https://gateway.trip.ir/api/

مجتمع نیایش مال تهران کجاست؟

به روز رسانی: 07 اسفند ، 1402 جاذبه های گردشگری

مجتمع نیایش مال تهران کجاست؟

مجتمع بام لند نیایش که به آن نیایش مال یا مرکز خرید نیایش نیز می گویند، اخیرا در محله جنت آباد تهران افتتاح شده است. این مرکز خرید تازه تاسیس امکانات رفاهی متنوعی دارد و فروشگاه های مختلفی در آن فعالیت می کنند. در این مقاله تمام جزئیات مربوط به مجتمع نیایش مال از مسیر دسترسی تا امکانات آن را با هم مرور می کنیم. اگر دوست دارید به این مرکز خرید مدرن و شیک در غرب تهران سری بزنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مجتمع نیایش مال

تصویری از نمای بیرونی مجتمع نیایش مال

امکانات مجتمع نیایش مال

نیایش مال تنها یک مرکز خرید نیست و امکانات زیادی دارد. علاوه بر فروشگاه های مختلف، تعداد زیادی رستوران و کافه، چند سالن سینما، باشگاه ورزشی، سالن گیمینگ و سالن برگزاری همایش نیز در این مجتمع بزرگ گرد هم آمده اند.

دغدغه پارک خودرو را نداشته باشید

مجتمع نیایش مال 5 طبقه پارکینگ دارد و روی هم رفته 1100 خودرو می توانند در پارکینگ این مجتمع جا بگیرند. طبقات منفی 6 تا منفی 2 این مجتمع به پارکینگ اختصاص دارد. همچنین در تمام طبقات پارکینگ نیایش مال سرویس بهداشتی نیز در دسترس است.

تجربه خرید از برندهای معروف در پاساژ نیایش

مجتمع نیایش مال بیش از 450 فروشگاه دارد که در طبقات مختلف در دسترس مراجعان قرار گرفته است. برندهای معروف در این مجتمع شعبه دارند و شما از کیکی ریکی گرفته تا دیوید جونز را می توانید در این مجتمع پیدا کنید. البته فروشگاه های غیر برند هم در نیایش مال وجود دارد که طیف قیمتی آنها متوسط رو به بالا است. همچنین یکی از شعبات شیائومی نیز در نیایش مال قرار دارد و شما می توانید محصولات خانگی و صوتی تصویری شیائومی را از آنجا خریداری کنید.

شهربازی و فودکورت نیایش مال؛ تفریح و غذا در کنار هم

در طبقه پنجم مجتمع نیایش یک شهربازی مدرن و سرپوشیده وجود دارد که می توانید در آنجا به بازی و تفریحات مختلف بپردازید. در کنار شهربازی یک فودکورت بزرگ قرار گرفته است که انواع غذاهای فست فود و ساندویچی را به مراجعان عرضه می کند. بعد از تفریح در شهربازی نیایش مال می توانید اینجا یک میان وعده یا یک وعده کامل خود را مهمان کنید.

سینما در نیایش مال

مجتمع تجاری نیایش سالن سینمای مجهزی دارد که تجربه خوبی را هنگام تماشای فیلم های سینمایی روز برای شما به ارمغان خواهد آورد. سینمای نیایش مال در طبقه آخر این مرکز قرار گرفته است و با تم قرمز رنگی که دارد توجه مراجعان را به خود معطوف می کند. اگر می خواهید فیلم های سینمایی را در یک سالن سینمای مجهز و تازه ساخت ببینید، سینما نیایش مال را از دست ندهید.

باشگاه ورزشی نیایش مال

امکانات مجتمع نیایش مال به مرکز خرید، سینما و شهربازی محدود نمی شود. روی پشت بام این مجتمع یک باشگاه ورزشی مجهز نیز قرار دارد که علاقه مندان می توانند از امکانات این باشگاه ورزشی استفاده کنند. جالب شد نه؟ حالا بیایید ببینیم نحوه دسترسی به این مرکز خرید بزرگ و جدید چگونه است.

فود کورت نیایش مال

عکسی از فود کورت نیایش مال در طبقه پنجم

نحوه دسترسی به مجتمع نیایش مال

برای رسیدن به نیایش مال باید خود را به غرب تهران برسانید. بهترین مسیر برای رسیدن به بام لند نیایش بزرگراه نیایش یا همان بزرگراه آیت الله رفسنجانی است. از طریق این بزرگراه به چهارراه جنت آباد یا همان ایرانپارس بیایید. بعد از رسیدن به این چهارراه مجتمع نیایش را خواهید دید. اگر از شهرهای دیگر به تهران می آیید، برای خرید بلیط تهران نیز می توانید از سایت تریپ کمک بگیرید.

موقعیت جغرافیایی پاساژ نیایش مال تهران روی نقشه گوگل

آدرس مجتمع نیایش مال: تهران، بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش) ،چهارراه جنت آباد، ضلع جنوب شرقی

نحوه دسترسی به مجتمع نیایش مال با مترو

اگر قصد دارید با وسیله نقلیه عمومی به این مرکز بیایید، باید خود را به ایستگاه مترو صادقیه برسانید. نزدیکترین مترو به نیایش مال ایستگاه صادقیه است. بعد از رسیدن به ایستگاه مترو صادقیه سوار تاکسی های ایرانپارس یا چهار راه جنت آباد شوید. بعد از رسیدن به ایرانپارس با چند قدم پیاده روی می توانید به مجتمع نیایش برسید.

نحوه دسترسی به مجتمع نیایش مال با تاکسی

از هر کجای تهران که قصد بازدید از مجتمع نیایش مال را داشته باشید، باید خود را به محله جنت آباد و به طور دقیق تر چهار راه ایرانپارس (چهارراه جنت آباد) برسانید. برای این منظور از ابتدای اتوبان نیایش در تقاطع خیابان ولیعصر می توانید سوار تاکسی و ون های ایرانپارس شوید و از راننده بخواهید شما را روبه روی مجتمع نیایش از تاکسی پیاده کند. از ایستگاه مترو صادقیه نیز می توانید با تاکسی خود را به چهارراه ایرانپارس و سپس مجتمع نیایش برسانید.

ساعت کاری مجتمع نیایش مال

اگر می پرسید چه زمانی نیایش مال باز است باید بگوییم مجتمع نیایش مال از ساعت 10 صبح باز می شود و تا 12 شب به کار خود ادامه می دهد. در روزهای تعطیل نیز این مجتمع آماده خدمت رسانی است. برای خرید و بازدید از این مجتمع می توانید در این بازه زمانی در تمام روزهای هفته به نیایش مال بیایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساعت کاری مجموعه به سایت مجتمع نیایش مال تهران مراجعه کنید.

هزینه ورودی مجتمع نیایش مال

هزینه ورودی مجتمع نیایش مال رایگان است و شما برای ورود به مجموعه نیاز به پرداخت هزینه ندارید.

مجتمع نیایش مال تهران

نمایی از فود هال نیایش مال در طبقه منفی یک

فود هال مجتمع نیایش مال

فود هال نیایش مال در طبقه منفی یک این مجتمع قرار گرفته است. در فود هال نیایش مال 34 واحد مختلف مشغول فعالیت هستند. فود کورت نیایش مال در یک فضای 1500 متری به بهره برداری رسیده است. بسیاری از کافه های معروف تهران در مجتمع نیایش مال نیز شعبه دارند. با ورود به فود هال بام نیایش شعبه های کافه ویونا و کافه شمرون رو می بینید و به امیر شکلات و جلاتولند هم می توانید سفارش بستنی و دسر بدهید.
همچنین در طبقه منفی یک اتاق مادر و کودک و سرویس بهداشتی نیز وجود دارد. رنگ بندی، معماری و طراحی فودهال نیایش مالی بسیار زیبا، رنگارنگ و چشم نواز است. علاوه بر کافه و غرفه های بستنی و آبمیوه، چند فروشگاه نیز در همین طبقه وجود دارد که بعد از صرف قهوه و کیک می توانید از آنها دیدن کنید.

راهنمای طبقات مجتمع نیایش مال

طبقه منفی 6 تا منفی 2: پارکینگ/ سرویس بهداشتی 
طبقه منفی 1: فودهال/ تجاری/ اتاق مادر و کودک
طبقه همکف: تجاری/ سرویس بهداشتی/ خروج
طبقه اول: تجاری/ سرویس بهداشتی
طبقه دوم: تجاری/ سرویس بهداشتی/ اتاق مادر و کودک
طبقه سوم: تجاری/ نمازخانه/ سرویس بهداشتی
طبقه چهارم: تجاری/ سرویس بهداشتی
طبقه پنجم: تجاری/ فودکورت/ شهربازی/ سرویس بهداشتی
طبقه ششم: سینما

یک آخر هفته تفریحی در مجتمع پاساژ نیایش

مجتمع نیایش مال در غرب تهران در محله جنت آباد واقع شده است. در این مقاله از مجله گردشگری تریپ به امکانات مجتمع نیایش مال، نحوه دسترسی با مترو و خودروی شخصی و راهنمای طبقات آن پرداختیم. اگر برای این آخر هفته برنامه ای ندارید، بازدید و خرید از مجتمع تجاری نیایش را در برنامه خود قرار دهید. اگر قبلا این مجتمع تجاری را از نزدیک دیده اید، در قسمت نظرات تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول راجع به مجتمع نیایش

1. مجتمع نیایش مال کجاست؟

مجتمع تجاری نیایش یا بام نیایش در محله جنت آباد تهران قرار دارد.

2. مجتمع نیایش مال چه زمانی باز است؟

مجتمع بام نیایش از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز است.

بخش نظرات

سارا 21 اسفند 1401

کنار نیایش مال یه بازارچه هست به اسم بازار جنت که قیمت‌های مناسبی داره برای خرید خوبه ولی از نظر امکانات نیایش مال تکمیله رستوران و سینما و همه چی داره

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc