https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اپال

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اپال

تهران به‌ دلیل داشتن مراکز خرید لوکس و مدرن همواره پایتخت خرید بسیاری از افراد در سراسر ایران است. مرکز خرید اپال واقع در شمال غرب تهران یکی از بزرگترین مراکز خرید پایتخت ایران شامل 7 بخش خرید مختلف از جمله بخش کودکان، بخش خرید عروسی، بخش خرید خانه، صرافی در مرکز خرید اپال، هایپر مارکت، مد، ورزش و الکترونیک است. در مرکز خرید اوپال علاوه بر فروشگاه های خرید انواع تفریحات و سرگرمی، فود‌کورت‌، رستوران‌، کافی ‌شاپ، سینما اپال، بولینگ اپال و شهربازی نیز برای کودکان وجود دارد؛ پاساژ اپال می تواند شما و کودکانتان را ساعت ها سرگرم کند. با ما همراه باشید تا جزئیات بازدید از این مرکز خرید لوکس را با هم مرور کنیم.

عکس داخل مرکز خرید اپال در تهران

عکس داخل مرکز خرید اپال در تهران

مرکز خرید اپال کجاست؟

مرکز خرید اپال در تهران یکی از بزرگترین مراکز خرید شمال غرب پایتخت است که ساخت آن از سال 1392 آغاز شد و در سال 1398 به بهره برداری رسید. مساحت این مرکز خرید ۷,۲۱۶ مترمربع است که دارای ۹ طبقه‏ در زیرزمین و ۱۴ طبقه روی آن است. با این حساب مساحت کل این مجموعه به بیش از ۱۳۰ هزار متر مربع می‌ رسد.

این مرکز خرید ۵۵۰ واحد تجاری دارد و مالک مرکز تجاری اپال آقای امانی است. طراحی آن توسط مهندس امید غلامپور و ساخت مجموعه توسط مهندسان دو شرکت‌ سازه‌ های فلزی بوژان آریا و شرکت تدبیر ساحل پارس انجام شده است. این ساختمان دارای اسکلتی تمام فلزی و با مقاومتی بالا در برابر زلزله است.

از ویژگی های مرکز خرید اپال می توان به مجهز بودن به باند هلی کوپتر اشاره کرد. باند مرکز خرید اپال در فاصله ای 90 متری از سطح زمین قرار دارد. از دیگر ویژگی آن پل ارتباطی این سازه مدرن است که در ارتفاع 45 متری قرار دارد. مرکز خرید اپال دارای 15 دستگاه آسانسور 18 نفره و 68 دستگاه پله برقی است که جابجایی خریداران و مراجعان را راحت تر می کند.

مرکز خرید اپال دارای امکانات تفریحی و سرگرمی متنوعی است که محیطی شاد و مهیج را برای افراد در این مجموعه فراهم می کند. یکی از ویژگی های این مرکز خرید دسترسی آسان آن است. این مرکز خرید از طریق اتوبان یادگار امام و نیایش دسترسی بسیار خوبی دارد.

آدرس مرکز خرید اپال: سعادت آباد، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان.

وبسایت مرکز خرید اپالopalshoppingcenter.com

مسیر دسترسی به مرکز خرید اپال

برای رسیدن به مرکز خرید اپال باید خود را به شمال غرب تهران و محله سعادت آباد برسانید. برای این منظور از بزرگراه های نیایش و یادگار امام می توانید استفاده کنید. سپس از طریق بلوار فرحزادی خود را به مرکز خرید اپال برسانید.

نزدیکترین ایستگاه مترو به مرکز خرید اپال

شاید این سوال شما هم باشد که «چگونه با مترو به اپال برویم؟» اگر قصد دارید با مترو خود را به مرکز خرید اپال برسانید، باید از خط هفت مترو به ایستگاه میدان صنعت بروید. ایستگاه میدان صنعت نزدیکترین ایستگاه مترو به پاساژ اپال است. از میدان صنعت با تاکسی می توانید به اپال بیایید. فاصله میدان صنعت تا مرکز خرید اپال با تاکسی حدودا 15 دقیقه است.

ساعت کاری مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال تهران از ساعت 10 صبح تا 24 شب به مراجعان خدمات ارائه می دهد. برای استفاده از فودکورت اپال نیز در همین ساعت می توانید به این پاساژ مراجعه کنید. همچنین واحدهای تجاری نیز از ساعت 11 صبح فعالیت خود را شروع می کنند.

هزینه ورودی اپال

شما برای بازدید از مرکز خرید اپال نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید؛ اما اگر قصد دارید از پارکینگ این مجتمع استفاده کنید، هزینه ورودی پارکینگ اپال را باید بپردازید.

معماری مرکز خرید اپال

کانسپت درون طراحی کلی در ساختمان تجاری و اداری اپال سعی شده تا با موضوع اصلی مطابقت داشته باشد و در کنار آن هارمونی و یکپارچگی عناصر در تمامی جنبه های نما از نماهای مختلف مشهود باشد و به منظور جلب توجه مخاطبان عمومی و تشویق مردم به قدم گذاشتن در ساختمان، طبقات پایینی بیشتر با فضاهای بسته و بدون ویترین چیده شده اند. 

این به معنای جذب خریداران اپال تهران برای کاوش در داخل ساختمان است، ورودی به گونه ای طراحی شده است که خریداران را به داخل ساختمان می برد و همچنین عملکرد و کارایی ساختمان را نیز نشان می دهد. انتخاب رنگ و همچنین ترکیب رنگ برای نما، همگن و متناسب با محدوده شهری در نظر گرفته شده است. 

امکانات مرکز خرید اپال

مرکز خرید اوپال در تهران دارای بخش های مختلفی است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

هایپر مارکت مرکز خرید اپال

هایپر مارکت اپال که در طبقه ی زیرزمین این مجموعه قارا دارد، یکی از بزرگترین هایبر مارک های تهران است که مساحت آن 6 هزار متر مربع است. در کنار هایپر مارک اپال خشک ‌شویی، شیرینی ‌فروشی، داروخانه و موادغذایی واقع است.

اپال هوم 

در این فروشگاه مرکز خرید اپال شما می توانید انواع لوازم تزئینی و مصرفی خانه و آشپزخانه را پیدا کنید. لوازمی همچون، مبلمان، لوازم دکوراسیون خانه، لوازم روشنایی خانه، صنایع دستی، لوازم مورد نیاز آشپزخانه مانند بشقاب و قابلمه، قاش و چنگال و ... است.

اپال مد مرکز خرید اپال

در فروشگاه مد مرکز خرید اپال که در طبقه ی اول این مجموعه قرار دارد، می توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر را از برندهای موجود در مرکز خرید اپال تهیه کنید.

اپال کویین مرکز خرید اپال

در قسمت اپال کویین این مجموعه شما می توانید هر آنچه که برای برپایی یک میهمانی باشکوه نیاز دارید پیدا کنید. در طبقه ی دوم مرکز خرید اپال انواع لباس های عروس و داماد، آینه و شمعدان، طلا فروشی های مرکز خرید اپال، سکه و انواع ساعت های معروف دنیا را خریداری کنید.

اپال کیدز

در بخش اپال کیدز، کودکان شما می توانند از انواع سرگرمی و تفریح در مساحتی به وسعت 700 متر مربع سرگرم شوند. این بخش در طبقه سوم قرار دارد. در این بخش شهربازی مرکز خرید اپال و یک شهر از انواع بازی های فکری فردی و گروهی نیز وجود دارد، که می توانند کودکان را ساعت ها سرگرم کند. در بخش اپال کیدز علاوه بر بازی و سرگرمی انواع لباس های تخصصی برای کودکان، انواع اسباب بازی، لوازم سیسمونی نوزاد و تمامی وسایل موزد نیاز کودکان و همچنین لوازم اتاق خواب کودک نیز در این بخش از مرکز خرید اپال وجود دارد. یکی از جذابیت های این بخش اتاق اختصاصی پدر و کودک و مادر و کودک است، تا والدین بتوانند با خیالی آسوده در کنار خرید هایی که انجام می دهند، نیاز های کودکان را نیز برطرف کنند.
این اتاق‌ ها در طبقات سوم A و B واقع شده اند، همچنین در این طبقات فودکورت و کافی شاپ های متنوعی در فضای سبز رو باز به وسعت هزار متر با چشم اندازی زیبا وجود دارد.

شهر مشاغل اپال نیز یکی دیگر از امکانات رفاهی برای کودکان و خانواده های آنهاست. کودکان در شهر مشاغل می توانند با انواع شغل ها آشنا شوند و ساعات مفرحی را بگذرانند. خانه بازی اپال نیز از دیگر امکانات این مجموعه است که با فضای شاد و رنگارنگی که دارد، توجه کودکان را به خود جلب می کند.

اپال استایل در مرکز خرید اپال

اپال استایل مرکز خرید اپال در طبقات چهارم، پنجم و ششم قرار دارد. شما می توانید در این طبقات انواع  فروشگاه ‌ها و بوتیک‌ های متنوع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، انواع کیف و کفش، شال و روسری، مانتو در رنگ های متنوع و برندهای متنوع را خریداری کنید.

اپال اسپرت

در اپال اسپرت مرکز خرید اپال شما می توانید تمامی لوازم ورزشی مبتدی و حرفه ای را تهیه کنید؛ اگر شما هم یک ورزشکار هستید می توانید تمامی لوازم ورزشی مانند، حلقه های ورزشی، دمبل، کفش ورزشی، لباس ورزشی، کش های ورزشی و... را در این بخش از مرکز خرید اپال خریداری کنید.

اپال الکترونیک مرکز خرید اپال

در این بخش از اپال هم می توانید انواع لوازم الکترونیکی و محصولات دیجیتال را تهیه کنید، مرکز خرید اپال یکی از بزرگترین عرضه کننده ی لوازم الکترونیکی و دیجیتال در شمال تهران محس.ب می شود.
اپال الکترونیک در طبقه ی هفتم قرار دارد، و عرضه کننده ی انواع گوشی های موبایل، کامیپوتر، لبتاپ، انواع لوازم جانبی، لوازم های صوتی و تصویری، یخچال و فریزر و... است.

اپال آفیس

اپال آفیس مرکز خرید اپال در طبقات یازدهم و دوازدهم قرار دارد، و شامل دفاتر اداری می باشند. در این طبقات همچنین خدماتی همچون ، کلینیک پوست، مو و زیبایی نیز به مشتریان ارائه می ‌شود.

تفریحات مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال علاوه بر فروشگاه های متنوع، مراکز تفریحی و سرگرمی هم دارد. در ادامه به چند مورد از این سرگرمی ها اشاره می کنیم:

بولینگ اپال

اپال بولینگ در طبقه هشتم مرکز خرید اپال قرار دارد؛ اگر به دنبال هیجان و سرگرمی هستید می توانید در کلوپ های ورزشی VIP  به تفریح و سرگرمی بپردازید. همچنین در این بخش مرکزی برای دوستداران بازی ‌های کامپیوتری و واقعیت مجازی نیز تعبیه شده است. بیلیارد و اتاق فرار اپال نیز در همین طبقه هشتم و در کنار اپال بولینگ قرار دارد.

سینما مرکز خرید اپال

سینما اپال در مرکز خرید اپال دارای پنج سالن سینمایی مجهز و بزرگ با ظرفیت 800 نفر است که در آن می توان انواع فیلم های جدید را تماشا کنید.

فود کورت اپال

در طبقه نهم از مرکز خرید اپال انواع رستوران و کافه ها از 15 برند برتر غذایی وجود دارد، این رستوران ها انواع غذاهای آسیایی، ایرانی، عربی، مدیترانه ای و غذاهای امریکای لاتین را سرو می کنند و شما می توانید بر اساس ذائقه خود آن ها را امتحان کنید.

انواع غذاهای خوشمزه مانند همبرگر، پاستا، انواع پیتزا، لازانیا، غذاهای دریایی، انواع سالاد، نوشیدنی های سرد و گرم را می توانید در بخش کافه ها و رستوران های این مجموعه میل کنید. کافه ها و رستوران های معروف اپال شامل گوفو برگر، پامولا، ویونا اكسپرس، جينجر، مايا، فیش اند چیپس، بولکیتو، آلوها، تومو، چیکولند، سوشی کو بار، بیف لاین، ته‌ چین بار، دونر حايات و... هستند. این رستوران ‌ها در فضای باز به وسعت دو هزار متر مربع و با نمایی 360 درجه قرار دارند.

خدمات مرکز خرید اپال

از خدمات مرکز خرید اپال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ اپال

پارکینگ اپال مرکز خرید اپال هفت طبقه دارد و وسعت آن 50 هزار متر مربع با گنجایش 1800 خودرو است. این مجموعه همچنین دارای پارکینگی ویژه برای خودروی مادران باردار و بانوانی است که به همراه کودکان خردسال خود به اپال می آیند. ورود و خروج خودرو ها از طریق دو رمپ جداگانه اس؛ یک رمپ در شمال شرقی و دیگری در جنوب غربی است که به بلوار 35 متری کوهستان راه دارد.

کارواش مرکز خرید اپال

یکی دیگر از خدمات این مجموعه کارواش در مرکز خرید اپال است. ساعت کاری کارواش اپال از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا 10 شب و پنجشنبه ها و جمعه ها تا ساعت ۲۳ است.

مرکز خرید اپال در شب

نمایی از مرکز خرید اپال در شب

جمع بندی

در این مقاله به جزئیات بازدید از مرکز خرید اپال در سعادت آباد تهران پرداختیم. مرکز خرید اپال امکانات مختلفی دارد که فرصت خوبی را برای تفریح و خرید برای شهروندان مهیا می کند. شما با کودکان خود نیز می توانید به اپال کیدز بروید و از امکانات آن استفاده کنید. اگر تجربه خرید از اپال را داشتید، با ما و خوانندگان تریپ در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره مرکز خرید اپال

آدرس مرکز خرید اپال کجاست؟

آدرس مرکز خرید اپال تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان است.

نزدیک ‌ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید اپال کدام است؟

نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید اپال، ایستگاه میدان صنعت خط شماره هفت است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc