https://gateway.trip.ir/api/

معرفی مرکز خرید پالادیوم تهران

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

معرفی مرکز خرید پالادیوم تهران

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟ آیا تا به حال به این پاساژ لوکس مراجعه کرده‌اید؟ این مرکز خرید در شمال پایتخت در محله زعفرانیه واقع شده است و از محبوب‌ترین مراکز خرید تهران به شمار می‌رود. تهران، یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای ایران است و مراکز خرید بزرگ و کوچک بسیاری در آن جای گرفته‌اند.

در این مقاله به یکی از مهم‌ترین مراکز خرید تهران، یعنی پالادیوم تهران می‌پردازیم و آن را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر می‌خواهید دلیل محبوبیت پالادیوم را بدانید، چشم از این مقاله برندارید و تا انتها همراه ما باشید.

مرکز خرید پالادیوم

نمایی از مرکز خرید پالادیوم تهران

آشنایی با مرکز خرید پالادیوم تهران

پالادیوم تهران در سال 1391 در منطقه زعفرانیه راه‌اندازی شد و در مدت کوتاهی به شهرت رسید. این بنا در زمینی به مساحت 10هزار مترمربع ساخته شده و شامل 270 واحد تجاری و خدماتی، 25 رستوران، کافه و فود کورت است. معماری پاساژ پالادیوم بسیار خاص است؛ زیرا بخش جنوبی آن 13 طبقه، بخش شمالی 11 طبقه و قسمت همکف به 6 طبقه می‌رسد.

این مرکز خرید که انواع فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، جواهرات و زیورآلات، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، عینک و حتی دفاتر بیمه، شرکت‌های هواپیمایی و گردشگری را در خود جای داده است، در مدت زمانی کوتاه به شهرت و محبوبیت دست پیدا کرد و گوی سبقت را از دست رقیبان ربود.

مالک پالادیوم چه کسی است؟

ساخت پالادیوم از سال 1388 تا 1391 طول کشید. مهندس پدرام امن زاده، معمار پالادیوم، اثر بسیار جالب توجهی از خود به جای گذاشته است. در طراحی این بنا، اشکال هندسی گوناگون به همراه قوس‌های دایره‌ای بزرگ به کار رفته‌اند. این قوس‌های دایره‌ای در نمای اصلی پالادیوم به همراه شیشه‌های بزرگی که روی نما استفاده شده‌اند، از شاخصه‌های اصلی این مرکز خرید لوکس و زیبا به شمار می‌روند. آقای حسن رفتاری، مالک پالادیوم تهران، در انتخاب نام برای این مجموعه هوشمندی بسیاری به خرج داده است. نام پالادیوم به معنای یک فلز ارزشمند و کمیاب، کاملا برازنده این مجتمع تجاری لاکچری و باشکوه است.

آشنایی با بخش های مختلف پالادیوم تهران

پالادیوم یک مجموعه تجاری و تفریحی همه چیز تمام است که به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود. در این قسمت از مقاله، تعدادی از اصلی‌ترین بخش‌های مرکز خرید پالادیوم را به شما معرفی می‌کنیم.

  • واحدهای تجاری و فروشگاهی: بیش از 160 مغازه در پالادیوم به واحدهای تجاری و فروشگاهی اختصاص یافته است. انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، طلا و جواهر، لوازم منزل و بسیاری اجناس دیگر در فروشگاه‌های پالادیوم تهران پیدا می‌شوند.
  • واحدهای اداری پالادیوم: در طبقات بالایی مرکز خرید پالادیوم تعدادی واحد اداری از جمله دفاتر بیمه، آژانس‌های هواپیمایی و گردشگری فعالیت می‌کنند.
  • فروشگاه‌های مواد خوراکی پالادیوم: فروشگاه‌های پالادیوم فقط برای خرید پوشاک و کیف و کفش نیستند؛ بلکه شما می‌توانید انواع خوراکی‌های خوشمزه مانند شیرینی، شکلات، خشکبار و قهوه را نیز با بهترین کیفیت از فروشگاه‌های این مرکز تجاری خریداری کنید.
  • کتابفروشی پالادیوم: این مجموعه حتی به فکر علاقه‌مندان به کتاب نیز بوده است. اگر حین خرید خوراک و پوشاک به فکر خرید کتاب افتادید، دیگر نیاز نیست یک مسیر طولانی تا خیابان انقلاب را طی کنید. فروشگاه بوک لند پالادیوم انواع کتاب، محصولات فرهنگی و لوازم‌التحریر را در انواع مختلف در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است.
  • فودکورت پالادیوم: شما می‌توانید انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه و متنوع را در کافه‌ها و رستوران‌های مجموعه پالادیوم نوش جان کنید.
  • داروخانه پالادیوم: انواع داروهای داخلی و خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مکمل‌های غذایی و ورزشی در این داروخانه موجود هستند.
  • هایپرمارکت پالادیوم: در طبقه همکف پالادیوم یک هایپرمارکت مجهز قرار گرفته است که می‌توانید انواع خوراکی، میوه، سبزیجات، فراورده‌های دامی و لبنی تازه را از این مکان خریداری کنید.
  • موسسه موسیقی پارس پلاس: در این موسسه انواع سازهای ایرانی و جهانی به کودکان آموزش داده می‌شود.
  • خانه بازی پالادیوم: خانه بازی برایت کیدو در طبقه هشتم ساختمان دوم قرار دارد و شامل بازی‌های مختلفی برای کودکان است.
  • استخر و باشگاه ورزشی پالادیوم: این مجموعه در طبقه ششم واقع شده و مساحت آن به بیش از 2هزار مترمربع می‌رسد. انواع کلاس‌های ورزشی مانند بدنسازی، زومبا، یوگا، تی آر ایکس، پیلاتس و کشتی در این باشگاه آموزش داده می‌شوند.

همانطور که مشاهده کردید، پالادیوم یک مرکز خرید ساده نیست و امکانات تفریحی، خدماتی و رفاهی بسیاری را در خود جای داده است.

فودکورت پالادیوم تهران

عکسی از فود کورت پالادیوم تهران

آدرس پاساژ پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم تهران در خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف واقع شده است. برای رسیدن به این مرکز خرید باید خود را به شمال تهران و محله زعفرانیه برسانید. شما می توانید از برنامه‌های مسیریاب برای رفتن به این مرکز خرید استفاده کنید. اگر در طول گشت‌وگذار در مرکز خرید پالادیوم نیاز به پارکینگ داشته باشید، می توانید از پارکینگ این مجموعه استفاده کنید. هزینه پارکینگ پالادیوم 30 هزار تومان در ازای هر ساعت است.

ساعت کاری پالادیوم

اگر بپرسید چه زمانی پالادیوم باز است؟ باید بگوییم مرکز خرید پالادیوم همه روزه از ساعت 9:00 تا 23:00 باز است؛ اما فروشگاه‌های آن تا ساعت 22:00 فعال هستند. در هر حال، شما می‌توانید تا ساعت 23:00 در رستوران و کافه‌های پالادیوم وقت بگذرانید.

راه های دسترسی و نزدیک ترین مترو به پالادیوم

برای دسترسی به مرکز خرید پالادیوم تهران می‌توانید از ماشین شخصی، تاکسی‌های شهری و اینترنتی و مترو استفاده کنید. اگر می‌خواهید با ماشین شخصی به سمت این مرکز خرید بروید و آشنایی کافی با مسیر ندارید، بهتر است از نقشه‌های آنلاین داخل تلفن همراهتان استفاده کنید. نزدیک ترین مترو به پالادیوم، ایستگاه تجریش در خط یک متروی تهران است. در ایستگاه تجریش از قطار پیاده شوید و سپس با استفاده از تاکسی‌های زعفرانیه، خود را به مرکز خرید پالادیوم برسانید.

قیمت ها در مرکز خرید پالادیوم چقدر است؟

مجموعه پالادیوم فروشگاه‌های متنوعی دارد که هر کدام در زمینه‌های مختلف مانند پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، کیف و کفش و لوازم دکوری فعالیت می‌کنند؛ ازاین‌رو قیمت اجناس در این مرکز خرید بسیار متفاوت است؛ البته برندهای لوکس و مطرح مانند نایکی، جین وست، منگو و دیزل در فروشگاه‌های پالادیوم عرضه می‌شوند که طبیعتا در مقایسه با اجناس ایرانی و چینی، قیمت بالاتری دارند.

این مرکز خرید در شمال شهر قرار دارد و قیمت بسیاری از مواد خوراکی مانند میوه و سبزیجات در این مکان از نواحی جنوبی و پایین‌تر شهر بسیار بیشتر است که این موضوع در برخی موارد، سوژه فضای مجازی نیز می‌شود.

کلام آخر…

در این مقاله به معرفی پالادیوم تهران؛ مرکز تفریح لوکس برای تفریح و خرید پرداختیم. پالادیوم از محبوب‌ترین مراکز خرید در بین اهالی پایتخت و همچنین سایر شهرهای ایران است؛ البته قیمت ها در مرکز خرید پالادیوم بالاتر از سایر مراکز خرید و بازار بزرگ تهران است؛ اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از افراد، خریدهای لاکچری خود را در این مکان انجام می‌دهند. اگر در سایر شهرهای ایران زندگی می‌کنید، از طریق خرید بلیط هواپیما تهران یا با استفاده از وسیله شخصی می‌توانید به تهران سفر کنید و علاوه بر گردش در این شهر پرازدحام اما زیبا، به مراکز خرید آن نیز سر بزنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc