https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اولیویوم استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اولیویوم استانبول

استانبول به جز جاذبه‌ های فراوانی که دارد، دارای مراکز خرید بیشماری است. بهترین مراکز خرید استانبول همواره مورد استقبال گردشگران از سراسر جهان است. مراکز خرید این شهر همگی دارای سالن های بزرگ و میدان های بزرگ با طراحی های منحصر به فرد، مجلل و نوآورانه است، که در آن ها می توانید فروشگاه های سطح بالا با مارک های بین المللی، رستوران های متنوع، پارک های موضوعی، و سینما  را دید.
یکی از بهترین اوت لت های استانبول، مرکز خرید اولیویوم است، مرکز خرید اولیویوم استانبول در مسیر رشد مداوم با اهداف و مقاصد جدید پیشرفت کرده است، مسیری که با حمایت مشتریان خود که همچنان با رویکردهای نوآورانه و رویدادها و فعالیت های دیدنی خود راضی هستند، که در ادامه ی مقاله با آن بیش تر آشنا می شویم.

آشنایی با مرکز خرید اولیویوم استانبول

آشنایی با مرکز خرید اولیویوم استانبول

آشنایی با مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول در 1 آوریل 2000 درهای خود را به روی بازدیدکنندگان باز کرد و برای مدت طولانی اولین و تنها مرکز اوت لت در استانبول بوده است. از زمان افتتاح این مرکز خرید برند های مد روز و کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد.
مرکز خرید اولیویوم استانبول به بازدیدکنندگان و خریداران خود محیطی بسیار مدرن را ارائه می دهد. مرکز خرید اولیویوم استانبول دارای 132 فروشگاه از برند های داخلی و خارجی می باشد.
شما می توانید تجربه ای خرید مقرون به صرفه را در این مرکز خرید داشته باشید. مرکز خرید اولیویوم استانبول یک فضای زمینی به مساحت 35 هزار متر مربع را اشغال می کند که دارای مغازه هایی است که مارک های داخلی و خارجی مد روز را می فروشند.

فروشگاه ها و امکانات اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول دارای امکاناتی همچون پارکینگ سرپوشیده و روباز با فضای کافی برای 800 وسیله نقلیه، یک سینما، سالن بولینگ، سکوی مسابقه کارتینگ، پارک سرگرمی کودکان، رستوران ها و فست فود و کافه می باشد.
همه ی این امکانات با هم ترکیب می شوند تا یک تجربه خرید راحت و مقرون به صرفه را به بازدیدکنندگان ارائه دهند. مرکز خرید اولیویوم استانبول خریداران را شگفت زده می کند در این مرکز خرید همچنین سه شنبه بازار وجود دارد که تنها یک روز در هفته باز است.
مرکز خرید اولیویوم استانبول برای خرید مارک های منحصر به فرد با قیمت های مقرون به صرفه این مرکز خرید انتخاب مناسبی است. در این مرکز خرید روزهای هفته به طور متوسط 25 هزار نفر و در آخر هفته ها 40 هزار نفر از گردشگران خارجی هزینه تور استانبول  را پرداخت می کنند و برای خرید و بازدید به این مرکز خرید می روند.
اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق خرید کالاهای مارک دار هستید، اما به دلیل قیمت های گزاف نمی توانید آن ها را تهیه کنید. مرکز خرید اولیویوم استانبول مکان مناسبی برای شماست. 
این بزرگترین مرکز فروش اجناس ترکی و بین المللی با حدود 140 فروشگاه است که در 4 طبقه پراکنده شده اند ، در این مرکز خرید شما می توانید انواع کالاهای لوازم الکترونیکی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی را با برند های معروفی همچون Levi's، Mango، Adidas، Kappa، Tiffany، Yards، Marks و Spencer ، نایک اولیویوم استانبول خریداری کنید.
این ها تنها تعدادی از برندهایی هستند که در اینجا خواهید یافت. قیمت ها بسیار مناسب هستند. بعد از یک خرید راضی کننده شما می توانید به سالن سینما بروید و به روز ترین فیلم های سینما را تماشا کنید، و یا به یک کافه یا رستوران بروید.
مرکز خرید اولیویوم گزینه‌ های سرگرمی بسیاری برای همه سنین دارد، نه تنها یک مرکز پرهیاهو است، بلکه فضای شاد و اجتماعی دارد.

مسیر رفتن به مرکز خرید اولیویوم استانبول

مسیر رفتن به مرکز خرید اولیویوم استانبول

چگونه از تکسیم به مرکز خرید اولیویوم برویم ؟

برای رفتن به مرکز خرید اولیویوم از میدان تکسیم سوار وسیله نقیله مانند فونی کولر شوید، سپس به کاباش رفته و از آنجا سوار تراموا شوید و خود را به زیتین برونو برسانید.
مرکز خرید اولیویوم در محله ای به نام زیتین بورنو قرار دارد. برای رفتن به مرکز خرید اولیویوم استانبول با مترو شماره  M2 سوار شوید، و سپس در ایستگاهی به نام ینی کاپی پیاده شوید.
باید در این ایستگاه خط خود را عوض کرده سوار مترو شماره havalimani شوید، و در آخر در ایستگاه زیتین بورنو پیاده شویم .
بعد از پیاده شدن از مترو خارج شوید و به سمت راست حرکت کنید در آنجا دلموش هایی هستند که شما را  به پاساژ اولیویوم می رسانند قیمت دلموش برای هر نفر 3 لیر می باشد.

آدرس مرکز خرید اولیویوم استانبول : Gökalp, Prof. Muammer Aksoy Cd. No:39, 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey
ساعت کار مرکز خرید اولیویوم استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.
شماره تماس مرکز خرید اولیویوم استانبول : 7453 212 547 90+
ایمیل رسمی مرکز خرید اولیویوم استانبول : info@olivium.com
سایت رسمی استانبول : http://www.olivium.com

برای اطلاع از تور استانبول تیر 1401 به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورها را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید و سفری خوش را برای خود و خانواده ی خود رقم بزنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم در کجای استانبول قرار دارد ؟

مرکز خرید اولیویوم استانبول در محله ای به نام زیتین بورنو قرار دارد. 

ساعت کار مرکز خرید اولیویوم استانبول کی می باشد ؟

ساعت کار مرکز خرید اولیویوم استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc