https://gateway.trip.ir/api/

کوتاه ترین مسیر پروازی جهان | پرواز یک دقیقه ای !

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

کوتاه ترین مسیر پروازی جهان | پرواز یک دقیقه ای !

کوتاه ترین پرواز تجاری جهان آنقدر کوتاه است که حتی نمیتوانید آن را تصور کنید، در تریپ در خصوص این مسیر پروازی بیشتر بدانید. لوگان ایر یک شرکت هواپیمایی اسکاتلندی است که در یکی از مسیرهای پروازیش کوتاهترین مسیر پروازی جهان را ارائه میکند، این مسیر به هیچ عنوان غیر ضروری نیست و شهروندان اسکاتلندی به این خط پروازی بسیار نیازمند هستند. در ادامه با این خط پروازی آشنا خواهید شد اگر چه هیچ وقت احتمالاً در زمان رزرو بلیط هواپیما به این مسیر نیازی نخواهید داشت. با تریپ همراه باشید.

کوتاهترین خط پروازی جهان

اورکنی Orkney نام مجمع الجزایری است که در شمال اسکاتلند واقع شده است. خود اسکاتلند نیز شمال غرب اروپا واقع شده است و 790 جزیره را تحت پوشش قلمرو خود دارد. به معنای دیگر این منطقه جزایر حرف اول را میزنند و هر کدام مثل یک شهر میمانند که نیاز هست مردمان این جزایر با یکدیگر در ارتباط باشند، خب در خیلی از این مسیرها پرواهایی وجود دارد که البته همه آنها پروازهای داخلی هستند و نه بین المللی و افرادی مختلف برای اینکه خود را به جزایر مختلف برسانند میتوانند با رزرو بلیط هواپیما این کار را انجام دهند.

یکی از جزیره هایی که در مجمع الجزایر اورکنی واقع شده است از آن با عنوان وِست رِی Westray نام برده میشود و زیر 600 نفر در آن زندگی میکنند. از دیگر جزیره های مهم این بخش میتوان به پاپا Papa اشاره کرد که این دو جزیره توسط ایرلاین لوگان ایر به یک خط پرواز تجاری مجهز هستند که این پرواز فقط 90 ثانیه به طول مینجامد که در برخی اوقات حتی به 60 ثانیه نیز میرسد. این مسیر کاملاً کاربردی است و توانسته به کوتاه ترین پرواز تجاری جهان شهرت یابد.

در کل لوگان ایر پروازهای کوچکی دارد و با حدود 29 فروند هواپیما به یکی از پر کاربردترین و سریع ترین راه های دسترسی به جزایر اسکاتلند شناخته میشود.

جالب است بدانید کمترین زمانی که در مسیر اورکنی تا پاپا توسط ایرلاین لوگان ایر به ثبت رسیده است فقط 47 ثانیه میباشد و این فوق العاده است. این پرواز برای کسانی که در اورکنی زندگی میکنند ضروری است، اگرچه برای گردشگران نیز مفید واقع شده است، اجالب است بدانید هر کدام از مسیرهای جزایر اسکاتلند از جذابیت های گردشگری زیادی برخوردار هستند.

از مهم ترین مواردی که میتوان به ضروری بودن این مسیر با پرواز 8 نفره اشاره کرد: ارتباط معلم با دانش آموزان این مناطق، افراد خدمت رسان و کادر درمانی و همچنین گردشگران.

لوگان ایر به غیر از اسکاتلند با هواپیماهای بزرگ تر خود مسیرهای بین المللی از جمله به دوسلدورف آلمان و برگن نروژ پرواز دارد که در صورت نیاز میتوانید در سیستم تریپ به جست و جوی بلیط هواپیما در این مسیرها بپردازید.

هواپیما

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc