تریپ به راحتی میتوانید بلیط خود را به صورت آنلاین تهیه نمایید.

پروازهای تهران - رم از این پس هر هفته روزهای سه شنبه و جمعه صورت میگیرد و افرادی که تمایل به رزرو بلیط هواپیما دارند میتوانند نسبت به رزرو با بار 30 کیلوگرم و 7 کیلوگرم دستی اقدام نمایند. همچنین ایرلاین هما پروازهای خود به رم ایتالیا را در روزهای سه شنبه و جمعه انجام میدهد.

از سرگیری پرواز ایران به مقصد رم در حالی صورت میگیرد که با توجه به تحریم های آمریکا علیه ایران، هواپیمایی ماهان چندی پیش کلیه پروازهی خود را به این مقصد لغو کرد و برای دانشجویان و افردای که مقیم ایتالیا هستند، صرف هزینه های پروازهای خارجی و توقف دار بسیار سخت شده بود. همچنین افرادی که علاقه مند هستند تا از جاذبه های گردشگری رم بازدید کنند، این یک فرصت دوباره است تا در شرایط غیر قابل پیش بینی آینده بتوان سفر به ایتالیا را تجربه کرد.

هواپیمایی ماهان که اولین ایرلاین خصوصی ایران است از سال 2011 توسط آمریکا در برخی مسیرها تحریم شد و اوج این تحریم ها در ماه های گذشته بود که تاثیرات زیادی را بر گردشگری منطقه تحمل کرد.

اگر قصد دارید در ماه های پر تقاضا مثل فصل بهار و تابستان به ایتالیا و شهرهای معروف آن سفر کنید بهتر است زودتر تصمیم خود را بگیرید و اگر قصد مشاوره و دریافت ویزای شنگن را دارید با تریپ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. شما میتوانید با خرید تور ترکیبی ایتالیا که از شهرهای رم و فلورانس و میلان بازدید میکنند، بهترین نوع سفر را تجربه کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc