https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول

استانبول یکی از شهر های پر طرفدار ترکیه برای خرید است. این شهر مراکز خرید بسیاری دارد که در مقاله بهترین مراکز خرید استانبول به آنها پرداختیم. هر کدام از مراکز در فصل های مختلف حراج دارند و گردشگران می توانند از این مزایا نهایت استفاده را ببرند. مرکز خرید استار سیتی اوت لت استانبول یکی از ارزان ترین مراکز خرید استانبول و یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول در بین گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند و یا ساکنان محلی است. مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول مجموعه ای عظیم از تعداد زیادی از برند های بین المللی و ترکی را با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند. شما در این مرکز خرید می توانید تمام مایحتاج خود مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره را پیدا کنید.

آشنایی با مرکز خرید استار سیتی استانبول

آشنایی با مرکز خرید استار سیتی استانبول

آشنایی با مرکز خرید استار سیتی استانبول

مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول در سال 2016 افتتاح شد، بیش ترین برندهای معروف دنیا را می توانید در این شعبه پیدا کنید.
این مرکز خرید دارای فروشگاه های بین المللی از برند های معروف روز دنیا مانند Puma و Karaca Outlet در ترکیه، Vakko Outlet، 5M Migros، Ebebek، Bellona، Tekzen، Beymen Outlet، Boyner Outlet، Mango Outlet، Fabrika، Network، Derimod، Vepa Outlet، Adidas Outlet، Tommy Hilfiger، Hummel، Madame Coco، English Home، Tefal ، تراس، فودکورت ها و رستوران های داخلی و بین المللی است. در فصل های مختلف می توانید از حراجی های فصلی آن خرید کنید.

برند های فروشگاه در مرکز خرید اوت لت استار سیتی

تعداد زیادی فروشگاه در داخل اوت لت استار سیتی استانبول وجود دارد که به شما و خانواده تان یک تور خرید عالی را تضمین می کند، که از طریق آن می توانید تمام نیازهای خود را از انواع مختلف لباس، تجهیزات ورزشی، کفش، عطر، لوازم جانبی و غیره پوشش دهید.
در طبقه ی اول این مر کز خرید شما می توانید تمامی مایحتاج لوازم خانگی را از برندهای محبوبی همچون لیننز، تاچ، زیمنس خریداری کنید، همچنین فروشگاه های پوشاک نوزادان نیز در این طبقه قرار دارد.
در طبقات بالاتر مرکز خرید استار سیتی شما می توانید انواع برندهای معروف ترکی و بین المللی مانند ماوی، ال ‌سی وایکیکی، کوتون، دفکتو، آدیداس، نایک، بنتون، پلو، کالینز، آندرآرمور، گیزیا، پوما و همچنین برند های لوازم آشپزخانه و اکسسوری های خانه از برندهای کاراجا، مادام کوکو و دیگر برندهای محبوب ترکی و بین ‌المللی را پیدا کنید.

سرگرمی های مرکز خرید استار سیتی در استانبول

فرزندان شما اوقات بسیار سرگرم کننده ای را در مرکز خرید استار سیتی سپری خواهند کرد، زیرا این مرکز خرید فضاهای تفریحی را برای آنها اختصاص می دهد که مملو از بازی های ویدئویی، مسابقه اتومبیل رانی و دوچرخه سواری، نقاشی چهره، و غیره است.
برای صرف یک غذای خوشمزه می توانید به طبقه ی آخر بروید. این مرکز خرید، گزینه های بسیار و متنوعی مانند فست فود، پیتزا و شیرینی های ایتالیایی و همچنین غذاهای محلی و شرقی و گریل را در اختیار شما قرار می دهد. 
کافه های این مرکز خرید نوشیدنی های مختلفی ارائه می دهند، اگر زمان بیشتری در استار سیتی اوت لت استانبول دارید، حتما سری به سینماهای داخل آن بزنید و از تماشای جدیدترین فیلم های بین المللی لذت ببرید. 

نزدیکترین اوت لت به میدان تکسیم

نزدیکترین اوت لت به میدان تکسیم

چگونه به مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول برویم ؟

مرکز خرید استار سیتی در منطقه Bahcelievler در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. اگرچه این مرکز خرید از مناطق حیاتی و توریستی استانبول مانند سلطان احمد، میدان معروف تقسیم و موارد دیگر دور است، اما با استفاده از اتوبوس، تراموا و بسیاری دیگر از وسایل حمل و نقل استانبول، از تمام نقاط استانبول به راحتی قابل دسترسی است. 
برای رفتن به مرکز خرید استار سیتی ابتدا به میدان تکسیم بروید و از آنجا سوار مترو شوید و به سمت ینی کاپی بروید. در ایستگاه ینی کاپی خط را عوض کنید و به سمت  آتاتورک هاوالیمانی یا خط متروی شماره M1 را سوار شوید و  در ایستگاه ینی بوسنا پیاده شوید. 
در منطقه ی ینی بوسنا یک ترمینال اتوبوسرانی می باشد، در آنجا سوار اتوبوس هایی شوید که بر روی آن نوشته شده استار سیتی، این اتوبوس شما را مستقیما به مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول می رساند.

ساعت کار مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.
آدرس مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول : enibosna Merkez Mah, Değirmenbahçe Cd
سایت رسمی مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول : http://www.starcity.com.tr  

برای اطلاع از قیمت تور استانبول ۱۴۰۱ و تور استانبول مرداد ۱۴۰۱ به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای مسافرتی را بدون واسطه به صورت آنلاین تهیه کنید.  

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول

ساعت کار مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول کی می باشد ؟

ساعت کار مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

سرگرمی های مرکز خرید اوت لت استار سیتی استانبول کدامند ؟

سرگرمی ها شامل بازی های ویدئویی، مسابقه اتومبیل رانی و دوچرخه سواری، نقاشی چهره، و غیره است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc