https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول

استانبول یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگران برای خرید است، این شهر دارای مراکز خرید فراوانی است که در مقاله بهترین مراکز خرید در استانبول به آنها اشاره کرده‌ایم. مرکز خرید کاپاسیتی یکی از این مراکز است که در محله ای به نام باکرکوی واقع شده و یکی از مقاصد برتر خرید و سرگرمی در استانبول به شمار می رود. این مرکز خرید دارای عرض ه‌های متنوعی از برند های محلی و بین ‌المللی است. در داخل این مرکز خرید کاپاسیتی استانبول یک سینما با 9 صفحه نمایش، چندین گزینه سرگرمی، و مجموعه ‌ای از رستوران‌ های مد روز است که انواع برندهای داخلی و بین المللی در جهان را ارائه می ‌دهند. در این مرکز خرید شما می توانید از تخفیف های فصلی و امکانات آن مانند دسترسی به WiFi رایگان بهره‌مند شوید. مرکز خرید کاپاسیتی مکانی است که می‌توانید برای یک روز سرگرم ‌کننده با خانواده و دوستان به آنجا بروید.

آشنایی با مرکز خرید کاپاسیتی

آشنایی با مرکز خرید کاپاسیتی

آشنایی با مرکز خرید کاپاسیتی

مرکز خرید کاپاسیتی در قسمت اروپایی شهر استانبول در منطقه ی باکرکوی واقع ‌شده است. این منطقه یکی از مناطق معروف در استانبول است.
این مرکز خرید نیز یکی از پرطرفدارترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول است، و مقام هفتم از جدول را به خود اختصاص داده است. مرکز خرید کاپاسیتی دارای مساحتی حدودا 133 هزار متر مربع می باشد.
مرکز خرید کاپاسیتی در سال 2007 ساخته شد و در ماه نوامبر همان سال نیز به روی عموم باز شد، این مرکز خرید در واقع یک مجتمع تجاری و تفریحی است.
مرکز خرید کاپاسیتی دارای 180 فروشگاه از انواع برندهای داخلی و بین المللی پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی است.
این مرکز خرید همچنین دارای انواع نمایندگی های فست فوت و رستوران های داخلی و بین المللی را در خود جای داده است. گردشگران با خرید توراستانبول ارزان می توانند تمامی مایحتاج خود را از مرکگز خرید کاپاسیتی استانبول تهیه کنند. 

امکانات مرکز خرید کاپاسیتی در استانبول

مرکز خرید کاپاسیتی دارای مساحت زیادی است و بزرگترین مرکز خرید باکرکوی می باشد. این مرکز خرید  سالانه میزبان 22 میلیون بازدید کننده است.
شما در مرکز خرید کاپاسیتی می توانید تمامی برندهای مطرح روز دنیا مانند Hugo Boss، Sephora، MAC، Beymen، Vakko، W، Massimo Dutti، Zara و غیره را پیدا کنید.
یکی دیگر از امکانات مرکز خرید کاپاسیتی پارکینگ بزرگ آن است، که ظرفیت 2400 خودرو را دارد. همچنین این مرکز خرید دارای یک استخر، 9 سالن سینمای پیشرفته، اتاق مادر و کودک، اتاق اطلاعات می باشد.

چگونه به مرکز  خرید کاپاسیتی استانبول برویم ؟

فاصله این مرکز خرید از فرودگاه بین المللی آتاتورک  تنها ۱۰ دقیقه می باشد و دسترسی بسیار خوبی دارد. برای رفتن به مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم به خصوص مرکز خرید کاپاسیتی می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی، اتوبوس مترو یا کشتی ‌های مسافربری استفاده کنید.
شما همچنین می توانید با ماشین شخصی خود به این مرکز خرید بروید، همانطور که در بالا نیز گفتیم این مرکز خرید دارای پارکینگ بزرگی است، که می توانید ماشین خود را با خیالی آسوده در آنجا قرار دهید.
ساعت کار مرکز خرید کاپاسیتی : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.
برای اطلاع از تور استانبول تابستان 1401 به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان تورهای مسافرتی از اقصی نقاط دنیا را به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید کاپاسیتی استانبول

مرکز خرید کاپاسیتی درکجای استانبول قرار دارد ؟

مرکز خرید کاپاسیتی در قسمت اروپایی شهر استانبول در منطقه ی باکرکوی واقع ‌شده است. 

ساعت کار مرکز خرید کاپاسیتی استانبول کی می باشد ؟

ساعت کار مرکز خرید کاپاسیتی  همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc